Jump to content

Interlagos R18 OEM vs.Monte Carlo R17 OEM(Passat B6)


Paparazzi
 Share

Postare recomandată

Paparazzi, sa te uiti atent pe spatele jentilor, vezi ca scrie un anumit cod daca sunt originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Sa te uiti cu atentie si cauciucuri daca sunt facute in Polonia, chiar au o problema am avut doua seturi de anvelope Bridgestone Potenza 225/45/17 si in cateva luni au capatat uzura dinti de fierastrau pe interior se poate simti la mana daca plimbi degetele usor pe parte interioara (am facut unghiurile test amortizoare toate in regula cum am schimbat cauciucurile cu alta marca s-a terminat problema) si la ambele seturi din al doilea an au inceput sa apara mici crapaturi pe laterale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU am Monte Carlo si mi se par foarte misto. Mi se pare ca incalta masina vizual cel mai bine; decat spite multe subtiri mai bine putine si late.

Nu vad motive sa treci la 18 cu o masina stock inclusiv suspensii stock...

De banii aia mai bine iei super anvelope noi si stii ce ai pus pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da interlagos nu prea dau bine pe passat sau alta limuzina. monte Carlo sunt mult mai ok, Interlagos par asa de o masina fashion sa zic.

Modificat de Shellshock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In plus sa renunti la jante OEM vs unele la care esti sceptic privind provenienta...

Cand am luat masina (oricum nu ma uitam la jante), dealerul imi spunea ca Monte Carlo erau cele mai cerute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea,deschid acest topic in legatura cu o mare dilema aparuta zilele acestea si anume care dintre aceste doua tipuri de jante cad cel mai bine pe Passat B6,treaba sta in felul urmator,eu pe masina am deja Monte Carlo 235 45 R17(marimea maxima admisa pe certificatul meu de inmatriculare) care acum urmeaza sa-mi schimb toate cele 4 cauciucurile cu altele noi si un cost de vreo 600euro.

Acum doua zile am gasit la cineva care vinde un set de Interlagos R18 oem cu tot cu cauciucuri(ele avand o uzura de 20%,aproape noi,Bridgestone Potenza ) la pretul de 800euro ,ele aflandu-se fara nici un fel de defect sau vreo zgarietura,oare merita sa trec de la Monte Carlo la Interlagos?Ma intereseaza parerile in legatura cu aspectul care il va avea masina in comparatie cu aspectul dat de Monte Carlo,si vazand ca oricum trebuie sa investesc 600 de euroi in masina,de ce nu,800 euro si-mi cumpar jante cu tot cu cauciucuri!!Multumesc mult!

Salut, daca vedeam postul asta cu citeva zile mai devreme a-si fi incercat sa te conving ca jantele Interlagos sunt extrem de urite si nepotrivite la Passat, dupa aia ti-as fi dat un pm si te-as fi rugat sa-mi dai contactul sa le iau eu :) Spun asta deoarece tocmai ce mi-am luat un set de Intelagos sh ( impecabile ) la 800 de euro fara cauciucuri.

Leferitor la intrebarea ta, nu ai cum sa dai gres, ambele modele sunt frumoase.

Modificat de Denis.C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!