Jump to content

Clapeta admisie aer blocata


lupo_bv
 Share

Postare recomandată

Ma vaitam in topicul cu probleme la bestie ca nu prea mai trage si merge in suturi. De fapt a inceput sa ma zgaltaie bine pana pe la 2200 ture dupa care pare ok. Din ce am mai auzit si citit am dedus ca de vina ar fi clapeta de la admisie aer (piesa 2 din poza contine aceasta clapeta care are un senzor si are conecatata la ea si un vacuum prin furtunasul 4 care ar trebui sa tina clapeta inchisa pana pe la 2200 turatii) pentru ca stiam eu ca e jegoasa rau.

Bun....ma duc sa scot obiectul sa-l curat, si incep:

- scot mufa 5

- dau sa scot furtunasul 4 si ce credeti, era scos din partea cealalta

Am crezut ca asta-i baiul, l-am bagat si am dat o tura, degeaba tot asa facea.

Analizand situatia am constat ca de fapt clapeta este blocata pe deschis complet.

Vacuum face pt ca daca scot furtunasul se aude un fasait dar nu se schimba nimic in comportamentul masinii (la ralanti este ok indiferent daca este sau nu bagat furtunasul)

Am pus o oglinda sa ma uit sa vad daca se misca clapeta cand accelerez....nimic.

Lucrurile fiind clare am incercat sa scot corpul ala cum scrie in manual si aici citez pt ca poate nu am inteles eu "Release intake connecting pipe -2- by turning to right -arrow- out of bayonet connection and remove."

Eu am inteles ca trebuie sa-l rasucesc spre dreapta (ca si cum ai infileta un surub) si sa-l scot.

Problema este ca nu se clinteste nici macar un milimetru.

Acum intreb, poate stie cineva cum naiba se scoate aia si cam ce forta trebuie aplicata pt ca mi-e teama sa nu-l sparg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda....misiune imposibila cu corpul ala...si tratat cu spray si tot nu a vrut sa se clinteasca, asa ca l-am scos cu capac cu tot.

Aveti ocazia sa vedeti cam in ce hal arata, probabil nu a fost niciodata curatat, cel putin de 60k de cand o am eu sigur nu a fost.

dsc07639b.jpg

dsc07640c.jpg

dsc07642w.jpg

dsc07643t.jpg

Ce a ramas pe masina (restul cutiei si pipele alea de admisie) arata si mai rau, o sa le curat si pe alea dar intai sa resuscitez clapeta daca o mai merge.

De curiozitate am incercat cu motorul la ralanti sa simulez clapeta inchisa cu mana....alta treaba: scade putin turatia motorului (nu-mi dau seama cu cat pt ca eram singur), iar motorul devine mult mai silentios. In ultima vreme avea un clantanit de ma luasem de ganduri. Cum am obturat orificiul (bineinteles ca nu de tot) cum a disparut si clantanitul.

Cum termin treaba o sa va explic exact cum se scoate clapeta vietii (cu capac cu tot bineinteles).

Pana una alta uitati aici cum am facut altii, si eu am procedat cam la fel in prima parte

http://forums.clublu...showtopic=44351

Acum stau si ma uit cu jale la chestia aia si nu ma pot hotara sa ma murdaresc pana la urechi de funingine, cred ca o las pe maine :icon_cheesygrin: .

Sau cine stie daca mai beau vreo doua sprituri poate imi vine cheful :beer:

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!