Jump to content

VW Passat 1.9 AWX


adyi

Postare recomandată

Buna,

Felicitari pentru masina.

Arata bestiala cu folie pe stopuri. Ii da un look mai agresiv si din spate si din fata cu grila. La tine ii frumoasa in negru.

Din ce cauze ai anulat sistemul EGR? Nu afecteaza turboul?

Cu resoftare cum se comporta volant si ambreajul? Al meu ii putin obosit (nu patineaza!) si o sa ii aduca mosu un Soft nou dar nu cred ca + 30 cp, mi se pare prea mult.

Dicurile sunt cele de 288 mm sau 310mm?

Have a good time

Link către comentariu
  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • adyi

    54

  • ninu

    12

  • Emilut

    10

  • Megatron

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

am anulat EGR pt ca era putin infundat si curatarea lui e frectie la picioar de lemn pt ca iar o sa se infunde si tot asa.am gasit sistemul de anulare EGR la un pret frumos si pana acuma masina se comporta normal fara el.dupa resoftare kitul de ambreiaj raspunde cum trebuie.nu imi patineaza deloc dar nici nu stau sa o tin zilnic in 4000 rPm . eu zic ca este ok cand schimb la 3000-3500 rPm . masina in prezent are ~204.000 km si nu are nevoie de alt ambreiaj . si mie mi se parea mult 30cp in plus dar acuma parca vreau mai multi :icon_cheesygrin: . discurile sunt EBC Turbo Groove de 288mm . puneam de 312mm dar am jante de tabla pt iarna pe R15 si nu mai intra pe urma cu discuri mai mari .

in scurt timp o sa umblu si la evacuare si mai exact anulare toba intermediara si in finalul evacuarii vreau ceva W8 style

Link către comentariu

Si trage si dupa 3500 tur/min linear?

Stiu cum ii cu tot mai multa putere, am avut si eu pe golf resoftare de la TCM si am fost foarte multumit. Tu la cine ai facuto?

Ma tot gandesc sa iau si eu un kit de anulare EGR.

Cu furtunele de vaccum ce intrau in EGR ce ai facut? Oare o sa treaca "ITP-ul", normele o sa se schimbe? Nu afecteaza motorul sau turbo?

Have a good time

Link către comentariu

trage linear si dupa 3500 pana aproape de 4200 imi pun baza in ea...eu am softul de la DimSport . furtunele care intrau in EGR le`am lasat libere si parca unul din el l`am astupat cu un surub . ce am auzit de la "prieteni" ca dupa ce anulez EGR si fac soft o sa fie in spatele meu numai fum . am softul si EGR anulat de aproximativ 15.000 km si lipseste fumul si nici consumul nu a crescut foarte mult . ITP`ul se ia peste tot in Romania nu asta este problema .

In scurt timp traseul de unde am anulat EGR pana la intrarea in intercooler il vreau din inox dar sa gasesc pe cineva care stie sa faca flansa pt N75 si sa fie sudata asa cum trebuie . eu zic ca trece mult mai bine aerul prin teava de inox decat prin furtune de cauciuc si o teava de plastic...

Link către comentariu
  • 3 months later...

Buna,

Tare admisea, arata Ok. Asteptam FMIC-ul, sunt curios unde il pui si cum o sa arate. Si mai ales cum o sa mearga.

La turbo, ambreiaj ii faci ceva? Caut si eu kit volant si ambreiaj nou putin sport.

Felicitari si bafta in continuare.

Have a good time

Link către comentariu

turbo si ambreiaj ramane asa deocamdata.mai am de facut cateva modificari minore inainte de toate .

- sa elimin toba intermediara

- sa elimin catalizatorul dar imi e putin frica ca o sa creasca consumul cam mult . Asa este ?

Link către comentariu

Sa creasca consumul de la catalizator dat jos? nu cred... si eu l-am dat jos si pus teava normala si nu e nici o diferenta la consum...doar ca ies mai repede gazele deci un + ...

PS: frumoasa masina sa o stapanesti sanatos si bafta la modificari.

Link către comentariu

atunci o sa elimin catalizatorul si intermediara apoi montez FMIC`u . suna bina ! poate mai castig 2-3 cp :D

Link către comentariu

Pai daca elimini toate astea si mai pui si asa zisul F MIC si un soft ca la carte, sa imi spui cand cauti ceva kit "sport" de ambreiaj si volant ca si eu sunt interesat pentru viitor.

Un "coleg" cu un golf 4 PD 131 o ajuns cu aceleasi "operatiuni" dupa el la 200 cp dupa alti mai experti la aproape 180 cp. Amreajul si volant OEM pana la cat duce?

