Jump to content

Golf 4 - a murit motorul in mers


MRC
 Share

Postare recomandată

Am masurat si senzorul al axei cu came ( senzorul de turatie ) si intr-adevar este defect. O sa comand altul....

Alt lucru care ma face sa cred ca pistoanele si supapele nu au nimic: Cureaua dintre cei doi arbori cu came nu era distrusa in indregime...doar jumatate din ea...desi dinti erau praf toti...ii dadeam jos cu mana fara mare efort.

O sa va intrebati de ce nu mi-am pus intrebarea de ce nu am schimbat curelele ?...am verificat cureaua principala...aia lunga si era f buna si am crezut ca ambele au fost schimbate ( crezand ca fostul proprietar a schimbat kit complet )...dar de unde...doar cureaua principala a fost schimbata...cealalta nu...si uite asa am ajuns in situatia de fata .

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MRC

    10

  • tehnics

    10

  • zebrocksky

    8

  • Ebi

    4

Top Posters In This Topic

Revin cu update:

Astazi am facut rost de la un vecin binevoitor ( am ramas destul de socat cand, chiar s-a oferit sa imi repar masina in garajul lui si a zis ca ma ajuta cu scule si tot ce e nevoie-omul e microb dupa masini) de un tester de compresie si acum surpriza: pistonul 1-8 bari, pistonul 2-5 bari, pistonul 3-4 bari, pistonul 4- 4bari.Testul l-am facut cu toate bujiile scoase si arborii cu came dati jos ( toate supapele inchise ). Masina are 240 000 de km...ma gandesc ca e ok sa aiba ceva uzura...dar parca 4 bari e prea putin. Ma gandesc si la faptul ca masina de o sapt si ceva nu a mai functionat si uleiul s-a scurs tot si nu mai exista deloc ungere, plus ca ma mai gandesc ca testul l-am facut in ordinea 4-3-2-1...si cat am invartit motorul a ajuns ulei cat sa unga cat de cat pistonul 4, de aceea are o presiune mai semnificativa.

Acum legat de problema cu cureaua de distributie, ma gandesc ca daca era o problema in care pistonul sa fie afectat....atunci presiunea era 0 sau aproape de 0.

Oricum cand ajung in tara (dupa cum am mai spus nu sunt in tara ) vreau sa schimb setul.

Initial ma gandeam sa dau motorul jos de tot si sa il rectific la urmatoarea cota cu un set nou...dar parca e prea mult de munca. Daca schimb doar setul de pistoane ( pistoane, segmenti, bolturi ) ar fi vreo problema ?

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai invartit motorul? Cu ce ?

Sent from Al Bundy iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica cu ce...cu demarorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, am si eu o problema cat de cat asemanatoare. Masina in cauza este cea din descriere... Motorul merge ok insa daca ma infig in ea, si schimb in 2800-3000 mai merge 30-40 de secunde si la prima decuplare de ambreiaj moare... m'am speriat foarte rau azi, mi s'a intamplat chestia asta pe DN aveam 90 km/h.. s'a dus dracu si directie si abs si tot.. Mentionez ca mi s'a mai intamplat odata chestia asta dar atunci aveam martorul de la motorina aprins (eram pe pempa)... si am zis ca s'a deplasat toata motorina in spatele rezervorului din cauza demarajului puternic si a rams pompa fara motorina. dar acum am jumatate de rezervor. mi'e frica sa mai merg cu ea. Ma tot intreb daca se oprea motorul in timp cea aveam ambreajul cuplat si transmisia in viteza ??

Ce imi sugerati ?? :-S

Cine m'ar putea ajuta cu un test vagcom in ploiesti ?

Modificat de ird.alex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ti se oprea cu motorul cuplat in vreo treapta, te-ai fi oprit ceva mai repede sau iti sarea distributia daca ai cureaua zdrente.

