Jump to content

Probleme generale pornire motor


sharx
 Share

Postare recomandată

Cand pornesc masina si tin cheia putin mai lung, se aude un uruit... poate sa afecteze cu ceva ,masina? pt ca nu intotdeauna reusesc sa o pornesc scurt fara sa faca acest zgomot. sau poate avea ceva masina? ce ar putea fi daca la automat ar scoate acest uruit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BLiTZ

    19

  • Andrey_sxg

    18

  • Carmina

    12

  • Al Bundy

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna,

am si eu un zgomot la pornire, dar la mine e din bucsele electromotorului . Dar mie nu mi se intampla decat daca e foarte rece afara.

La tine s-ar putea sa fie la fel sau mai poate fi faptul ca nu eliberezi cheia destul de repede dupa ce motorul a pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

am si eu un zgomot la pornire, dar la mine e din bucsele electromotorului . Dar mie nu mi se intampla decat daca e foarte rece afara.

La tine s-ar putea sa fie la fel sau mai poate fi faptul ca nu eliberezi cheia destul de repede dupa ce motorul a pornit.

la fel sa fie si la mine? pt ca acum iarna a inceput sa faca asa? sa merg la un electrician ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da - poti sa mergi la un electrician sa-ti verifice electromotorul. S-ar putea sa nu fie ce am spus eu, dar la mine asta e. Nu ai nimic de pierdut, eventual costul reparatiei + piesele, dara asa macar stii ca esti in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut!

Sa va zic ce am patit... Am ascultat muzica la masina pana am murit bateria iar cand am dat la automat a pornit cu chiu cu vai dar nu inainte de a da vreo 2-3 rateuri si sa scoata vreo 10 sec fum pe esapament. am lasat-o vreo 2 min mergand am facut ce am facut cu muzicas si iar am omorat bateria. am incarcat-o si totusi masina nu porneste. invarte dar parca nu se alimenteaza, cu toate ca benzina ii vine. am pus testerul si am gasit urmatoara eroare:

16725 - Traductor pozitie axa cu came-G40 - semnal implauzibil

P0341 - 35-00 --

Aveti idee ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor Hall g40 de pe axa cu came. Pune bateria la incarcat sin vezi daca porneste si merge OK>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus bateria de 2 ori la incarcat. la un moment dat chiar am schimbat bateria, am pus una de logan si nimic. nu e de la curent. deci pica varianta asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cred ca trebuie sa schimbi senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt sanse sa fie sarita de la punct? am auzit si varianta asta. pe langa eroarea cu traductor pozitie mai sunt 2 erori la partea electrica pe care o sa le postez diseara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sunt sanse mari ca sa fi sarit distributia de la punct, mai ales ca ai motorizarea la care se intampla asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi corect ar fi sa ne spui toate erorile. Posibil sa fie sarita de la punct .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit cu erorile..

Despre astea e vorba:

3 Faults Found:

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal too Low - Intermittent

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

49-00 - No Communications

01309 - Power Steering Control Module (J500)

49-00 - No Communications

Astea la partea electrica.

La Engine a fost cea de mai sus, aia cu traductorul.

Aveti vreo idee???

Si cum am mai spus, asta cu bateria pica, am incarcat-o de 3 ori si intr-un final am pus alta aproape noua, de pe un logan...

Modificat de Andrey_sxg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

49-00 - No Communications

Ai ESP pe masina?

In fine, marea majoritate a defectelor sunt generate de lipsa de curent. Ramane in discutie G40-ul. Punerea la punct la motorul tau se verifica extrem de usor, sunt necesare 2 cale si un canal de lucru. Functie de rezultat stam mai departe de vorba (personal ma indoiesc de faptul ca lantul ar fi putut sari de la punct; nu e exclus dar nu diin atata lucru).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

am mai incercat azi sa dau la automat dupa ce am scos vreo 3 senzori care erau infipti prin motor si i-am curatat si nimic. a dat un rateu si am vazut ca a scos si "fum" pe clapeta de acceleratie. toti au spus ca astea sunt simptome de sarit de la punct.

