Jump to content

Totul despre ahf


BOASCA
 Share

Postare recomandată

prietene maful este ok, problema la tine e la turbina si anume, geometrie colmatata, actuator prost reglat sau n75 nebun, eu tind sa merg in ordinea in care ti-am spus, de aici incolo de tine depinde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi desfac turbina , schimb senzorul de la lichidul de racire , termostat , ulei+filtre.

Revin cu informatii.

Aseara , am pus pe masina testerul nou autocom si am observat ca cantitatea de motorina injectata de pompa este dublu fata de cat scrie ca trebuie. Si relantiul sta pe 930-950.

Avansul este perfect pe grafic.Probabil sa umblat si la reglajul de pe pompa , deoarece masina are problema la capul hidraulic , porneste greu la cald.Si cel dinainte a incercat sa regleze tot felul pe acolo.

Modificat de venomstrike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am fost cu masina la mecanic si se pare ca am gasit o rezolvare la problema cu fumul.Dupa ce am schimbat termostatul,am pus mecanicul sa-mi controleze avansul la pompa de injectie si surpriza...era prea mare.L-au reglat si acum masina nu mai scoate fum,merge mult mai rotund,trage mai bine si nici nu mai aud bataia pe care o auzeam in motor.Mecanicul mi-a spus ca ori a fost montata prost de cand am luat masina ori e ceva uzat in pompa si daca e asa va sari de la punct in urmatoarele luni si va trebui sa o reconditionez.L-am intrebat daca ar fi avut cum sa sara de la punct din cauza ca am inpins-o de vreo cateva ori[ori din cauza bateriei ori pt ca nu imi mai indica corect nivelul motorinei si ramaneam fara]si mi-a spus ca nu are cum.Oricum acum sunt foarte multumit de felul in care merge si daca e sa sara de la punct din nou macar stiu sigur ca e pompa.Acum ramane problema pornirii greoaie dimineata[lipsa motorinei pe tur].Ma gandesc sa desfac pompa din rezervor si sa o curat sa vad daca rezolv problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul AHF nu are pompa in rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiam.Pai si atunci motorina din rezervor si-o trage direct pompa de injectie.Eu credeam ca are o pompa in rezervor care impinge motorina pana la pompa de injectie si are o membrana[uzata sau murdara] care nu lasa motorina sa se intoarca in rezervor[pe tur].Daca e cum zici tu inseamna ca problema e tot pompa de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As mai vrea sa stiu ce tip de turbina e mai buna pt acest motor[cea de pd 130 sau pd 150].Am vazut un motor pd 150 si am vazut ca tubul dintre debitmetru si turbina nu e din plastic[ca la modelul meu] s-ar potrivi asa cu totul?In cazul in care merge in momentul in care o schimb trebuie neaparat sa rescriu softul s-au merge si softul pot sa-l rescriu si mai tarziu.Renteaza inlocuirea colectorilor cu cei din inox s-au pot sa-i imbrac pe ai mei cu banda termoizolanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Asa,acum ca am revenit sa ve explic cu merge treaba.S-o luam pe rand,problema cu pornitul greoi dimineata intre timp sa accentuat si sa ajuns la faza in care dupa talpa puternica,curbe puternice,etc motorul se oprea din mers si ca sa-l repornesc trebuia sa dau vreo juma de ora la automat pana cand dadea bateria semne ca ma lasa.Dupa ce m-am mplimbat pe la mai multi specialisti in domeniu,inclusiv reprezentante Vw din Italia,coliere puse prin toate locurile,rezolvarea am gasit-o eu.Problema si toate bulele de aer de pe conducta de motorina era din rezervor de la tubul de plastic care pescuieste motorina din rezervor ala cu plutitorul.Dupa ce l-am desfacut [treaba simpla daca iti explica cineva si foarte complicata daca nu stii ca pentru a scoate tuburile din el trebuie scoase doua sigurante din plastic nu foarte vizibile,eu am rupt una]si am curatat tot namolul care se depozitase in el am descoperit problema problemelor,o banala garnitura mica din cauciuc care dupa 14 ani e si normal ca sa uzat.Garnitura este identica cu garnitura mica de pe suportul filtrului de ulei deci se poate inlocui cu aceasta fie ea si uzata[de la ultimul schim de ulei].

