Jump to content

Passat 1.9TDI Comfortline 2008


EWS

Postare recomandată

Publicat (modificat)

Am schimbat comutatorul de lumini cu unul cromat de B7. Urmeaza sa schimb si butoanele de comanda pentru geamuri.

Grilele de B7 nu le mai montez, le-am scos la vanzare sa acopar o gaura financiara neasteptata.

Modificat de EWS
Link către comentariu
  • 2 months later...

Am revenit din concediu, masina are acum 2564km in plus. Pana in Lefkada am avut un consum mediu de 5.5l/100km, doua persoane si bagaje, climatronicul in mod auto, 22 de grade. A consumat un plin, cu care m-am mai deplasat si pe insula vreo 40 km pana am alimentat din nou.

La întoarcere a cerut ulei, asa ca am oprit intr-o benzinărie in Macedonia si am completat 550 ml. Am pus si motorina, 57l. Cand am ajuns in Timisoara mai aveam jumătate de rezervor, consumul indicat era de 5.8l/100km si pe autostrăzi n-am mers tocmai cuminte.

Din păcate am o amintire cam neplăcută din Grecia: niste zgârieturi pe usa si aripa dreapta spate, de la unii care nu s-au descurcat in locurile de parcare grecesti. Ca fapt divers, majoritatea masinilor parcate amboulea erau masinile mici. "Bărcile" gen A6, A8, Range Rover, Passat :) erau parcate ok.

Sent from my Nokia Lumia 820 using Tapatalk

Link către comentariu
  • 3 months later...

Update: S-a blocat geometria variabila a turbinei, foarte probabil din cauza faptului ca a ruginit partial tija capsulei vacuumatice. La demontarea geometriei variabile s-a rupt un surub. A fost trimisa turbina la Brasov pentru a se realiza scoaterea si înlocuirea surubului. S-a constatat dupa remontarea turbinei functionarea defectuoasa a tijei capsulei vacuumatice si s-a înlocuit capsula cu una noua.

Costul final al reparatiei: 1260 lei, cam cat bugetul pentru consumabilele necesare reviziei.

Pentru revizie: Plăcute de frana fata Ferodo Premier, discuri frana fata Brembo, plăcute de frana spate TRW, ulei CV VW, ulei motor Castrol, filtre motorina/aer/ulei Mahle.

Link către comentariu
  • 1 month later...

neplacut evenimentul cu turbina ...si eu am patit-o cu supapa egr, a picat fara alte simtome si am inlocuito cu una noua binenteles cu o gaura in buget mai mica comarativ cu a ta!...... ce terminatie are modulul actual de pe masina ta(7p6...) ?/ nu ti-ai montat butoanele din plafoniera? 

Link către comentariu
  • 3 months later...

Salut! Modulul e 7P6, nu mai stiu codul complet si sufixul. Butoanele in plafoniera, ca si Auto-Hold-ul, sirena OEM si PLA-ul nu le-am mai montat din lipsa de timp.

 

Intre timp am facut si revizia la ~100.197 km, cu aproape doua saptamani dupa data la care trebuia facuta. Amortizoarele au mai pierdut 5% eficienta, placutele de frana de pe spate trebuiau schimbate urgent, cele de pe fata erau la limita (nici macar 1 mm si ajungeau la martorul de uzura). Trenul de rulare nu prezinta jocuri sau zgomote anormale.

Discurile de pe fata ar mai fi mers, daca nu m-as fi speriat eu cand mi s-a spus ca pe langa ca-s ruginite sunt uzate inegal pe interior. Aveam in portbagaj o pereche de Brembo noi, pentru orice eventualitate, si am consimtit sa fie montate odata cu placutele Ferodo Premier.

Din ciclul "mai trebuie rezolvate": garniturile busonului de umplere cu ulei, stergatoarele si o clema in care se agata plasa de bagaje din portbagaj, clema pe care am rupt-o eu cand am bagat rotile de iarna pe gura portbagajului.

Total: 1390 lei, consumabile si manopera, dintre care discurile au fost 400 de lei, placutele fata 177 lei. Ulei (Castrol) si filtre (Mahle) ~300 lei. Placutele de pe spate (TRW) le aveam in portbagaj de anul trecut, cand am constatat ca s-au uzat cele originale (se pare ca erau chiar cele montate din fabrica). Discurile spate n-au uzura perceptibila.

Modificat de EWS
Link către comentariu
  • 4 months later...

