Jump to content

Probleme martor ESP


nelro
 Share

Postare recomandată

Verifica daca se aprind stopurile de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    39

  • F l o r i n

    24

  • miky2003adr

    9

  • Ice_2k

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Atunci verifica becurile si daca sunt bune, shimba switchul de la pedala de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci Al Bundy! am schimbat switchul si merg stopurile pe frana, nu se mai aprinde nici esp-ul.multumesc pt sfaturi, am economisit cativa banisori pe care ar fi trebuit sa i dau la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema mea sta in felul urmator:

Acum 6 saptamani m-a lovit cineva in trafic si mi-a strambat roata stanga fata.Pana au primit cei de la service piesele ca sa o pot repara am circulat cu masina asa.Dupa cateva sute de metri mi se aprindea martorul ESP in bord dar daca opream motorul acesta se reseta.Acum cca 2 saptamani am facut primul drum in afara Buc(60km) de cand cu accidentul,martorul ESP s-a aprins ca de obicei insa...aprins a ramas pana am dus masina la service.Mi-au schimbat cei de acolo amortizor,portfuzeta si rulment iar cand am lasat masina le-am zis si de martorul ESP.Astazi m-au sunat ca e masina gata dar ca nu au facut nimic cu ESP-ul.Cica i-ar fi facut un scan si a reiesit ca de vina este spirala de la volan(calculator coloana cred ca ii mai zice),care calculator nu il deconteaza firma de asigurari pt ca ei nu au de unde sa stie daca era sau nu defect inainte de accident.Este posibil sa fi picat acel calculator din cauza ca am circulat cu masina asa?Pentru ca problema a inceput chiar din momentul incidentului.Sau problema este de la altceva si scap mai ieftin? :P

Modificat de Fitty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune reziltatul diagnozei sa vedem despre ce e vorba.

G4 nu are calc de coloana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am rezultatul diagnozei.Stiu doar ce mi-au zis cei de la service prin telefon,ca pe VAG ar fi aparut ca de vina pt eroare este spirala de la volan.ATAT :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spira nu - G85-ul, senzor pozitie volan, poate.

Se verifica, se calibreaza, eventual se da jos, se curata..... daca nu e mort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa mentin directia dreapta trebuia sa tin un pic tras de volan(din cauza unghiului rotii faultate).In ziua cand a ramas aprins definitiv am iesit pe autostrada si ma gandesc ca aia o fi cauza(distanta cam mare-60 km).De la incident si pana cand a ramas aprins nu circulasem decat prin oras.

Acuma astept sa le vina acceptul de plata ca sa pot sa-mi iau masina si sa vad care va oferiti sa pot sa rezolv si aceasta problema.

Modificat de Fitty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, trebuie vazut despre ce e vb... oricum, se rezolva decent - eventual cu piesa SH, daca a ta nu se mai poate salva -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Multumesc mult, am scpat de eroarea la G200, am scos sezorul l am dus la un specialist(i am aratat schitele, ce are de facut), se pare ca dupa ce am sters eroare nu mai apare, acum am alta problema am scanat din nou cu un vag inregistrat si am primit eroare la G202 :

01542 - Yaw Rate Sensor (G202)

012 - Electrical Fault in Circuit

Am citit cateva postuiri despre acest senzor si pe http://www.ross-tech.com si cand accesez din vag com 03 ABS Brakes/08 Meas Blocks / la Group am trecut 004 , in al doilea camp apar valori corecte (intre -1,5/1,5) cred ca sunt pentru g200, in al treilea se schimba valorile apar 91,... cred ca aceste valori sunt pentru G202 am desfacut suportul de pe coloana volan sa vad daca reactioneaza cand le schimb pozitia si valorile s au schimbat pana la ~30 cand l am miscat, am incercat sa recalibrez senzorul, dar nu am reusit, ori softul care i l folosesc nu e bun, ori nu am folosit o procedura corecta, procedura care am folosito a fost urmatoarea :

Yaw Rate Sensor (G202)

Prerequisites:

  • System voltage at least 12.0 V.

[select]

[03 - Brake Electronics]

[Measuring Blocks - 08]

Group 004

[Go!]

Check field 3, the value has to be between -1.5 and +1.5 m/s².

[Done, Go Back]

[security Access - 16]

Enter 40168, to enable the basic setting.

[Do it!]

[basic Settings - 04]

Group 068

[Go!]

Activate the Basic Setting.

[ON/OFF/Next]

After a successful basic setting, field 2 should say "OK".

[Done, Go Back]

To make sure the basic setting was succesful, check the sensor again.

[Measuring Blocks - 08]

Group 004

[Go!]

Check field 3, the value has to be between -1.5 and +1.5 m/s².

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

cand incerc sa pun la [security Access - 16] 40168, nu functioneaaza , daca l pun la Login - 11 merge, numai ca daca dau la Group 068 la Basic Setings - 04 nu mi apare nimic.

