Jump to content

Butuc contact O1


wormostar
 Share

Postare recomandată

Salutare, daca considerati ca am deschis acest topic aiurea, puteti sa is stergeti, dar la functia cautare nu am gasit ceva elocvent legat de contactul cu chei de la o1 in special partea mecanica.

Ieri am patit o mare belea, cand sa rasucesc contactul s-a auzit un "poc" si nu am mai putut porni masina , toate beculetele in bord ramanad aprinse si dupa scoaterea cheii din contact. Evident am desfacut contactul cat am putut si an readus la 0 partea electrica.

Intrebarea mea este cum sa scot contactul vechi pentru ca nu am vazut nici un surubel sau nit de prindere (ca la dacia 1300), si vreau sa in scot fara sa distrug piesa de antimoniu. Pe ce trebuie sa apas sau in ce pozitie trebuie sa rasucesc cheia ca sa scot butucul?

Am facut rost de la un prieten co coloana de directie de pasat din 2000 si par al fel, dar nu are cheie pe contact si contactul am reusit sa-l rasucesc cu o surubelnita. Pot sa fac din doua unul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia e urmatoarea,am patit la fel ca si tine acum 6 luni

dai jos plasticul de sub volan si de deasupra lui ca sa ajungi la contact, dc nu a mai fost dat jos e nasol ca e nituit pe coloana de volan , dc ai niturile incerci sa le dai jos fara a da jos coloana, dupa ce dai jos contactul vei vedea ca e format din 3 bucati, partea electrica care e prinsa in doua surubele si dc o scoti o pui in mufa poti porni masina cu o surubelnita, si ramane cealalta parte de unde poti da jos butucul cheii cu inelul de cititire immo si astfel ramane partea mecanica care trebuie inlocita ca nu ai ce face, cehia se va pastra aceeasi dc dai jos butucul cheii cu ajutorul unei sigurante

dc ai nelamuriri da-mi un telefon ai nr in profil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al nu am indus lumea in eroare, vei vedea cum e dc va da raspunsul

tu ai pus tutorial cum se scoate butucul cu cheia nu corpul nr 2 care se da jos de pe coloana de volan, acolo sa rupt in interior limba, de aia a ramas cu becurile aprinse in bord

Oricum dc gresesc imi cer scuze ca am indus in eroare, dar dc nu.....

Eu vb din ce am facut nu din carti.....

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi omul a intrebat de butuc, piesa nr 2 este locasul in care sta butucul, ala de ce sa-l scoata de pe coloana de directie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca acolo sa rupt limba ce actioneaza ppartea electrica, am patit eu si de aia ii spun cum sta treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limba este in capatul butucului mecanic, nu are de ce sa dea jos locasul in care sta el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al ai desfacut vreodata un butuc de skoda, vad ca nu ne intelegem,

butucul sau contactuk cum so numi are 3 componente, partea electrica actionata de o limba mai lunga din corpul contactului, corpul contactului in care se regaseste aceea limba si partea de butuc cu cheie care printr-o limba mica actioneaza un angrenaj din acel corp si care la randul sau actioneaza prin ace limba contactul electric

La mine am inlocuit acel corp ca sa rupt limba ce actioneaza contactul electric, eu pastrand cheia cu butucul cheii si contactul electric, de pe un vw passat care e la fel

Ori eu nu inteleg ce vrei sa spui ori tu nu intelegi ce vreau sa spun, mentionez ca mie imi e mai greu sa ma exprim ca nu prea cunosc exact denumirea componentelor

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are doar 2 componente mari si late:

Partea mecanica si contine butucul si limba de actionare

partea electrica si contine contactele electrice care se fac ;la actionarea cheii.

post-1788-0-01705100-1330515688_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al. are dreptate ,e din doua parti una mecanica si o parte electrica la care am avut si eu probleme la o octavia din 1999 pe care am rezolvat o desfacand partea electrica si curatind o. Mentionez ca nu am avut curent pe contact lumini ventilatoare etc..La partea mecanica n am umblat deci nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe bune maine va fac poze sa va convingeti

rog initiatorul topicului sa puna poza cu piesa defecta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal, am incercat cu sarma, ca in instructiunile din pdf, dar nu pot socate butucul :(

ce este de facut? cu sa-l scot de pe sistem?

post-9025-0-84296700-1330782839_thumb.jp

MENTIONEZ CA, CHEIA ESTE TIP BREICEAG

Modificat de wormostar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/ignition-switch-lock-cylinder-removal.htm

pasii exacti cu tot cu filulet,

dar contactul de pasat nu se potriveste chair exact cu cel de skoda, si acum astept partea electrica de la pasat ca nu pot porni electromotorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

ceam mai buna prezentare ma ajutat si pe mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Va salut!

 

La o Octavia 1 cu motor 1.9 TDI, 110 CP ma confrunt cu urmatoarea problema: pornesc masina, se aprind frumos toti martorii (cum e normal), merg cu ea si cand vreau sa opresc motoru' nu se opreste; scot cheia din contact si la fel, nu se opreste (se opreste decat caldura) si ramane aprins in bord martoru' de la baterie. Am reusit sa opresc motoru' doar "omorandu-l". Chiar si dupa ce s-a oprit motoru', tot a ramas martoru' aprins de la baterie si daca incerc sa o pornesc din nou, ceilalti martori nu se aprind si nici masina nu porneste. I-am scos borna, am pus-o la loc si si-a revenit, dar dupa ce merg iar cu ea, la fel, nu se opreste. Am pus testeru' pe ea si am gasit urmatoarele erori:

 

Address 46: Central Conv.        Labels: 1J0-959-799.lbl
   Part No: 1J0 959 799 AH
   Component: 5H Zentral-SG Komf. 0001  
   Coding: 04097
   Shop #: WSC 31480  
   VCID: 8407EA9B94EE443E30B-49D8
 
   Subsystem 1 - Part No: 1U4959801B
   Component: 5H Tõrsteuerger. FS0002r  
 
   Subsystem 2 - Part No: 1U4959802B
   Component: 5H Tõrsteuerger. BF0002r  
 
   Subsystem 3 - Part No: 1U0959811B
   Component: 5H Tõrsteuerger. HL0002   
 
   Subsystem 4 - Part No: 1U0959812B
   Component: 5H Tõrsteuerger. HR0002H  
 
3 Faults Found:
00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D) 
            25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
00953 - Interior Light Time limit 
            25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode 
            35-10 - - - Intermittent
 
Le-am sters si dupa pornire a mai aparut decat eroarea a doua. Ce e de facut? S-a stricat contactu'?
 
PS: de dimineata a pornit greu din cauza frigului (-6 grade) si in momentu' cand dadeam la automat, faceau figuri martorii din bord (ba se aprindea unu', ba altu', ba niciunul, ba ramanea aprins cel de la baterie etc.)
Modificat de Cristi16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din simptome pare limba care  actioneaza partea electrica a butucului defecta [rupta] dar nu inteleg de ce se reseteaza la intrreruperea alimentarii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

partea electrica de la contact e problema. schimba ca nu e scumpa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca faza asta o face doar cand masina sta in frig si nu merg mult timp cu ea. Astazi am mers vreo 50 de km si n-a mai facut nimic. Totul a fost in regula. Deci, sa inteleg ca atunci cand e calda, nu face. Totusi, tot trebuie umblat pe acolo sa vad ce si cum.

Modificat de Cristi16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani! Da jos doar partea electrica si verifica cu o surubelnita daca lucreaza ok.

Desfaci plasticul de sub volan si sunt 2 surubele mici acoperite cu vopsea..si iasa usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!