Jump to content

Golf 4 - a murit motorul in mers


MRC
 Share

Postare recomandată

Eu, spre exemplu, bag iarna benzina in motorina nu pentru apa din motorina, ci pentru o aprindere mai usoara a motorinei la temperaturi scazute. Metoda folosita de~ 8 ani, fara probleme.

Alcool tehnic bag iarna in benzina, mai folosesc rar la Skoda, in motorina n-a fost cazul. In rest rezervorul cat mai plin si filtrul de motorina schimbat la 10k km, cu combustibilul de pe la noi nu se stie niciodata . :icon_thumright: STIMA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MRC

    10

  • tehnics

    10

  • zebrocksky

    8

  • Ebi

    4

Top Posters In This Topic

ok, dar repet, condensul se intampla numai in cazul motorinei care contine si apa, ca de altundeva nu are de unde sa fie apa, motorina nu se transforma in apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu se mai aplica faza cu cantitatea de combustibil din rezervor?Si anume,condensul apare pe "tavanul" rezervorului(broboane de apa) din cauza ca majoritatea merg cu mai putin de jumatate de rezervor plin?Asa am auzit ca se mai formeaza.

Legat de apa,etc...de cand am masina,inainte de sezonul rece,schimb filtrul si bag un aditiv pt combustibil de la duralube.De plcitiseala/curiozitate mereu am "transat" filtrul schimbat sa vad ce gasesc in el si in afara de niste negreata,apa nu am gasit niciodata.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luni am bagat si eu motorina de OMV (20 litrii cumparata cu 4 RON/litru)... o combinatie facuta. Cred ca mai aveam vreo 7 litrii in rezervor de la ROMPETROL (Winter Diesel), dar nu am apucat sa fac decat vreo 40 km cu aceasta motorina amestecata. Chiar mi-a mers bine masinuta.

Oricum azi e joi si nu am mai pornit masina de luni noaptea, deoarece nu am mai plecat cu ea ca mi-au expirat numerele rosii :( Sper sa mai porneasca si sa nu am vreo surpriza. Nu cred ca s-a solidificat motorina in rezervor in 3 zile :P

Va tin la curent :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte ridici capota si te uiti la furtunele de la filtru daca s'a facut marmelada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am lecuit, iarna nu mai bag motorina din alte surse decat daca o aditivez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit masina aseara :) Pornire la sfert ca de obicei, motorul merge rotund... deci fara probleme.

In rest e plina de gheata pe la toate rotile, spoilere, nici nu bate soarele pe ea in parcare la mine:(

Oricum o mai las asa si astept sa se mai incalzeasca vremea si sper sa o inscriu cat mai repede ca parca sunt legat de maini si de picioare fara masina :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luni am bagat si eu motorina de OMV (20 litrii cumparata cu 4 RON/litru)... o combinatie facuta. Cred ca mai aveam vreo 7 litrii in rezervor de la ROMPETROL (Winter Diesel), dar nu am apucat sa fac decat vreo 40 km cu aceasta motorina amestecata. Chiar mi-a mers bine masinuta.

Oricum azi e joi si nu am mai pornit masina de luni noaptea, deoarece nu am mai plecat cu ea ca mi-au expirat numerele rosii :( Sper sa mai porneasca si sa nu am vreo surpriza. Nu cred ca s-a solidificat motorina in rezervor in 3 zile :P

Va tin la curent :)

4 Ron litrul? vreau si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Stiu ca vrei :P Dar cine nu ar vrea, mai ales ca e luata direct de la pompa :) Oricum e luata de la persoana de incredere, ca asa nu bagam si nu o sa bag vreodata daca era de la galeata, mai ales ca a mea e si PD. Si cum astea PD sunt mai pretentioase nu ma risc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seara eram in oras si dintr o data mi sa oprit motorul ,nu am mai putut sa o pornesc..am chemat pe cineva sa ma traga pana acasa.astazi i am desfacut filtrul de motorina si am gasit foarte putina motorina in el. am dat la automat nu mi baga motorina pe furtune..normal ar trebuii cand dau la automat sa tasneasca motorina..la mine nimik..si am mai observat ceva nici bazaitul pompei de motorina nu se mai aude.deci ce credeti ca are? eu am exclus varianta cu dopul de gheata pentru ca nu mi sa facut la -20 de grade si mi se facea acum la 2 grade?! Astept pareri,sper sa ma puteti ajuta.

P.S parerea mea ar fi ca pomba de motorina este de vina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce ne spoi tu, si a noastra e aceeasi parere :), verifica mai de aproape daca misca ceva pompa aia, daca nu, alta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat dar face un zbomot ca si cum ar fi infundata..nu stiu sigur dar cert este ca numai face acel sunet dinainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Vin si eu cu o problema destul de grava as putea spune...cu aceiasi tema...s-a oprit in mers.

