Jump to content

Motor oprit in timpul mersului!


migrosoft
 Share

Postare recomandată

Salut, azi am patit o problema foarte ciudata: Am pornit masina (Passat B6 2007 1.9TDI) azi dimineata pe la 06.30. Stiam ca am bateria cam slaba, dar totusi a "luat-o" (erau -16 grade C). Dupa cca. 5 min. am oprit motorul, apoi dupa inca 15 min. am plecat cu masina la drum. Dupa ce am parcurs cca. 7-8 km., am simtit ca motorul nu mai trage, apoi... s-a oprit! Am tras pe dreapta si am reincercat sa pornesc. Nimic, desi bateria invartea bine. Pe bord nu-mi apare nicio eroare. Am chemat pe fiul meu sa ma tracteze si pana a ajuns am mai incercat sa pornesc motorul. A luat-o o singura data, dar fara sa pot sa-l turez prea mult (2000-2500), apoi a "murit" din nou. Am mai incercat de cateva ori, dar fara succes. Demarorul se invarte bine, dar totusi nu porneste. Este pentru prima data cand patesc acest lucru.

Carburant am cca. 1/4 din rezervor. E posibil sa se fi congelat motorina pe undeva? Daca da, cum as putea remedia, in afara de a astepta sa vina dezghetul? Am alimentat cu motorina obisnuita de la Rompetrol (sper sa nu fie considerata reclama, ci mai degraba anti-).

Astept raspuns urgent!

Multumesc anticipat si promit sa ma revansez fata de cel (cei) care ma ajuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • migrosoft

    13

  • shaftt24

    6

  • Al Bundy

    5

  • fish_mik

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca BXE?!? Nu stiu sigur, nu am la mine decat certificatul de inmatriculare, iar masina e ramasa la cativa km. distanta!

Bundy, noi ne cunoastem, mi-ai facut o scanare cand am luat masina. Firefighter ,)

Ajuta-ma, trai-ti-ar Octavia!

Daca te ajuta VIN: WVWZZZ3CZ7P075897

Tip 3C AABXEX0

PS: Am ramas in pana undeva langa Slobozia.

Modificat de migrosoft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injector bulit,ceea ce duce la nepornirea motorului?

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am notat. Mai astept si alte sugestii. Peste 2-3 ore (cand se mai incalzeste pe la -10 grade!) voi incerca si vreau sa am mai multe variante!

@vali_devill:

E posibil sa se "buleasca" dupa ce a pornit, in timpul mersului?!? :sly:

Modificat de migrosoft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut-o eu cu o Skoda Octavia, zilele trecute. E de la combustibil, care e "ajutat" cu parafina. La temperaturi scazute, parafina se intareste, devenind ca un gel, si se aduna in filtru sau pe furtune. Odata cu schimbarea filtrului s-a rezolvat problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1.9 tdi mai rar se strica injectoarele,cel mai sigur ramane filtrul motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le am cu dieselu,dar na...acum cu frigaraia asta,poate fi si motorina inghetata,si tu sa fi mers cu ce aveai in filtru.

Ghinion de nesansa,doar nu o sa mergem cu filtre in portbagaj ca la camioane.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@frn: Asa sper si eu, sa scap mai ieftin, numai cu filtrul schimbat. 'Tu-ti motorina ma-tii, Basescule! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca ti-a inghetat motorina pe traseul rezervor-filtru. daca te vei uita la fitrul de motorina si este gol inseamna ca am avut dreptate...ca sa o pornesti trebuie sa sufli cu un compresor pe furtunele ce duc spre rezervor si apoi sa o tractezi ca sa o pornesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca multi imi vor sari in cap, spunandu-mi ca nu e bine, ca... , dar am aplicat ceva ce mi-a recomandat un sofer de tir: am facut plinul cu maxx motion de la omv (fara sa le fac reclama), la care am adaugat 2 litri de benzina; benzina se combina cu parafina si o ajuta sa arda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca multi imi vor sari in cap, spunandu-mi ca nu e bine, ca... , dar am aplicat ceva ce mi-a recomandat un sofer de tir: am facut plinul cu maxx motion de la omv (fara sa le fac reclama), la care am adaugat 2 litri de benzina; benzina se combina cu parafina si o ajuta sa arda.

se mai practica ... eu folosesc efix + aditiv power service si nu am probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de motorina???? Cand pui contactul o auzi ca se amorseaza ??

Modificat de radu sarbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest lucru l-am patit si eu la masina si culmea ca am alimentat tot de la Rompetrol. Masina a mers tota ziua la un regim normal fiind frig afara -15 grade si seara masina astat 3 ore nemiscata, Cand ma urc nu pornea, dadea impresia ca invarte apoi se auzea un sune ciudat ca de electromotor, curent avea tin sa mentionez. Am tractato si am incercat sa o pornesc de 2 ori in treapta a 3-a dar nimic. Primul verdict din partea mecanicului a fost " ti s-au dus supapele pentru ca ai tractato si ai incercat sa o pornesti----sarind distributia". Masina a stat in service 2 zile la caldura a demontat cureauna de distributie spunand ca a sarit cu un dinte mai in fata in momentul in care am incercat sa o pornesc prin tractare (ceea ce nu se face la diesel cand e rece). A montat distributia la loc si a pornit la prima cheie, masina merge si acum. Dar nu voi stiu niciodata dece a facut asta!!! motorina in filtru avea, inghetata nu era, bujiile functionau. frigul!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa pornesti tractat??????

