Jump to content

Interlagos R18 OEM vs.Monte Carlo R17 OEM(Passat B6)


Paparazzi
 Share

Postare recomandată

Salutare la toata lumea,deschid acest topic in legatura cu o mare dilema aparuta zilele acestea si anume care dintre aceste doua tipuri de jante cad cel mai bine pe Passat B6,treaba sta in felul urmator,eu pe masina am deja Monte Carlo 235 45 R17(marimea maxima admisa pe certificatul meu de inmatriculare) care acum urmeaza sa-mi schimb toate cele 4 cauciucurile cu altele noi si un cost de vreo 600euro.

Acum doua zile am gasit la cineva care vinde un set de Interlagos R18 oem cu tot cu cauciucuri(ele avand o uzura de 20%,aproape noi,Bridgestone Potenza ) la pretul de 800euro ,ele aflandu-se fara nici un fel de defect sau vreo zgarietura,oare merita sa trec de la Monte Carlo la Interlagos?Ma intereseaza parerile in legatura cu aspectul care il va avea masina in comparatie cu aspectul dat de Monte Carlo,si vazand ca oricum trebuie sa investesc 600 de euroi in masina,de ce nu,800 euro si-mi cumpar jante cu tot cu cauciucuri!!Multumesc mult!

post-83335-0-94913100-1330869869_thumb.j

post-83335-0-61698900-1330869936_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei 18 atunci merita, pretul e bun. Daca nu vrei 18 nu merita. :) Ce greu a fost!

Masina arata mai bine cu Interlagos, atata timp cat suporti pierderea de confort trecand de la 17 la 18 (care nu e atat de mare cum cred unii).

Plus ca, jantele noi sunt, de fapt, mai ieftine decat cauciucurile, pentru ca poti vinde Monte Carlo si recuperezi o parte din investitie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interlagos rullz....oricum ar fi,ai jante tari.brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un best buy. Asa oferta nu te mai intalnesti cu ea, 800euro Interlagos + cauciucuri bune go for it.

Am vazut Passat cu Interlagos arata foarte bine. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Clar Interlagos..arata mult mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc la toti pana acuma pentru pareri ma indrept cat mai mult spre interlagos :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauciucuri noi pe jantele actuale = 600 euro

Interlagos 800, vinzi Monte Carlo cu 400, jante + cauciucuri noi si un mare + la aspect = 400 euro

:icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca minusuri ar fi greutatea, care se va resimti la acceleratie. Asadar resoftare dupa :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar Interlagros! Mult mai elegante!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm nu cred sa fie o diferenta de greutate asa de mare intre 17 si 18 sau poate ca da :scratch: dar eu stiam asa ,cu cat este mai mare raza si mai lat cauciucul cu atat ai mai buna stabilitatea si poate si demarajul in special la viteze mai mari!corectati-ma daca gresesc :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt mai mari se vad mai frumos , nu ? Daca-s si Iterlagos....ia-le !

Eu stiam ca daca e mai lat cauciucu' consuma mai mult , nu?

Modificat de CT91MOC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauciucul va avea tot 235, talonul va scadea de la 45 la 40 si va fi mai stabila in viraje luate tare. Latimea jentii creste de la 7,5 la 8, iar diametrul evident de la 17 la 18=> greutate mai mare, iar jantele oem sunt cunoscute pentru greutatea lor maricica, dar si pt rezista foarte buna.

Cauciucul va cantari si el mai mult decat unul pe 17.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raza, si implicit diametrul, rotii este, sau ar trebui sa fie, acelasi altfel iti va indicat gresit kilometrajul.

Latimea iti da stabilitate mai buna, dar nu neaparat si demaraj, mai ales daca vine cu greutate in plus.

Dar nu ar trebui sa difere foarte mult greutatea cat sa simti la demaraj!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interlagos rullz ! si pretul este f bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic:Asta cu dupa ce le iei tre sa iti faci soft ca sa pleci dupa loc,ca vezi doamne ai adaugat 358 de kile,e de departe cea mai tare.

