Jump to content

VW Passat 1.9 AWX


adyi

Postare recomandată

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • adyi

    54

  • ninu

    12

  • Emilut

    10

  • Megatron

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Colegu, ce ambreiaj ai pe masina?Si pe ce ambreiaj o sa mergi daca o sa pui Vnt 20? pentru ca daca ii faci un soft la ~200 de cai ambreiajul OEM nu mai face fata. Deja de la 370 de NM in sus isi da duhul.

Link către comentariu

:lol:  pe care il auzeam pe aici pe forum ca ambreajul duce linisiti pana la 400NM.  Sau sa nu fi fost vorba de B5.5? :sly:

 

@Emilut, propui ceva? Si eu sunt cu gandu la ce face ady, dar nu in viitorul apropiat. Am tot cautat in Ro un "Tuner" la care sa ii duci masina si sa se ocupe de tot, adica de upgradare turbo (adaptari) si soft adecvat si daca trebuie si ambreiaj. Dar nu am gasit nime cu preturi actualizate (dupa criza). :001:

Link către comentariu

Colegu, daca masina are ambreiaj nou OEM cu masa dubla acesta o sa tina 180cp si 400 Nm pentru cateva mii de km( apriox 10.000-20.000Km in functie de cum se merge cu el), apoi volant este prima care cade. Daca masina are kit ambreiaj nou cu volant cu masa simpla (ex:kit ambreiaj Valeo) volant o sa tina fara probleme o putere mai mare chiar pana la 300 de cai dar cuplu mai mare de 380Nm o sa toceasca discul in cate mii de km (ex:tot ca mai sus).Exista cateva variante de upgrade. Le pot posta aici daca prezinta interes!

Link către comentariu

ambreiajul imi reziste pana la 400 Nm . vreau sa ajung la 190-200cp cu VNT20,soft pt ea si FMIC.traseul turbo-back il am...oricum daca pica ambreiajul e bine picat si asa are 220.000km.

Eu caut VNT20 de undeva din dezmembrari pt ca flansa e ca si facuta.vreau sa gasesc ceva mai ieftin dar nu stiu cum trebuie sa arate VNT20`ul care merge pus pe masina.

Ma puteti ajuta cu poze ?

Link către comentariu

Nu va recomand turbo din dezmembrari! Mai bine reconditionati turbina dumneavoastra si o faceti  hybrid. La o turbina SH nu se stie nicioadata pe ce masina a rulat, cati km are, daca masina a avut soft sau nu si daca a avut, cu ce presiunea a mers, stilul de conducere al proprieterului/proprietarilor anteriori. Va sfatuiesc sa va consultati cu domnul Cipos pentru o alegere cat mai buna!

Link către comentariu

Am vorbit cu Cipos...400E

Pretul asta cred ca este si din cauza ca este p&p...

 

In continuare caut vnt20 sh dar nu stiu de pe ce motor sa o iau . stiu ca trebuie 2.5tdi 180cp dar ce cod de motor si ce an

Link către comentariu

Cum ai dat (contacta)de Cipos? Ce ti-a propus la bani astia in Plug and play?Nou sau reconditionat?

Discutand cu colegu Emilut, am gasit si eu pe alte forumuri asta  http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=3401915

Un turbo vnt 20 aici in franta SH din anunturi, este undeva intre 250-300€ ne negociate. Ptr 100€ as merge linistit pe mana lui Cipos.

Link către comentariu

la bani astia plug and play nou...de cipos poti sa dai la telefon.eu nu stiu pe unde am gasit nr lui,tot forum ceva . din pacate nu il am salvat in telefon

 

ninu , turbina bv43 este pusa pe 2.0 tdi 168cp si din cate vad actuatorul este electric.nu stiu ce sa zic.nu trebuie nici o mufa acolo in el ?erori ceva?

Cel mai bine bine vnt20 (059145701K)..2.5 180cp

Link către comentariu

La cei 200cp pe care vrei sa ii scoti din Vnt 20 ambreiajul nu va face fata! Mai ales ca are si ceva uzura in cei 220.000km. Un ambreiaj nou DMF tine 180cp si 400Nm dar isi da duhul in mai putin de 50.000 de km si varianta SMF de la Valeo tine undeva la 170cp si 370Nm. Peste valorile astea discul deja incepe sa patineze.

