Jump to content

Probleme martor ESP


nelro
 Share

Postare recomandată

Contactorul pedala frana sau bec ars, pune pe cineva sa se uite in spate cand apesi frana sa vezi daca iti merg becurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    39

  • F l o r i n

    24

  • miky2003adr

    9

  • Ice_2k

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca se aprinde cand apesi frana mai tare vezi ca sub pompa de frana ai o mufa... verific-o sa fie bine bagata. Eu banui ca de la aia e. Bec de frana ars sau switch-ul de la pedala stiam ca la astea se aprinde EPC-ul nu ESP-ul.

Se poate cand calci frana mai tare sa ai un mic joc in toata pompa din cauza ca se misca tabla in care e prinsa si mufa aia sa nu faca bine contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci exact cum am scris in posturile de mai sus, cand calc frana mai tare se aprinde ESP`ul dar daca calc usor nu se aprinde, am fost acum sa verfici becurile si surpirza, nici un bec de pe frana nu functioneaza, ce de facut in acest caz? si a mai aparut o problema, am pornit motorul si iarasi surpriza EPC`ul ramane aprins de cand pornesc motorul, ESP`ul se aprinde pe parcurs cand calc frana la jumatate sa zic, am facut o proba la ESP pe un drum nisipos si licareste cand patineaza rotile, daca este aprins in bord ESP`ul nu mai functioneaza, se pare ca asta a fost noaptea "SURPRIZE SURPRIZE" de cand am masina si pana acum:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primu pas inlocuieste becurile , verifica iti ajunge curent pana acolo, eu cred ca nu ajunge :)) deci in acest caz, de la pedala de frana , contactorul acela, nu mai functioneaza corect, succes, si bine ca ai observat din timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si unde se afla eecest contactor de care spui tu? ce trebuie sa desfac ? sub bord trebuie sa desfac? sau se afla sub capota? o poza ceva m`ar ajuta extrem de mult ca sa incep operatia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bagi capul sub bord, la pedala de frana vei vedea sw de frana...Dar de ce nu incerci o scanare cu vagcomul? Daca e ceva de la sw de frana, sigur iti apare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intai cumpara altul. Costa ~35 de lei. Demontezi plasticele de sub volan si ai acces direct la switch. Martorul EPC se aprinde din aceeasi cauza, swtich frana defect. Dar fa o scanare in prealabil. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BR 19 MRN, aici ai mai multe detalii despre switch-ul de la frina.

Modificat de mif
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc baieti pentru raspunsuri, acum ma duc sa desfac sa arunc o privire la swich, iar luni cumpar altul ca la ora asta nu mai am de unde sa cumpar, iar cu scanarea trebuie sa merg la galati la cineva de aici de pe forum sa imi fac o scanare , sa vad cum fac sa ajung zilele astea si revin cu noutati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sa desfac suruburile alea torx cu o surubelnita ce o aveam prin masina, am desfacut doar unul si am reusit sa imi strecor mana pana la swich , l`am amenintat un pic am miscat de mufa i`am dat 2 bobarnace iar acum merge totul ca inainte, nu mai am nici un martor aprins, becurile de frana merg, totul a revenit la normal maine sper sa am timp si sa desfac totul sa dau cu un spray de contacte si sper sa fi fost doar atata, esp`ul nu se mai aprinde cand calc frana brusc defapt acum am incercat sa calc frana la maxim si nu se mai aprinde, dar nu stiu daca se auzea si inainte sau abia acum am auzit ca am bagat capul sub bord cand apas pe frana se aude un fasait, e normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema ca si BR 19 MRN. In mers, bec aprins de ESP + EPC. Diagnostic: switch defect. Erori in Vag-Com, brake light switch short to plus si brake pressure pump (G201 parca), imi arata ca nu functioneaza. Am cumparat switch, care trebuie montat, dar intre timp vad ca si-a revenit. Se aprind toate becurile acum, nu mai e nicio problema. Fasaitul ala de la frana e foarte normal, la fel face si la mine. Asa ca, daca se aprinde EPC, odata cu ESP, sau doar ESP, poate fi de la switch-ul de la frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

sal baieti am si eu un golf 4 din 2001 si imi sta esp aprins lam bagat pe tester si mi sa spus " sistem accelerarie transversala intrerupere" aveti idee ce ar putea fi?? am incercat sa sterg eroare dar nu ia permis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este senzorul g200 de langa coloana de volan. Se desface, se refac lipiturile, se recalibreaza si poate mai functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar problema e alta k eu sunt din calarasi si nu prea sunt meseriasi la noi inoras si nu tare mie frica sa nu imi strice mai mult decat sa-mi repare..... si mai e ceva nu sta mereu aprins ba se aprinde ba se stinge zicetimi si mie un meserias kre sa se priceapa la chestia asta sau un nr de tel de oriunde in zona calarasului zblobozia,ct,buc, ma rog. Ms Anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ReVeRs incearca sa scrii in limba romana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.....de o vreme becul de Esp sta tot timpul pornit.Am si umini la frana.Uneori se stinge dar apare imediat.Inainte de pasti am fost plecat si am facut 1200 km si nu sa intamplat nimica, dupa care am ajuns acasa si iar a aparut problema.Acum nu se mai stinge deloc. Help!

