Jump to content

Injectoare 1.6 TD


cozmi
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor.

Nu am gasit nicaieri un topic despre injectoare pt 1.6/1.9 (non TDI)asa ca m-am hotarat sa deschid eu unul(in caz ca este si nu am vazut eu,rog sa se mute discutia acolo)

In curand ma voi apuca sa reconditionez injectoarele de pe masina mea, 1.6 TD(JR la baza) dar cu injectoare de SB ( nu vazut/stiu daca e vreo diferenta intre injectoare din cate am vazut pe net).

In principiu daca tot umblu la injectoare ma gandeam la un upgrade(nu ceva neaparat scump,dar sa fie folositor,pt ca nu vreau niste super performante)

Si as avea niste intrebari/nelamuriri pentru cei care poate,cindva au mai trecut prin asta sau au incercat combinatiile astea:)

in primul rand : injectoarele de 1.9 AAZ merg puse pe 1.6 td?? o sa functioneze bine?am vazut ca injectoare de AAZ sunt cu 'dual-stage' (si cu 2 arcuri inauntru fata de cele de JR/SB care au doar un 1 arc) + ca cele de AAZ sunt si putin mai silentioase(datorita sistemului ala 'dual-stage'),dar nu stiu cu exactitate daca o sa functioneze in parametri,atata timp cat eu o sa raman la pompa de inj. de 1.6?

Sau imi dati o parere despre ce injectoare sa pun sa fie ok si sa functioneze bine si in cazul in care o sa maresc putin puterea motorului??

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parearea mea, de fost posesor de 1.6D JR - daca se potrivesc injectoarele, ar fi totul OK, numai ca o sa iti injecteze in cilindri cantitatea de motorina corespunzatoare motorului de 1.9, care, din cate stiu, este ceva mai mare. Vei obtine consum de carburant marit, performante de 1.6 + cateva procente, datorate cantitatii mai mari de motorina.Din pacate, nu stiu exact presiunile de deschidere la injectorul de 1.9 si la cel de 1.6. Este foarte posibil ca injectorul de 1.9 sa necesite o presiune de actionare ceva mai mare, asa ca nu vei obtine performante net superioare. Dar asta trebuie verificat. Daca schimbi si pompa si pui de 1.9,nu stiu exact ce poti obtine.

Poate totusi se potrivesc duzele de 1.6 pe corpurile de 1.9 - aici nu mai stiu insa daca se vor intelege cu dual-stage-ul.

Aici trebuie discutat pe concret, pe ceva grafice, presiuni, cantitati de combustibil injectate, presiuni de admisie la turbina, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

Chestia cu injectoare de 1.9 pe motor de 1.6 nu se prea pupa.

Presiunea necesara injectoarelor de 1.9 este putin mai mica decat cea de la 1.6(datorita dual-stage) dar cantitatea de motorina difera.

Chestia este(stiu din proprie experienta fostul proprietar al masinii mele a inlocuit injectoarele de 1.6 cu 1.9) ca va scoate fum alb, motorina nearsa, si performantele nu vor creste aproape deloc+ turbina va da rateuri din cand in cand.

Insa un lucru este sigur , cand va trage cum trebuie( cam rar e drept) trageeeeeeee.

AAAAAAAAAAA si consumul va creste mult...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca daca e sa te gindesti mai bine nu prea merita sa schimbi injectoarele pentru ca alea de 1.6 iti dau o anumita putere pe cind alea de 1.9 iti dau mai multa.si daca e mai multa putere in cilindri si uzurile au sa fie mai mari si mai accelerate in timp.din cauza puterii mai mari si solicitarile pe pistoane,bolturi,cuzineti,biele,arbore cotit au sa fie mai mari(=uzura prematura a motorului)

s-ar putea sa obtii din combinatia asta un avantaj.dar nu cred ca ar fi avantajos economic.

eu am ales sa alezez cilindrii,segmenti+pistoane+cuzineti noi,am pus pompa de ulei si de apa noi,si motorul e ca si nou cu toate ca kilometrajul arata aproape 400 de mii.

cred ca cel mai corect dpdv tehnic ar fi sa schimbi tot motorul.

dar nu stiu cum sa v-a potrivi cu cutia de 1.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
passatu'mosule

Le poti face pe ale tale sa deschida la o presiune putin mai mare de 155 de bar( cat sunt originale) de ex, le poti face pe la 180 bar, pulverizarea va fi mai eficienta, randamentul crescut, insa nu cu o "mare" crestere de putere....

Daca dispui de mai multi bani, o pompa modificata, cu un cap de 11mm, injectoare modificate la 200 bar, intercooler marit, evacuare marita, presiune turbo marita cu maxim 03 bar. Aceasta combinatie iti mai pot da undeva la 10-15 cai REALI, restul ...sunt povesti de pescari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!