Jump to content

claxonul?


Asterix
 Share

Postare recomandată

Eu stiu ca la golf, claxonul mergea si fara cheie in contact, de fapt la majoritatea masinilor am observat chestia asta.

La toledoul meu nu am luat seama de treaba asta . acum cateva zile am vrut sa claxonez, si ... surpriza, nu a mers. E normal?.. Si la altii o fi la fel sau o fi luat-o instalatia electrica pe ulei?

Inca o chestie ciudata este faptul ca bordul e in permanenta aprins cand merge motorul. Am inteles ca "asa e la Seat", desi incomod, mai ales seara (nu iti dai seama ca nu ai farurile aprinse) , asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la Golf 4 nu merge claxonul fara contact. E suparator. Odata eram in masina si o tipa cu un C3 trecea usor prin partea stanga, apropiindu-se tot mai mult de oglinda mea... Evident ca, desi m-am straduit, nu am putut claxona si in urmatoarele 3 secunde mi-a zgariat carcasa oglinzii... :blink: :) ;)

Daca exista vreo adaptare pt. a permite functionarea claxonului fara contact, please share it

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am leon si nici mie nu-mi merge claxonul fara contact tot asa am observat si eu dadea un 'guvid' cu spatele si vroia prostul sa treaca prin mine incercand in zadar sa-l claxonez pana la urma am iesit sa-i iau jugulara :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge nici pe ibiza testat pe aproape toate ibizele forumistilor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu bordul permanent aprins totusi cred ca e o problema. Nu prea tine faza cu "asa e la SEAT"... La mine cel putin si la Toledo unui fost director de-al meu cu care am mers nici vorba de stat bordul permanent aprins. Ce ma deranjeaza e lipsa unui martor pe bord care sa-ti indice faptul ca ai luminile de intalnire aprinse. Nu am decat pt. pozitii. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge pe nici o masin VAG din cate stiu eu...cel putin nu mergea nici pe Passatul meu din 96 si nici pe Octavia nu merge.

Da, e suparatoare faza, pe Opel de exemplu merge si fara contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate schimba sa fie fara contact... eu cand mi-am pus alarma ungo ca sa poata sa si claxoneze cand se panicheaza alarma au mutat pe direct legatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DRE: ce zici de luminile de intalnire? Daca ai luat contactul se sting orice lumini ai avea, cu exceptia pozitiilor. Iar acolo tipa cand deschizi usa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la Altea nu merge claxonul fara sa pui contactul.

@F l p DRE se refera la faptul ca de obicei indicatoarele din bord sunt in permanent iluminate, indiferent daca ai pozitiile aprinse sau nu. Din aceasta cauza este posibil sa pleci cu masina, noaptea pe o strada bine luminata, fara sa-ti dai seama ca nu ai aprins macar pozitiile. Teoretic ar trebui sa se poata rezolva printr-o setare cu VAG-COM dar nimeni nu stie cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Flp&octavian: nu ma refer nici la una nici la alta ;)

La mine bordul NU sta aprins cand nu sunt aprinse pozitiile

La majoritatea masinilor (chiar si la ex SupeRNova mea) pe langa martorul de pozitii, care se aprinde odata cu bordul, mai exista un martor, care se aprinde cand pornesti luminile de intalnire (sau faza scurta). In felul asta stii ca ai faza scurta aprinsa, mai ales ziua. Despre asta era vorba in postul meu. :)

Daca stau bine sa ma gandesc, cred ca martorul asta totusi exista, dar este acolo la comutatorul de lumini ;)

Dar era util si unul in bord, zic eu...

Modificat de DRE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"claxonul?, nu merge fara contact?"

