Jump to content

Motor turat la pornire


undan
 Share

Postare recomandată

Ionutz_JON85

Mai jos putin de pompa de vaccum spre interiorul masinii.o sa vezi cablajul care duce la el ca este cam singur prin zona aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • undan

    10

  • florynbadescu

    8

  • F l o r i n

    7

  • liviu242006

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

F l o r i n

corect - intre chiulasa si baterie - ca zona... geografica.... :winter:

post-30007-0-58811600-1431582220_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc...va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salutare.

poate ca nu scriu pe topic-ul potrivit si pentru asta imi cer scuze.

am un golf 4 1.4 16v si imi face unele mici probleme de genu cand e cald afara imi sta turata la relantiu pe la 1200 turatii(iar dimineata cand e frig imi sta turata la vreo 900 turatii).dupa vreo 2-3 min de mers totu revine la normal.

am schimbat recent senzorul de temperatura(crezand ca asta e cauza ) si nu prea sau schimbat multe decat  faptul ca acum sta turata doar vreo 30 de secunde.

asta se intampla doar cand o pornesc dupa ce nu o pornesc vreo cateva ore.dupa prima cheie merge perfect.

mentionez ca toate filtrele le am schmbate recent.plus bujiile.

va multumesc de raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

senzorul pus, este Hella sau OEM ?

alte erori stocate pe Engine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul este febi.nu am alte erori la motor.ma gandeam sa curat si clapeta de la acceleratie.

problema este consumul.cand merg numai in oras si pe distante mici consumul este foarte mare.credeam ca exista totusi o legatura intre faptul ca sta turata cand e cald si consumul ridicat.

 

multumesc pentru raspuns

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

din pacate cele aftermarket - in afara celor de la Hella - nu sunt foarte straluciti.... din contra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Nick Dinca , e normal sa fie consumul mare daca mergi doar distante scurte pt ca motorul nu are timp sa se incalzeasca si astfel nu functioneaza in parametrii optimi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Vă salut, și al meu 1.6 16V AZD pornește aiurea și nu știu ce are:

- am momente dimineața când pornește sub turat (1-2 sec),  după care își revine și ralantiul este constant, daca vreau să plec în 5-10 secunde de la pornire, mașina dă ușor în nas, trebuie sa accelerez un pic mai mult.

- opresc după un drum de aprox 10-15 min și când vreau sa plec la pornire motorul se turează ~2000RPM.

Se poate să fie senzorul MAP ?

-G62 schimbat acum un 1 sau 2 ani din cauza unei alte probleme: cu motorul cald mașina nu pornea, senzorul defect era blocat la 4 grade (înlocuit cu Hella)

-bujii schimbate acum 2 ani jumate de când am mașina ( revizie ) (NGK).

-schimbat 2 sau 3 bobine din 4 ( ultima recent) momentan toate sunt BERU

-sonda lambda 1 schimbata asta vara ( a cedat ) (NGK).

-schimbat filtre (aer, polen, combustibil,) și ulei undeva în primăvară anului astă. 

# nu am nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta/egr au fost curatate si adaptate?Senzorul de presiune da cu eroare ca sunt patit dar nu modifica comportamentul la pornire asta din ce am experimentat eu inainte de curatare(il poti curata si pe ala pentru o ''acuratete'' mai buna a lui).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Golf 4 1.9 alh uneori sta turata putin peste o mie de ture indiferent ca e cald sau frig afara....a facut treaba asta si la 20 grade...si ce am observat cand sta putin turata masina trage mult mai bine....aveti vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,am si eu o nelamurire,avand in vedere ca topic-ul dedicat 1.4 16V e inchis ma reprofilez aici cu 2 intrebari:

 

1.Masina din semnatura (Golf 4 1.4 16V AKQ) daca sta mai mult oprita,sa zicem 24h prima pornire imi sta in 1000-1100rpm si scutura putin ca si cum ar fi toba infundata,da am si condens de multe ori iese apa pe toba.

Dupa aprox 40-50secunde revine la normal 900rpm si nu se mai aude nimic si totul e ok.

Nu am nici un martor aprins,nu da eroare pe diagnoza(fiind an 1998 nu are multe de afisat)

Am schimbat: bobine inductie,buji,am testat fisele,clapeta e curatata,racordul aer-clapeta curatat si verificat,sonda lambda e schimbat de 1 sapt.(bosch) injectoarele sunt ok,nu mananca ulei,revizia facuta tot sapt.trecuta.

Singurul lucru ce am observat e ca furtunul de EGR (e model pe vacuum) daca il conectez la conducta ce duce in clapeta de acc.imi inneaca motorul incet-incet sau pierde putere.

Daca il scot merge perfect - si asa si circul.Sunt deja la al-3 lea EGR si m-am decis sa il anulez.tot se infunda,greu cu curatatul fiind model mai ciudat(ciuperca)

Sa fie oare de acolo?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Intrebarea 2:

Am schimbat kit ambreiaj(placa presiune,rulment,etc) in urma cu 2 ani sau aprox.11.000km (da,circul putin cu ea)

Am schimbat pompa-pedala ambreiaj,s-a curatat,aerisit,etc tot traseul.

Tot imi prinde sus ambreiaj-ul,ideea cu acea tija in spatele pedalei de se invarte si prinde mai sus nu merge si nici nu e indicat.

Sa fie de la volant?aia e singura ce nu am schimbat-o.

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant nu se schimba la masinile astea. Este o bucata de fier si atat, tine 100 de ani. La anumite temperaturi asa este facut softul la masinile astea, sa porneasca mai turat. Daca crezi ca este totusi vreun defect, poti schimba senzorul de temperatura.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba schimba senzorul...

Vezi ca ai o tija care intra in cutie si apara in "rulmentul de ambreiaj".

E posibil sa fie tocita tija respectiva si posibil asta e cauza pt care ambreajul tin sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ebi cam la varianta asta ma gandeam si eu,nu am auzit sa fi schimbat cineva la motoarele astea volant.

Altii ziceau ceva de shoc electric la pornire,desi in termeni mecanici nu am inteles ce ar fi ala,incarcarea e ok,bobina de inductie,etc am mentionat deja ca e schimbata.

@GABIVVX unde ai fi aceasta tija?ca am verificat si nu imi dau seama.

Am aerisit de cateva ori si parca simt o imbunatatire de 10% sa zic asa,prima data cand am desfacut capacul la cutie s-a auzit cum iese aer in timp ce pedala se apasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!