Jump to content

Probleme martor ESP


nelro
 Share

Postare recomandată

Solicit ajutor.de 2 saptamni mi se aprind in bord ESP si ABS.si cand raman aprinse cand se sting.am facut o scanare cu VAG si mi-a zis mecanicul ca e sezorul ABS de pe partea dreapta spate.mi-e frica sa nu schimb asta si sa mai fie ceva .in momentul de fata nu imi merge ABS pe acea roata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    39

  • F l o r i n

    24

  • miky2003adr

    9

  • Ice_2k

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Solicit ajutor.de 2 saptamni mi se aprind in bord ESP si ABS.si cand raman aprinse cand se sting.am facut o scanare cu VAG si mi-a zis mecanicul ca e sezorul ABS de pe partea dreapta spate.mi-e frica sa nu schimb asta si sa mai fie ceva .in momentul de fata nu imi merge ABS pe acea roata?

In momentul de fata ABS nu merge deloc...exact asa am patit ca tine pe roata spate dreapta, cand erau stinsi mergea si ABS si ESP dar cand erau aprinsi nu functiona...schimba senzorul cu pircina si va fi ok...Nu-ti fie frica pentru ca din moment ce VAG-ul a zis ca e senzorul de vina , il schimbi si totul va fi ok . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu fi asa sigur. Poate fi cablaj intrerupt sau defect intern al calc de abs nu numai senzor defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu fi asa sigur. Poate fi cablaj intrerupt sau defect intern al calc de abs nu numai senzor defect.

Da , si ce e de facut atunci ? Ss desfaca calcu` ABS sau se verifice tot sistemul ? Mai bine incearca sa schimbe senzorul si dupaia incearca alte variante daca nu merge...Eu i-am zis la om varianta mea pentru ca si eu am avut emotii inainte sa-l schimb . :blah_:

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAsoara senzorul cu un aparat de masura si traseul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult baieti.de ieri pana astazi am observat ca ESP s-a stins si a ramas ABS.am sa fac asa cum mi-ati spus si am sa schimb senzorul si va spun ce s-a intamplat,oricum cand am anulat eroarea din vagcom la 5 sec a aparut din nou si-mi zicea acelasi lucru spate dreapta abs.revin dupa schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult baieti.de ieri pana astazi am observat ca ESP s-a stins si a ramas ABS.am sa fac asa cum mi-ati spus si am sa schimb senzorul si va spun ce s-a intamplat,oricum cand am anulat eroarea din vagcom la 5 sec a aparut din nou si-mi zicea acelasi lucru spate dreapta abs.revin dupa schimb.

Pai cum a zis Al Bundy daca chiar vrei sa fii sigur verifica cu un multimetru rezistenta senzorului . Un senzor bun trebuie sa aiba o rezistenta intre 1.24 si 1.3 kohmi . ;)

PS : Si la mine cand aveam problema cateodata doar ABS era aprins , iar ESP stins , deci cum am zis daca chiar vrei sa fii sigur ca e sigur verifica senzorul , iar cu verificatul lui te convingi daca el e de vina sau daca nu .

La mine nici nu se putea stoca eroare deloc .

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai invatat deja valoarea, de cat te-ai chinuit la tine..... :)

P.s. - daca senzorul e ok, verifica si circuitul pana la ECU ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai invatat deja valoarea, de cat te-ai chinuit la tine..... :)

P.s. - daca senzorul e ok, verifica si circuitul pana la ECU ABS.

Pai 2 luni , 90% doar asta am facut pentru documentatie :biggrin: .

PS: Sa vada toata lumea ca Florin mi-a zis de valoare :icon_thumright: .

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si acum On Topic asi avea o intrebare despre ESP...de exemplu cand am sa zic 80km/h si masina e scoasa din viteza si intru intr-o curba si in fata mea sa zicem ca e un obstacol si apare foarte repede , daca trag de volan functioneaza ESP ? Ca sincer va zic ca eu doar la accelerare il cuplez ... doar aici l-am cuplat ... si intreb asa numai daca o sa am nevoie vroedata asa din curiozitate . mersi :blah_:

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica il cuplezi la accelerare? El e ON de la punerea contactului, cand e aprins becul in bord este OFF>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati ca nu m-am exprimat chiar coeerent . Ma refer cand accelerezi si patineaza , faci stanga - dreapta atunci cupleaza . Intelelegeti ? Eu doar asa l-am cuplat de cand am masina . Si intreb daca el poate cupla ori la ocolirea unuei obstacol sa nu derapezi , ori in curba si fara sa fie masina in viteza . Mai explic odata ? :D

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am incercat sa-mi schimb senzorul abs fata stanga. Esec total la montare: nu a intrat complet, mai are 1 mm. Masina, evident nu merge bine, intra abs-ul la orice franare, fiind foarte dificil de oprit. ESP nici n-am mai verificat daca intra ca mi-a fost frica sa merg pe strada peste 40. Am scos mufa ca sa pot circula.

