Jump to content

Nu se opreste motorul


Vmarian
 Share

Postare recomandată

SALUT.

Detin un Golf2 cod motor 2G, de 2 zile citesc pe aici si nu gasesc ceva asemanator.

,Am curatat masina de zapada am pornit-o si dupa ce am terminat am oprit masina in cheie numai ca stupore am constatat ca motorul inca functiona. Normal m-am urcat inapoi in masina, si ma tot uitam pe bord, nimic aprins totul era oprit si ventilatia si dezaburitorul lunetei numai ca motorul functiona........... intr-un final am bagat-o in treapta I si am dat drumul la ambreiaj, motorul a murit(toate acestea fara a baga din nou cheia in contact) pe iar bordul ca si cum as fi pus contactul ( martorul de la ulei, bateria, benzina. Am coborat din masina... iau cheia si desfac borna minus la baterie.

Ceva sfaturi , ce poate fi? am verificat sigurantele totul in regula

poate cineva sa dea un sfat.sincer nu prea as mai porni sa nu se intample altceva,gen luat foc masina de la un scurt

Modificat de Vmarian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pun borna la loc se aprind becurile la baterie si ulei ca si cand ar fi contactul pus

i-am dat o cheie si a pornit ,dar nu se opreste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si sub volan, unde vin firele de la contact, sa nu ai un scurt pe acolo si sa-ti mentina contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu aceasta problema si la golf 1 si la audi 90 si in ambele cazuri a fost rezolvata schimband contactul electric cel in care intra mufa de la instalatie si el vine bagat in interiorului contactului metalic si nu costa foarte mult in jur de 25 de lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar sunt sanse sa am un fir scos sau o mufa,sau in cel mai rau caz un scurt ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer daca nu ai umblat la nimic nu cred .......ca prima chestie eu zic sa schimbi contactul electric este destul de ieftin si se schimba repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as da o fuga la un electrician sa vad raspunsul de la el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca poate sa fie si de la benzina proasta si apare fenomenul de autoaprindere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autoaprinderea are loc doar cateva secunde dupa ce opresti . Din cate am inteles eu motorul nu se mai opreste pana ce nu baga a I a si moare motorul . Inclin spre contactul electric .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin '94 aveam problema asta de la autoaprindere dar pe vremea aia benzina era chiar de rahat si nu se iprea deloc insa mergea cu smucituri :icon_bounce:

La tine 99% e din contactul cheii,contactele mici de cupru au iesit din locasuri.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat si contactul

nu este de la el

in alta parte care nu pot sa-mi dau seama care este

partea electrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica-ti si releele, poate ti-a ramas vreun releu cuplat cu contactele sudate...e doar o idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu el la telefon a urmat deja toti pasii enumerati mai sus.

Durerea este ca, scotand cablul de la contact, si scotand releul 1, becurile pe bord raman aprinse....

Panoul de sigurante pare buba, cu un scurt, ....... sau cu ozid pe la contacte..... sau o imprivizatie.

Oricun nu poate rezolva pe bajbaite....om vedea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca ii scoti fisa centrala (cu atentie sa nu ii atingi capetele!) se opreste? prin asta verifici daca ai autoaprinderi. Daca se opreste e clar ca iti vin 12V pe bobina de inductie din... contact. pe borna + a bobinei mai ai legate si alte circuite electrice?

Oricum ,daca ai carb original, ala are o electrovalva care taie benzina pe relanti si tot ar trebui sa se opreasca,de fapt de-asta a fost montata, sa impiedice autoaprinderile dupa luarea contactului. Electrovalva e si ea legata tot pe contact,la un loc cu circuitul de 12V de alimentare al bobinei de inductie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat si asta de fapt in mare parte am verificat cam tot

nimeni nu mai imi da o idee

posibil am, scurt dar nu stiu unde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problematica situatie.... daca tu zici ca ai scos mufa de la contactul electric de la cheie si bordul a ramas aprins, e totusi o problema destul de mare. Asa cum a spus si Cornel, suspectul principal pare sa fie tabloul de sigurante. Dar acesta nu "cedeaza nervos" decat daca ai avut probleme cu ceva contacte imperfecte la relee sau fire de "+" care au avut ca efect topirea partiala a tabloului de sigurante (suficient cat sa-ti faca probleme). Vezi ca mai ai un releu de clema 15 (adica se activeaza la punerea contactului sau mai bine zis autorizeaza plusul la punerea contactului) pe pozitia 8 (parca) a tabloului de sigurante. Daca dupa scoaterea releului bordul nu se stinge verifica urmatoarele:

- scoate pe rand releele de pe tablou si verifica daca se sting sau nu ledurile din bord;

- intoarce tabloul de sigurante si vezi daca prezinta zone de topire sau pini cu urme de incalzire puternica;

Daca totul pare OK pana acum, dar defectul persista, scoate pe rand cuplele de pe spatele tabloului de sigurante. In caz ca se sting ledurile pe o anumita cupla.... trebuie verificata ramura respectiva. Daca nu.... atunci sigur e tabloul de sigurante.

Teoretic toata verificarea asta nu ar trebui sa dureze mai mult de maxim o ora, daca ai ceva habar de electrica. Daca nu, atunci roaga pe cineva care te poate ajuta.

Spor la treaba si la remedierea cat mai rapida a problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca o chestie de care ar trebui sa tii cont. Pentru topirea zapezii, magarii astia dau cu sare (bun conducator electric). Cauta locuri in care s-ar putea aduna zapada sau apa si ai instalatie electrica. Ex: compartiment stergatoare, mocheta de la picioare (daca ai vreo gaura prin podul pedalier), etc... sa nu ai surpriza ca un plus sa se intoarca in instalatie pe alte carari... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vin de la masina.Plecasem croit sa verific tabloul e siguranta.Pana sa ma apuc ii pun iarasi borna si uimire:totul era in regula.am lasat- o asa cum este acum ,dar cred ca tot trebuie sa-i fac o verificare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Nu o lasa asa. Cu instalatia electrica nu te joci. Cauta un electrician bun sa iti rezolve problema. Ciao.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sa dus diodele de la arternator --- ai un fir rosu legat permanent pe arternator ( acumlator-diode-arternator) dai jos firul de pe arternator (rosu +) si vez daca face figura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare,

Am o mare problema,de vreo 1 luna nu mi se opreste golful 1.6 TD din cheie,nu se intampla tot timpul,din 10-15 opriri facea odata,dar de ieri nu se mai opreste deloc,suspectez partea electrica sau sonda de pe pompa...

Ma gandeam totusi sa incep prin schimbarea partii electrice de la contact,dar intrebarea ar fi cum se face,am aruncat azi un ochii,dar nu reusesc sa scot mitraliera (partea in care e pus contactul),poate totusi cineva sa-mi zica pasii pentru a putea schimba partea electrica,golfuletzu este CE 2.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand nu ti se opreste, ca sa iti dai seama de unde provone problema, deschizi capota, iei contactul, si daca mai merge motorul, scoti firul de la electrovalva, iar daca asa nu se opreste, inseamna ca ai mizerie in pompa(span) sau s-a rupt un arculet, ori bucsele de la pompa au joc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!