Jump to content

Golf 6 - Retrofit senzor nivel lichid parbriz


Master_Blaster
 Share

Postare recomandată

Eu am facut operatiune acum 2 ani. Cu putina atentie se poate folosi si un un cuter. Nu am simtit pana acum nevoia sa montez un vas mai mare. E ok si cel vechi, ba chiar e mai interesant ca se aprinde becul mai des (macar sa ai satisfactia muncii :) )

Am demontat: bara fata, stergatoarele, grila de la stergatoare, bateria, ceasurile de bord. E ceva migaleala, dar merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cel original de pe masina, cel putin la jetta VI are peste 4 litri, ca atunci cand e gol complet vasul si pun lichid mai raman vreo 500-600ml  in bidon....pt mine e suficient vasul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam ca toate sunt la fel si au in jur de 3,5 l. Cel putin la octavia si golf sunt la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu sigur are 3.5 litri. Dar ai dreptate KimDiesel, o să vreau să văd cum se aprinde lumina aia in bord :D :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@70mmy : Pana la urma ai nevoie sau nu de cod pentru cel de 5 litrii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cel original de pe masina, cel putin la jetta VI are peste 4 litri, ca atunci cand e gol complet vasul si pun lichid mai raman vreo 500-600ml  in bidon....pt mine e suficient vasul

 

Cam asa e si la mine. Si cum nu am senzor montat il umplu atunci cand raman cu el gol aproape il umplu cu un bidon de caristal de la OMV.

 

Eu am senzorul de anul trecut dar nu l-am montat inca. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca la G6 cel normal este de 3.5l si cel pt spalatoare este de 5l..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat, eu n-am spalatoare si dintr-un bidon de 5l intra aproape tot in rezervor. Imi ramane pana intr-un litru de lichid in bidon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am cumparat senzorul de nivel, ma gandesc sa il montez astăzi dacă tot e aşa frumos afară, doar că am o nelămurire .. firele primite sunt foarte scurte, iar pini sunt fixaţi pe ele... singura soluţie care o văd e să tai firele şi să le prelungesc. E normal să fie aşa, aveţi altă idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se face cu kit de reparatie sau se folosesc fire mai lungi si papuci care se sertizeaza pe cablu cu cleste special.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pini comandaţi au venit deja sertizaţi pe un fir de 50 de cm, deci cam iese din discuţie sertizarea pe fire mai lungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

ai intuit foarte bine, la kit de reparatie legi cu alte fire cat ai tu nevoie de lungi pana la mufa ceasurilor din bord, sa mi zici te rog ce diametru are senzorul(deci gaura care trebuie data) ca sa ma pregatesc si eu cu scule :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Găsesc kit de reparatii la reprezentanta sau unde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

la reprezentanta sigur, dar si la magazinele de piese auto import, dar sa ai codurile la tine ca sa le gaseasca mai usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de unde iau codurile pentru asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Senzor lichid spalat parbriz                            7M0919376 Pret nou PBN = 42.64lei
Garnitura senzor                             7M0919382 Pret nou PBN = 8.92lei
Mufa senzor                            1J0973202 Pret nou PBN = 34.83lei
Pini mufa                            000979133E Pret nou PBN = 13.86lei
Garnituri pentru fire - 2buc                            357972741 Nu am comandat
pin bord nu stiu sigur care este la G6 , pentru g5 este acesta                                         000979009

 

erau pe prima pagina din topic....



pt golf 6 e acelasi pin 000979009 pt ceasurile de bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am deja senzorul cu toate piesele şi pinii ... mă refeream unde găsesc un kit de reparaţii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kit de reparatie inseamna acel fir cu cei 2 pini sertizati pe ei. Tu ai spus ca le ai. nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

asta e kitul de reparatie, cum a zis Al un fir cu doi pini, tai firul in doua si l legi la ce ai tu nevoie...



e cel mai simplu asa, daca nu ai cleste de sertizare



Al bundy are ca el cu asta se ocupa

post-97030-0-87634800-1362311306_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa... ok, eu inţelegeam că există un alt kit, exact aşa am şi eu firul ... deci pur şi simplu caut un fir cât mai asemănător şi îl prelungesc pe cel pe care îl am să îmi ajună la bord nu? din păcate deja e târziu astăzi ... o să caut săptămâna asta fir, şi o las pe weekendul viitor :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

dap prelungesti cu alt fir, asta e ideea :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pinul pentru ceasuri are codul 000 979 009 E. Cred ca difera fata de cel fara E la sfarsit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!