Jump to content

Probleme martor ESP


nelro
 Share

Postare recomandată

am facut rost d o alta grila cu ceasuri.....exact d bora acelasi model! Am sa incerc sa o inlocuiesc sa vad cum merge!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    39

  • F l o r i n

    24

  • miky2003adr

    9

  • Ice_2k

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se repara senzorul G200 daca asta iti da pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare la toata lumea am si eu o intrebare poate ma puteti ajuta cu un raspuns sau o parere.e vorba de masina din semnatura si anume cu esp-ul.am vrut si eu sa vad daca esp-ul mai intra in functie si am testat masina pe un drum cu gheata...am mers in treapta 1 usor dupa care am accelerat tare masina patina cu rotile din fata dar in bord nu a clipit nicidecum martorul esp.....tin sa precizez ca masina nu a avut tendinta sa derapeza stanga dreapta doar au patina rotile fata si atat.....in trecut cand o calcam mai tare pe un drum alunecos patina si clipea si martorul esp asta insemnand ca intervenea....acum mu mai clipeste deloc....ce poate fi?sunt recunoscator oricarui raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putea doar sa intre ASR si nu esp in cazul asta. ESP face altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns!iarna trecuta am facut aciasi manevra dar pe zapada nu pe gheata si clipea martorul esp dar atunci cred ca fugea si putin de spate....cum aflu daca am asr pe masina?si cum pot testa esp-ul sa vad daca merge fara a risca prea mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns!iarna trecuta am facut aciasi manevra dar pe zapada nu pe gheata si clipea martorul esp dar atunci cred ca fugea si putin de spate....cum aflu daca am asr pe masina?si cum pot testa esp-ul sa vad daca merge fara a risca prea mult?

 

pe drum alunecos, zapada, etc... la plecarea de pe loc, calc-o tare.... rotile vor incepe sa patineze, dupa care ASR-ul intervine si iti taie din putere.... martorul trebuie sa clipeasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul intreaba c um testeasa ESP, nu ASR, care l-a testat si a explicat 2 posturi mai sus.

LA 20-30h pe zapada, trage de volan si franeaza. Trebuie sa simti cum masina revine pe traiectorie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc tuturor pentru raspunsuri!am testat aseara in treapta 2 pe zapada am calcat-o tare si am luat de volan stanga si a clipit martorul de la esp......cand intervine ASR-ul se aprinde vre un martor ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Se pare ca muti ati avut un gram de noroc in rezolvarea problemelor legate de sistemul ESP. La golful meu se aprinde ESP-ul uneori si destul de des cu lumina intermitenta, in acest timp in compartimentul motor se aude un sunet ca si cum ar vibra o tabla, masina se franeaza brusc si nu se poate accelera. Am problema asta de aproape 2 ani, insa la inceput se manifesta destul de rar si doar o singura data de la pornire pana la oprire, indiferent de distanta parcursa si in general doar dupa distante de peste 100 km parcursi. Am decis sa neglijez defectiunea care era inregistrata pe G200. Datorita franarii situatia este destul de periculoasa si mai ales ca nu te mai lasa sa accelerezi atat timp cat martorul ESP este intermitent. Dupa ceva timp am constatat ca se manifesta din ce in ce mai dessi de mai multe ori (nu doar o singura data ca pana acum). Am decis ca este momentul sa intervin mai ales ca lucram intr-o reprezentanta VW.. :lol: Am cumparat senzorul G200 - nou si original la pret circa 900 lei. L-am inlocuit, calibrat cu tester original, pozitionare corecta clar ca doar nu lucram pe marginea santului. Speram sa fi rezolvat problema. Nu imediat, insa nici dupa foarte mult timp se aprinde iar martorul ESP. fac citire memorie defecte si de data asta s-a mutat defectul pe G202. Am facut iar calibrare de G85, G200, G202 si martorul ESP a insistat sa ma scoata din sarite. Am verificat senzorii de ABS - sunt ok.