Acum o sapt am facut o mica plimbare si pe drum deodata am simtit ca masina incetineste, am apasat accelratia, nimic...ma uit la turometru...la 0. In bord nici o eroare sau avertizare sonora. Pun din nou contactul si porneste...si merg fara probleme...pana aseara cand ma aflam in oras si la fel aceiasi simptoma...turometrul la 0 si nici o avertizare pe display-ul din bord sau ceva sonor...Trag pe dreapta, dau sa pornesc...nu a mai pornit...am incercat de vreo 5-6 ori...nimic..nici macar nu dadea semne ca ar porni. Nu se aud zgomote ciudate in motor sau alte lucruri. Am chemat un prieten sa ma tracteze si am incercat sa o pornesc si tractata...nimic. Daca pun contactul si las cateva secunde imi ramane aprins EPC-ul si bateria....restul se sting....cum e si normal.

Sincer nu stiu ce naiba are...asa deodata...

Eu banuiesc ca ar fi aprinderea...dar aia daca pica...nu mai porneste...asa ca nu imi explic cum a pornit din nou cand mi s-a oprit prima data. Alt lucru care il suspectez ar fi injectia....dar la fel...fiind electronica, daca pica...pica de-odata.

Voi ce parere aveti ? A patit cineva asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara diagnoza,cam orbecai.Pana ajungi la un tester,curata mufa lui G28(engine speed sensor)...e undeva in zona timoneriei,infipta aproape d eimbinarea motor-cutie.Ai mai putea sa verifici si filtrul(daca nu l'ai schimbat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un VAG-COM 409.1 ...dar e ciudat ca nu reuseste sa se conecteze la motor...la ABS si Airbag se conecteaza...la motor...nu reuseste...uneori imi gaseste motorul...dar nu reuseste sa termine sesiunea de diagnosticare..imi spune ca nu a reusit sa se sincronizeze. ...o sa vad eu ce fac.

Oricum, multumesc f mult.

Daca cineva mai are idei, sunt binevenite.

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati:

Am dat astazi jos carcasa filtrului, si am scos toate bujiile afara si culmea, toate dau scanteie buna. 2 dintre bujii erau umede in cap, ceea ce imi spune ca si injectoarele functioneaza. Clapeta de aer....aici e cam ciudat ca nu stiu cum ar trebui sa se comporte. Cand pun contactul se aude motorasul de la clapeta ca functioneaza cumva ( se aude in interior )...doar ca nu deschide clapeta...ci o tine inchisa, si chiar daca dau la automat si apas acceleratia...clapeta nu se deschide deloc...ceea ce ma duce cu gandul ca nu trage suficient aer si motorul se ineaca. Am masurat acele potentiometre care se afla in interiorul clapetei de aer...si nu au intermitente...

Cand am desfacut clapeta, era foarte murdara, si galeria de admisie la fel...plus ca de acolo vine o teava de la EGR, si inca un furtun care duce la servo-frana ( daca nu ma insel )....ma gandesc ca sa nu cumva sa fie probleme cu EGR-ul sau altceva...

Oricum zilele astea am sa desfac si injectoarele si galeria de admisie si o sa le curat cumva...sper dupa aceea sa porneasca...ca sincer nu ma taie capul ce ar putea fi.

M-am uitat si la acel senzor de turatie care se afla la imbinarea intre motor si cutie...totul pare ok...nu e murdar sau oxidat.

Ma gandesc totusi daca nu cumva acea clapeta de aer sa trebuiasca sa se deschida cand dau sa pornesc ????

Ar putea sa fie problema asta si din cauza sondei lambda ?

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te chinui aiurea, serios. Fa o diagnoza undeva, dai 50 de lei sau cat o fi dar nu orbecai asa, poate stricand si ceva pe parcurs.

In primul rand, nu se desfac bujiile in timpul functionarii ca sa vezi daca au scanteie ca nu e dacie. In al doilea rand, clapeta de admisie, la relanti, sta deschisa foarte putin,aproape insesizabil. Ea se deschide larg in momentul cand apesi acceleratia. Indiferenet cata murdarie ai, pana acum nu am auzit sa ti se opreasca motorul si sa nu mai porneasca din cauza ei. E putin probabil sa se fi dus EGR fara nici un fel de problema inainte si chiar daca e dus masina ar trebui sa mearga. EGR nu face decat se recircule gazele nearse si sa le bage in admisie, poti sa mergi si cu mufa de la el scoasa.

Fara un tester e foarte greu sa faci mecanica old-school cu masini cu senzori.

Si eu intuiesc acelasi lucru ca si colegul Zebrocksky. Am un prieten cu Leon, motor BCB, deci aprox identic, care a avut probleme cu senzorul de turatie si avea aceleasi simptome ca si tine. Nu a rezolvat nimic cu curatatul. Pana nu l-a schimbat nu a scapat de opririle in mers. Costa in jur de 200ron.

