Jump to content

Golf 6 - Senzor ulei


sorinz
 Share

Postare recomandată

senzorul de ulei se afla pe langa busonul de scurgere al baii de ulei

este conectat la un cablu ce se prinde pe caseta de directie

din cauza zapezii acel cablu s-a smuls din mufa senzorului

cei de la service au zis ca e senzorul ars ... de la un scurt ceva

a mai patit cineva asa ceva?

Modificat de sorinz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap! Eu...!

Chiar zilele trecute .

Am scris despre treaba asta pe un alt topic.Am ridicat masina pe cric si este despcat cablu.Ca idee m-am interesat si vine kit de reparatie.In wkd ma duc sa il repar.

Kit-ul este format din mufa si fire (care se sertizeaza pe cele vechi).

Problema este ca nu mai imi functioneaza nici ESP-ul.Functioneaza ASR-ul si ABS-ul , dar ESP-ul este mort.

Nu stiu ... tu ai masina din 2011 (stiu ca G6 de 80CP venea doar cu ASR pana atunci)?Tie iti funcitoneaza ?

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABS ,ESP merg (nu cred ca am ASR - control al tractiunii) masina e 2010

da, si la mine ieseau firele din teaca numai ca le-au re-izolat si atat si au pus mufa la loc

cu toate ca au zis ca au fost ciupite nu au zis de kit de reparatii nimic

deci la tine senzorul de ulei este ok, nu s-a ars ?

ciudat e ca inainte de a merge la service cu mufa smulsa nu aveam nici o eroare pe bord,

acum cu mufa pusa clipeste portocaliu de 5 ori becul de ulei pe bord, doar la pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa patesc eu .Imi clipoceste becul la ulei de cateva ori cand pun contactul si pe urma se stinge (intre timp cablajul respectiv atarna linistit).

Nu am nici o idee daca senzorul respectiv este ars.Sa inteleg ca la tine s-a ars.Cat a costat ?

Daca ai masina din 2010 cred ca ai doar ASR nu si ESP (nu poti sa ai ESP fara ASR , invers da).Am pus intrebarea asta pentru ca mie imi functioneaza ASR-ul dar ESP-ul nu

Aaaaa ,am uitat :

3D0973703 - mufa 18RON

000979131E- cose legatura- 3X10RON

+Pini 2X13RON

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa arata senzorul,din pacate are un cost pe masura ,undeva la 80 euro.E posibil ca mufa de pe senzor sa fie ciufulita si intrerupta si de aici expresia''senzor ars''.Sunt cazuri cand la vag-uri(mai vechi) se duce de la sine si trebuie inlocuit pt ca nu te mai poti bazaa pe el.

post-64586-0-24634500-1330085629_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de ulei la reprezentanta 425 ron, la magazin 310 ron (se gaseste doar pe original si e vorba de senzorul de nivel, nu cel de presiune care e aprox. 25 ron)

inca nu l-am schimbat iar acum ca mi-ai zis ca la tine e cablu vreau sa ma lamuresc sigur ca nu e cablul de vina si la mine (care vad ca e mult mai ieftin)

ESP are sigur, e butonul de langa schimbator, si e standard pe toate mk6

@GABIVVX

cei de la reprezentanta au zis ca e ars de la un scurtcircuit ... si se vede si nu merge pe garantie

dar e f posibila si varianta ca mufa sa fie de vina

Modificat de sorinz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce se poate .Maine am progamare la reprezentanta ... sper sa nu ies dezbracat de acolo :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, cand am luat masina in 2010 am ramas socat cand am ridicat capota si am vazut ca nu are scut la motor, dupa 5 zile masina avea scut metalic, va sfatuiesc sa puneti scutul pentru a evita astfel de neplaceri sau altele mai rele, este in jur de 500lei.

Toate golfurile dupa 2010 au ESP standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in service si am rezolvat problema.S-a reparat cablajul . Am plecat multumit!Undeva la 150RON a costat toata treaba.Din ce spuneau baietii in servie au avut o gramada de astfe de cazuri

ESP-ul avea o siguranta arsa.Acum merge OK

@Eon : ai dreptate am confundat eu.In 2009 cand s-au lansat nu aveau ESP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scutul metalic e cea mai buna solutie

150 bravo ai scapat ieftin :)

Modificat de sorinz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da chiar am scapat usor!

Intrebare : siguranta de la ulei poate sa fie comuna cu ESP- ul.

Tot nu reusesc sa trec peste treaba asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da chiar am scapat usor!