In timp ce imi faceam schimbul de ulei, pe elevator in service, m-am gandit sa pornesc masina sa ruleze pe elevator si sa o examinez de jos si am constatat ca roata fata stanga ar avea o mica fulare. Am inversat doua roti, un mecanic le-a strans la cuplu pe toate si am avut surpriza ca timp de cateva zile sa nu se mai aprinda martorul ESP. Cand s-a aprins a fost diferit in sensul in care nu s-au mai simtit trepidatii, fara imposibilitate de accelerare. de fiecare data cand pornesc motorul, martorul este stins. M-am gandit ca cu toate ca acum am defect inregistrat pe G202 si datorita faptului ca am inlocuit rotile si le-am strans la cuplu manifestarea s-a schimbat, defectiunea poate provenii din alta parte. Am verificat jocurile la trenul de rulare mai ales ca in manevre prin parcari mers cu spatele, la oprire se auzea un pocnet la roata fata stanga. Mi-am comandat toate bucsele (la brate partea din fata si partea din spate, bucse bara stabilizatoare), pivotii si capetele de bara..tot pe original ca doar lucram la VW si eram disperat deja de ESP. Mecanicul mi-a recomandat sa inlocuiesc doar bucsele la bratul inferior stanga. Pocnetul a disparut, insa in urma inlocuirii bucsei volanul a ramas putin inclinat si martorul ESP tot mai prezent cu trepidatii si imposibilitatea accelerarii. I-am facut si geometria. Dupa geometrie a durat mai mult ca deobicei pana sa se aprinda ESP-ul insa pe cand s-a aprins nu au fost trepidatii. Dupa ce am oprit motorul timp de vreo doua saptamani nu am mai avut nici o problema, dupa care ESP-ul s-a reaprins cu tot cu trepidatii, cu lumina intermitenta. Refuz sa cred ca este defect G202 dupa ce a dat defect pe G200, mai ales ca G202 este vreo 2500 lei. Culmea in timp ce aceasta problema ma dispera, masina colegului de la tehnic a inceput sa se manifeste la fel cu defect inregistrat tot pe G202, doar ca el a inlocuit un arc spate care era rupt si a scapat..... :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2001 nu cred sa fie PD .. si chiar daca era de la injectoare pompe dusse, nu stoca eroare pe ABS pe G202.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar daca e PD(informatiile sunt putine)iar eu...ma refeream doar la martorul ESP(de acolo am inteles ca a pornit)iar eroare pe ABS e dupa ce a schimbat G202.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, a schimbat G200 ... si acum ii da G202

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai dreptate Florin(acum am citit pe liniste rand cu rand).

Nu cred ca va rezolva martorul ESP cu schimbarea lui G202.

La multe masini am gasit ESP aprins cu defect pe injectoare(am luat in considerare mersul/lipsa de putere/zdranganitul ca de"table"pe care spune ca le are)simptome de injector blocat/care nu functioneaza.

Bine ar fi daca in momentul ala ar avea un tester sa se uite la eroari/functionare injectoare(asta i mi aminteste de o Bora).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super..ma bucur ca am pareri din partea voastra. Revin cu unele detalii, este vorba de un golf 4 cu motor ALH, deci nu este PD. Este adevarat ca martorul ESP se aprinde si in timp ce ai probleme la injectoare, nu am intalnit insa la ALH. Sunetul acela de tabla vibranta este gen tr-tr-tr-tr. cu intermitente la scurte intervale si dureaza in jur de 30 secunde dupa care poti sa accelerezi si martorul ESP ramane aprins fara intermitenta. Prima data cand l-am auzit am crezut ca imi cade roata fata dreapta si ceva loveste in aparatoarea de tabla a discului de frana.  Acum mai este important un detaliu masina are doar 116.000 km si imi face asa de pe la 80.000 km. O pun pe seama vechimii. O am de noua si este din 2001.

Cablajele sunt verificate, dupa cum ziceam senzorul G200 este nou si original, deci nu i-am facut lipituri si alte inventii. Va spuneam ca am lucrat la VW (8 ani) pana in urma cu 2 luni, acum lucrez la BMW. Am intrebat in tara pe colegii mei daca au mai auzit de aceste probleme si am fost surprins sa imi spuna ca nu cunosc astfel de cazuri insa mi-au dat sugestii de setari de baza, de fixare a senzorului pe nuturile de ghidare..toate luate in calcul si facute corect insa nu de mine ci de colegul tehnician.

