Jump to content

Pisu De Caine Sau Altceva Mai Grav?


premiumfaraplumb
 Share

Postare recomandată

premiumfaraplumb

Am facut un drum foarte infernal de la bucuresti al chisinau.

Jantele late mi-au distrus ceva de troncane cand iau stanga si nu stiu ce, antigelul s-a dus sub minim, iar

azi dimineatza am gasit o pata de "nu stiu ce e" neuscata si propagata prin praf in partea de jos de pe spoilerul din fata stanga, acolo unde se pun proiectoarele acelea mici si rotunde pe passaturile 2001-2005

de la ce poate sa curga?? oricum orice dar nu radiator sau ceva ce imi poate impiedica plecarea inapoi la bucuresti miercuri acum, ca nu vreau sa raman aici la rachetzi. si asa dorm cu inima la mana, cand imi stiu masina in strada cu jantele alea de 700 euro pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea pata o am si eu. Mereu dupa spalare ramane patata zona, de parca este ceva acid si ataca plasticul ala. Insa probleme nu am avut si pata este acolo de 30.000 km incoace. E tot ce pot sa te ajut. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In bara, in spatele proiectoarelor se afla rezervorul de lichid spalare parbriz. Pe langa gura de umplere de sus din compartimentul motor, mai are un buson/capac. Cel putin asa e la mine. Poate se mai scurge din el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e "pisu de caine", pe masina mea face potaia varului meu intr-o veselie cand sta in curte si nu am nici o pata.

Poti incerca cu asa numitele solutiile de revigorare a plasticelor care se gasesc in comert. Sa cureti intai cu o solutie mai puternica de Fairy sau alt degresant poate iese chiar asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

lol, mie nu imi e de pata, mie imi e de unde curge. Stiam ca butoiasul pentru parbriz e sus deasupra rotii, nu jos in spoiler stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut o problema similara.

La mine provenea de la spalatorul de faruri.

Picura f. putin tot timpul.

Rezolvarea: am inlocuit cilindrul de la spalatorul de faruri.

Costuri: vreo 2 mil. (anul trecut).

Asa ca daca ai spalator de faruri, acolo ar putea fi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca acolo este si EGR, adica chestia aia de recircula gazele de ardere, iar pata ar putea fi ulei, care este prezent sub forma de vapori in gazele de ardere.

Asadar e posibil ca uleiul condensat din gazele de ardere sa condenseze si sa iasa afara, desi mi se pare cam mult ulei sa iasa si pe-afara, la mine s-a murdarit putin la fel cum zici tu(propagata prin praf) doar furtunul gros care vine din motor in dispozitivul ala.

La mine e localizat acolo unde zici tu, in stanga jos, sub far, iar murdareala de la mine nu a iesit afara, la proiectoare, ci se vede doar daca desfaci capota si bagi capul acolo.

A mai postat cineva apropos de ulei care apare acolo la EGR, si baietzii au zis ca nu e problema dpdv functional al motorului iar pata se rezolva cu spalarea motorului.

Acuma vezi si tu daca e intr-adevar ulei (pata e unsuroasa), si incearca sa vezi daca provine de unde ti-am zis eu, si daca e asa, verifica nivelul uleiului, si da-i bice fara griji.

PS. Vezi ce zice cartea de nivelul uleiului pentru drumuri mai lungi (peste 10h), nivelul tre sa fie peste zona hashurata. Drum bun!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut niste pete pe aripa interioara la roata fatza dreapta si curgea ceva si pe janta. Am mers imediat la service si am vazut ca am spart burduful de la planetara. poti sa verifici foarte ushor rotind roata la maxim si te uiti sa vezi daca nu-ti zboara de acolo cumva ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un drum foarte infernal de la bucuresti al chisinau.

Jantele late mi-au distrus ceva de troncane cand iau stanga si nu stiu ce, antigelul s-a dus sub minim, iar

azi dimineatza am gasit o pata de "nu stiu ce e" neuscata si propagata prin praf in partea de jos de pe spoilerul din fata stanga, acolo unde se pun proiectoarele acelea mici si rotunde pe passaturile 2001-2005

de la ce poate sa curga?? oricum orice dar nu radiator sau ceva ce imi poate impiedica plecarea inapoi la bucuresti miercuri acum, ca nu vreau sa raman aici la rachetzi. si asa dorm cu inima la mana, cand imi stiu masina in strada cu jantele alea de 700 euro pe ea.

