Jump to content

Golf 4 - a murit motorul in mers


MRC
 Share

Postare recomandată

Acum 10 minute, veneam din oras si dintr-o data masina a inceput sa nu mai traga. Pedala la fund, turatia scadea. S-a oprit motorul si s-a aprins martorul de la baterie.

Intial am crezut ca s-a rupt cureaua de accesorii, din cauza martorului din bord. Am deschis capota, cureaua era in regula. Am intrat in masina, dau la automat, invartea, zdruncina tare, dar nu pornea.

Iar am deschis capota, m-am uitat la furtunele de alimentare, nimic suspect. Scot "tumburucul" cu doua furtune din filtrul de motorina si observ ca filtrul e gol. Intru iar in masina, dau la automat si peste vreo 30 secunde masina a pornit.

Cateva injuraturi pentru ea.

Cum se poate intampla sa nu se mai alimenteze? Un dop de gheata ceva pe furtune? Ce pot face sa nu se mai repete?

Modificat de vs91mrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MRC

    10

  • tehnics

    10

  • zebrocksky

    8

  • Ebi

    4

Top Posters In This Topic

Ti-ai raspuns singur. Dop de gheata,futun infundat sau lipsa motorina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa pui 1 litru de alcool tehnic in rezervor la un plin de motorina si nu mai ai dop de gheata. Alcoolul tehnic dizolva apa si nu lasa sa se adune si sa faca dop de gheata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa tii rezervorul plin mai tot timpul. eu am patit ca mi-a inghetat pompa de benzina in rezervor, la alta masina, si panaa nu am scos-o din rezervor si nu i-am dar 2 -3 pacaneli nu a pornit. de atunci tin rezervorul plin si nu umblu din plin in plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la toate e valabila chestia asta. Cauti unul care se poate pune si la temperaturi scazute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am depistat problema. Am avut 7 litri de motorina pe care mi i-a dat tata, motorina care a zis ca e buna, dar nu era aditivata destul incat sa reziste gerurilor. Cat a mers pe motorina dinainte, a fost totul ok, cand a ramas pe aia 7 litri, a inghetat.

Maine cumpar motorina din peco, motorina de iarna, nu normala, o incalzesc putin, probabil pe calorifer si o torn in rezervor, poate o dezgheata pe cea veche. Iau si niste aditiv ca sa reziste la temperaturi scazute si sper sa porneasca. In cazul in care a inghetat motorina pe furtune, o duc in service si o dezghet.

Marea problema e ca in seara asta trebuia sa plec la Iasi, la facultate si nu am cum. O fac maine si ma duc marti dimineata la Iasi, in caz ca mai prinde vreun dop de gheata, macar sa nu raman cu ea in drum noaptea.

Daca aveti vreo solutie mai buna s-o dezghet pe aia din rezervor ... va rog sa-mi spune-ti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa te straduiesti atat. Motorina care vine pe retur e calda si incalzeste deci si motorina din rezervor. Pune-i doar motorina de iarna suficienta (macar jumatate de rezervor) si...drum bun la Iasi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum zice si amadeus,aia din rezervor se dezgheata de la cea provenita pe retur....aditiv si baterie buna sa ai,in rest.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa fac reclama sau mai stiu eu ce, dar cred ca Winter Diesel este cea mai buna :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat motorina de la OMV, pt iarna, rezista la -35 grade. Problema e ca, tot nu pot s-o pornesc. As fi scos furtunul de tur din filtru, sa suflu in el, poate iese dopul de gheata, dar nu iese nici ala din filtru, e inghetat acolo, dracu stie. Nici nu mai stiu ce sa-i mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele PD care exista si pe Golfuri, au un radiator de racire motorina, deci daca ai motor PD nu o sa ai motorina calda in rezervor(ceea ce e bine, pentru ca

asa se poate face condens daca ai putina motorina) dar tu ai ALH si de aceea daca ai avut motorina putina, din cauza celei de pe retur(calda) poate sa se faca condens in rezervor si iacata apa inghetata pe conducte....Incearca sa o bagi undeva intr-o parcare subterana, sau in garaj acoperit.....Si poti sa cumperi si aditivi de motorina de exemplu POWER SERVICE Diesel 9•1•1 cica degivreaza filterele si conductele repede, insa nu stiu cat de bun este...cred ca il gasesti si prin supermarketuri gen Carrefour,real,cora!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva asemanator am patit si eu acum cateva ore , pornesc masina o las cam 10 min la relanti plec cu masina merg vreo 500 m, la un moment dat pe o straduta ingusta dau cu spatele sa il las pe un domn care venea spre mine sa parcheze, cand dau cu spatele moare motorul, dau la automat, invarte electromotorul si nimic, ma uit la furtunul transparent de la filtru si era gol ! .... desfac pe rand piulitele de la injectoare dau la automat nimic... ma ajutat un vecin am tras-o ... in mers porneste merge cateva secunde si moare !

ce e de facut? dat fiind ca furtunul transparent ,e cam gol, cand dau la automat vine motorina pe reprize foarte putina si merge spre pompa de injectie,dar nu porneste si daca porneste merge 3 sec si moare, cateodata tot pe acel furtun transparent vine motorina spumata foarte multa ,

am lasat-o in curte la un service pana maine.

ce e de facut? schimb filtrul de motorina? e imbaxit e inghetzat? am dop de motorina pe conductele ce vin din rezervor? ce pot sa fac?