Ma surptinde si ma debusoleaza faptul ca de cate ori ii fac ceva la trenul de rulare dupa cum va spuneam - i-am inlocuit rotile intre ele, i-am facut directia, a fost o oarecare modificare de comportament in functionare. In ultima vreme timp de 2-3 saptamani nu s-a mai aprins, in conditiile in care la scurt timp dupa plecare in maxim 4 km se aprindea...bucurie mare, cu doua zile in urma s-a manifestat iar defectiunea cu tot cu trepidatii si tot tacamul, ieri s-a aprins doar fara alte complicatii. La Vw aveam uneori niste campanii de verificare a masinilor VW in weekend si faceam citire de memorie de defecte si verificare de rampa gratuit si am inceput sa studiez putin defectul asta pe G200. Marea majoritate a golfurilor 4 aveau lichidul de frana peste 4% apa si defectiune pe senzorul G200. Acum m-am gandit sa apelez la forum, gandindu-ma ca poate cineva nu a avut asa de mult noroc sa ii traga o lipitura la G200, sa inlocuiasca G85 sau sa ii faca setari de baza. Ma gandesc ca la cat m-a frecat pe mine acest defect si la ce posibilitati de investigare am si am avut poate in final sa gasim o solutie buna si pentru altii. Verificarile facute pe masina mea, daca ar fi trebuit sa le platesc, costau poate mai mult decat masina si eram si cu problema nerezolvata.

In final nu imi mai ramane dacat sa incerc sa inlociesc si G202, dar tot nu pot sa pricep cum naiba apare defect pe G200 si dupa ce il inlocuiesc se muta defectul pe G202 si de ce se modifica comportamentul daca ii fac ceva la trenul de rulare.

01542 - Yaw Rate Sensor (G202)

Modificat de data
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, deci la tine excludem injectoarele fiind cu pompa VEP(informatii incomplete de la inceput).

Interesant oricum(nu am intalnit). Ai schimbat cumva pompa de ABS ?? Ai ramas cu ea goala ???

In rest colegii au avut dreptate(setare de baza/pozitionare/etc).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am schimbat pompa ABS.

Prima data cand am sesizat defectul eram pe Transfagarasan cand am auzit acel sunet gen tr-tr-tr-tr si am avut senzatia ca roata fata dreapta sta sa cada. M-am uitat la roata - totul ok, insa clar ca discurile de frana erau incinse. Am continuat drumul fara a mai frana pentru a racii sistemul de franare si nu s-a mai manifestat pana la mare. Apoi a trecut mult timp pana a inceput sa mai faca probleme. Am vazut multe postari legate de intrerupator pedala de frana. In cazul meu nu are nici o legatura pentru ca de multe ori defectul de manifesta in depasire si de asta spun ca este destul de grav sa iti taie posibilitatea de a mai accelera si clar se mai produce si acea frana. Ma gandesc si la calculatorul de ABS si la G202. Ambele costa o sapca de bani si se pare ca trebuie sa le iau la nimereala pentru ca este complicat sa iau de pe alta masina si ulterior sa le fac setari la ambele, ba chiar sa ma mai entuziasmez vreo 3 saptamani dupa care sa am socul reantalnirii cu acel idiot de defect. As mai putea sa o vand..)) Dar sunt inca convins ca este cea mai buna masina, cel mai bun model, fiabila, insa a mea si-a gasit sa imi puna rabdarea la incercare.

Modificat de data
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca intra ABS la o franare mica(chiar daca nu sunt indeplinite conditii de a intra ABS) am intalnit dar...sa intre din senin nu.

Era un baiat de prin CJ.care statea f.bine cu partea electrica pe vw dar nu mai am nr.lui de tel(e clar ceva electric la tine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut situatii de ce spui la passat 2003 si provenea de la pozitia unui senzor de abs, se misca putin si asa se remedia. Spui de Luci din Cluj? Cred ca daca nu gasesc un caz identic sau pe cineva sa imi sugereze ceva in urma unei experiente intalnite, o sa gasesc solutia incepand cu analiza senzorului vechi G200 pe care o sa il desfac si o sa ii refac lipiturile si il montez de proba, inlocuire de proba a senzorului G202, sper sa nu ajung la calculator ABS.

Modificat de data
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, alta mancare de peste la Passat B5.5....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin.

Am inteles ca el are un golf 4 tdi cu pompa VEP.

@data.

Nu mi amintesc exact nikname de pe forum(asa il aveam in tel), oricum e treaba dubioasa la tine.

Sunt curios cum se rezolva(un calc.de ABS din 2001 nu e scump, dar...nici nu poti cumpara piese la infinit pt.probe).

Nu stiu ce sa ti spun, eroarea ta pe ross tech spune clar de senzor dar...la simptome nimic din ce relatezi tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!