Jump to content

Probleme generale pornire motor


sharx
 Share

Postare recomandată

tot un mpi e si ala de fapt dar pt marketing au facut modificarea ca sa stie cumparatorul ca e alta motorizare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BLiTZ

    19

  • Andrey_sxg

    18

  • Carmina

    12

  • Al Bundy

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe mine ma intereseaza, pt motorul 1,4 mpi 55kw, AZF, parca.

motoarele ARV-AQV-AZE-AZF-AME-ATZ-AQW nu au EGR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot un mpi e si ala de fapt dar pt marketing au facut modificarea ca sa stie cumparatorul ca e alta motorizare

Dar la 55kw exista motorizare "simpla" 8v? Nu numai 16v?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e 16 valve 55 kw, insa tot multipunct injection e principiul de injectie ca si la 8 valve (MPI)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu un necaz la Skoda mea 1.4MPI 44kW 2002, cu pornirea la cald

La rece nu am nici o problema porneste la sfert de cheie, dar cand e cald motorul porneste mai greu, trebuie sa tin cheia pe demaror mai mult, uneori numa la a doua cheie. Nu stiu ce sa fac as rezolva problema sa nu ma mai duc la reprezentanta ca ma tund aia de bani. Am scanat si cu VagCom si nu apar probleme.

Multumesc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit azi dimineata una ciudata. Porneste motorul din prima, rotund, si moare dupa 1 secunda (ca si cum i-as fi taiat contactul). La a doua pornire nu mai pleaca. Dupa ce rumeg situatia in gind mai dau o cheie si pleaca din prima si merge bine mersi. WTF?

Cu prima ocazie ma uit daca am ceva erori memorate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna ziua!Am o fabia din 2002 1.4 mpi,45 kw,o am de 2 ani ,problema este ca de o perioada adica 2-3 luni a aparut io problema:porneste greu uneori la a 4-a cheie parca nu se alimneteaza si cand porneste scoate un fum alb apoi nu mai am nici o problema.mentionez ca:pe la garnitura la motor scapa putin ulei vad acolo mizerie,pierd putin antigel adica completez la cateva saptamani.ce as putea face? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa faci o interogare a memoriei de defecte a calcualtorului de motor. Este foarte probabil ca senzorul de pozitie ax came sau senzorul de turatie motor sa prezinte ceva defecte de functionare. Daca totul este in regula trebuie luate la verificat bujiile, bobina de inductie, injectoarele, cablajele si cuplele injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus pe tester si imi da eroare la senzorul de temperatura.ce poate afecta acesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai calculatorul regleaza injectia in functie de temperatura motorului, daca sonda nu indica bine, injectia e reglata prost si porneste greu. Schimba sonda si o sa mearga brici, am patit-o si eu. Si cu uleiul pe la motor, strange piulitele de la capacul de la culbutori, probabil s-a tasat garnitura.

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema poate fi mai grava decit pare la prima vedere:

- Fumul alb de la pornire denota lichid de racire in camera de ardere

- Pierderea de lichid racire periodic explica f clar cauza: garnitura de chiulasa dusa !

Pornirea greoaie se datoreaza lichidului de racire care impiedica formarea amestecului de carburant corect.

Sonda nu cred ca este defecta.

Trebuie o investigatie mai amanuntita...

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi intr-adevar si chiulasa dusa insa mai degraba fumul alb cred ca provine de la carburantul injectat in cantitati mari (in situatia in care G62 este dus ECM injecteaza pentru pornire cantitate mare de carburant pentru ca isi ia ca temperatura de referinta -30grade). Trebuie mirosit fumul de evacuare si daca are miros intepator este ce-am spus mai sus. Daca nu, este lichid racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

pentru inlocuire sunt necesare urmatoarele:

- garnitura - pret 60-80 lei, in functie de producator si magazinul de piese

- rectificarea chiulasei - 150-250 lei in functie de mester

- manopera - undeva la 100-200 lei, tot in functie de mester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fim seriosi BLITZ...amestecul excesiv de bogat genereaza fum negru nicidecum alb...le-ai incurcat... ;)

Fumul alb e cauzat de lichid racire sau ulei.