Nu mi dau seama daca senzorul G202 e prost calibrat, dupa ce a fost defect G200 si masina a fost la multi " specialisti", sau este defect si trebuie sa cumpar altul, nu asi da de pomana 200,300 de euro pe acest senzor.

Multumesc.

Modificat de gtdorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu eroarea ce apare, nu poti face calibrarea, trebuie inlocuit. sau poate a fost motat gresit si 202 -ul?

A fost desfacut si el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nope, desfacut = scos de pe suport sau deschis sa vezi ce este inauntru?, din cate am citit nu prea ai ce sa repari la el ..., de montat gresit nu prea ai cum sa l montezi ca nu intra decat intr o singura pozitie, sa nu l fi lovit careva, am vazut ca i sensibil la socuri ...

Deci ramane doar varianta , inlocuit :(

Am cum sa verific continuitatea firelor? nu stiu unde ajung de la sezor, am gasit un document unde spune ceva de genul ca ajung in unitatea J104 ...., dar unde este sau cum arata nimic .

Modificat de gtdorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU a,m gasit pana acum probleme la acele 3 fire care duc in modulul de ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti, de curand am achizitionat un G4 1.4 16V, in 4 usi, masina arata impecabil e din 2001 cu 103 mii km.Adusa pe platforma din Germania. Dar au cam inceput sa apara si cateva probleme. 1 cum am ajuns la peco si am alimentat dupa cateva zeci de km s-a aprins martorul check. 2. Martorul ESP era aprins dar avand placute noi in torpedou pt ca cele din spate erau tocite am crezut ca e de la placute,k am schimbat placutele si atunci cel care m-a ajutat sa le schimb mi-a rupt conducta in fine am strangulato sa nu mai curga si am mers asa 2 zile pana a venit cea noua.La care in aceste 2 zile aveam o bataie foarte mare in volan. Am schimbat conducta la un service si mi-a facut aerisirea doar pe acea roata. martorul ESP tot nu sa stins si la 3 zile de la aerisire a inceput sa bata iar in volan si se aude un scrtait pe spate cand calc frana. ABS-ul functioneaza. I-am facut un test VAG dupa aerisire si mi-a zis ca poate fi de sub pedala de frana si sa-i dau cu niste sprai. Check-ul se stinsese dar dupa cativa km s-a reaprins. Si imi dadea o eroare G200. 3 .Geamul fata stanga era la jumate ,cand sa-l salt a urcat un pic si s-a dus jos de tot. M-i la ridicat un baiat si mi-a zis ca m-i sa rupt un plastic de pe sufa. Trebuie sa schimb toata macaraua aia cu tot cu melc sau se pot scimba si acele plastice? V-as ruga sa ma ajutati cu un sfat ce pot face? P.S. am inteles ca masina e cam statuta de ceva vreme aproximativ 1 an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU mai descrie problema in mai multe locuri. Ai un raspuns in celalalt topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai eroare pe G200 - nu iti merge ESP-ul. Senzorul G200 se poate repara.

La geam - s-au rupt clemele de la macara - se gasesc si separat... depinde acum daca s-a stricat si vreo sufa, atunci trebuie kit reparatie macara sau alta macara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema serioasa cu ESP-ul! am cumparat o bora acu 2 saptamani......in bord nu am aprins niciun martor! cand dau sa plec mai repede in troba nu imi intra ESP-ul! pornesc motorul apas pe butonul de ESP si nu se intampla nimic...in sensul ca nu se aprinde in bord martorul de ESP! preciez faptul ca in momentul in care pun contactul martorul de ESP si ABS se aprinde......si dupa 2 secunde se sting simultan! am facut scanare cu VAG COM....imi dadea o eroare G200. am schimbat senzorul ........eroarea nu mai persista insa tot nu imi functioneaza ESP-ul.......si nici nu il pot dezactiva!.....am schimbat butonul de la ESP de la o alta bora la care functiona! aceeasi chestie ...nu functioneaza!? care ar fi problema????? VA ROG AJUTATI-MA!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ESP nu il testezi la plecarea de pe loc, ci in curbe daca masina derapeaza. In blocurile de masura pe ABS vezi cand apesi butonul?

Posibil sa fi umblat cineva in ceasurile de bord si sa fi legat ambele becuri impreuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am mai avut o bora! am fost odata la padure.......si am demarat in tromba! pe la cutie se auzea o chestie si imi palpaia esp in bord! semn ca masina patina! acuma la asta nu se mai aude nimic! simt ca nu intra esp! cu toate ca am plecat in tromba tromba! nush c sa fac! si chestia e ca nici nu il pot dezactiva sau activa!.....o sa incerc si varianat cu umblatul in bord!

Modificat de cornelmaxim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASR-ul clipeste martorul cand iti patineaza rotile.

Da jos clusterul, sa nu cumva sa ai alte surprize.

Totusi, daca nu ai eroare pe ABS - nu ar trebui sa fie probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos mufa G200 si este foarte curata ``crezand ca are rugina`` am bagato la loc si acum se stinge dupa cativa km parcursi dar dimineata martorul tot ramane aprins. ???? :icon_confused: :question:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!