Jump to content

imi variaza relantiul cand scot masina din sarcina


milika
 Share

Postare recomandată

...la bagat intr-o baie (dar nu ma intreba ce fel de "baie" ca nu stiu sigur si nu vreau sa iti zic prostii) si dupa a inceput sa mearga era foarte murdar si agata.

La regultatorul de relanti(adik ventilul ala de aer) te referi!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am de unde sa stiu, oricum nu il repara il curata.

Nu ai ce repara la el cand face uzura mare pe axul ala il poti arunca.

Am vazut ca unul nou este 7 mil.

Dar esti sigur ca de la ventilul ala este?

Clapeta ai verificat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am de unde sa stiu, oricum nu il repara il curata.

Nu ai ce repara la el cand face uzura mare pe axul ala il poti arunca.

Am vazut ca unul nou este 7 mil.

Dar esti sigur ca de la ventilul ala este?

Clapeta ai verificat-o?

Nu prea am avut timp sa ma ocup de ea( in ultima vreme nu prea sa mai oprit dar relamtiul tot mai fluctueaza) dar cred ca ventilul ala este...ca e prins acolo cu niste chestii( e rupta clapita aia de prindere deci e clar ca o fost umblat la el)..in schimb am sters alta clapeta( nu cred ca e aia de care zici tu)care se misca cand accelerezi..deci care da drumul la aer in injector...si acolo e putin murdar..sincer nu prea stiu unde gasesc clapeta aia( ca nu mai are nimic agrenat de cablu de acceleratie decat aia care am zis mai sus)...am vazut poza...ms..dar nici asa nu m-am prins de unde trebuie sa desfac... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IS06BLU vezi tubul (furtunul ala mare), de vine de la debitmetru "in filtrul de aer" se prinde sus in laterala injectoarelor, ii desfaci colierul si vezi ca acolo este o clapeta care are legatura cu cablul de acceleratie, cand accelerezi clapeta aia se deschide si se inchide in spatele ei este o mufa si cu un motoras care o angreneaza verifica si mufa aia.

Clapeta tr sa fie curata.

Spor la lucru!

La multi ani la toata lumea!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IS06BLU vezi tubul (furtunul ala mare), de vine de la debitmetru "in filtrul de aer" se prinde sus in laterala injectoarelor, ii desfaci colierul si vezi ca acolo este o clapeta care are legatura cu cablul de acceleratie, cand accelerezi clapeta aia se deschide si se inchide in spatele ei este o mufa si cu un motoras care o angreneaza verifica si mufa aia.

Clapeta tr sa fie curata.

Spor la lucru!

La multi ani la toata lumea!!

Saluty!Am curatat clapeta care baga aer...si spre surprinderea nu s-a mai oprit deloc...dar unele fluctuatii in relantii totusi le mai simt pe turometru...o sa incerc sa curat si ventilul...vizavi de baia care ziceai tu...cred ca cel mai bine e de spalat in benzina(mai bun de atat nu are in ce sa il spele)...inca nu am vazut care e faza cu mufa si motorasu...trebuie sa verific si acolo...mersi! :)

La multi ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani pe anul ce a inceput si fara evenimente!!!

Verifica si mufa de la motoras.

Spalal si cu benzina, sa il lasi mai mult sa dezolve mizeria, ca la mine era depusa si coxata, dupa cum ti-am zis mi-a luat ceva sa o curat.

Variatiile alea pot fi de la furtunele de la filtru de aer de la furtunul din debitmetru si de la epuratoarele ale tr sa fie etanse sa nu respire deloc, strange colierele alea bine.

La mine asa sa intamplat dupa ce am curatat clapeta nu am strans colierele alea bine si tot asa imi varia.

Dupa ce le-am strans totul este OK.

Spor la lucru!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Amaceiasi problema cu relantiul daca as vedea ceva poze sa vad ce sa curat ........multumesctuturor foarte bun topicul cu relantiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema! Am un golf 3 pe benzina de 1.4 abd, si dimineata cand pornesc relantiul imi sta la 500 de rotatii si asta pana accelerez di o tin 2 minute turata. Cand se incalzeste imi sat la 1200 de ture. Pana acum 2 saptamani era invers. Cand porneam dimineata imi statea la 1300,2 minute si cand se incalzea imi statea la 800. Cine ma poate ajuta si pe mine cu un sfat? Sunt nou pe aici!!! Am fost la 2 mecanici iar unul mi-a zis ca e de la un senzor dar nu stie care iar celalalt mi-a zis ca e de la motosrasul de relanti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la senzorul de temperatura a apei si ar trebui sa iti creasca turatia de relanti. Daca asa e a decedat senzorul ala si trebuie sa il schimbi.

post-53719-0-45057300-1335973598_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos mufa de la sonda aia de temperatura dar relantiul nu se modifica deloc! Tot la 1400 sta! Am mai verificat si furtunele de vacum si sunt in regula!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de temperatura. ECU nu il mai vede si sta la relanti ca si cum ar fi numai rece antigelul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie si de la benzina. Poate ai nimerit una mai proasta.Mi s-a intamplat mai demult sa oscileze intre 800 si 900 . Am consumat-o, am alimentat a 2 a oara, si aia a fost. Putin probabil, dar totusi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos mufa de la sonda aia de temperatura dar relantiul nu se modifica deloc! Tot la 1400 sta! Am mai verificat si furtunele de vacum si sunt in regula!

Inainte de a schimba vreo piesa fa urmatoarea verificare: cand e rece masina deschide capota si roaga pe cineva sa puna contactul.Asculta cu atentie in zona clapetei zgomotul produs de motorasul de relanti (cel de sub cablul de acceleratie in care intra o mufa cu 4 pini).Daca nu auzi nici un zgomot trebuie luat la bani marunit motorasul (contactul sau motorasul in sine). Practic cand persoana care te ajuta pune contactul si masina este rece acel motoras deschide clapeta de acceleratie. Daca auzi zgomot, scoate mufa la senzorul de temperatura si ar trebui din nou sa lucreze motorasul, practic daca scoti si remufezi senzorul de temp. acel motoras trebuie sa functioneze intruna. Fa te rog ce ti-am spus si posteaza rezultatul.

PS Acum am vazut ca ai mai postat problema pe inca un topic legat de relanti dar si acolo ti-am oferit sfatul cu cateva zile in urma...

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!