Jump to content

Motor turat la pornire


undan
 Share

Postare recomandată

Posteaza erorile, sa vedem despre ce e vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • undan

    10

  • florynbadescu

    8

  • F l o r i n

    7

  • liviu242006

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

florynbadescu

salut baieti. problema cu turatia motorului o am si eu tot la un AZD. se tureaza la cald cand o pornesc la 1500-2000 pt. max. 2sec. am schimbat senzorul de temperatura dar asta nu a rezolvat problema. o sa vad daca face asa doar atunci cand o pornesc cu piciorul pe frana cum spunea danyel. apropo, se tureaza asa foarte rar. o sa revin cu detalii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. aceasi problema am si eu cu turatia. am mai luat legatura cu mecanici si inca nici o rezolvare. pe testar nici o eroare.

Modificat de alinbum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut baieti. problema cu turatia motorului o am si eu tot la un AZD. se tureaza la cald cand o pornesc la 1500-2000 pt. max. 2sec. am schimbat senzorul de temperatura dar asta nu a rezolvat problema. o sa vad daca face asa doar atunci cand o pornesc cu piciorul pe frana cum spunea danyel. apropo, se tureaza asa foarte rar. o sa revin cu detalii. 

 

aceeasi problema aveam si eu de cand am cumparat masina. acuma de vreo luna am avut probleme cu oscilatia la relantiu si a trebuit sa fac adaptarea la clapeta de acceleratie, dupa care a disparut si problema cu turatia la cald cand o pornesc. deci incearca cu adaptarea clapetei de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Cu piciorul pe frana porneste la fel (turat pt. 1-2 sec) cu apa la 90 grade. O sa fac cum a facut alinbum sa vedem daca se rezolva problema. Oricum trebuie sa curat clapeta ca au aparut oscilatii. Revin cu concluzii,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutari.si la mine porneste citeodata la 1200 de ture si sta asa pana ajunge acul de la temperatura la cea de a doua linie,nu face tot timpul si am observat ca face doar cind este temperatura mare afara si masina sta o perioada mare de timp in soare.am schimbat senzorul de temperatura cu unul original achizitionat de la reprezentanta si se pare ca degeaba tot asa face.ce sa-i mai verific si cum se face resetarea la valorile de fabrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Nu te-ai gandit ca asa este facuta masina din fabrica? Asa este facut softul din diferite considerente? Echivalentul socului de la masinile cu carburator. Pana se incalzeste bagam mai multe benzina ca sa ajunga mai repede catalizatorul la temperatura optima, bagam benzina mai multa ca o parte se condenseaza pe cilindrii reci pana se incalzeste motorul, etc. Si la mine face la fel, dar nu mi-a trecut prin cap absolut niciodata ca ar fi vreun defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai inteles.plec la 6 la munca,masina se tureaza la 1200 si dupa circa 1 minut scade turatia la normal(e corect). termin munca la ora 15 si ajung la masina,afara sunt 30 de grade masina se tureaza la 1200 de ture si sta asa 5,6 minute pana ajunge acul de la temperatura de pe bord la cea de a doua linie.am schimbat senzorul de temperatura cu unul original de la reprezentanta deci nu e din el.ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci e normal la 15 grade sa stea turata 1 minut iar la 30 de grade sa stea 5 minute sau mai mult?eu cred ca ar trebui sa fie tocmai invers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut baieti. problema cu turatia motorului la AZD tot nu s-a rezolvat- se tureaza de nebun cand o pornesc la cald (90 grade) la 1500-2000 pt. max. 2sec. am schimbat senzorul de temperatura, am curatat si adaptat clapeta si egr. Ce credeti ca ar mai putea fi de vina? pedala de acceleratie, senzorul de turatie? ca ma dispera pur si simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
florynbadescu

Imbinarea dintre acea teava de la EGR si clapeta nu este foarte etansa si poate de aceea la pornirea la cald se tureaza la 1500. stie cineva daca intre conducta de la egr si clapeta de acceleratie trebuie sa fie vreo garnitura? Mentionez ca la rece porneste foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de acolo, verifica senzorul G62 cu o diagnoza(eroare ceva)dar si in grupuri de masura sa vezi ce temp.iti afiseaza.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

L-am verificat si are o diferenta de 3 grade intre ecu si ceas. Ciudat este ca se tureaza singura daca este la relanti, asta pe langa faptul ca se tureaza la pornirea la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stancioi_cosmin

Va salut, am si eu o problema..

Am un golf 4 alh din 2001.

Din decembrei de cand am pornit-o, dupa ce 2 luni a stat in garaj, motorul se tureaza la rece intre 950 si 1000 rpm.Am masina de 2 ani si nu a mai facut asa niciodata.

Care ar putea fi cauza? si in momentrul actual imi face la fel.

Astept pareri. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare sa vedem ce erori ai stocate. Verifica valorile din campurile de masura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu Da acolo este o garnitura daca te uiti bine este un sant in plastic  in care intra garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. aceeasi problema o am si eu de vreo 2 ani :) - aproape ca m-am obisnuit cu ea. La rece porneste motorul normal, iar cand e cald motorul, se tureaza pana in 2000. Am suspectat si eu senzorul de temperatura, g62 parca, si l-am schimbat fara sa dea erori, dar face exact la fel. Imi pare rau ca nu am pus unul original - mai taiam un posibil motiv de pe lista - asa ma tot gandesc ca e poate tot de acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
florynbadescu

Salut. Am schimbat garnitura de sub clapeta si pe cea da le teava EGR si tot se tureaza aiurea. Am observat ca face mai rau dupa ce curat clapeta  indiferent daca o adaptez sau nu. EGR influenteza cu ceva turatia? Eu stiu ca trepideaza relantyul dar nicidecum nu creste turatia daca este egr defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut...aveti idee careva unde e pozitionat g62 la alh?merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!