Jump to content

Problema incuiere usi Golf 3


delfinasul
 Share

Postare recomandată

Salut.Am schimbat aseara compresorul de la inchidere, cu un model mai nou zic eu, pt ca nu mai are placa cu electronica asa mare ca cel vechi.Acum cand misc cheia sa descui usa, prima data se deschide doar usa de la sofer, iar ca sa descui toate usile trebuie sa mai rotesc odata cheia ca si cum as deschide iar.E defect si compresorul asta sau asa e modelul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    8

  • delfinasul

    6

  • adumitrachy

    6

  • mihai_urotiorc

    5

Asa e modelul. E inchidere sistematica. Si pe telecomanda daca o pui va trebui sa apesi de doua ori butonul ca sa se deschida toate usile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi place chestia asta ,este ca si la golf5 ,dar numai la modelele mai noi s-au pus asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am suflat in furtunase cu usiile deschise nu se aude nici un fasait la usi sau in alta parte,deci ce ar trebui sa fac sa schimb compresorul ?? mai merge el cateodata asa dar mai mult 'doarme' in plus ma lasa la greu ca i-am blocat si inchiderea la buson la rezervor ca am patit-o nu l-am mai putut deschide(dreptungiul) ca sa alimentez.sfaturi va rog...!!! thank's

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu mai deschid alt topic, stiti vre-unul unde este modul pt deschiderea geamurilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am suflat in furtunase cu usiile deschise nu se aude nici un fasait la usi sau in alta parte,deci ce ar trebui sa fac sa schimb compresorul ?? mai merge el cateodata asa dar mai mult 'doarme' in plus ma lasa la greu ca i-am blocat si inchiderea la buson la rezervor ca am patit-o nu l-am mai putut deschide(dreptungiul) ca sa alimentez.sfaturi va rog...!!! thank's

cand te mai lasa si nu poti sa deschizi capacul de la rezervor, scoate furtunul care vine in compresor si sufla cu gura aer pe el.am patit-o si eu si asa am facut ;)

Modificat de MrPigos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adumitrachy ai putea sa dai un search deoarece problemele legate de acesta s-au discutat pe larg in alt topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Probleme in paradisul pierdut...

Ieri, 26.01.2009: cand inchideam cu cheia de la sofer, se incuia doar portiera la sofer, restul nu. La deschidere la fel, doar portiera de la sofer . Daca ma duc si incui din partea dreapta , se incuie doar portierele de pe fata, cele de pe spate ramanand descuiate (nu am verificat porbagajul si rezervorul inca ( ). Daca apas butoanele din spate cu mana si descui din partea dreapta, se descuie toate portierele.

Azi: 26.01.2009 : Mai nou nu mai merge inchiderea centralizata deloc. A ramas descuiata si gata. E posibil sa se fi ars compresorul din porbagaj oare?

In mod normal, as fi spus ca e dus motorasul de la sofer, dar, nu este cazul. Ma gandesc sa ii montez o alarma si sa o leg direct de la compresor . Voi ce spuneti? Este dubios tare ca in momentul in care vreau incui din dreapta, se incuie doar portierele de pe fata (rezulta ca e bun contactul din motoras) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde ce inchidere ai:daca ai inchidere vacuumatica nu ai niciun motoras la usi.Verifica furtunasele la imbinari sa nu fie iesite.Cat de mult functioneaza compresorul? nu trebuie mai mult de 2-3 sec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau verifica inbinarile de la furtune...unele de cauciuc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ca nu se aude deloc dihania de compresor.... ;) Aveti idee cat costa unul nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine

Nu mai retin exact unde, dar pe msk.ru era ceva referitor la inchiderea vacuumatica privind defectul creat de un senzor(presostat).In interiorul acelei cutii unde e compresorul, este si un fel de presostat care simte atunci cand presiunea, respectiv vidul depasesc anumite valori in cazul in care usile deja s-au inchis si s-au deschis.Contactul electric al acelui presostat poate ramane blocat.Cel putin la mine asta banuiesc ca se intampla, intrucat am si eu aceeasi problema ca si tine, doar ca la mine sunt zile cand merge perfect inchiderea si sunt zile cand nu merge.Nu am timp deocamdata, dara daca reusesc sa o rezolv mai postez .