Exista vreo presa sa bag senzorul complet in locas (am incercat cu o clema F, fara succes)?

Mai am sanse sa-l scot intreg? Pe cel veci a trebuit sa-l gauresc ca sa iasa.

Thx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati ca nu m-am exprimat chiar coeerent . Ma refer cand accelerezi si patineaza , faci stanga - dreapta atunci cupleaza .

Acolo cred ca e vorba de un subsistem al ESP-ului, adica A.S.R.. El n-are treaba(in cazul descris de tine cu viraje stanga-dreapta la plecare) cu mentinerea pe traiectorie, ci doar incearca sa faciliteze plecarea de pe loc impiedicand alunecarea rotilor.

Si intreb daca el poate cupla ori la ocolirea unuei obstacol sa nu derapezi , ori in curba si fara sa fie masina in viteza . Mai explic odata ? :D

Pai ce foloseste el? Senzorii A.B.S., senzorul de pe axa volanului si alti senzori(2 parca :D ) ca sa determine rotatia masinii. Unde apare motorul in toata treaba asta? :blah_:

Stiu ca in prima faza E.S.P-ul iti taie gazul, dar daca asta nu merge(si cu masina scoasa din viteza nu cred), atunci trece la next level :lol: , adica impuls(uri) de franare pe roata/roti. Uite si un filmulet, ca nu strica. :icon_cheesygrin:

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista vreo presa sa bag senzorul complet in locas (am incercat cu o clema F, fara succes)?

Mai am sanse sa-l scot intreg? Pe cel veci a trebuit sa-l gauresc ca sa iasa.

Thx.

Ai curatat bine gaura, cu hartie abraziva ? abia dupa ce cureti bine gaura, eventual o poti unge un pic cu vaselina, ca nu strica in timp.....dupa aia bagi senzorul. Vezi sa nu il bagi prea mult, ca sa ti-l "manace" in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati ca nu m-am exprimat chiar coeerent . Ma refer cand accelerezi si patineaza , faci stanga - dreapta atunci cupleaza .

Acolo cred ca e vorba de un subsistem al ESP-ului, adica A.S.R.. El n-are treaba(in cazul descris de tine cu viraje stanga-dreapta la plecare) cu mentinerea pe traiectorie, ci doar incearca sa faciliteze plecarea de pe loc impiedicand alunecarea rotilor.

Nu nu , nu e vorba de A.S.R ! Uitati incercati sa acelerati pe iarba umeda sau zapada acelerati brusc la vreo 3000/ture sa patineze si faceti stanga sau dreapta un viraj mai brusc si lung na ca sa fie de inteles , atunci va cupla si e vorba de ESP , pentru ca daca nu ai ESP atunci ar derapa daca faci ce am zis ... Iar eu nu eram in clar daca in curba cupleaza fara acceleratie ati inteles ? Daca nu lucreaza G202 ca rolul lui nu e sa depisteze daca rotiile din fata au diferenta de turatie fata de cele din spate ? Dar m-am mai utiat pe youtube si am inteles acum . Deci intr-un cuvant "nu te lasa sa derapezi "

Pai ce foloseste el? Senzorii A.B.S., senzorul de pe axa volanului si alti senzori(2 parca :D ) ca sa determine rotatia masinii. Unde apare motorul in toata treaba asta? :blah_:

La senzorul de acceleratie laterala ma refeream . Deci ma refeream fara sa patineze rotiile din fata si sa derapaezi , sa excludem acest lucru de asta ma refeream . Nici acum nu intelegi ? :blah_:

PS : Robotelu mersi de info :)

Acum legat de ESP vreau sa fac urmatoare precizare ( va rog sa ma corectati unde gresesc si daca e bine sa zice-ti daca e bine ) cu urmatorii senzori :

G85 - Senzor ESP , are rol de verificare a unghiului de viraj al volanului ;

G200 - Senzor ESP , acceleratie laterala ;

G202 - Senzor ESP , are rol de viraj unghilar în jurul propriei axe verticale ;

Senzorii ABS - Rol de verificare a turatiei pe fiecare roata .