In ceea ce priveste interfata, schimb-o cu o versiune mai noua gen 10.6 si o sa-ti mearga. Am avut si eu 409.1 si la fel facea pe BCB, pe AZD mergea. E vorba de protocolul de comunicare. Comunicatia nu e stabila pt. ca sunt niste chinezarii ordinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia: Cureaua dintata de distributie intre cei 2 arbori cu came a ramas fara dantura..trebuei sa desfac acum capacul sa vad ce stricaciuni...desi nu s-a auzit nici poc, nici trosc.

Fa o diagnoza undeva, dai 50 de lei sau cat o fi dar nu orbecai asa, poate stricand si ceva pe parcurs.

Aici e alta macare de peste...nu sunt in tara, iar unde sunt eu, preturile sunt cam de 5 ori mai mari.

In primul rand, nu se desfac bujiile in timpul functionarii ca sa vezi daca au scanteie ca nu e dacie

Nu e dacie...dar care ar fi pericolul ?

Fara un tester e foarte greu sa faci mecanica old-school cu masini cu senzori.

Stiu si eu asta...posibil am sa imi cumpar unul..ca ajung la acelasi pret cu cat as da aici ca sa imi diagnostice masina.

In ceea ce priveste interfata, schimb-o cu o versiune mai noua gen 10.6 si o sa-ti mearga. Am avut si eu 409.1 si la fel facea pe BCB, pe AZD mergea.

Pai e culmea, ca AZD am si eu.

Si eu intuiesc acelasi lucru ca si colegul Zebrocksky. Am un prieten cu Leon, motor BCB, deci aprox identic, care a avut probleme cu senzorul de turatie si avea aceleasi simptome ca si tine. Nu a rezolvat nimic cu curatatul. Pana nu l-a schimbat nu a scapat de opririle in mers. Costa in jur de 200ron.

Asa mi-a mai spus cineva...am sa verific si senzorul ala...dar pana atunci trebuie sa schimb distributia...

Apropo, are cineva o schema de distribuie pentru AZD ?

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca s-a rupt cureaua e clar de ce nu mai porneste, nu? Am avut si eu cureaua rupta. Am schimbat valve, simeringuri supape, garnitura chiulasa, planat chiulasa, kit distributie. Ai de lucru ceva, imi pare rau, stiu cum e.

Ti-am zis ca sunt niste chinezarii interfetele alea, nu te astepta sa fie doua identice. Plus ca e posibil sa difere si protocolul de comunicare de la un an de fabricatie la altul, nu numai de la un tip de motor la altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca s-a rupt cureaua e clar de ce nu mai porneste, nu?

Asta e clar, doar ca nu ma asteptam ...pentru ca daca dadeam la cheie...motorul se comporta ok...adica nu batea, nu zdranganea, nu se bloca, nu se auzea nici un zgomot ciudat....nimic suspect care sa imi dea de gandit ca ar fi distributia.

Abia ieri cand am desfacut capacul la distributie si am invartit cu o cheie arborele cu came, am vazut ca celalalt arbore nu se invarte si cativa dinti de la distributie sariti.

Ma rog la doamne-doamne sa nu fie nimic grav...ca altfel nu merita. Numai kitul de distributie ma costa aici echivalentul a 14 milioane...nu mai punem si manopera care e echivalentul a 300/ora ( aici se taxeaza la ora, nu la lucrare )...nu pun in calcul altele.

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sanse ca problemele de pornire sa nu fie din cauza curelei rupte. Ai avut o problema cu pornirea, dadeai la cheie cu bateria buna, motorul se invartea si nu pornea. Ai tractat-o totusi incercand sa o pornesti! Cred ca atunci s-a barbierit cureaua mica. Nu trebuia incercata pornirea prin tractare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai tractat-o totusi incercand sa o pornesti! Cred ca atunci s-a barbierit cureaua mica. Nu trebuia incercata pornirea prin tractare.

Posibil sa ai dreptate...dar cand am incercat sa o tractez, nu am dat drumu la ambreiaj ca sa se smuceasca...am eliberat ambreiajul usor...ca sa nu aiba socuri, iar inainte de a o tracta, am incercat de vreo 5-6 ori sa o pornesc la automat.

Oricum, pe langa cureaua asta ma gandesc ca ar mai fi si altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are 16 supape, 8 pe cureaua 2, si vreo 4 din ele erau deschise si s-au indoit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut-o astazi si am dat jos arborii cu came si supapele nu par a fi indoite....le-am apasat cu coada de la ciocan si se misca lejer toate. A mai ramas sa fac un test de compresie zilele urmatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!