Un compresor nou la dezmembrari costa intre 150 ron si contravaloarea a 50 euro, sau 80 euro.Preturile astea le-am aflat in 3 locuri in Cluj.

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei care au inchidere centralizata cu telecomanda din fabrica: unde ar trebui sa am pozitinar ledul care imi confirma inchiderea sau deschiderea.Sau cum imi pot da seama daca am sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine

La mine martorul de la alarma (nu stiu daca la asta te refereai) este bagat in plasticul din stanga blocului de lumini.Alt led care sa imi arate special daca usile sunt inchise sau deschise nu am.

Nu stiu daca te referi la cei care au alarma originala, sau la cei care au doar inchidere centralizata din telecomanda, fara alarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un led pe randul cu dezaburirea spate si nu situ daca masina a avut inchidere originala pe cheie.Dar cred ca ace led a fost pus odata cu alarma aftermarket

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

si eu am apa in porbagaj.....nu stiu de unde. buretele in care este pompa de vacum era ud si cand lam strans.....sa nu exagerez dar a iesit vreo 1 litru de apa....de unde oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine

Am rezolvat problema la mine inlocuind compresorul.Probabil la cel vechi era dusa partea electronica.Apropo, cine are nevoie de motoras...PM.

Ca sa imi corectez greseala cu alarma originala: la mine nu e de fapt originala, ci e montata de reprezentanta Vw, ceea ce m-a facut sa cred ca e originala.Nu luati in seama ce am postat in acest topic despre asa zisa "alarma originala".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa zic si eu ca e aftermarket ca nu puneau nemtii acolo ledul de prezenta al alarmei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am apa in porbagaj.....nu stiu de unde. buretele in care este pompa de vacum era ud si cand lam strans.....sa nu exagerez dar a iesit vreo 1 litru de apa....de unde oare?

Si eu am apa, si ma intrebam pe unde intra, dar am descoperit pe unde intra la mine. Prima oara intra pe la garnitura stopurilor iar mai nou se pare ca s-a crapat masticul ala de langa locul unde preseaza piciorusele alea de cauciuc de la haion. E crapat si intr-o parte si in alta, crapaturi destul de fine dar cand am pus mana sub ele, dupa o ploaie, am dat de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Salutare,

Am rezolvat si eu azi o inchidere la un golf III break din 1993.Avea acceasi problema care o aveati si voi, si la fel solutionarea a fost la un furtunas de vacuum smuls de la portiera de la sofer.Rezolvat punandu-l la loc.Dar cand inchideam si deschideam cu cheia, compresorul (pozitionat la golf III break langa roata de rezerva) mergea in gol inca 10 secunde.Nu stiam daca e normal.Asa ca am scos furtunasul ce ducea spre inchiderea portbagajului si am infundat si compresorul mergea doar 3-4 secunde cat dura sa se incuie sau descuie masina.Era rupt "mustiucul" care era pe pompa de vacuum a portbagajului.Asa ca am anulat acel furtun si portbagajul se va incuia doar din cheie pana va fi inlocuit.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

eu am avut un eveniment neplacut cu masina ... m-a lovit o tutica soferita de trei zile si din impact mi s-a spart la usa soferului teava din mufa care intra in mufa din stalp asa ca drept urmare nu se mai incuie usile de pe partea stanga. Ceva idei pentru reparat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o poza la piesa defecta. Poate te servesc cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut . am si eu op problema cu inchiderea trapei din cheie. Trapa nu se mai inchide cand incui masina si tin chei mai mult timp rasucita in usa , insa geamurile se ridica . Astept un raspuns cat mai clar . Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In usa soferului exista un o mufa cu 3 fire care comanda inchiderea geamurilor/trapei din cheie.Poate este oxidat vreun pin sau verifica la mufa trapei sa faca contact cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!