Jump to content

Golf 6 - Retrofit senzor nivel lichid parbriz


Master_Blaster
 Share

Postare recomandată

Daca tot o sa inlocuiesc vasul de spalator cu unul care are deja senzorul infipt, ca sa nu mai iau mufa OEM si sa infig doar acolo 2 papuci, cum imi dau seama care e + si care e masa in senzor?

 

Am de gand momentan sa pun acolo 2 papuci si sa trag un fir, urmand ca mai tarziu sa duc si firele pana la ceasuri

 

LE: Imi raspund singur, asa e cand te grabesti si nu gandesti :D -  Raspuns: nu conteaza 

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu pui mufa si nici garniturile pe fire, o sa oxideze pnii de la senzori si o sa trebuiasca altul. daca tot pui senzor, pune si mufa si  garniturile la fire si le tragi mai tarziu.

 

LE: nu conteaza plus si minus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de confirmare... si pinii din ceasuri la Golf 6 care sunt pana la urma? 34 si 33 sau 24 si 17?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU am  acces la elsa pana maine dimineata., daca nu raspunde pana maine nimeni, iti postez eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. Masa e pinul 20 si celalalt fir il bagi la 17.

La masa o sa vezi ca e deja pin acolo, legi la el.

 

Cristi, daca tot te uiti in elsa, sa imi zici si mie unde se leaga masa pentru door handle light la golf 6. Plusul trebuie sa fie pinul 17 in mufa de 32 de pini din usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ramane stabilit, pinii 20 si 17, nu conteaza care-cum ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, merg pe mana voastra ;)

Am cautat pe net sa compar pinout-urile pentru Golf 6 la instrumente, fara succes insa... iar in ETKA nu am gasit asa ceva, poate ma lumineaza Cristi ;)

 

LE: vad ca si mufa difera de Golf5, pare mult mai simplu de desfacut: http://www.myturbodiesel.com/1000q/a6/mk6-golf-jetta-sportwagen-instrument-cluster-removal.htm

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Astazi am montat senzorul de lichid de parbriz. Totul a decurs bine, pana la conectarea lui in bord. Trebuie sa desfac acea mufa si sa ajung cu firele pana in mufa acea care intra in instrument cluster?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa. Trebuie sa ai fire mai lungi si sa le duci in bord la mufa albastra de la IC. Traseul lor va fi pe langa instalatia electrica din zona. Ai mai multe de demontat: stergatoare, grila de sub ele, bateria, IC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am reusit sa demontez stergatoarele, am desfacut piulitele, dar bratele stergatoarelor erau blocate acolo. Aparent exista o unealta (o presa) cu care se pot trage bratele de acolo, dar evident eu nu am asa ceva.

 

In cazul in care vreti sa va incercati norocul in montarea senzorului, uite cateva sfaturi:

 

Pe langa cele achizitionate de la service/reprezenanta, eu am mai luat 6 metri de cablu litat de 1 mm de la praktiker, si 6 role de banda izolatoare panzata de la hornbach (nu am gasit nicaieri banda panzata in alta parte sambata, si rolele erau destul de mici), am prelungit cabluri din kit si le-am impracat de la un capat la celalalt individual si apoi inca odata impreuna in banda izolatoare, rezultand un fir de 3 metri care NU se distinge fata de celelalte fire din compartimentul motor.

 

Din pacate nu am gasit nici un loc prin care sa intru cu firele in spatele bordului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un spatiu acoperit cu un capac de plastic unde este si ECU si pe unde se poate intra in spatele bordului. Dar pentru a scoate acel capac trebuie scoase stergatoarele.

 

In spatele baterie nu am gasit un spatiu prea evident prin care sa duc firele in spatele bordului ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un spatiu cam prin aceeasi pozitie ca la DIY-ul de Golf5... Eu pe acolo am adus firul de la goarna de alarma AM in interior... Am incercat sa fac o poza, dar nu se intelege nimic si nu am timp acum sa dau bateria la o parte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

mai este un loc in spatele torpedoului care comunica cu compartimentul motor



pe acolo am tras firele in modulul ABS pentru TPMS si ESP Off, e dop din cauciuc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o mica problemutza , ma poate ajuta si pe mine cineva cu 2 coduri la urmatoarele garnituri , sunt de la pompele de spalatoare far si duze parbriz . Multumesc frumos , am atasat si o poza mai jos exact cu ce as avea nevoie 

post-71709-0-99024100-1370383327_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garniturile dintre cele 2 si vasul de lichid?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , garniturile pentru ambele pompe , multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ieri am terminat si eu Retrofit-ul... La G6 pinii sunt 17 si 20, confirm si eu asta, pentru 17 aveti nevoie de pin, la 20 exista pin si va legati de el, firul e maro-albastru (am mai avut nevoie de o confirmare de la AlBundy, l-am stresat si aseara :D - merci)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am achizitionat si eu un kit complet gata confectionat senzor nivel parbriz, zilele astea il voi monta, ceea ce e curios un fir a venit ca si cum ar trebui conectat la o masa si e si mai scurt, deci nu veni in mufa ceasurilor, ceea ce stiu ca nu e indicat de luat masa de un surub ca vor aparea tot felul de erori in bord

post-97030-0-05206500-1380129267_thumb.j

post-97030-0-66832500-1380129271_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prelungeste acel fir maro sa fie la fel de lung cu celalalt si il legi la firul de  masa trimisa de ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa ma gandeam si eu ca e cel mai corect sa l prelungesc si sa ma leg la pinul 20

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

retrofit realizat cu succes, l am si testat, totul ok, recomand acest retrofit numai ca e ceva de munca, incepand de la bara fata data jos, decupare bidon lichid sau inlocuire cu unul care are deja orificiul pt senzor, tras fire in interior, desfacut grile, ceasuri bord, etc, codare.....dar si satsifactia muncii pe urma :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

Imi este neclar unde se conecteaza senzorul nivel lichid parpriz.

In acest topic s-a spus ca masa e la pin 20 si plusul la pin 17.

Aici insa se mentioneaza pentru plus ca fiind pinul 34.

Care varianta e buna?

Multumesc pt confirmare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la pin 17.

 

Poti pune si la 34, dar mufa are doar 32 pini :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!