Jump to content

Probleme martor ESP


nelro
 Share

Postare recomandată

Multumesc tuturor celor care au postat solutiile posibile pentru martorul g200. Senzorul de acceleratie laterala.

Martorul ESP statea aprins. Senzorul G200 de vina , circuit intrerupt. Am rugat un prieten sa-mi refaca lipiturile, eroarea a persistat dupa montarea la loc dar dupa 2 zile s-a stins si de 3 saptamani incoace imi merge fara probleme.

Multumesc inca odata tuturor si in special lui Al Bundy care a insistat la mai multi de aici cu refacerea lipiturilor in locul achizitioarii unui senzor nou cand cel vechi inca mai poate fi salvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    39

  • F l o r i n

    24

  • miky2003adr

    9

  • Ice_2k

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca lipiturile s-au refacut corect eroarea trebuia sa se stearga din primele secunde, nu dupa cateva zile. Oricum, sper sa nu-ti mai apara eroarea.

MA bucur ca v-am fost de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. La asta ma asteptam si eu sa se stinga din primele secunde .. As putea da raportul final cu rezolvarea probleme doar daca continua sa functioneze o perioada mai lunga de timp.. Dar sper sa fie rezolvat :D l-am testat pana acum, se descurca de minune si sper sa se descurce si de acum incolo :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal am si eu o intrebare am si eu un golf 4 tdi 101 cai si vroiam sa stiu daca butonul de la esp ramane cumva apasat ca la avari sau la dezaburire pt ca la mine nu ramane?sau la esp nu trebuie sa ramana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

shukru- butonul de ESP este cu revenire si functioneaza prin impuls (activeaza sau dezactiveaza), nu ramane apasat ca cel de la dezaburire. Cand il apesi odata iti confirma dezactivarea ESP prin martorul luminos din bord. Mai apesi odata si se activeaza ESP, concomitent cu stingerea aceluiasi martor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.am si eu o bora de 1,6 an 2001 serie motor azd si imi ramane becu aprins de la esp!am pus o pe tester si mi a zis ca ar fi unu din sezori ...cand ploua afara dupa cativa kilometri se stinege becu..mi sa spus ca ar trebuie curatati!unde is localaziti senzorii la roata?ma poate ajuta cineva?mai exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai roata jos si urmaresti firele ce coboara pe langa furtunele de frana. Verifica mufele sau sa nu fie intrerupte firele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

scz derznjul . am si eu o intrebare , imi poate spune cineva unde se afla senzorul esp la golf 4 , 1,4 benzina (2002) ? ms .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt mai multi senzori. o scanare Vag-Com ai facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am facut test vag , credeam k e doar unul pt esp !

eroare 04132, senzor acceleratie transversala .

problema e k nu stiu unde sau care e .....!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub volan, cel incercuit cu rosu din imagine

post-58930-0-22804800-1309271288_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am facut test vag , credeam k e doar unul pt esp !

eroare 04132, senzor acceleratie transversala .

problema e k nu stiu unde sau care e .....!

Nu te arunca sa-l schimbi, vezi ca se repara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal sunt relativ nou pe scest site dar spneti-mi va rog daca se poate circula pe o distanta mai lunga [EX.4000KM]cu martorul esp aprins la bord.mentionez ca eroarea este 01432 senzor acceleratie transversala motorizare1.4 16v cod motor axp

revin cu inca o intrebare am inteles ca se poate repara daca se poate postati cateva poze din cauza ca din poza mai sus atasata nu pot sa-mi dau seama exact unde se afla mai exact si cum se demonteaza multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate dar mai cu atentie, mai ales iarna.

Trebuie desfacute plasticele de sub volan si acolo ,. langa coloana de volan gasesti senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit locatia senzorului esp [acceleratie transversala]dar am o mica problema;sunt 2 senzori pe acelasi suport;unu mare pe care scrie YAW RATE SENZOR PART NUMBER;1JO 907 657 B si alt senzor mai mic pe care scrie numai o serie; 1JO 907 651 A acuma sunt in dilema;la care senzor sa-i revac lipiturile ca nu cred ca la amindoi.Precizez inca o data ca masina este un golf 4 din 2002 motorizare 1.4 16v cod motor axp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA ala mai mic, care trebuie decapsulat si refacute lipiturile integratului din el. ATENTIE , cand scoti masticul din senzor, sa nu rupi vreo piesa de pe placa.

YAW este de rotatie axiala.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce refac lipiturile ce ar fi cel mai indicat sa torn peste integrat in afara de silicon ptr. ca acesta contine apa si se poate face condens

deocamdata thx.al bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o problema cu ESP-ul. Se aprinde dupa ce merg ceva timp cu masina si se stinge odata cu oprirea motorului. Sa se aprinda din cauza ca am anulat senzorul care da vacuum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un senzor nu da nimic, el doar masoara ceva. O diagnoza ai facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am facut diagnoza si singura problema care apare este senzorul sau supapa, ce este acela. post-53694-0-61197400-1309375390_thumb.j

Modificat de 86 BRB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am refacut ieri toate lipiturile la integrat si azi l-am montat pe masina FUNCTIONEAZAAAAAAAAAAAA.nu stiu cit timp dar vom vedea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti va functiona stai linistit ... si eu am facut la fel si am 4 luni de cand imi functioneaza fara probleme ... dar iti recomand in loc de masticul ala indepartat sa pui silicon sau ceva impotriva umezelii sa nu-l lasi asa... iarna mai poate face condens. Cred ca asta si facea masticul care era inainte :D. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema cu acest ESP. Daca merg f putin subturat, adica sub 1500 de rotatii, nu ca vreau dar uneori prin oras nici in treapta 1 nu poti merge mai turat, mi se aprinde ESP ul si se stinge doar atunci cand opresc motorul. Am facut un scan cu VAG si nu imi arata nici o eroare. Stie cineva de ce, sau s-a intalnit cineva cu aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu ai eroare nici pe motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi da nici o eroare. Am facut scan la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!