Jump to content

Farurile cu xenon OEM nu fac secventa de reglare


helldriver
 Share

Postare recomandată

Senzori de autolevel nu gasesti decat pe original si costa in jur de 250ron/buc.Nu te apuca sa-i cumperi daca nu esti sigur ca ei sunt de vina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat senzorul de autoleveling pentru fata de la Augsburg insa se poate comanda de la orice magazin de piese. A costat 300 de lei. Dar, intr-adevar, e bine sa faci o scanare mai intai, pentru a vedea exact unde ai eroarea.

E posibil ca totusi sa ai un contact imperfect la unul din cei doi senzori. Spun asta pentru ca altfel nu prea are cum sa-ti mearga o luna, doua, si apoi sa nu mai mearga decat daca scoti borna bateriei. Ai curatat bine mufele lor?

PS: In portbagaj gasesti calculatorul xenonului, langa magazia de cd-uri si trusa medicala. Dar intr-adevar, trebuie sa desgfaci o gramada de plastice pentru a da de el. Dar si aici nu prea ai ce sa faci. Daca se strica calculatorul de autoleveling nu mai merge si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa diagnoza a reiesit motorasul de regal al farului din dreapta, scurtcircuit la masa - intermitent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este un scurt circuit sau un contact imperfect.

Senzorii de pe bascule functioneaza.

Multumesc frumos Al Bundy, o sa incerc cu niste spray kontakt la mufa

Sper sa scap mai ieftin.

Nu sa ajung sa demontez farul.

Cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca motorasul in sine sa nu aiba nimic, ci defectiunea sa fie pe firele dintre unitatea de xenon din portbagaj si motorasul de reglaj faruri. PAna ce defectul nu e permanent cam greu sa se rezolve.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi contacte oxidate la mufa ce intra in far.Daca masina nu a fost lovita mai tare in partea st,nu are ce sa aiba instalatia!Trebuie incercat si facuta o recalibrare a senzorilor de autolevel,ptr ca e posibil ca motorasele de la faruri sa fie la capat de cursa si sa nu le mai poata regla.daca vreo data a fost schimbat vreun senzor si nu i-a facut calibrarea,farurile au fost reglate manual dar motorasele sunt la capat si nu la jumatatea cursei lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou. Am facut o verificare mai amanuntita la farul din dreapta, unde aparea eroarea pe VAG-COM totul este ok de la mufa pana la motoras, nimic oxidat sau rupt. Am gasit calculatorul pentru xenoane (HELLA)in partea din stanga in portbagaj l-am scos l-am verificat si totul este ok. Ce altceva poate sa mai aiba???????????????

Cu stima.

Va rog ajutati-ma si pe mine, nu mai am lumini seara.

Vreau si eu pe cineva sau un service care a mai reparat sistemul acesta de autoleveling.

Chiar nu stiu ce poate sa aiba acest sistem.

Cu stima.

Si inca o chestie umbland eu pe la fire si pe la mufe, dupa ce am terminat treaba, am pus contactul sa vad cum functioneaza farurile am vazut ca se aprinsese ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul ESP a ramas in continuare aprins? Ai mai umblat cumva la senzorii de autoleveling, de pe bascule? Daca da, poate ai atins senzorul de abs. Si aiciar fi buna o scanare daca martorul e in continuare aprins.

Service-uri pentru autoleveling / xenon nu cred ca exista. Trebuie verificat tot traseul de cablu care pleaca din computerul de xenon (din portbagaj) si merge pana la mufa motoraselor farurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca o chestie umbland eu pe la fire si pe la mufe, dupa ce am terminat treaba, am pus contactul sa vad cum functioneaza farurile am vazut ca se aprinsese ESP.

Daca acum eroarea la xenon este permanenta ne e mai usor sa determinam unde e defectiunea. Trebuie masurata continuitatea firelor pe cablajul dintre unitatea de xenon si motoras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am umblat deloc la senzorii de pe bascule am umblat doar la mufa farurui si atunci am observat ca s-a aprins ESP.

Calculatorul xenoanelor l-am scos de tot din circuit si nu era nici o diferenta, nu s-a intamplat nimic.

Normal nu trebuia sa faca ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Daca scot mufa calculatorului de la xenoane si le reglez manual cu inbusul, risc sa se intample ceva?