Trebuie sa faci o diagnoza ca sa vezi ce eroare ai stocata. Daca n-ai niciuna, eu as incerca prima oara sa inlocuiesc filtrul de motorina cu unul nou daca n-a mai fost schimbat de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa caut pe cineva care sa ma poata ajuta cu o diagnoza de preferat in prahova :-SS.. as veni si in bucuresti dar mi'e cam asa sa ma mai intind cu ea la drum lung mai ales ca nu stiu cand se mai poate intampla. m'am gandit si eu la ceva eraoare stocata in bc, dar daca era vre'o eroare nu ma atentiona ? pe diplay ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat. Display-ul e mai mult pentru erori generice, Check Engine, Frane si alte dracovenii. Daca a fost ceva ce ECU masoara, sigur ai eroarea stocata, daca nu...cum am spus, cred ca filtrul de motorina e primul pe lista la schimbat. Cand l-ai inlocuit ultima oara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masina de 1 saptamana... inca nu am apucat sa fac foarte multe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut. Am un Golf IV 1.4 16V motor APE, km 190000 si de ceva vreme dimineata la prima cheie nu vrea sa porneasca, mai precis pot sa tin la automant mult si bine si nimic. Culmea ca la a doua cheie porneste la sfert fara nici o problema. mai de curand in timpul mersului dupa ce se incalzeste motorul, cand accelerez am impresia ca se ineaca, sau face frana de motor, si numai dupa cateva sprituri isi revine pe moment......dupa cateva secunde la fel........ ma poate ajuta si pe mine cineva... ce ar putea fii....ma gandesc intre pompa de benzina, bobina de inductie.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai simplu , pune masina pe tester si vezi ce zice.

bobina de inductie o poti inspecta vizual.de obicei daca se defecteaza se formeaza galme pe suprafata acesteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia in calcul si senzorul de turatie de pe arbore...g28.Fa o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Care aveti motor pe benzina ce aditiv ati pus pana la urma in rezervor ?? Am vazut ca un coleg spunea ca la el dupa ce ii da contact stau aprinse becurile de la EPC , BATERIE, doar ca la mine sta aprins si cel de la CHECK ENGINE pana pornesc motorul. Nu e asa la toata lumea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,asa e la toata lumea,cand ii pui contactul sta aprins EPC,bateria,si check engine,dupa care daca pornesti se sting

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara,

am si eu o problema asemanatoarea..

am un g4 1.4 16v la care am ghinionul sa mi se opreasca masina in mers si uneori la semafor...

luna trecuta am schimbat: distributie+pompa apa, toate filtrele + ulei, curatat clapeta de acceleratie , din cate am citit eu pe aici si pe alte forumuri cam de aici ar veni problemele...in service am facut o diagnoza si mi-a iesit eroare la airbag am sensorul aprins si cel de la ESP la fel..dupa ce a sters erorile nu s-au aprins dar am vazut ca luna asta iar s-au aprins si iar am probleme...am mers cu masina si mi-a aparut STOP si martorul ulei pe rosu( am verificat si era ok ulei) iar dupa alti cativa km aceeasi chestie si cand vroiam sa pornesc nu o lua..abia la a 7-8 cheie...si a 2-a zis am patit la semafor asteptam sa se faca verde si surpriza sa oprit motorul si nu pornea decat la a 7-8 cheie....ce ar trebuie sa mai fac?...am vazut ca la altii s-a rezolvat prin schimbarea bujiilor sau a bateriei...precizez ca masina o am de 4 ani si nu am schimbat bujii sau baterie...trebuie sschimbate sau sa le verific in service sa vad in ce stare e? daca aveti si alte variante va rog sa ma ajutati...

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa le luam pe rand:

-clapeta de acceleratie zici ca ai curatat-o dar ai adaptat-o cu vag com?

-senzorul de la airbag si de la esp nu are treaba cu opritul motorului

-becul rosu de la presiunea de ulei nu are voie sa se aprinda dar ca sa stai linistit verifica presiunea pompei de ulei

As zice sa incepi cu curatarea EGR-ului,la clapeta vad ca ai curatat-o si sa le adaptezi neaparat

Bujiile da-le jos si vezi cum se prezinta,daca sunt bune nu le schimba,verifica bobina de inductie sa nu aiba crapaturi,fisuri pe ea,verifica fisele,si in timp ce merge motorul vezi daca "scapa curent" pe langa ele.

Verifica presiunea in rampa injectoarelor,si mama tuturor rautatilor sonda lambda de la motor care poate cauza numai belele.