Sonda cu pricina daca actioneaza dupa cum spui ar trebui sa porneasca oricum in conditii de "soc automat"...

Nu e imposibil ca sa fie sonda respectiva defecta dar trebuie sa spui ce fel de eroare da sonda pentru identificare corecta !

Eu am urmatorul rationament: Garnitura arsa genereaza o temperatura mai mare a lichidului de racire iar de acolo poate proveni si eroarea...

Oricum prin forum nu poti diagnostica ceva de genul acesta caci nu e vorba de ceva simplu...

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gogule, imi pare rau ca ti-am lasat impresia ca ce-am scis acolo n-a fost serios. Sunt uimit de ce-ai scris! Sincer!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati sa-i dati omului un sfat...nu cred ca are chef de glume in situatia lui !

Dintotdeauna mecanicii de motoare stiu de la ce provine fumul alb sau albastrui si nicidecum nu provine de la benzina !!!

BLITZ: e bine sa scrii daca ai glumit cu chestia respectiva caci eu asa inteleg...

spy22: omule, cauta un mecanic vechi de dacie sau skoda care in mod sigur te rezolva cu un "scor" acceptabil si nu te duce la mesterii mai noi care habar n-au cum functioneaza un motor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru sfaturi.inca o intrebare:poate sa fie de la clapeta de acceleratie pt ca am un relantiu cam instabil si tot de atunci mi-a crescut consumul la relantiu de la 0.8l/h la 1l/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta trebuie curatata si readaptata, in problema cu relantiul instabil

in legatura cu consumul - injectia dereglata din cauza sondei de temperatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLITZ: e bine sa scrii daca ai glumit cu chestia respectiva caci eu asa inteleg...

N-am glumit man deloc. Nu glumesc cu problemele oamenilor, din contra, sunt aici sa ajut userii cum pot mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gogule, imi pare rau ca ti-am lasat impresia ca ce-am scis acolo n-a fost serios. Sunt uimit de ce-ai scris! Sincer!

BLITZ: Nu am pus la indoiala asta man...doar stiu ca ai opinie avizata...a fost o exprimare de gen chestia cu "sa fim seriosi"

Explicatiile pentru fum alb la evacuare ( la pornire ) cunoscute de mine sunt cele descrise...tu fiind si copilot de curse poti sa ai din experienta si alte explicatii pentru acel fum alb de pornire dar trebuia sa explici tehnic putin "mecanismul"

spy22: Te rog sa dai un feed-back aici in urma "investigatiilor si reparatiilor" pentru ca f multi intra pe forum pentru a cauta o rezolvare pt beleaua lor apoi dispar...

Incercam sa formam un curent de "utilizator responsabil" si care e greu de realizat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am explicat man ceva mai sus, nu stiu daca ai fost sau nu atent: defectiune la G62 => temperatura "default" de -30grade in ECM, deci injectie carburant pentru "-30 de grade" (adica mai mult, ca sa asigure pornirea in condtii de -30grade). Asta inseamna amestec bogat in carburant=>arderi necorespunzatoare=> fum alburiu cu un miros intepator.

Ar putea fi intr-adevar si chiulasa dusa insa mai degraba fumul alb cred ca provine de la carburantul injectat in cantitati mari (in situatia in care G62 este dus ECM injecteaza pentru pornire cantitate mare de carburant pentru ca isi ia ca temperatura de referinta -30grade). Trebuie mirosit fumul de evacuare si daca are miros intepator este ce-am spus mai sus. Daca nu, este lichid racire.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa schimb garnitura si o sa vedem ce zice mecanicul despre aceasta.am apelat la voi pt ca multe din probelmele pe care le-am avut au fost rezolvate cu ceea ce am citit aici pe acest forum.multumesc pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spy, da-ne si noua un feedback dupa ce/daca ai rezolvat. Thanks!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am schimbat azi garnitura.am pus testeru si imi da senzoru g62 as vrea sa pot stii unde il gasesc pozitionat si cum arata motru este 1.4 mpi aqw .ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n changed the title to Probleme generale pornire motor

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!