@Blitz: la ce te referi cand spui "extrem de usor"? cu ce ar trebui sa incep mai exact? care ar fi pasii? 2 cale si un canal de lucru???? hmm, nu inteleg... explica-mi si mie dar un pic mai amanuntit, ca pentru prosti :)

si nu, nu am ESP ;)

Modificat de Andrey_sxg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca ceva: acest senzor pozitie axa cu came pe unde e situat? aveti idee? e la vedere sau trebuie desfacut ceva?

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e motorul de 1.2 e in stanga motorului cum te uiti din fata, situat pe blocul motor inspre peretele antifoc. E singurul de pe acolo, n-ai cum sa il ratezi. Ai nevoie de o cheie torx si l-ai dat jos. Eu din cate stiu acolo e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, ti-am pus o linie rosu pe desen, in partea de sus; in capul ei e o chestie neagra, ala e senzorul. Daca ai motorul cu 4 valve, e tot acolo. Intra in capacul de chiulasa deasupra, in partea opusa distributiei (adica spre cutie).

No, treaba cu verificatul e asa: se trage motorul la semne si apoi sunt 2 scule speciale: una trebuie sa intre complet in locul senzorului G40 iar cealalta se baga undeva in spatele motorului printr-un orificiu care da intr-un semn pe arborele cotit. In felul asta se verifica daca arborele(ii) de distributie este in concordanta cu arborele cotit. Daca nu, ii bai. Toata operatia asta dureaza maxim 20 minute dar e musai sa ai sculele alea 2.

Bogdane, cred ca confunzi: G40 e acolo unde descrii tu (adica pe blocul motor, in fata) la motoarele 1.4 MPi care au axa cu came in blocul motor.

Pentru usurarea situatiei iti recomand totusi o reprezentanta. Sigur stiu ce-au de facut si sigur au sculele.

post-2063-1275331653_thumb.jpg

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mii de multumiri Blitz pentru lamuriri. Am descoperit senzorul. Din pacate, tind sa cred ca am cazut din lac in put.... Dupa ce am scos senzorul si l-am curatat am dat o cheie sa vad daca am facut vreo treaba dar nimic. Cand spun nimic ma refer ca nici macar nu mai invarte, lucru care il facea pana acum. E aceeasi simptoma ca si cand ar fi bateria descarcata (cu toate ca am pus si alta baterie). Un "inginer" a zis ca s-a blocat motorul... tind sa cred ca e adevarat... deci....

In seara asta ma apuc de desfacut cu un mecanic, desfacem distributia, verificam lant, rola intinzatoare, pinioane, tot si cum aflu ceva va anunt...

Sper sa nu fie grav...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Man, termina cu prostiile gen lant role si alte balarii.

Primele lucruri de verificat:

1. Se aude ceva in bord (de genul unui zgomot de cuplare releu) atunci cand pui contactul si "dai la cheie"?

2. Pune mana si verifica daca ai masa pe motor; adica pui frumos un voltmetru sau pui multimetru pe verificare continuitate circuit si o borna o pui pe plusul de baterie ai una pe blocul motor, carcasa demator, carcasa cutie viteze, unde vrei tu. Daca ai cadere de tensiune atunci inseamna ca ai masa pe motor, implicit pe demaror. Daca nu pune si verifica cablul mare, negru de la minusul bateriei la caroserie si cablul mare si negru care pleaca din zona demarorului (de pe blocul motor) si ajunge pe caroserie, pe lonjeronul stanga (s-ar putea sa fii nevoit sa demontezi carcasa filtru aer, poate chiar si baterie+suport. Din ce povestesti tu acolo motorul mecanic nu are nicio problema, ci mai degraba e una electrica.

Ca sa confirmi teoria mea, ia frumos o inelara cotita de 19 (in 12 laturi-vezi cum arata in poza de mai jos) si de pe surubul de jos de la fulia motorului invarti motorul. Poti sa scoti si bujiile cu o tubulara lunga de 16 ca sa invarti usor de el, sa nu fie in compresie. Daca se invarte fara sa se intepeneasca sau sa auzi zgomote dubioase, e ok. Alta varianta este sa scoti bujiile, sa bagi in tr.5 si sa impingi/tragi de masina si vezi cum se invarte motorul.