Acum sa revenim la modificarile care i se pot aduce acestui motor,sunt multe majoritatea prea costisitoare,dar eu o sa ma limitez doar la ce vreau eu sa fac:

Turbina Garett 1749vb cu tot cu tub admisie si colectori

Cutie in 6 trepte [merg cele dupa 115,130,150]cea de 115 fiind cea mai buna alegere pt cei ce au destula putere[sunt 3 tipuri DRW AJM 115 si erf asz 130 si erf sau eff arl 150,drw avand a 6-a mai lunga]

Pentru aceasta modificare aveti nevoie de cutie,planetare,electromotor,cablurile si maneta schimbator cu tot mecanismul,tot kit-ul ambreiaj in functie de bunul plac[ori cel original cu masa dubla ori volant G60 cu placa de presiune sachs,atata timp cat e de 240mm].Dupa shimbare se ajusteaza softcode-ul de la tachometru.

Intercooler frontal din inox sau cel de pe arl 150 si evident un soft bun.

Eu personal nu vreau sa ma ating de duzele injectoarelor si de capul de pompa.Am uitat de maf-ul de 3 bar si de filtrul de aer care consider ca e mai bun cel original decat multe aftermarket si ma gandesc doar la modificarea traseului de unde isi trage aer intr-un loc mai "racoros".Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

La un AHF nu reusesc sa ii dau de cap cu fumul la pornire. In momentul porniriise mai balbaie la rece si scoate fum albastru ,scoate si la cald la pornire o pala tot albastru. Graficul de avans este bine. Nici o eroare. Bujii noi. Trage bine nu are alte probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Revin asupra modificarilor.Pentru schimbare turbina aveti mai multe optiuni:

gt1749va [pd 130]

gt1749vb [pd150]

gtb 1756vk

GTB2056VK

gt2256v [alfa romeo 2.4jtd,mercedes ml270,etc]

GTB2260VK

GTB2566VK

La majoritatea trebuie refacut manifold-ul[nu sunt bolt on] la gtb-uri trebuie vacuta conversia la vacuum.Cele mai bune optiuni[dupa parerea mea]sunt 1749vb,2256v si 2260vk cea de pe urma cred ca e montata pe audi 3.0tdi.Eu optez pentru 2256v pentru ca e mai usor de gasit [in Italia] fata de 1749vb fiind montata pe alfa 156/166 2.4jtd,are actuator pe vacuum,manifoldul il fac la un atelier[se taie flansa de prindere dupa manifoldul original al turbinei si se sudeaza de noul manifold].Pe partea de admisie cea mai buna optiune este admisia de passat pd 130.Trebuie sa tineti cont ca cu cat montati o turbina mai mare cu atat va fi mai mare lag-ul[depinde si de cine face soft-ul] turbinele mai mari avand presiune maxima la un nivel de turatii mai mare[asta nu inseamna ca sub ex. 2200/ture motorul nu trage deloc].O sa revin cu informatii eventual poze pe masura ce incep modificarile.Adaug si un tabel de la darkside ca sa stiti la ce se va asteptati.Va salut.

turbocomparison2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

      Salut. Sunt proprietarul unui golf 4 AHF din '99 . A implinit frumoasa varsta de 320000 Km (masina am cumparat-o sh cu 90000, nu cred ca reali ) si as vrea sa stiu cam ce lucrari de intretinere / curatare as putea sa fac eu la ea fara sa fie nevoie sa o duc in service. M-am uitat pe internet la tot felul de filme in care diverse persoane isi curatau EGR-ul, schimbau furtune de vacuum. Singurul lucru pe care l-am facut personal pana acum a fost sa suflu furtunele de tur si retur de la motorina , sa schimb filtru de motorina si sa scot "sorbul" rezervorului sa il curat pentru ca aveam aer pe instalatia de tur.

    Motorul si-a schimbat mersul in timp, pot sa spun ca nu mai trage asa de bine ca acum 8 ani cand am cumparat-o , e mai zgomotos, sau cel putin asa am eu impresia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sunt mai multe motive pentru care motorul nu mai trage ca la inceput.Poti sa incepi prin reconditionarea injectoarelor{la service,pentru ca s-au uzat si trebuie schimbate saibe,arcuri la interior,eventual duze}.Ce poti face tu este curatarea traseului turbo,intercooler,galerie admisie.Daca nu l-ai desfacut niciodata te asigur ca e plin de ulei si galeria de admisie plina de funingine(poti sa o cureti sau sa o schimbi direct cu una de Golf 4 Arl 150cp care e mai buna).Alte Posibile cauze pentru scaderea puterii e debitmetrul care poate sa nu mai lucreze in parametri.Furtunele de la vacuum e ceva normal sa se crape(cel putin la mine o data la 2 saptamani mai tai cate juma de cm)se pot schimba toate eventual cu furtune din silicon ca sa nu mai crape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!