Confirm... nici la Golf V nu merge ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am linistit, ma gandeam ca sunt singurul la care se intampla faza asta. Nu stiu de ce traiam cu impresia ca la Golf 4 nu era asa. Ma gandeam ca cine stie ce belele s-au intamplat pe la sistemul electric, tinand cont de faptul ca o data puteam sa controlez geamurile electrice si la 2 minute dupa ce am scos cheia din contact (toate geamurile).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la Passat B4 (1994-1996) nu mere fara contact. Insa am de gand sa hacker-esc instalatia electrica un pic... :banghead: (PS: Am facut totusi o facultate de electronica si am habar)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la toate vw e claxonul pe contact si comanda de pe volan vine pe baza de masa si la cele fara airbag merge direct pe claxon pe firul maro cu negru iar celalalt fir e + de pe contact pe fir de culoare neagra,iar la alea cu airbag vine la fel comanda pe masa din volan dar de aceasta data intra intrun releu de protectie si se inverseaza alimentarile venind de aceasta data minus continuu pe claxon pe fir maro si intermitenta va veni din releu sub forma de + pe fir negru cu galben ,deci eu zic pt cei care vor sa le mearga claxonul fara contact sa caute (in cazul celor cu airbag) releul si sa indoaie piciorul 85 spre exteriorul soclului si sal alimenteze de pe clema 30 adica + continuu (pe 86 vine comanda din volan), iar la cele fara airbag se pune pe claxon in loc de firul negru un fir de + continuu de pe clema 30 ;). in ceea ce priveste farurile(desi eu sunt perfect de acord asa cum lea gandit neamtzu) pt cei care vor sa le mearga fara contact : se scoate intrerupatorul de lumini(nu schimbatorul) si se cauta in toate cazurile cele 2 fire groase (care sunt de obicei unul langa altul) unul alb cu o linie neagra si unul negru cu o linie galbena ,cel din urma se scoate afara si se pune un + serios de pe clema 30 astfel o sa fie si pozitie si faruri fara contact (asa o sa fie ca la dacia unde uita cate unul farurile aprinse si vine cu bateria in garantie ca nu e buna ;) dar cei ca mine o sa le zica sa fuga cu cercul ;) .sper sa fie de ajutor si bafta.

Modificat de vioelectric
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmmm, destul de complicat, cred ca trebuie desfacut cam jumatate de bord ca sa fac un artificiu ce nu e recomandat, decat sa fac vreun scurt sau doamne fereste sa activez airbagu' :) , mai bine il las asa si imi iau sub scaun un sprey din ala cu goarna, ......just in case :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine il las asa si imi iau sub scaun un sprey din ala cu goarna, ......just in case :D

:D :lol: :D hai la sighet ca til fac gratis numa sa nu umbli cu oarece butelii dalea can tom & jery :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa deranjez pe nimeni dar..........cum sa mearga claxonul fara contact?

ganditi-va ca masinile de conceptie noua au totul computerizat,si cum fara contact,computerul de bord nu are curent........nexa claxon

fara curent raman inchiderea centralizata,lumina de interior,lampile de pozitie.

nici macar bricheta nu mai functioneaza fara contact

Modificat de brainu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pardon, dar cum casetofonul si pozitile pot sa mearga fara contact, , la fel de bine ar putea si claxonul. Daca computerul ar ramane fara curent, cum crezi ca s-ar mai incuia si descuia usile din telecomanda? :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu "computerul" nu are nici o legatura cu claxonul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

brainu la octavia1 bricheta functioneaza si fara contact

cat despre problema cu contactu din broasca si la mine s-a stricat pe usa dreapta-fata.. incerc sa ignor problema.. poate se rezolva de la sine:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa deranjez pe nimeni dar..........cum sa mearga claxonul fara contact?

ganditi-va ca masinile de conceptie noua au totul computerizat,si cum fara contact,computerul de bord nu are curent........nexa claxon

fara curent raman inchiderea centralizata,lumina de interior,lampile de pozitie.

nici macar bricheta nu mai functioneaza fara contact

<{POST_SNAPBACK}>

Eu cred ca conceptia e de vina, adica toate masinile VAG au caracteristica asta cu claxonul si farurile. Alte masini (de exemplu Vectra B a lu taicameu) merge claxonata si fara contact si parca si farurile se aprind fara contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara curent raman inchiderea centralizata,lumina de interior,lampile de pozitie.

nici macar bricheta nu mai functioneaza fara contact

<{POST_SNAPBACK}>

Bricheta functioneaza si fara contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce am scris mai sus e logic si functioneaza %% doar curaj sa aveti sa va bagati sub bord la relee :D .

cat despre ce a zis Sethnakht eu cred ca poate astepta mult si bine sa-si revina contactele alea din yala ,eventual cu o yala noua... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si cu contact, eu nu cred ca am folosit claxonul de 10 ori de cand am luat masina, suna prea urat :D apropo, claxonul de Leon poate fi inlocuit cu unul aftermarket, de preferinta unul cu compresor + goarna?

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pui de ala cu compresor chiar daca ar avea masina releu pe claxon iti recomand sa pui un releu de protectie si sa iei + si masa de pe baterie altfel o sa mearga in reluare :lol: (va fi consumul mare pe inst originala si pe compresor va ajunge doar 9 sau 10 volti)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!