Deci acestia sunt senzorii care constituie sistemul ESP pe langa unitatea centrala ?

Daca am facut un talmes balmes nu va enervati ca asi vrea sa stiu exact fiecare ce rol are , sa nu am chestii neadevarate in cap ;)

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G202 - Senzor ESP - YAW Sensor - Rotatie in jurul propriei axe....a masinii. Sistemul in sine e mai complex - lucreaza si cu pedala de frana, de acceleratie, ECU, etc.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, am curatat cu smirghel locasul si era foarte fin la atingerea cu degetul. Am dat cu WD40 inainte sa bag senzorul.

Idei? Presa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti sunt dator sa va spun ca dupa ce am ramas numai cu ABS aprins la 30 de km mi s-a aprins si ESP din nou.nu am mai vrut sa inghit aceasta situatie si m-am dus din nou la alt vag-com care mi-a spus acelasi lucru:abs senzor dreapta spate.am incercat sa sterg eroarea dar nu mergea stearsa asa ca am dat jos senzorul de la roata(a iesit greu si bucati)dupa care am pus unul nou la loc.am repetat treaba cu vag com si surpriza s-a stis pomul de craciun din bord.multam fain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, am curatat cu smirghel locasul si era foarte fin la atingerea cu degetul. Am dat cu WD40 inainte sa bag senzorul.

Idei? Presa?

Nu-i vb sa fie fin, ci sa fie la dimensiunea care trebuie. Bormasina, hartie mai mare in ea...si bagat in gaura. Asta daca nu ai o perie subtire de sarma, pt bormasina. Vezi pe la minutul 3.30

Afara, uite ca "are" oamenii

Nu presa....ca-l strici. Numai la masinile noastre patim asa.....la un Audi 90 din 1990, i-am scos cu mana,,,,si erau cei originali...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru lamuriri. o sa-l dau afara, sper intact, si voi incerca sa fac ca in primul clip video.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut. Am si eu o problema cu masina din semnatura. De vreo cateva luni mi se aprind ABS si ESP dupa ce pornesc masina. Dupa cateva porniri nu se mai aprind dar la frana se aprind din nou. Cand nu sunt aprinsi la frana, se aude un zgomot ciudat, parca ar cadea placutele de frana (imi da o senzatie ca se rupe masina in doua...) iar dupa asta se aprind in bord. Mai nou nu imi mai merg nici stopurile pe frana si palpaie intermitent ledul de la bujii. Oare sa fie switch ul de frana? La tester nu mi-a spus nimic concret (inclin sa cred k nu erau meseriasi). Ce imi recomandati? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba switchukl in prima instanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu. Initial, pe langa martorii ABS si ESP mi se aprindea si spirala. Am luat switch-ul de frana nou, original, care la Passat B5.5 se pare ca suferit vreo 2-3 revizii si in prezent switch-ul nu mai are tija cu autoreglaj, ci una normala. Am scapat de spirala de bujii dar nu si de martorii ABS si ESP ( care apar cand vor ei, dar numai la frana ). Sunt zile in care fac 600 km fara sa apara martorii deloc si zile in care apar la 80% din frane.

La diagnoza au aparut G201 ( brake pressure sensor ), senzorul ABS dreapta fata (semnal implauzibil) si senzorul de sub bancheta.

Am schimbat tot modulul de ABS (acolo e G201 care nu poate fi cumparat separat) cu unul sh dar care nu mai da eroare, senzorul de sub bancheta la fel, sh dar nu mai da eroare si senzorul de ABS nou si am aceeasi problema.

Pana nu-i dau foc poate ma lamureste cineva care a avut problema si stie de la ce mai poate fi. Mentionez ca la stopul din stanga, becul de sus face figuri la filamentul de pozitie (la cel de frana nu), am incercat si cu bec nou si cu contactele curatate si la fel face (se stinge cand vrea si daca-i dau vreo 2 capace se aprinde). Am facut mentiunea in caz ca ar avea vreo legatura becurile cu martorii in cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si acum, ce eroare iti mai apare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!