<{POST_SNAPBACK}>

Chiar ieri am fost sa-mi fac schimbu de ulei si cand am desfacut scutul de plastic de sub masina, tot asa in partea stanga undeva in spatele proiectoarelor am descoperit un furtun murdar de ulei.... mecanicul a zis ca e de la turbo si ca nu e nici o problema. poti sa verifici daca nu e de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

sper sa ma tina 400km pana la bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

nu poate sa curga din instalatia de apa? ca vad ca antigelul e sub minim cu mult si nu stiu ce sa ma fac, sunt in chisinau si nu stiu unde sa gasesc din asta g12, daca pun altceva??? apa? sau antigel concentrat, macar pana la nivelul minim, are ceva? Oricum la bucuresti cand ajung ma duc direct in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-i apa distilata momentan, nu-i nici o problema, atata timp cat nu scade temperatura sub -10 grade. Cand ajungi acasa sa verifici densitatea. Cel putin pana la Iasi poti ajunge foarte bine. Acolo gasesti mai usor ce-ti trebuie.

Cum arata pata, era transparenta? S-ar putea sa fi fost de la antigel si sa ai o pierdere pe undeva.

Modificat de Laurentziu83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

si eu ma gandesc ca e antigel si pierde pe la un furtunas al instalatiei de apa fix in dreptul spoilerului jos acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil un colier slabit de pe la radiator, ce el e in zona aia, sau cine stie ce alt furtun. Pune-i apa si la Bucuresti mai dai jos si completezi cu antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Am completat cu un antigel verde de la ei de-acolo, mergea pt toate astea straine, Audi BMW VW, am dat o mare blana si vad ca am ajuns cu bine in BUC si nu mi-a urcat temp mai mult de 90. Sa vad in noaptea asta daca mai curge, si daca tot curge inseamna ca s-a slabit vreun colier cand am rupt-o pe drumu ala de dale dintre granita si chisinau. Ascultati un sfat de la mine in caz ca vreti sa mergeti in partea aia,

!!! Ori cu trenu, ori cu masina prietenului vostru. E crima sa va duceti cu a voastra, si orasul e plin de gropi si de strazi infecte!!! La noi e aur credeti-ma!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amestecul de antigel de 2 categorii nu este indicat, nici daca chiar daca ar fi G12 rosu si G12 verde. Ideal ar fi ca acum sa schimbi antigelul cu un G12 rosu + apa distilata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ieri am fost sa-mi fac schimbu de ulei si cand am desfacut scutul de plastic de sub masina, tot asa in partea stanga undeva in spatele proiectoarelor am descoperit un furtun murdar de ulei.... mecanicul a zis ca e de la turbo si ca nu e nici o problema. poti sa verifici daca nu e de acolo.

<{POST_SNAPBACK}>

Halal mecanic bre, sau io sunt super prost (da mai repede merg pe prima varianta), turbina se gaseste in partea dreapta a motorului, undeva la mijloc, si pana la proiectorul din fata stanga e probabil o distanta de peste 1m (metru), asa ca e putin probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Sa stii ca horgarban s-ar putea sa aiba dreptate. Intr-adevar, turbina e in dreapta, dar sistemul turbo nu este format numai din turbina, din ea iese teava de turbo care trece prin fata motorului pe jos si se duce in partea stanga a masinii unde intra in esapament. Tot traseul este prin in coliere am impresia, deci s-ar putea ca mecanicul sa aiba dreptate, intr-adevar nu curge ulei prin turbo, dar mai scapa si poa sa curga, ca prin EGR, nu e nimic grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Halal mecanic bre, sau io sunt super prost (da mai repede merg pe prima varianta), turbina se gaseste in partea dreapta a motorului, undeva la mijloc, si pana la proiectorul din fata stanga e probabil o distanta de peste 1m (metru), asa ca e putin probabil.

<{POST_SNAPBACK}>

1. Acuma nu trebuie sa te apuci sa injuri mecanicul si pe tine mai ales ca nu ai dreptate. Turbina este langa motor insa aerul comprimat de ea se duce pana in bara la intercooler si inapoi la motor prin intermediul acelor furtunuri groase.

2. Referitor la problema topic-ului eu cred ca este antigel. Incearca sa culegi din lichidul acela (daca poti) si sa il pui intr-un recipient etans (exemplu sticla de cola curata) si sa il pui la congelator. Daca e apa de spalat farurile/parbrizul va ingheta (de obicei la congelator sunt -20 grade) daca e antigel nu va ingheta. Daca e pisu de caine miroase a pisu si mai si ingheata.

3. Mai bine nu amestecai antigelurile si puneai apa distilata. Antigelurile amestecate nu fac bine instalatiei de racire mai ales semeringuri si garnituri, mai ales antigelurile no-name / non-G12. Cand ai ocazia iti recomand sa schimbi tot lichidul de racire. E vorba de aprox 6L din care 3 sunt de antigel. Pe mine cu antigel original de la Porsche Romania m-a costat 40-50 RON antigelul si apa distilata vreo 5-8 RON. Manopera la mecanic alti 30RON deci in total vreo 80 RON. Totusi nu te avanta sa schimbi antigelul inainte de a determina unde e neetanseitatea si de a o remedia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!