Link către comentariu

Salut adyi,

Nu are actuatorul "electric" (complect) are si comanda (intrare) de vacum. Pe alt forum ziceau ca comanda se face fara nici o problema cu vacum si este perfect P&P. Dar sa nu fie luata de pe Motor CR ca are o flansa sau bolt care nu da bine, deci luata de pe, de exemplu un B6 170 cp PD.

Am trimis un mesaj la un coleg de pe alt forum strain, l-am intrebat daca ii un all day car si cum se compoarta si ce a facut cu ambreajul, si nu mi-a raspuns, a pus doar un link cu ambreajul performance de la sachs.

 

Tu ce vei face? Pu VNT20 SH? De pe ce motor?

 

Pe alt forum se intreba ce tip de ulei va pune, avand vedere ca are motor de generatie veche si turbo de generatie noua... Si m-am intrebat si eu ...tu nu?

 

Bafta

Link către comentariu

Ninu, tu ai ambreiaj de fabrica de 240mm care tine fara probleme pana la 450Nm, in unele cazuri atunci cand este nou tot kitul si mai mult de atat, dar in principiu valoarea cuplului pentru a pastra si fiabilitatea nu trebuie sa fie mai mare de 450Nm (tu ai cod motor AVF care este in 6 trepte si ambreiaj de 240 mm). Colegul ady are ambreiaj de 228mm care nu tine acelasi cuplu ca cel de mai sus. Ambreiajul de 228 mm este limitat undeva in jurul valorii de 380 Nm. (ady are cod motor AWX cu cutie in 5 trepte).

 

Ulei 5W40, norma 505.01, firma o alegi tu!

Modificat de Emilut
Link către comentariu

Salut adyi,

Nu are actuatorul "electric" (complect) are si comanda (intrare) de vacum. Pe alt forum ziceau ca comanda se face fara nici o problema cu vacum si este perfect P&P. Dar sa nu fie luata de pe Motor CR ca are o flansa sau bolt care nu da bine, deci luata de pe, de exemplu un B6 170 cp PD.

Am trimis un mesaj la un coleg de pe alt forum strain, l-am intrebat daca ii un all day car si cum se compoarta si ce a facut cu ambreajul, si nu mi-a raspuns, a pus doar un link cu ambreajul performance de la sachs.

 

Tu ce vei face? Pu VNT20 SH? De pe ce motor?

 

Pe alt forum se intreba ce tip de ulei va pune, avand vedere ca are motor de generatie veche si turbo de generatie noua... Si m-am intrebat si eu ...tu nu?

 

Bafta

turbo de pe b6 170cp ce presiune tine ? nu e rau sa pot pune bv43 dar merge pusa pe AWX ?

In legatura cu vnt20 sh il pot luat de pe un audi sau skoda de 2.5 180cp care sa se incadreze intre anii 2001 - 2003

 

Emil,ambreiajul de pe AVF nu intra si la mine pe AWX ?ma gandesc ca asta sa fie update`ul.

 

Oricum cu ambreiajul sunt cu dus si intors pt ca daca ajung la ~200cp nu o fac masina de curse sau sa o omor pe la semafoare.pur si simplu masina de zi cu zi care are 200cp.cand se iveste ocazia sa ii dau talpa o sa ii dau...o depasire,un munte,o mare . nu mereu ! chiar si asa risc sa se duca ambreiajul ?ma gandesc ca ambreiajul se duce daca folosesc cei 200cp zilnic si in plus de asta zilnic ma duc la job prin oras

 

Cum e ?

Link către comentariu

Fizic, ambreiajul de 240mm, nu are loc in carcasa cutiei de 5 trepte si necesita mici modificari la volant. Sunt persoane care au facut aceasta modificare pe un audi, o sa caut un link si o sa iti dau un PM. Turbo BV43 este plug&play pe motoarele pozitionate transversal, inclusiv awx si tine o presiune de 1.7 bari, fata de 1,55 bari VNT17 (turbina pe care o ai acum pe masina). Presiunea de 1.7 bari este suficienta pentru cei 200cp (poate chiar mai mult de 200). Legat de ambreiajul tau, nu stiu ce sa iti zic. Masina are peste 200.000km si ambreiajul original, cert este ca viata lunga nu mai are. Deja la 400Nm daca nu o sa inceapa sa patineze, o sa inceapa sa bata volant in viitorul apropiat. Daca il schimbi un un kit nou si mergi intr-o configuratie 200cp si 400Nm, o sa tina in functie de exploatare, dar mult mai putin decat un ambreiaj original pe o masina stock, asta e clar. Daca cel original a tinut cu brio, 200.000km , cel nou pe care o sa il pui nu stiu daca te va tine mai mult de 50.000. Poti incerca un upgrade, dar depinde si de suma pe care vrei sa o investesti.