Sa mai scutur un pic praful pe aici:

  • 106660 km: PLA si AH, multumita lui Florin.
  • Vopsit aripa stanga spate din cauza de lovitura in parcare cu autor necunoscut
  • AH-ul are o mica problema din cauza ca atunci cand am incercat eu sa-l montez am stricat locasul unui pin. Acum, datorita firelor un pic mai scurte pe care le-am avut, a iesit pinul si nu mai face contact permanent. Timp sa fie, ca o sa inlocuiesc mufa, dupa ce imi trimite Florin un nou cablaj. Ca de obicei, Florin este un om de nota 20.
  • PLA-ul functioneaza perfect, chiar l-am folosit de vreo doua ori cand eram obosit si nu eram sigur ca masina incape in locul disponibil.
  • Consum mediu pe ultimii 1900 km: 6.0l/100km
  • Am reconditionat urechea de prindere a plasei portbagaj de pe partea dreapta, pe care am rupt-o bagand rotile de vara in portbagaj acum cateva luni. De cumparat ca reper separat nu se gaseste, iar la dezmembrari n-am avut noroc. Traiasca Loctite si pistolul de lipit!
Modificat de EWS
Link către comentariu
  • 8 months later...

A mai trecut un an.

  • Revizie la 115930 km: ulei si filtre, plus schimbat lichid de frana si uleiul din cutie. Distributia, din anumite motive, o sa o fac anul viitor. Daca VW recomanda schimbarea distributiei la 150000 km, o fi vreun adevar acolo. Ce-o fi, o fi. Consumabile: 400 lei, manopera: 360 lei.
  • AH-ul inca nu l-am reparat. L-am dezactivat din codare, ca ma saturasem de mesajele de eroare pe BC, insa ii simt lipsa, mai ales ca a inceput sa cedeze butonul franei de mana. Urmeaza sa-l dau jos si sa incerc sa-l repar. De obicei se duc microswitch-urile alea de 1 leu bucata. Daca nu reusesc, o sa cumpar un buton nou de la reprezentanta.
  • PLA-ul mi-a gasit de cateva ori loc de parcare unde eu credeam ca nu incap.
  • Bateria da semne serioase de oboseala: 11,7 V tensiune in gol. Are 8 ani, i-o fi fost de ajuns, e pe lista de schimbat.
  • Upgrade-uri si retrofituri programate: goarna de alarma OEM, cele trei butoane din plafoniera pentru telefon si media playerul, toate ramase restante de anul trecut.
  • Am trecut la rotile de vara, schimbate in regim propriu. Coada de la vulcanizare era imensa.
  • A crescut numarul de zgarieturi din parcare. Bonus o lovitura de usa pe aripa de la sofer. Pur si simplu e imposibil sa tii o masina nezgariata si nelovita in Romania, in aer liber. De la scrum si mucuri de tigara aruncate de cei care fumeaza pe geam, deasupra masinilor parcate, pana la usi deschise larg ca niste porti de grajd, de catre vite care nu se uita ca alaturi e alta masina.

In rest, nimic notabil. Merge bine, consumul mediu pe ultimii 2500 km este de 6l/100km, fara probleme la suspensie (toata suspensia este originala, de prim montaj). Daca mai tine in ritmul asta inca 5 ani, fara cheltuieli majore, pot sa spun ca banii bagati in masina au fost cheltuiti cu folos.

Ma tenteaza un Phaeton ultima generatie, daca as gasi unul cu kilometri putini si in stare buna. Daca nu gasesc unul, in 5 ani probabil ca o sa ma reorientez spre o masina noua, pana in 12-15000 E.

Modificat de EWS
Link către comentariu

"Bonus" pe weekendul trecut: zgarieturi pe aripa si usa dreapta spate (probabil de la un caine mare).

Link către comentariu

Si niste poze vechi, de dupa instalarea modulului 7P6 si a adaptorului FIS care permite functionarea cu bord rosu.

WP_20140125_001.jpeg

WP_20140125_002.jpeg

WP_20140125_003.jpeg

WP_20140125_004.jpeg

WP_20140125_005.jpeg

WP_20140125_006.jpeg

WP_20140125_007.jpeg

WP_20140125_008.jpeg

WP_20140125_009.jpeg

Link către comentariu
  • 1 month later...

118900 km: inlocuit compresor A/C si condensator cu filtru uscator. Dauna 2500 lei.

Rulmentul de presiune a inceput sa huruie, desi a fost schimbat odata cu volant, si n-au trecut decat vreo 3 ani si 45.000 km.

Bucsele de la bratele fata dau semne de oboseala, deh, masina grea, drumuri proaste. Tot de la drumuri, adica de la o groapa luata intr-o noapte ploioasa am un cauciuc cu insertia rupta, pe care l-am mutat temporar pe spate.

Tamponul hidroelastic de la motor, din partea dreapta, e obosit, a aparut o vibratie pe partea dreapta si motorul se scutura mai pronuntat decat de obicei.

Deocamdata am alte prioritati si alta masina cu care sa circul, asa c-o s-o menajez, o sa o trag pe dreapta in parcarea de la firma si o sa o scot numai la drumuri lungi.

Modificat de EWS
Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!