Jump to content

My dearest MKV


7Andrei7

Postare recomandată

Salutare!

Urmaresc forumul de cateva luni, mai exact din iunie de cand am trecut la VW. Am simtit nevoia sa pun si masinuta aici, sa o vada toata lumea :D.

Pana sa va povestesc despre ea, precizez ca inainte am avut un Opel Astra 1.6i, din '96, pe care l-am tinut timp de 4 ani si jumatate. Avea dotari f. ok pt anul ei (AC, torpedou refrigerat, scaune foarte profilate, interior de velur etc).

Mi-a fost tare draga, astfel ca am cautat ceva pana sa gasesc o masina care sa o inlocuiasca. Si uite asa am ajuns la actuala (prima luata din banii mei).

VW Golf MKV 1.6 MPI (BSE) Confortline din 2007 (in acte. pe geamuri si in carte este 2006) foarte foarte ingrijita.

Dotari (ce mi se pare relevant):

- Interior CL (scaunele, cotiera si luminile ambientale fac toti banii)

- RCD 300, fara MP3 :(

- Climatronic

- Tempomat

- Jante de aliaj de 15" pe care se afla momentan setul de iarna Pirelli SnowControl serie 2

Masina e adusa din Germania in 2008 la aprox 28k de km.

Fostul proprietar a tinut-o 40k si mi-a vandut-o mie.

De pe 25 iunie si pana acum am facut fix 30k de km cu ea (fac multe exterioare). Deci am un pic peste 98k in bord.

Probleme intampinate de mine:

- Compresorul de la clima a cedat prin septembrie. M-a costat distractia 2600 RON la reprezentanta.

- Mi-a sarit vopseaua in 2 puncte pe capota. Un domn la spalatorie a ajutat sa se faca din 2 punctulete in 2 pete semnificative.

- O cheie absolut minunata luata pe toata lungimea masinii (pe stanga). La Constanta s-a intamplat. Probabil pt ca am numere de DJ? Nu pot sa imi explic de ce.

- Usa de la sofer mi s-a indoit de la gheata, acum vreo 2 sapt :(. O sa o fac pe casco impreuna cu zgarietura (sper).

In rest, masina e incantatoare. Din ce am incercat e clar peste tot ce e in clasa asta compacta.

Motorul e ok, mai ales dupa 4000 RPM. Consumul este in jur de 6,8 in exterior si 11-14 in Bucuresti (merg doar ziua la birou, deci in ora de varf). Clima e tot timpul pe Auto.

Cam asta este :)

post-93218-0-43039200-1330282715_thumb.j

post-93218-0-31016700-1330282805_thumb.j

post-93218-0-69087400-1330282892_thumb.j

post-93218-0-82140100-1330282939_thumb.j

Link către comentariu
  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 7Andrei7

    24

  • Master_Blaster

    4

  • davides

    4

  • Rave

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa o stapanesti sanatos,nu te va dezamagi!;)

Fazele cu vopseaua si usa considera-le normale,le-am patit mai toti.Ai ceva in plan pentru viitor?

Link către comentariu

La cat mai multi km fara probleme! Ma bucur ca nu te-a dezamagit. Arata bine, ingrijita si tot albastru grafit :D. Motorul e printre cele mai fiabile benzinare ale vag, dar a fost pensionat.

Planuri pt masina? Cadou de 100000km un rns ;)

Daca vrei jante 17" let me know, they come cheap :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Va multumesc pentru impresii!

Cadouri de 100.000 va primi dupa cum urmeaza:

- distributie noua :D

- volan de piele (sper sa gasesc cu insertia aceea de crom)

- un set de covorase textile originale

Planuri de viitor sunt:

- un RNS 500 sau un RCD 500 (l-as prefera pe primul cu tot cu un adaptor pentru MP3 si memory stick)

- sonorizare mai buna (boxe in usile din spate + boxe mai bune pe fata)

- faruri OEM cu lupa

Altceva nu cred ca mi-ar mai fi de folos :).

@The_Ego: Nu imi doresc jante mai mari pentru ca imi e teama ca voi pierde din confortul pe care mi-l ofera acum. Imi place ca absoarbe superb gropile :D. Plus ca am 2 seturi aproape noi de cauciucuri pe 15 :).

Link către comentariu

frumos .. dar cred ca ar fi bine sa incluzi si in planurile tale niste jante mai "adevarate" .. pe 16 sau 17 OEM ... schimba total si radical aspectul masinii ...

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km.

Cum s-au comportat cauciucurile Pirelli Snow Control 2, si eu am si sunt fost f multumit de ele.

Nr de inmatriculare inseamna ceva sau asa ai avut norocul? ;)

Link către comentariu

@Celeronu: M-am uitat si la 1.9 TDi (de 2.0 am citit numai de rau si am si eu un prieten care a schimbat volant si acum se lupta cu injectoarele).

Problema este ca toate pe care le-am vazut (desi aveau pana in 100k in bord) aratau absolut execrabil. Super uzate, dotari naspa etc. Poate n-am avut noroc, nu stiu ce sa zic.