Salutare.....de o vreme becul de Esp sta tot timpul pornit.Am si lumini la frana.Uneori se stinge dar apare imediat.Inainte de pasti am fost plecat si am facut 1200 km si nu sa intamplat nimica, dupa care am ajuns acasa si iar a aparut problema.Acum nu se mai stinge deloc. Help!

Modificat de niros41
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bec ESP aprins = ESP deconectat. ESP-ul se deconecteaza din mai multe cauze asa ca trebuie sa faci o scanare sa vezi ce erori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi.Stiam ca este dezactivat daca becul e aprins.Am sa merg sa fac un test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intentia mea nu era sa iti spun ce inseamna ESP aprins in bord, (am gresit spunand deconectat, corect este dezactivat) abia acum citind mai atent primul tau post vad ca spui ca ai si lumini la frana, e vorba de stop pe frana sau iti ramane aprins ceva in bord? Oricum daca faci o scanare vom vedea ce erori sunt (daca ne spuisi noua/postezi rezultatul scanarii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut! am avut si eu o problema cu esp-ul (am un passat din 2005)care sincer ma cam speriat la inceput,si anume ca intra in mers si odata ce intra, imi frana masina si cand apasam frana, intra si abs-ul,am puso pe tester, mi a dat 2 erori: g85 si g202- semnal intermitent, am fost ,m am interesat ce ar putea fi,unii au zis ca e panglica de la volan(pret estimativ 500eur,cica) altii ca poate trebuie inlocuiti nu stiu ce senzori ...oricum multi bani,am intrat pe net si am citit si din parerile voastre, dar parca nimic concret,pana ce am fost la un cunoscut care detine un service si mi a dat 3 solutii mult mai simple inainte de a cheltui bani multi,si anume ca ar fi bine sa incercam sa facem urmatoarele lucruri inainte : - bracajul : - sa curatam contactele de la acesti senzori: - si ultima si cea care a fost intradevar - sa dau bancheta din spate jos si sa ma uit sub bancheta la o casetutza care se afla pe mijloc sub sezut,daca nu cumva a iesit de acolo mufa sau contactele de acolo sunt imperfecte (ar mai putea fi si din cauza ca in momentul cand sta (sau a stat)cineva mai greu exact desupra ei sa se fi miscat ceva pe acolo) cam asta a fost la mine ,sper ca am putut ajuta pe cineva ,pt ca am inteles ca nu e o problema care sa se ia in ras,aceasta cu esp-ul! bafta multa in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Probleme cu martorul ESP am si eu...si dupa ce am citit printre posturi mai sus,realizez ca se intampla o ciudatenie la mine.

Pornesc motorul...am de mult EPC aprins dar care nu are legatura cu ESP in cazul asta (defapt e un scurt la un cablu la frana,care arata la scanare ca am frana mereu apasata),plec de pe loc si dupa 2-3 km uneori,alteori dupa 150 de km...mi se bruscheaza roata fata dreapta...se franeaza pt o fractiune de secunda si mi se dezactiveaza ESP-ul.Evident mi se aprinde si martorul in bord.

A mai avut cineva aceeasi problema?

P.S. De cate ori plec,imi dezactivez ESP-ul,de teama de a nu-mi bloca roata cand mi-e lumea mai draga.

Multumesc anticipat pt pareri si idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce eroare ai? Daca e ceva legat de senzorul de la roata respectiva, trebuie dat jos , curatat si fixat la loc la 1-2 mm de rotita de pe care citeste informatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema cu ESP'ul. Senzorul lateral acceleration sender -G200... am dat search'uri peste search'uri si pana la urma am gasit ceva care cred ca ar ajuta multa lume cu aceasta problema.. din cate am inteles.. pot fi niste contacte imperfecte si s.ar putea remedia problema daca nu e nevoie de schimbarea senzorului propriu ... dar la mine este insa diferit... are perioade de luni intregi cand sta arpins(dezactivat) si perioade cand isi face treaba .. spre exemplu de asta iarna pana in iulie a stat dezactivat cat am stat si mi-am mancat zilele cautand o solutie.. dupa aia a inceput sa functioneze si cateodata mai aparea dezactivat dar isi revenea... asta ar insemna ca este contactul imperfect in cazul meu.. am gasit un "tutorial" cam ce trebuie desfacut pentru a ajunge la acest senzor... sper sa ajute cat mai multi cu problema asta ca vad ca sunt destui :)

1305ESP_Workshop_sensor_installation.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Acum o luna am schimbat semibieleta directie si ieri am schimbat un pivot pe partea dreapta. In urma acestor operatiuni masina sta bine dar volanul este deplasat cu cateva grade. De astazi s-a aprins in bord martorul de ESP care ramane permanent. Credeti ca daca voi face geometria si voi readuce volanul in pozitia normala isi va reveni si ESP-ul sau ar putea fi altceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit, este permisa o deplasare de maxim 5 grade (+ sau -) fata de pozitia de centru a volanului. Daca deplasarea este mai mare apar probleme la ESP (cred ca intre valoarea citita de senzorul de directie din volan si cel de acceleratie laterala). E posibil ca din cauza asta ti s-a aprins martorul. Sfatul meu este sa faci o recalibrare cu VAG-COM (este un tutorial pe aici pe undeva) dupa ce readuci volanul in pozitie dreapta (nu cred ca vrei sa mergi cu el deplasat, e incomod) daca martorul continua sa ramana aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!