Daca mai ai in portbagaj si un bidon de apa la 5litri...

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Just saying ca 105cai sa traga passat si jante de 18" este mai greu. A fost mai mult zis ca oricum ar trebui resoftat motorul, nu neaparat ca nu mai demareaza :blah:

Mai apare diferenta la manevrabilitate, la directie (indiferent de motor :)) ). Doar am expus +/- dintre Monte Carlo si Interlagos.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta alternativa ar mai fi modelul Daytona dupa CC ,am gasit pe ebay la 1200euro cu tot cu transport si cu cauciucuri!!!dar raman la interlagos sunt mai ieftine.

post-83335-0-34854800-1330879307_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic:Asta cu dupa ce le iei tre sa iti faci soft ca sa pleci dupa loc,ca vezi doamne ai adaugat 358 de kile,e de departe cea mai tare.

Daca mai ai in portbagaj si un bidon de apa la 5litri...

Brgds

Nu e chiar totuna cu bidonul in portbagaj, bidonul nu reprezinta masa rotativa suplimentara..deci va conta greutateEdita in plus a rotilor la demaraje.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita cumparate si daca nu ai nevoie de ele. Le cumperi cu 800, le ti-i o zi, o luna... pana te saturi sau pana iti dai seama ca sunt prea grele sau nu, apoi le vinzi cu 900-1000. Si la pretul de 1000 tot sunt ieftine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cumparat le cumpar pentru ca le vinde ieftin plus cauciucurile pe langa faptul ca dau foarte frumos defapt sunt cele mai potrivite pentru B6,il scimba foarte mult ii dau forma agresiva si sportiva ,foarte frumoase!

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Ok, vad ca deja ai ajuns singur la concluzia ca merita cumparate si daca tot trebuie sa schimbi cauciucurile, si ai dat banii pe jante cu cauciucuri o sa le pui pe masina.

Si mie imi plac mai mult Interlagos, mai ales ca Monte Carlo-urile sunt destul de banale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mi se permite o opinie (usor) contrara celor mentionate, eu af fi sceptic: pretul unor Interlagos originale sh sunt de minimum 800 euro, seturile de 4 bine intretinute sunt undeva la 1.000 euro si peste. Setul de anvelopele 235/40 R18, Potenza/Conti SportContact, de asemenea sh: minimul 200-250 euro.

De obicei, nu pot exista diferente atat de mari pe piata sh, indiferent de produsul sau de serviciul oferit. In cazul in speta, aceasta este de 40%. Aigura-te ca sunt jantele originale, nerevopsite (la jante, lacul se aplica in ceva mai multe straturi - "reconditionarea" in vederea revanzarii, cel mai probabil, va fi facuta doar sa-ti ia ochii si nu va tine fara sa se exfolieze) iar anvelopele sunt, cu adevarat, lipsite de vicii.

Pe piata, trebuie sa sti ca exista replici Interlagos facute "in Italia". Si pe 17 si pe 18. Le-am vazut "pe viu". Fata de cele originale, nu vei descoperi diferente in felul in care arata si in care "le simti" cand le atingi. Cel putin, eu nu am reusit. Iar pe ale mele, evident originale, le-am spalat si ceruit cu mainile mele de cel putin 20-30 de ori pana acum. Preturile sunt imbatabile: 450-500 euro /setul de noi-noute, cu "garantie". Vezi sa nu cumperi din astea... sh! :)

Cum ai putea sa iti dai seama? Teoretic, ar trebui sa existe o diferenta de greutate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cele originale scrie Ronal, BBS... sau stiu eu... brandul care le face pentru VAG. Pe replici nu o sa scrie niciodata numele brandului imitat. Sunt replici, nu clone.

Sa ne anunti si pe noi daca le iei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti bazezi decizia de cumparare pe premisa ca producatorii "italieni" din China respecta proprietatea intelectuala asupra desenului industrial in cauza, ei bine, este si asta o optiune. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!