Link către comentariu

presiunea care o am acuma pe vnt17 dupa soft este de 1.6 bari...bv43 poate sa duca maxim 1.7 bari cu soft ?

Link către comentariu

Limita maxima a VNT 17 este de 1,5 cu un maxim de 1.55 pentru aprox 175~180cp.

BV43 tine un maxim 1.7 suficient pentru aprox 200~210cp.

VNT 20 tine 2 bari+ dar peste 1.8 va ceda destul de repede, VNT 20 nu este chiar cea mai fiabila turbina pe care o poti pune.

 

Avand in vedere ca masina ta are 200k+ si turbo original eu nu as merge cu 1.6 , presiunea este mare si pentru o turbina noua, pentru una  cu cateva sute de mii de km este cam mult.

Link către comentariu

presiunea de 1.7 bari pt BV43 este ok pt turbina asta sau merge cam fortata ?

Pai turbina mea scoate ceva fum cand motorul este la relantiu.multa viata nu mai are si daca tot trebuie sa o schimb macar pun ceva sa nu ma doara capul

Link către comentariu

Presiunea de 1.7 e ok pentru BV43. Turbina e putin mai scumpa, asta e dezavantajul ei. Poti incerca un pret bun si ceva calitativ cu garantie la Cipos. Sa ramai cu carcasa ta si sa schimbi internele cu unele 1749VB(VNT18) sau 2056(VNT20).

Link către comentariu

internele de vnt20 nu intra in carcasa de vnt17 !

Modificat de adyi
Link către comentariu

Internele de VNT 20 intra si in carcasa de VNT 15. Se alezeaza capacul de admisie si cel de evacuare in functie de dimensiunea noului compresor. Se schimba efectiv miezul turbinei si din aceasta ramane doar carcasa. Se schimba ambele tipuri de paleti astfel incat sa nu creasca valoare EGT. Din operatiunile enumerate mai sus, concuzia care trebuie sa o tragi este ca nu o sa hibridizezi turbina ta. O vei face direct VNT 18 sau VNT 20.

Link către comentariu

prea multa bataie de cap.mai bine vnt20 direct si gata . dar am inteles ca daca iau vnt20 de pe 2.5 180cp mai trebuie facut ceva ca sa o pot monta.am vazut ca sunt motoare din anul 1999 , 2000 , 2002 , 2003 care au vnt20 atat ca e diferenta de tip motor AKE,BHD,BAU....

 

post-68118-0-60802500-1391842393_thumb.j

post-68118-0-08853700-1391842394_thumb.j

post-68118-0-49304600-1391842394_thumb.j

Link către comentariu
  • 4 months later...

in cel mai scurt timp posibil vine FMIC`ul 550 x 140 x 65 cu iesirea pe 57mm.partea spre admisie o sa fie pe 57mm iar spre turbina de 51mm

Link către comentariu

Buna, de unde l-ai luat? sa faci poze cand il montezi si de ce il prinzi te rog ca si eu sunt in studiu. Nu am gasit numai universale, acum ce iesiri sunt standar la ambele capete?

 

Cu turbo, ai ceva informatii? Eu am mai studiat putin, si am renuntat la vnt20. 80la suta o sa merg pe BV43; desi un hybrid de 3.0 TDI sau 2.7 TDI m-ar tenta, + ca am vazut ca ii la moda acum. Sari cu mult de targetul fixat (190-200cp). Problema ar fi EGT-ul foarte putini tuneri si proprietarii ajung la un rezultat 100% satisfacator. Bine dupa aia se pune problema vesnica cu ambreajul... si eventual injectoarele cica de AVB cu duze sport ar fi mai ok decat cele de ARL.

 

Have a good time

Link către comentariu

In functie de target poti merge pe BV43 pentru aproximativ 200cp sau pe un turbo de 2.7 cu modificare de actuator de la electronic la vacumatic si se poate obtine undeva la 230-240 cu un nou traseu de intercooler si o evacuare libera cu un diametru mai mare decat cel stock. Injectoarele atat de avf cat si de awx sunt ok. Cele de avf (550cc) au un debit putin marit fata de cele de awx (520cc). Duze cu debit marit se pot pune pe ambele modele de injectoare. La ambreiaj exista solutii, numai bani sa fie.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!