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am reusit s-o pornesc pana la urma. Am cam descarcat bateria dar a venit cineva si mi-a dat curent. Am dat de vreo cateva ori la automat si a pornit. Cand incercam sa o pornesc, venea motorina dar cu goluri de aer, cel mai sigur avea un dop pe undeva si azi, fiind cald, s-a dezghetat ... sau cine stie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BadPost.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine are goluri de aer foarte mari...si cand dau la automat nu prea vine motorina din filtru...vine niste spuma...sa fi inghetzat filtrul si nu mai trece motorina prin el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate a prins si la tine un dop de gheata ceva, baga masina intr-un garaj incalzit si incearca s-o pornesti.

Desfa conductele alea de retur de la filtru si baga motorina in el. Daca nu merge nici asa, cred ca trebuie sa schimbi filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema, toate s-au datorat din cauza APEI IN MOTORINA !

- am desfacut filtrul de motorina ( plin de apa ) in 10.000 de km - inlocuit

- Desfacut sorbul din Rezervor - pe pereti din interior strat de gheatza de cca 1-2 CM !!!! bagat in apa calda apoi suflat cu jetul !

AM amorsat Filtrul nou si pompa de motorina si a pornit masina in 10 sec !

Toate ASTEA S-au petrecut din cauza MOTORINEI DE LA OMW SPRITZ DIESEL (Spirtz scris cu intentie fiindca e combinata cu apa) AVIZ AMATORILOR !!

Dupa ce ne vand MOTORINA produsa DIN PAMANTURILE NOASTRE !!! O mai si IMBUNATATESC CU APA !! SA FIE MAI MULTA SI PROFITUL MAI MARE!!!

Ce pot face ca mai am inca vreo 35 de litri in rezervor tot cu aceasta motorina BUNA ? sa nu mi' se mai formeze vre-un dop ?

Am vazut ca unii spuneau ca bagau cam 1 litri de benzina la 50 de litri de motorina sa nu inghetze? e o solutie reala?

Altii am vazut ca baga alchool tehnic, cam 200 ml la 50 l motorina care nu lasa cica apa sa inghetze?

care din aceste 2 variante e mai ok? stiu ca este solutia aditivilor dar nu am auzit cuvinte prea bune despre ele. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate ASTEA S-au petrecut din cauza MOTORINEI DE LA OMW SPRITZ DIESEL (Spirtz scris cu intentie fiindca e combinata cu apa) AVIZ AMATORILOR !!

Dupa ce ne vand MOTORINA produsa DIN PAMANTURILE NOASTRE !!! O mai si IMBUNATATESC CU APA !! SA FIE MAI MULTA SI PROFITUL MAI MARE!!!

Am vazut ca unii spuneau ca bagau cam 1 litri de benzina la 50 de litri de motorina sa nu inghetze? e o solutie reala?

Altii am vazut ca baga alchool tehnic, cam 200 ml la 50 l motorina care nu lasa cica apa sa inghetze?

care din aceste 2 variante e mai ok? stiu ca este solutia aditivilor dar nu am auzit cuvinte prea bune despre ele. Multumesc

salut,

anul asta am auzit si am simtit-o pe pielea mea ce inseamna sa ai motorina proasta in rezervor, si se pare ca OMV-ul ajunge mai rau ca o benzinarie de cartier (avand card la OMV, in masina de servici pun de la ei), si nu o spun numai eu multi tare se plang de produsele de la OMV ... in fine nu vreau sa pornesc o polemica dar eu nu sunt fan omv ... in fine, JustinTm poti pune si alcool tehnic si benzina (cu alcoolul nu stiu cantitatile dar cu benzina raportul trebuie sa fie de 80% motorina si 20% benzina) iar eu incerc pe deasupra sa mentin rezelvorul mai tot timpul plin (nu scade sub jumatate) ca sa nu permit motorinei sa condenseze.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

benzina nu e miscibila cu apa, nu trebuie sa fii mare as, doar sa fi avut o dacie :D, ramane varianta cu alcoolul

PS: totusi, care-i faza cu condensatul motorinei? lamuriti-am si pe mine. Poate e vb de apa din motorina?

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e simplu, masina ca sa functioneze , trebuie sa incalzeasca motorina la 70 de grade parca, numai stiu exact.Si daca afara este frig, motorina de pe retur vine calda(la motoarele PD exista radiator de o raceste pana sa ajunga in rezervor) inapoi in rezervor, aici ai tot motorina rece, automat se formeaza condens, deci apa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!