Jump to content

Probleme martor ESP


nelro
 Share

Postare recomandată

daca e prea mare decalajul nu se poate face calibrarea esp-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    39

  • F l o r i n

    24

  • miky2003adr

    9

  • Ice_2k

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am inteles. Deci alea +-5 grade e limita in care poti face reglarea din soft, daca e mai mare trebuie facuta mecanic.

Mi s-a intamplat si mie sa mi se parinda ieri in trafic martorul ESP, era aglomeratie si nici nu am observat cand s-a aprins, dar dupa ce am oprit si pornit motorul acesta a ramas stins. Am incercat apoi si butonul din bord (cu putine emotii sa nu cumva sa nu se mai activeze) dar a mers. O fi switch-ul de la frana? Oricum o sa fac o scanare maine dar sper sa nu se mai intample.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel si la mine astazi mi sa aprins esp-ul,daca repornesc nu mia e aprins,dar se aprinde la prima frana(deci la actionarea franei). Sa fie switchul pedalei de frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la actionarea franei ti se aprinde ESP-u atunci mai mult ca sigur e switchu de frana.La mine se aprindea si EPC-u si ESP-u la actionarea pedalei de frana si am rezolvat prin schimbarea switchului de frana..Toate bune

Modificat de Ovidiu007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza cu vag com ul iti va spune exact problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prezint problema mai pe larg:

Azi dimineata,pornesc, dau cateva pedale..pac se aprinde ESP in bord...stopurile pe frana nu functioneaza. opresc motoru,la primele pedale se aprind si stopurile,se aprinde apoi martorul esp,iar stopurile nu mai functioneaza. Am scos senzoru de la pedala,am miscat unpic firele si si-a revenit. NU am mai pus capacu acela de deasupra pedalelor,in mers cand nu mi se aprind stopurile,misc cu mana de mufa si de fire si merge pentru putin timp.

Deci sigur e de la senzorul de frana, acum nu stiu ce sa fac,sa il schimb sau sa dau cu putin spray contact in mufa,sau poate nu mai face vreun fir contact cum trebuie?

golfix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golfix, evita sa postezi aceeasi problema, de doua ori, deoarece e contrar regulamentului. Ai primit raspuns dincolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea se putea incadra la mai multe tipuri de defecte,unu din ele se potrivea perfect cu acest topic,celalalt se lega mai mult de problema cu ESP-ul. Deci nu cred ca am gresit cu ceva,puteam sa mai scriu inca odata cu alte cuvinte,si nu mai ma repetam nu? :( Dar intrun fel ai si tu dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, nu am rezolvat problema cu esp-ul (senzorul g200) mam gasit cu al bundy am incercat sa refacem legaturile si nici un rezultat. O intrebare de unde as putea sa-l cumpar si cam cat ar costa

Mai am o intrebare se potriveste senzorul g200 de la octavia din 2007 tour 1.9 tdi la un golf 4 din 2001 1.4 16 v. Am gasit la un prieten si vrea 100 e pe el sa stiu daca dau bani pe el sau nu

si inca o problema cu o supapa de la rezervor. "gravity valve" supapa aerisire revervor

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Nu stiti din cluj de unde pot sa iau vestitul senzor G200, eventual de la dezmambrari... Pentru GIV, 1.4 AXP. Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu incerci repararea lui ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sal, incearca sa iei legatura cu al bundy pentru ca si eu am avut aceasi aceeasi problema si la facut sa mearga din nou. ia legatura cu el sincer iti spun ca se pricepe f bine merita toti bani, respect al bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu o problema:

Azi dimineata cand am plecat spre munca mi-a aparut la prima frana pe bord martorul de ESP aprins, i-ar cel de buji incandescente palpaie, si la actionare franei nu se aprind nici un fel de bec in spatele masinii.

Care sa fie problema? sa fie switchul de pe pedala de frana?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am avut-o si eu si am schimbat direct switchul de frana deci de acolo e problema.Switchul ma costat 60lei si dupa inlocuire nici o problema.BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa imi spui te rog de unde l-ai cumparat? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu l-am luat de la un magazin de piese auto care aduce si electronice din intamplare dar se mai gaseste si la reprezentanta.si daca masina e mai veche de 8ani ai reducere 20% la piesa.BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu o problema , masina cea din semnatura , imi sta aprin matoru abs dar nu tot timpul , cand sta aprins nu mai functioneaza abs-ul pe terster mi-a dat senzor abs fata dreapta , dar daca ar fi senzorul stricat nu ar trebui sa nu mai mearga deloc ? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi si un contact imperfect la mufa de pe senzor, sau un cablu intrerupt care in anumite pozitii face sau nu contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa vezi daca nu cumva intra apa la mufa senzorului ABS eu am patit-o si sa rezolvat cu putin silicon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

fiind proaspatul posesor al unui mk4 azd 77, caut si eu sa gasesc explicatia la o treaba............

merg normal, porneste normal si brusc se aprinde martorul esp.cand repornesc dupa o ora sa zicem, iar e stins.

e posibil sa merg in Buc si 4 ore fara sa se apronda, e posibil sa merg 15 min si sa se aprinda

de exemplu astazi, toata ziua a fost aprins, am ajuns la spalatorie auto, am stat pana mi-a curatat masina si cand am pornit, era stins.

ce poate fi?

in afara de verificat cu vag-com, ce mai poate fi facut?

imi poate da cineva o schita sau poza, sa imi arate cumva unde e senzorul asta si mufa lui, ca poate a intrat ceva apa, sau are vreun contact imperfect

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ESP se bazeaza pe mai multi senzori: cei 4 care citesc turatia rotilor, cel care citeste presiunea in instalatia de franare, switchul de la pedala de frana, senzorul de rotatie axiala g2002 si cel de acceleratie laterakla g200, fara o diagnoza nu prea ai cum sa-ti dai seama care e. Dar din experienta mea, as merge 90% pe G200, senzor de acceleratie laterala, lipituri desfacute la piciorusele integratului din interiorul senzorului, senzor aflat pe coloana de volan, deasupra pedalei de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai am o problema pedala imi si tremura cateodata nu tot timpul . care ar fi sansele sa fie senzorul dus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!