Si verifica si bateria si vezi cu motorul pornit cat incarca ca este posibil sa fie si din baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit prin topic si am vazut ca cineva zicea sa se puna benzina mai buna sau cu aditiv....daca pe capacul de la rezervor este trecut 91/95...pot sa pun benzina de 100? sau o sa am probleme?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune linistit benzina de 100.

de o perioada alimentez si eu tot cu 99+ si merge masina impecabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si din partea mea acelasi sfat ca si Razvan, dar cu aditivi in benzina sau ulei eu zic sa te mai gandesti. Cat dai pe o sticluta de-aia de aditiv de se pune la un plin, aia e diferenta intre plinul facut cu benzina de 100 si plinul facut cu benzina de 95.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ziceam si eu decat sa dau bani pe aditiv mai bine bag benzina mai buna doar ca m-a speriat cineva ca benzina de 100 arde altfel si sa nu am probleme si am zis sa intreb inainte sa pun....multumesc mul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi de forum, am o problema s-a rupt cureaua de distronibutie golf4 1.4 16v BCA, am plecat de pe loc si in 20-30m mi se opreste motorul in mers, constat ca au sarit dinti de pe cureua mica de la distributie bineinteles ca am incercat s-o pornesc la automat, ce e de facut in cazul asta?,dupa informatiile adunate, ar trebui sa rectific chiulasa, aveti cumv a un tutorial video , foto cum si ce trebuie desfacut si eventual un necesar de piese ce ar trebui sa le inlocuiesc totodata. Astept, raspunsuri. Poate e cineva printre noi care s-a confruntat cu asemenea problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu daca nu te pricepi, trebuie sa o duci la expert.Ai atelier auto in garaj? Motorul ala nu se repara ca un fier de calcat. Trebuie o gramada de experienta si o gramada de scule, inlcusiv faimosul dispozitiv de fixare a "puleylor" axelor cu came. Rectifcarea se face pe o freza,care in general are 12 tone :) intr-un atelier de strugarie, Pina nu se desface motorul nu ai de unde sa stii cate valve trebuie schimbate,daca exista pistoane sparte, daca chiulasa a fost distrusa etc. Nu are nimeni cum sa iti spuna dinainte ce piese iti trebuie in afara de garnitura de chiulasa.

Nu stiu la ce ti-ar servi sfaturi si tutoriale video. Spor si fa ca plan "b" si un motor cu totul de la dezmembrari,poti iesi mai ieftin in unele cazuri.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara,

am si eu o problema asemanatoarea..

am un g4 1.4 16v la care am ghinionul sa mi se opreasca masina in mers si uneori la semafor...

luna trecuta am schimbat: distributie+pompa apa, toate filtrele + ulei, curatat clapeta de acceleratie , din cate am citit eu pe aici si pe alte forumuri cam de aici ar veni problemele...in service am facut o diagnoza si mi-a iesit eroare la airbag am sensorul aprins si cel de la ESP la fel..dupa ce a sters erorile nu s-au aprins dar am vazut ca luna asta iar s-au aprins si iar am probleme...am mers cu masina si mi-a aparut STOP si martorul ulei pe rosu( am verificat si era ok ulei) iar dupa alti cativa km aceeasi chestie si cand vroiam sa pornesc nu o lua..abia la a 7-8 cheie...si a 2-a zis am patit la semafor asteptam sa se faca verde si surpriza sa oprit motorul si nu pornea decat la a 7-8 cheie....ce ar trebuie sa mai fac?...am vazut ca la altii s-a rezolvat prin schimbarea bujiilor sau a bateriei...precizez ca masina o am de 4 ani si nu am schimbat bujii sau baterie...trebuie sschimbate sau sa le verific in service sa vad in ce stare e? daca aveti si alte variante va rog sa ma ajutati...

multumesc

identic am patit si eu aseara, s-a aprins martorul de la ulei, a scris mare STOP pe computerul de bord si s-a oprit motorul. Am luat contactul am asteptat vreo 10 secunde si pornit-o fara probleme. De aproape un an de zile am martorul de ESP aprins in bord, am facut o diagnoza si era vorba de un senzor de acceleratie G200 pe care nu l-am schimbat. Am fost azi dimineata la mecanic a zis ca e de la clapeta de acceleratie si motorasul pas cu pas e cel care opreste motorul. Mi-a curatat clapeta dar nu a adaptat-o, a zis ca regleaza singura electronic. Acum se pare ca merge bine dar mi-e frica sa mai plec cu masina, daca se opreste motorul la 120 la ora sau in curbe.......