Intrebare : siguranta de la ulei poate sa fie comuna cu ESP- ul.

Tot nu reusesc sa trec peste treaba asta...

F4 - Fuse 4 on fuse holder C -SC4- 5 A - High-pressure sender -G65- 15a Oil level and oil temperature sender -G266- Seat occupied recognition control unit -J706- Automatic anti-dazzle interior mirror -Y7- Air quality sensor -G238- Reversing light switch -F4- TCS and ESP button -E256- Heater/heat output switch -E16- Garage door opener button 1 -E392- Automatic anti-dazzle interior mirror -Y7- Tyre​ pressure​ monitor​ display​ button -E492- Park assist steering control unit -J791- Anti-dazzle interior mirror button -E386- Air conditioning system delay relay -J70- Airbag​ control​ unit​ -J234- Start/Stop operation button -E693-2 Power steering control unit -J500-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy@ : esti genial!!!Nimic nu ramane nedocumentat la tine ...

Foarte tare !Merci mult pentru info

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va salut baieti

am o problema ... urata

jetta 2006 1.6 benzina... merge cu intreruperi ... dar nu au o frecventa fixa... ci aleator,

problema urata este ca imi toaca ulei. ...

multi meseriasi imi spun ca ... pe la ghidurile de la supape... altii spun ca de la bobine....

ce am observat clar este ca bujia unui piston (4) este uleioasa..

ce am masurat ...compresia pistoanelor... identica 12,5 ...la toate 4.

intrebare : se pierde ulei pe la un piston atunci cand bobina nu merge bine ?

multumesc anticipat pt raspunsuri

(am mai cautat discutii dar nu am gasit nimic concret)

va salut baieti

am o problema ... urata

jetta 2006 1.6 benzina... merge cu intreruperi ... dar nu au o frecventa fixa... ci aleator,

problema urata este ca imi toaca ulei. ...

multi meseriasi imi spun ca ... pe la ghidurile de la supape... altii spun ca de la bobine....

ce am observat clar este ca bujia unui piston (4) este uleioasa..

ce am masurat ...compresia pistoanelor... identica 12,5 ...la toate 4.

intrebare : se pierde ulei pe la un piston atunci cand bobina nu merge bine ?

multumesc anticipat pt raspunsuri

(am mai cautat discutii dar nu am gasit nimic concret)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In conditia in care nu ai gasit nimic pe aceasta tema iti recomand sa deschizi un topic nou in aria de GOLF V - JETTA pentru ca in acest topic din moment ce este denumit "Senzor ulei" nu cred ca o sa primesti mari raspunsuri + ca din cate imi dau seama incalca si regulamentul .Idee este sa existe putina ordine , pentru ca pe viitor cand cineva mai are o problema asemanatoare cu a ta sa nu trebuiasca sa intre intr-un topic legat de un senzor de ulei si sa caute cum sa regleze farurile.Este putin logic

Recomandarea mea este sa faci o diagnoza in primul rand (probabil o sa gasesti misfire pe la cilindrii) daca spui ca ai intreruperi.... Oricum o iti faci o idee mai buna despre ce probleme ai si pe urma poti sa dai un search in baza erorilor gasite sau sa deschizi un topic , eventual poti sa atasezi log-ul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

stie careva cum pot gasi codul pentru senzorul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasit

pt cine mai are nevoie

1J0907660C - senzor nivel ulei (golf VI 1.4 59kw - 2010)

Modificat de sorinz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Senzorul situat deasupra primei gauri de la galeria de evacuare , are ceva legatura cu uleiul ? Supureaza pe acolo si nu_mi dau seama daca este ulei sau alte lichide .Am pus si o poza ptr o mai usoara identificare.

Screenshot_2019-12-01-20-08-42-1.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, este senzorul de presiune de ulei/.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cineva a schimbat acel senzor.....implica si demontarea turbinei ptr inlocuirea lui .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare tuturor. Masina care era problema urmatoare este VW Golf 6R, 2012. De curand mi s-a aprins martorul galben care nu ramane permanent cu mesajul Oil sensor: Service now. Am schimbat senzorul de nivel, senzor care masoara si temperatura uleiului, pozitionat fiind pe baia de ulei langa busonul de scurgere a uleiului din motor. Dupa ce am schimbat senzorul, martorul in continuare se aprinde, desi eroarea a fost stearsa din tester, si in continuare nu imi arata temperatura uleiului. Pe tester nu a aparut ca fiind vreun scurt pe cablaj. Senzorul a fost schimbat cu unul aftermarket marca Vika. Stie cineva care ar putea fi problema? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!