Pana la urma e ok si asta, la cum calatoresc eu (adica singur si cu un troleras) se comporta genial. Masina e usoara si sprintena. Nu mi-e frica sa o turez, e foarte silentioasa si are reprize bune pa turatii mai intalte. Ca placere a condusului sunt sigur ca sta mai bine decat 1.9-le. Dar la consum... :)

@davides: Sunt constient de asta. Sunt si unele OEM care imi plac f mult. Cred ca sunt alea de HL. (am pus o poza mai jos). Astea un pe 16"? Daca da, cred ca ar fi tentante.

Dar, marea mea problema va ramane pierderea confortului.. Sau nu e asa?

@Master_Blaster: SnowControl-urile s-au comportat foooarte bine. M-au scos din orice zapada iar pe exterioare sunt misto si pe zapezica si la -20. Nu ofera un feedback asa bun ca alea de vara (Dunlop SP Sport) dar sunt mai silentioase (daca va vine sa credeti).

Numarul e al fostului proprietar (pozele sunt facute imediat dupa achizitie) si nu inseamna nimic. Asa s-a nimerit. Intre timp eu am numarul DJ-10-HWN (la intamplare).

Va multumesc din nou pt urari :)

post-93218-0-43820200-1330333383_thumb.j

Modificat de 7Andrei7
Link către comentariu

Sunt Zandvoort de 17". Se pierde putin confort, dar cea mai mare pierdere este data de suspensie sport.

Link către comentariu

Arata foarte bine jucaria! Ar trebui sa incerci un RCD 510, schimba total masina si daca nu vrei sa te duci mai sus de 16, vezi ca sunt niste jante de Seat pe 16 care seamana oarecum cu cele de mai sus.

LE-COPA-001.JPG

:icon_thumleft:

Link către comentariu

Bravo, asa da mai rau aud oameni care zic ca nu le e frica sa tureze benzinarele, numai asa dau tot ce pot. :emthup:

Referitor la roti, din punctul meu de vedere chiar arata f bine pe masina, o fi de la culoare sau ceva... ce-i drept, sunt fan al jantelor cu mai multe brate, mai ales pe masinile care nu au cine stie ce frane.

Uite aici cam toate jantele oem de la vw pe 16, care merg pe golf: http://www.myturbodiesel.com/1000q/wheels/16-vw-wheel-gallery-5x112.htm

Link către comentariu

poti sa iei pe 16 si nu se pierde nimic ... eu am magny cours pe 16 cele de vara si sunt super ... in plus nu iti trebuie suspensie sport....

Link către comentariu

Foarte misto sunt alea ale tale :).

Am uitat sa scriu ce am schimbat pana acum:

- 2 revizii (ambele la reprezentanta). La cea de 90k am schimbat si bujiile.

- stergatoare noi bosch (cum se curata btw?)

- becuri H7 Osram night breaker (mare imbunatatire)

- am activat functia de inchidere automata a usilor la 20 km/h

- si dupa cum ziceam in primul post i-am schimbat compresorul, filtru din radiatorul de ac si ventilul uscator (parca ceva de genul asta). Practic aproape toata instalatia. Asa mi-au recomandat la reprezentanta Skoda.

Modificat de 7Andrei7
Link către comentariu

Azi am programat-o pentru schimbarea distributiei. Am programat-o la Autec Craiova, reprezentanta Skoda.

Am ales piese aftermarket (mai de graba decat originale) pentru ca am ajuns la un cost de 1100 fata de 1500 cat erau pe original. Consilierul m-a asigurat ca diferentele nu sunt semnificative.

Preturile sunt pentru toate cele, inclusiv pompa de antigel? si antigelul (mi s-a spus ca se schimba si astea odata cu distributia).

Ceva recomandari?

Link către comentariu

pai normal asa ar trebuii sa iti schimbe si pompa de apa ... si odata ce aceasta este data jos, curge si lichidul din ea ... apoi se inlocuieste cu unul nou normal! dar poate sunt baieti "destepti" si il baga pe cel vechi la loc dar ti-l factureaza pe cel nou ;) ...

LE: mergi din Bucuresti in Craiova sa schimbi distributia? ...

Link către comentariu

Sunt deja aici. Organizez un eveniment in Craiova in aprilie si deci luna asta lucrez din Craiova.

Link către comentariu

In pret intra numai distributia sau si cureaua de accesorii si intinzatorul?

Link către comentariu

@FLQRYN ... pai kitul de distributie consta in curea, role, pompa de apa si intinzator in cazul celor pe lant ...

Link către comentariu

Gata, am distributie noua :D. M-a costat 1050 RON pana la urma. Mi se pare foarte bine avand in vedere ca am garantia manoperei.

Urmeaza volan si presuri originale :).

De cauciuc sau textile? Ce ziceti?

Link către comentariu

1050 ron ? :lol: foarte mult un kit de distributie oem este 370 iar pompa vreo 200 maxim + manopera vreo 150-200 . Data viitoare mai intereseazate inainte sa dai atatia bani.

Link către comentariu

Serios? Pai la pbn de ex mi-au cerut 1700. Iar la Brady 1400. Eu cred ca tu vorbesti de preturi pt operatiuni in spatele blocului (service-uri neautorizate care nu dau garantie si nu raspund daca se intampla ceva).

Modificat de 7Andrei7
Link către comentariu

E ok pretul. Manopera e in jur de 300-400. Depinde de service.

Cu 200 gasesti la "meseriasi de cartier".

Link către comentariu

davides... eu ma refeream la intinzatorul de la alternator, cel ce intinde cureaua de asccesorii....

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!