Have a good time

Link către comentariu

pai am soft de +35 cp . masina are acuma undeva la ~ 165cp si 350-360 Nm . Din cate stiu eu ambreiajul rezista pana la aproape 220 cp dar depinde si cum il folosesti . ca poti sa ai si 300 cp si poate sa iti reziste ambreiajul daca urci usor in ture si nu o alergi ca nebunu ... cum il calci asa il ai , parere mea

Mai repede iti crapa turbina ca ambreiajul

Link către comentariu
  • 2 months later...

am dat jos si toba intermediara.a fost inlocuita cu teava din inox...totul a iesit ca la carte.a mai ramas catalizatorul si toba finala...nu stiu la care dintre ele sa mai renunt . ceva sugestii si de ce ? :D

 

Apreciez orice parere

Link către comentariu

de unde ti-ai luat kit-ul de anulare EGR si la ce pret?mersi



cum se comporta masina dupa resoftare?scoate fum negru in urma?

Link către comentariu

masina se comporta foarte bine dupa resoftare.chiar sunt putin uimit ca nu da cu fum si are 212.000 km . tine cu casa :)) . kitul de anulare l`am luat de pe ebay cu 280 lei si a venit in 5 zile dar am gasit pe cineva in Bucuresti care il poate face la 200 ron.Daca esti interesat trimite-mi PM si te pot ajuta

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

am schimbat bratele superioare de pe stanga,am facut geometria si am scapat de toba intermediara....vvvrrrrmmm :))

Bini di tat !

post-68118-0-16984300-1364915134_thumb.j

post-68118-0-81094500-1364915134_thumb.j

post-68118-0-40498500-1364915135_thumb.j

post-68118-0-97875400-1364915135_thumb.j

post-68118-0-59951300-1364915136_thumb.j

Link către comentariu
  • 1 month later...

Ma gandesc sa dau jos toba finala sau catalizatorul.una din ele nu amandoua.cum o sa se auda sau ce raspuns la acceleratie o sa am daca dau jos catalizatorul / toba finala ?

Apreciez orice raspuns sau sfat...nu se pune problema de ITP :D

Link către comentariu
  • 1 month later...

Masina a fost incaltata cu Dunlop SP Sport Maxx 225 / 45 / R17

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Racord flexibil , downpipe si catalizator anulat . incepe sa prinda sunet si forma :D

post-68118-0-38828900-1373036777_thumb.j

post-68118-0-00833500-1373036778_thumb.j

post-68118-0-56393100-1373036778_thumb.j

post-68118-0-16990300-1373036779_thumb.j

post-68118-0-76797200-1373036779_thumb.j

post-68118-0-37387500-1373036780_thumb.j

Link către comentariu
  • 2 months later...

urmeaza o toba sport full inox...sper sa arate bine sub spoiler sa nu fie nevoie sa il decupez

post-68118-0-85471600-1380004198_thumb.j

post-68118-0-07214100-1380004199_thumb.j

Modificat de adyi
Link către comentariu

Salutare,

Foarte tare o iesit tot, felicitare, cred ca o sa sune super. De ce nu pui ceva de genu W8 nu tipsuri din astea, mai ales ca ai muncit atata la ea. Si ai facut totul ca la carte, mie personal mi se pare vulgar pe un passat un tips dinasta. Acuma gusturile nu se discuta.

 

Oricum astept cu nerabdare sa pui un clip video cu sunetul si cum arata finalul.

 

 

Have a good time

Link către comentariu

am gasit toba asta la un pret bun tinand cont ca e full inox.probabil ca in poze pare un tips foarte mare dar o sa fac poze cu el montat si poate o sa arate altfel ca nici spatele de passat nu este unul prea mic :)) . sper sa arate bine

Daca am timp o sa montez si admisia din inox cu o mica modificare . surprize surprize

Link către comentariu

deocamdata poze si sunetul nu prea e sunet cu asa camera...se aude bine pe la 0:45 si 1:14 . am observat ca in treapta 1 si 2 nu e prea agresiv sunetul...tocmai pe la treapta 3 undeva la 2.500 rpm se aude bine

Admisie ramane de facut vineri...o sa revin cu poze

 

Video : http://v5.tinypic.com/player.swf?file=adm44x&s=5"

post-68118-0-58210700-1380173633_thumb.j

post-68118-0-17367800-1380173634_thumb.j

post-68118-0-73067700-1380173634_thumb.j

post-68118-0-31253500-1380173635_thumb.j

Link către comentariu

Multumim,

Eram curios cum arata cu masina pusa jos si sa se vad toata din spate.  Sunetul destul de ok, desi nu se prea aude din cauza vantului si a aparatului.

Oricum multumi, imi place, suna mandru. felicitari.

 

In habitaclu nu deranjeaza?

 

 

Have a good time

Link către comentariu

eu sunt multumit de ceea ce a iesit . sunetul nu este unul deranjant pt cei din habitaclu atat ca se aude putin mai gros dar nu deranjeaza...este sunetul unui diesel mai puternic si agresiv :D ... merita aceasta modificare din punctul meu de vedere.nu riscati nimic doar ca mai intoarce lumea capul pe strada . "passat diesel ?!?!" :))

Sper sa termin ce am inceput si revin cu poze cat pot de repede.

 

O zi buna sa aveti si cat mai putine avarii.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!