No, spor la lucru :icon_thumright:

post-2063-1275462495_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz inca odata mersi mult pentru sfaturi. am ajuns la concluzia ca nu e de mine, nici de cheile pe care le am...

Deci.... incep cu una buna: am gasit in sfarsit un mecanic priceput si dotat cu toate cheile de pe fata pamantului, inclusiv acele cale pentru distributie. partea proasta este ca s-a uitat 20 min la ea, a desfacut, a analizat, si concluzia: sarit de la punct, supape distruse. lucru care l-am putut si eu observa prin gaurile de la bujii. acum nu stiu cate supape, nu stiu daca sunt terminati si cuzinetii sau vreun piston, maine voi afla dupa ce desface motorul. deci de ce mi-a fost frica nu am scapat.....

acum urmeaza sa va tin la curent si sa va spun exact diagnosticul...si bineinteles... devizul..

Modificat de Andrey_sxg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfff, urat. Totusi sunt sanse ca pistoanele sa fi scapat. Daca nu au scapat, iti trebuie motor complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmarit si eu discutia si chiar nu inteleg...!

De unde si pina unde s-a stricat motorul ala frate ??? De la baterie descarcata ?

Poate se reinventeaza mecanica si eu nu stiu...

Sau poate ne lamureste cineva care stie intr-adevar ce si cum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai, sa fiu sincer si eu sunt absolut uluit. Daca ar fi venit cu ea in service l-as fi banuit c-a impins masina dar asa...

Singura explicatie logica in tot business-ul asta e in felul urmator: a dat la cheie dar pompa de ulei n-a facut suficienta presiune a.i. sa asigure amortsarea corecta/completa a intinzatorului hidraulic de lant. Probabil ca are si modelul vechi de patine si gata a sarit lantul. Dar iarasi, cat dracu sa sara sa zopaie supapele inauntru? Adica la un dinte sarit cel mult le stramba putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am revenit. astazi am desfacut chiulasa si am descoperit 6 supape distruse in proportie de 100%, cele de evacuare si cele de admisie aproape jumate. le-am comandat pe toate, maine imi vin. chiulasa un pic afectata si ea dar s-a rezolvat cu un inginer care rectifica chiulase, a facut-o el cu argon, a alezat-o etc. a iesit foarte bine, cu toate ca mai are de lucrat la ea. Pistoanele ca tot s-a vorbit de ele nu au nimic, sunt niste urme dar merg. Asta e un lucru bun. In rest cam atat. Tachetii nu au nimic, cuzinetii nu au nimic. va mai tin la curent cu ce se intampla.

Blitz si 120L, nu sunteti singurii care va mirati de ce s-a ajuns la asta. va spun eu acum: a inceput cu "nepornitul masinii" dupa ce s-a intamplat ce am spus la inceput. in momentul ala a sarit de la punct principala cauza fiind intinzatorul. chiar mecanicul la care am fost a spus ca acum 2 luni un vecin cu polo, acelasi motor a patit acelasi lucru. din momentul asta si pana la aflarea verdictului, motorul a primit cred ca vreo 100 de "dat la automat", de 2 ori am impins-o, din varii motive. acum 2 zile spre exemplu dupa ce am verificat bujiile am dat o cheie si motorul s-a blocat. cam asta e istoria. 20% viina masinii (intinzatorul ) si 80% vina mea. cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eeee...asa se mai lamureste un pic treaba...nasol...

Iti spun sigur ca de la incercarea pornirii prin impingere se trage !

In manual scrie clar ca nu ai voie sa faci asa ceva.

Chiar si asa totusi motorul ar da semne ca e foarte uzat...>200k

De curiozitate ce tip de motor htp ai si daca ai luat de noua skodita ?

Si sper ca din patania ta nefericita sa invete si alti skodari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n changed the title to Probleme generale pornire motor

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!