Jump to content

incalzire motor


silviu_cj
 Share

Postare recomandată

Macar ai dat cu ceva deblocant pe acolo sau pe viitor o sa desfaci din nou ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu aveam timp o sa desfac si o sa dau !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Postez problema mea aici in speranta ca ma ajuta cineva cu o idee.

Masina este un Polo Clasic (6kv2), benzina 1.6 (cod motor ALM), din 2001

Acum cateva saptamani a inceput sa mi se incalzeasca motorul (sarea de 90 de grade atunci cand dadeam drumul la aer sau mergeam peste 90-100km la ora; daca dadeam drumu la incalzire si o lasam mai usor temperatura scadea treptat pana la 90 grade). Pentru ca mi se mai intamplase sa-mi cada acul la temperatura am schimbat atat sonda cat si termostatul (piese noi: sonda 40 RON, termostat 60 Ron-ceva nemtesc;nu-mi aduc aminte firma). Schimbul l-am facut singur conform indicatiilor de pe forum. CU noul termostat masina se comporta similar (se supraincalzeste). Furtunul de sus care leaga motorul de radiator este foarte fierbinte, iar cel de jos pe care este montat termostatul este doar cald. Pentru a vedea daca este de vina termostatul, l-am dat jos si pe cel nou si am ramas fara termostat. Am completat cu apa, aerisit instalatia iar acum masina ajunge la 90 de grade numai la ralanti sau in oras. In afara orasului temperatura este undeva la 80-85 de grade daca merg tare si cu aerul pornit, altfel se duce la 70. Ambele furtune se incalzesc la aceeasi temperatura.

Acum intrebarea: este clar ca nu se face circuitul de racire prin radiator dar de ce? Sa fiu atat de ghinionist incat sa nimeresc un termostat nou defect?

Pot fi alte cauze?

Mai precizez ca se intoarce apa in vasul de expansiune prin furtunul subtire si ca atunci cand la bord imi arata 100-110 grade, daca deschideam capacul la vasul de expansiune iesea apa clocotind.

Multumesc mult pentru suport!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate pompa de apa nu mai are toate paletele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian 6n2

Ori ai ghinion si ai nimerit un termostat defect, ori ai ghinion si s-a bulit pompa de apa.... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum pot identifica cel mai usor tipul de ghinion? :)

E vreo metoda fara a demonta pompa de apa (apropo asta se face greu la tipul meu de motor)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!