am tot citit forumul, sunt mai multe discutii pe topicul asta, pareri impartite (ar fi de la distributie, ar fi de la pompa de benzina, ar fi de la senzor de turatie pe arbore cotit, etc), nu stiu ce sa zic. Am sa incep incet cu o diagnoza la reprezentanta poate descopera ei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

 

buna seara,

am si eu o problema asemanatoarea..

am un g4 1.4 16v la care am ghinionul sa mi se opreasca masina in mers si uneori la semafor...

luna trecuta am schimbat: distributie+pompa apa, toate filtrele + ulei, curatat clapeta de acceleratie , din cate am citit eu pe aici si pe alte forumuri cam de aici ar veni problemele...in service am facut o diagnoza si mi-a iesit eroare la airbag am sensorul aprins si cel de la ESP la fel..dupa ce a sters erorile nu s-au aprins dar am vazut ca luna asta iar s-au aprins si iar am probleme...am mers cu masina si mi-a aparut STOP si martorul ulei pe rosu( am verificat si era ok ulei) iar dupa alti cativa km aceeasi chestie si cand vroiam sa pornesc nu o lua..abia la a 7-8 cheie...si a 2-a zis am patit la semafor asteptam sa se faca verde si surpriza sa oprit motorul si nu pornea decat la a 7-8 cheie....ce ar trebuie sa mai fac?...am vazut ca la altii s-a rezolvat prin schimbarea bujiilor sau a bateriei...precizez ca masina o am de 4 ani si nu am schimbat bujii sau baterie...trebuie sschimbate sau sa le verific in service sa vad in ce stare e? daca aveti si alte variante va rog sa ma ajutati...

multumesc

identic am patit si eu aseara, s-a aprins martorul de la ulei, a scris mare STOP pe computerul de bord si s-a oprit motorul. Am luat contactul am asteptat vreo 10 secunde si pornit-o fara probleme. De aproape un an de zile am martorul de ESP aprins in bord, am facut o diagnoza si era vorba de un senzor de acceleratie G200 pe care nu l-am schimbat. Am fost azi dimineata la mecanic a zis ca e de la clapeta de acceleratie si motorasul pas cu pas e cel care opreste motorul. Mi-a curatat clapeta dar nu a adaptat-o, a zis ca regleaza singura electronic. Acum se pare ca merge bine dar mi-e frica sa mai plec cu masina, daca se opreste motorul la 120 la ora sau in curbe.......

am tot citit forumul, sunt mai multe discutii pe topicul asta, pareri impartite (ar fi de la distributie, ar fi de la pompa de benzina, ar fi de la senzor de turatie pe arbore cotit, etc), nu stiu ce sa zic. Am sa incep incet cu o diagnoza la reprezentanta poate descopera ei.... 

 

Salut, si eu am patit azi la fel. Am plecat de la sighisoara sper sibiu cand la un moment dat cand sa i9ntru pe principala de pe o straduta mai in panata mi-a murit motorul amd at de cateva ori la cheie, motorul se tureaza pana la 500 si scade pana se opresete cam in 2 3 secunde. La fel am patit in mers la schibul din a 4 a in a 3 a, pentru o secunda mi-a cazut acul de la turometru pe zero s-a pornit un indicator rosu de motor in bord si a pornit din nou motorul. indicatorul nu ramane pronit si turatia isi revine singura dar scade pana la oprire incat se blocheaza volanul samd, deci kinda nasol :D. Stie cumva cineva daca asta este de la clapeta de acceleratie?

Modificat de cyb3rvirus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    In primul rand volanul nu se blocheaza daca se opreste motorul. Dispare doar servoasistarea directiei si trebuie sa depui mai mult efort sa misti de volan/roti.

    Motorul poate sa se opreasca de la clapeta de acceleratie. Demonteaz-o si curat-o temeinic cu spray de curatat carburatoare, apoi adapteaz-o prin scoaterea bornei si punerea contactului mai mult timp sau cu alte metode pe care le gasesti pe forum.

   Cand se opreste motorul normal ca se aprind indicatoare rosii in bord ca doar bateria nu se mai incarca si nu mai ai presiune de ulei de vreme ce pompa nu mai este actionata.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!