Jump to content

Jetta 6 - Mecanism sustinere capota


Victor206
 Share

Postare recomandată

Salutare.

Cand am luat masina in noiembrie 2011 la aproximativ o saptamana, dupa spalare, am observat o basica mica pe capota chiar in locul unde se pune tija pentru sustinerea capotei. Am fost la reprezentanta, le-am aratat, au zis ca trebuie batuta capota in locul respectiv, vopsita, in fine toata chestia.dura cam 1 luna poate si mai mult, asa ca am lasat-o asa, asteptasem 4 luni masina, nu aveam de gand sa mai astept iar.

Nu e sesizabila basica decat cand e foarte curata masina.

Acum vroiam sa rog pe cei cu acelasi model de Jetta, daca aveti aceeasi basica in acest loc. Sa va uitati atent, deoarece aveau o Jetta gri metalizat in showroom cu aceeasi problema. Deci e probabil mai multi sa aiba aceasta basica.

Si as dori sa stiu daca acest mecanism, care defapt nu prea este decat o tija, se poate schimba cu cel obisnuit de la VW pe pistoane, sau cum le zice ca nu prea ma pricep, deoarece e chiar de cacao sistemul asta.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am senzatia ca merge o adaptare de la modelul anterior de Jetta.Trebuie comparate masinilie cu capota trasa si apoi trasa o concluzie

post-64586-0-68975900-1329119939_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf situatia e cam asa:

-prinderea capotei cu amortizor nuca -nuca, adica clasic.

-prinderea capotei cu amortizor nuca - manson.Mansonul intra in capota.

La mine nu merge amortizorul si evident ca avem clasic, iar cei de la porche mi-a dat celalat model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capota la jetta nu mai e sustinuta de pistonul hidraulic cum e la golf?

@cristianionut: sa inteleg ca masina a venit cu amortizorul hidraulic, nu a mers iar cei de porsche l-au schimbat cu cel clasic?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.Am avut amortizor clasic care nu mergea.Prindea la deschidere si nu deschidea capota.

Am fost la porche sa cumpar unul si mi-au dat altceva.Ulterior au aceptat sa il schimbe.

Maine il montez.

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sistemul de sustinere e foarte ok (daca sti sa-l folosesti cum trebuie). Daca esti atent si pui tija unde trebuie si nu in capota nu o sa ai "basica".Toate bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact, f usor daca nu esti atent poti pune tija langa suport si :cade " exact pe tabla capotei si normal ca o va impinge spre in afara si de aici "basica" si nu cred ca merita sistem cu amortizor ca in compartimentul motor nu deschizi toata ziua, deh daca era din fabrica precum la modelul anterior sau passat etc era f ok, dar reducerea costurilor se vede peste tot in industria auto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar oare de ce nu l-au facut invers cum este la Octavia 2? Acolo acel bat de sustinere este montat pe capota si il fixezi jos intr-un locas din plastic. Exclus astfel sa patesti cum se poate foarte usor la noua Jetta. Nu de alta dar chiar zilele acestea m-am uitat la una si am observat si eu ca daca nu esti atent sau nu te pricepi poti pati usor cele descrise mai sus. Daca fac reduceri de costuri, macar sa o faca cu cap....EEEi VW, bad boy.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, facut la repezeala sa scoata modelul pe piata, e goana asta in industria auto sa aduca noi versiuni de masini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum sistemul asta mi se pare aiurea. Trebuia macar ca in acel orificiu unde se introduce tija aia sa aiba o protectie pentru capota daca tot faci ceva calumea.

Eu nici nu deschisesem capota pana am vazut basica, deci e clar ca aia de la reprezentanta mi-au facut boacana. In fine m-ar tenta sa schimb sistemul ca cine stie cine mai imi deschide capota, la service sau in alta parte si ar fi naspa dupa ce o repar sa se faca iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact, proprietarul autoturismului are grija mare de masina, dar vine un natarau din service care nu l intereseaza ce se intampla ca "doar nu e a lui" si o comite si da era bine daca era o protectie de plastic acolo, dar cum am zis goana asta si reducerea costurilor......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot nu inteleg, la Jetta nu e piston hidraulic pentru deschiderea capotei? Au asa am si e foarte comod.

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, l au scos incepand cu Jetta mk6, e tija din aia ca la logan :lol: , la golf 6 cum e? are piston la capota?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G6 are amortizor. Octavia are tija, dar sistemul nu creeaza probleme, gen indoit ceva.... tija e prinsa de capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la jetta tija e in fata peste radiator ca sa zic asa, dar chiar nu vad problema daca esti normal la cap si pui tija la locul ei in locasul ei special(e pe una din intariturile capotei) chiar nu sunt probleme, dar na vine un berbec din service frustrat la maxim si ti face bucuria, cred ca asta a patit victor :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

si pentru capota sunt care si au pus piston de sustinere si nu e mare investitia, problema e ca nu prea ai treaba la compartimentul motor asa des, la portbagaj da il folosesti mult mai des, e normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D. Vali - adica nu ai stiut de treaba cu capota decat dupa ce ai cumparat masina? Daca ai fi stiut dinainte nu ai mai fi luat jetta ci ai fi luat passat/golf ca au amortizor la capota? Si mie mi-ar fi placut amortizor la capota si nu sunt de acord cu aceste taieri de costuri insa acest fapt nu-mi stirbeste cu nimic din placerea folosirii masinii.

Cum zice si micuzzu_marius, conteaza chiar atat de tare? Ca in masina intri pe usa din stanga...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am stiut danny2012 stai linistit ca are ,,o sirma,,care tine capota ridicata,am stat 4 luni pina m-am decis ce sa cumpar si efectiv i-am zapacit pe dealeri cu intrebari si cu test drivere.

Bineinteles am oscilat intre mai multe marci,nu le enumar ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dar ce problema de design are Jetta nu are un amarat de amortizor care e acum si pe Logan. :))

 

Meh e risipa de greutate amortizorul. La Golf 6 iar, acum cand e frig e enervant ca nu poate ridica singur capota si trebuie ajutat. Plus vara e prea puternic si trebuie apasata pe capota ca sa se inchida, o placere daca e plina de jeg. Mie imi place sa trantesc capota, ca se inchide singura si nu ma mai murdaresc.

 

Iar sarma aia e garantata pe vita, amortizorul nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la faza cu trantitul capotei si eu la fel , o las sa cada de la vreo 20 cm si mi place si sunetul care l face :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta chestia cu amortizoarele,m-ai pus pe ginduri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt kituri cu totul, se monteaza f usor , este si ghid de montaj, acum nu stiu daca merita investitia ca sincer, de cate ori deschizi capota la motor si cum a zis si Master_Blaster, tija aia metalica nu are moarte pe cand amortizioarele in timp se uzeaza.....ne mai gandim daca totusi suntem mai multi poate organizam un group buy...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu fac lobby pentru amortizor,  dar ,daca este, face toti banii.

Ce spune master_Blaster nu cred ca se confirma.Eu cred ca amortizorul este pe viata (a masinii), iar capota se inchide/deschide foarte usor in orice conditii atmosferice.

Nu trebuie sa dai cu capota sa se inchida , o apropii si apoi apesi usor pe partea bombata , iar de deschis , cred ca merge si cu doua degete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!