Cu ocazia asta renunt la sistemul acesta de autoleveling care mi se pare ca este prea performant pentru tara noastra

Cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu renunti. Acum eroarea este permanenta? adica farurile stau doar in jos? Ar fi mai usor de identificat problema. Eu cred ca e motorasul din far cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Da acum eroarea este permanenta si farurile stau doar in jos. Am avut probleme cu releul de incarcare de pe alternator si am dat fata jos, cu ocazia asta am desfacut si farul, am verificat firele si motorasul si totul este ok.

Deocamdata le-am reglat eu cu imbusul dar nu cred ca este ok.

Cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta este calculatorul xenoanelor.

Si asta este si farul cu motorasul in el;

post-38875-0-14387400-1302470683_thumb.j

post-38875-0-52761100-1302470693_thumb.j

post-38875-0-30321300-1302470707_thumb.j

post-38875-0-65935200-1302470816_thumb.j

post-38875-0-77558800-1302470827_thumb.j

post-38875-0-12295100-1302470838_thumb.j

post-38875-0-62348500-1302470849_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trwebuia sa fi schimbat motorasele de faruri intre ele, asa vedeam daca eroarea e generata de motoras sau de cablurile de la calculator la motoras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ca la chestia asta nu m-am gandit.

Dar acum la va-com poate sa apara sigur de unde este defectiunea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

daca mi s-a rupt tija in partea inferioara , adica din surubul ala ce o tine pe brat ... cum s-o repar ? sa-i schimb piulita cu surubul sau merge prin sudura ? n-am de gand sa-mi cum o piesa noua pentru un lucru minor

Intreb doar ca sa stiu ca nu fac vreo prostie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza sa vedem ce e rupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Stie cineva pinout-ul de la unitatea comanda de la motorasele reglaj faruri? e aceeasi unitate din pozele de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesa e rupta in locul unde am prins-o cu banda izolatoare ( pentru moment ca n-am timp zilele astea )... deci e rupta dein piulita nu din senzor

Sorry , poze mai detaliate nu am

98273984.jpg

http://img339.imageshack.us/img339/4559/15377319.jpg

15377319.jpg

Modificat de aristrocasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare, eu am o Skoda Octavia 2, dar acesta mi se pare locul cel mai potrivit sa postez. Asta seara am lovit un "val" din asfaltul tarii noastre iubite. Ulterior am observat ca farurile bateau prea jos (4-5 metri). Am oprit masina/farurile dar acestea nu mai faceau secventa de autoleveling.

Ajuns acasa am facut o scanare si nu mi-a dat nicio eroare. Am incercat sa fac setarile de baza si imi da eroarea urmatoare

Address 55: Xenon Range	   Labels: 1T0-907-357.LBL

Control Module Part Number: 1T0 907 357
Component and/or Version: Dynamische LWR 0003
Software Coding: 0000007
Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
VCID: F4E358E3EE2B
1 Fault Found:

01539 - Headlights Not Adjusted[/color]
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Pe measuring blocks imi da urmatoarele valori

Address 55: Xenon Range  (1T0 907 357 )


23:50:42 Group 002: Sensor Values
46.3 % Front Sensor (G78) (actual)
18.4 % Rear Sensor (G76) (actual)
34.9 % Actuator Motor Activation
0.02 s Time Constant

De aici eu trag concluzia ca este de vina senzorul de inclinatie de pe spate (G76) ale carui valori ar trebui sa fie intre 50% si 100%.

Aveti cumva o poza cu localizarea acestuia? Ce altceva ar mai putea fi? Solutii?

Multumesc

LE: am gasit si link-ul acesta http://www.swankmonkey.com/vw/jetta/2006/xenon_adjustment/ dar nu-mi dau seama unde e senzorul

Modificat de Clodius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E legat de bascula stanga spate si caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa o ridic pe un elevator ca sa ma uit la ea. Eu sper sa fie doar o problema de aliniere, sa nu fiu nevoit sa cumpar altul.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pre se duc ieri ai schimbat rotile si ai ridicat-o mai mult decat mergea pana acuma e posibil sa se fi intrerupt vreun fir sau sa se basculeze in directia opusa cum ti-am zis ca am patit-o si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi, am uitat sa-ti spun ca am lovit-o tot aseara pe dedesupt. Dupa acest episod n-a mai mers auto-leveling-ul.

Am urcat-o astazi pe elevator, dar n-am avut/stiut ce sa-i fac. M-am uitat la senzor insa nu parea sa fie vre-un fir intrerupt.

Sambata ma duc la service cu o alta problema (burduful de la planetara) si ma uit mai pe indelete la senzor.

Am facut si 2 poze, nu stiu cat sunt de elocvente

photo0214d.th.jpgphoto0213r.th.jpg

Modificat de Clodius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!