Never ever nu se face. Pui contactul de mai multe ori sa amorsezi pompa. Nu merge, dai usor la demaror sau aduci motor de pornire sau conectezi la alta baterie dar nu tractezi o masina cu distributie pe curea. Nu incurajez sa porneasca tractati cei cu distributia pe lant dar la ei riscurile sunt mai mici. Ps: masinile generatii mai vechi aveau acel locas unde introduceai manivela si invarteai motorul... De ce? Ca prin constructie acele masini puteau porni. Cele din zilele noastre pline de electronica nu dispun de aceste sisteme de pornire la manivela sau tractate.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am pati la fel am pornit masina a stat 5 min.pe loc dupa care am plecat avand caldura pornita,dezaburire luneta si scaunu meu pornit pe incalzire. la iesirea de pe strduta in blv.hopa sa oprit motorul am incercat sa pornesc nimic,am impinso 10 m din drum si iar am tot incercat de 10 ori pana sa dus bateria si nu mai invartea nimic(baterie veche 5ani resuscitata o data sap trecuta pe redresor).am plecat la cu bidonul sa iau motorina 10l am revenit la masina am desfacut filtru motorina in care mai era un sfert motorina am umplut un pic peste filtru am inchis filtru si am chemat pe un mecanic,Dan de la (skoda tuning) a venit omu cu skoda lui mi-a pus cablurile a incercat de doua ori si tot nimic am mai stat 5 min cu cablurile puse pe ambele masini el avand baterie de 88 am si la a treia incercare a pornit.l-am intrebat de la ce se poate sa se fi oprit motoru din senin si mi-a zis o combinatie de baterie slaba si motorina proasta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu, cu alta masina, dar tot diesel. Mi-a inghetat motorina in filtru si pe conductele de la rezervor la filtru.

Am schimbat filtrul, dar tot n-a pornit, fiind dop de gheata pe conducte probabil, sau la sorbul din rezervor.

Am bagat un aditiv L.M. si am tractat-o intr-un garaj incalzit unde a stat 2 zile. Dupa cele 2 zile a pornit si n-am mai avut probleme,

dar de atunci, iarna bag aditiv in motorina si iau aditiv bun, de obicei Castrol sau L.M.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, azi am patit o problema foarte ciudata: Am pornit masina (Passat B6 2007 1.9TDI) azi dimineata pe la 06.30. Stiam ca am bateria cam slaba, dar totusi a "luat-o" (erau -16 grade C). Dupa cca. 5 min. am oprit motorul, apoi dupa inca 15 min. am plecat cu masina la drum. Dupa ce am parcurs cca. 7-8 km., am simtit ca motorul nu mai trage, apoi... s-a oprit! Am tras pe dreapta si am reincercat sa pornesc. Nimic, desi bateria invartea bine. Pe bord nu-mi apare nicio eroare. Am chemat pe fiul meu sa ma tracteze si pana a ajuns am mai incercat sa pornesc motorul. A luat-o o singura data, dar fara sa pot sa-l turez prea mult (2000-2500), apoi a "murit" din nou. Am mai incercat de cateva ori, dar fara succes. Demarorul se invarte bine, dar totusi nu porneste. Este pentru prima data cand patesc acest lucru.

Carburant am cca. 1/4 din rezervor. E posibil sa se fi congelat motorina pe undeva? Daca da, cum as putea remedia, in afara de a astepta sa vina dezghetul? Am alimentat cu motorina obisnuita de la Rompetrol (sper sa nu fie considerata reclama, ci mai degraba anti-).

Astept raspuns urgent!

Multumesc anticipat si promit sa ma revansez fata de cel (cei) care ma ajuta!

Inainte de a te apuca de demontat ... incearca sa duci masina intr-un garaj incalzit. Daca a doua zi porneste ok inseamna ca pe traseu s-a format un dop de gheata. Evident dupa aceea fa tot posibilul sa consumi toata motorina din rezervor si fa plinul din nou cu o motorina de calitate si eventual un aditiv.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitata sa va zic dupa ce am pus motorina cu bidon de plastic perfect uscat adus din casa,am lasat bidoul pe zapada cu putina motorina in el dupa o ora jumate afara fiind -10 grade ieri 10/2 am luat bidonul sa-l arunc la gunoi si am observat ca tot ce ramasese in el era inghetat sau asa parea ca o pasta lipita de fundul bidonului...motorina ingheta la -10 grade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru ajutorul colegilor. Cauza: motorina "congelata". Efectul: pompa de carburant arsa! Are cineva vreo pompa disponibila (Passat B6 19 TDI, cod 3C0 919 050 E), functionala si la un pret mai accesibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...motorina ingheta la -10 grade?

exista posibilitatea sa fi avut apa in motorina si din cauza asta a inghetat, dar cel mai porbabil este parafina care la temperaturi scazute se face ca uleiul sau chiar mai rau......asta e, calitatea proasta a combustibilului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc inca o data tuturor colegilor pentru sprijin, au fost de un real ajutor!

Ce mi se pare curios este faptul ca eroarea nu imi apare pe VAG-COM (sau nu stiu eu sa citesc?!?). In afara de lipsa "bazaitului" specific - nimic de Fuel, Pump, semnalizare in bord etc... Doar urmatoarele erori (majoritatea - cred eu - cauzate de deconectarea bateriei):

VCDS Version: Release 805.2

Data version: 20090111

Sunday,12,February,2012,12:26:29:21461

Chassis Type: 3C0

Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 53 56 7D

VIN: WVWZZZ3CZ7P075897

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010

09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: Malfunction 0010

19-CAN Gateway -- Status: OK 0000

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010

44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010

46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010

52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010

53-Parking Brake -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: Malfunction 0010

7D-Aux. Heat -- Status: OK 0000

Modificat de migrosoft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caut asa ceva:

post-47223-0-34774100-1329065371_thumb.j

Modificat de migrosoft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!