Jump to content

Passat B6 2.0 140 cp


bagabontu

Postare recomandată

Salut.

Am considerat ca este timpul sa va fac cunostinta cu un nou "membru" al femiliei!

Este vorba despre un Passat B6 din 2006 achizitionat in mai 2011 la 23.000 km de la un bun prieten de familie, de la care au fost achizitionate cam toate masinile pe le-am avut.

Toate reviziile au fost facute le timp, iar masina a fost destul de bine ingrijita! Spun, destul de bine, deoarece mai sunt urme mici de zgarieturi pe caroserie, iar in interior, anumite butoane sunt decojite! (am observat ca este o problema generala la acest model fabricat intre 2005-2007)

Acum masina are 38.000 si se comporta impecabil!

Am avut o singura problema si anume, undeva pe la 28.000-30.000 km, din pacate, injectorul 4 a "decedat".

Am incercat sa vad partea buna a lucrurilor si m-am bucurat ca s-a intamplat in Austria, la 2 km de Zell am Ziller unde era un dealer + service autorizat VW. Injectorul a fost schimbat pe garantie si toata treaba s-a desfasurat de pe o zi pe alta si a costat 0 euro :)

Cateva dotari

Passat Highline

2.0 TDI 140 cp - BKP

- Coming Home si Leaving Home

- Parbriz incalzit

- Senzori parcare fata/spate

- Oglinda interioara cu reglaj automat antiorbire

- Reglaj lombar electric scaun sofer respectiv manual scaun pasager

- Senzor de ploaie

- Senzor de lumini

- Tempomat

- Climatronic cu reglare automata a temperaturii pe 2 zone

- Cotiera centrala fata cu spatiu de depozitare

- Scaune imbracata in piele design Alcantara

- Lumini pentru citit fata/spate

- Lumini spatiu picioare fata

- Scaune sport fata cu reglaj pe inaltime, incalzite

- Sistem radio RCD-300 cu CD player, 8 incinte acustice

- Volan imbracat in piele cu 3 spite

- Jante Adelaide 7Jx16, Dunlop 215/55 R16

- Geamuri fata/spate actionate electric

- Duze instalatie spalare parbriz incalzite

Cam acestea sunt dotarile care imi trec in acest moment prin minte!

post-8042-0-82412000-1328884384_thumb.jp

post-8042-0-82611700-1328884389_thumb.jp

post-8042-0-26474100-1328884473_thumb.jp

post-8042-0-06360700-1328884480_thumb.jp

post-8042-0-97163000-1328884488_thumb.jp

post-8042-0-73857200-1328884497_thumb.jp

post-8042-0-36594400-1328884508_thumb.jp

post-8042-0-32339100-1328884514_thumb.jp

Link către comentariu

Frumoasa, dotata si "tanara" masinuta. s-o stapanesti sanatos! Din pacate cu bkp-urile e cam joc de noroc. Sa speram ca va fi bine!

Link către comentariu

Multumesc frumos!

Da stiu ca sunt probleme cu bkp-urile, dar atata timp cat VW si-a recunoscut greseala si schimba injectoarele pe garantie, totul e ok! Acum doar sa nu imi pice in Romania :P

Link către comentariu

Referitor la BKP, VW a realizat mai multe update-uri de SW pt. optimizarea functionarii motorului si eliminarea bug-urilor. S-a constatat ca majoritatea celor care si-au actualizat SW pe motor la ultima versiune (originala VW) nu au mai semnalat probleme cu functionarea motorului datorate injectoarelor.

Link către comentariu

dar cu turbo-urile, pompele de motorina din rezervor, ambreiaj+volant din unt si altele.. nu si-au asumat nimic:))

Link către comentariu
  • 4 months later...

sa fiu sincer, probleme cu turbo.. nu am auzit.

problemele majore ale pompelor de motorina, am inteles ca apar atunci cand se merge foarte mult timp cu putina motorina in rezervor ( atunci cand se merge foarte mult "pe rosu" si cand mai bagi 3-4 litrii sa se stinga becul). asta pentru ca pompa se raceste cu motorina....asta e ce am mai auzit si eu din stanga si din dreapta!

Link către comentariu

Asta e una din ipoteze. Pompa a cedat si multor persoane, colegi care obisnuiesc sa mearga cu 1/2 din rezervor sau peste tot timpul. Turbo-urile sunt made in RO - Turbomecanica Buc. (Pe a mea scria mare si frumos "Made in Romania" cand m-am uitat la ea dupa demontare). Crapa majoritatea si destul de devreme. Mai sunt si norocosi care sar de 200.000km cu ele, dar nu multi. Acum doar sa te numeri si tu printre ei :)

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

asa sper :)

Modificat de bagabontu
Link către comentariu
  • 1 month later...

Salutare,

Nici nu situ daca sa il numesc ghinion sau noroc.Ghinion ca s-a intamplat, noroc ca s-a intamplat aici,aproape de casa si nu prin alta parte!

Spre deosebire de anul trecut, cand unul din injectuare a hotarat sa nu mai functioneze fix cand eram in concediu , anul acesta,cu doua saptamani inainte de concediu, un alt injector a decis sa isi urmeze fratele.De data aceasta povestea se pentrece in Romania. Injectorul a cedat sambata in C-Lung Muscel, cu 10 metrii inainte de intrarea in curtea verilor mei.

Dupa o zi intreaga de cautat pe cineva cu o platforma, care sa nu iti ceara bani cat sa cumperi o masina noua, am gasit pe cineva care pentru un pret rezonabil a adus in aceasta dimineata la ora 03.00 masina in curtea Porsche Bucuresti Aviatiei.

De dimineata de la ora 09.00 pana aucm, astept ca cineva sa ma sune si sa imi spuna daca masina indeplineste conditiile pentru a putea fi inlocuite injectoarele free of charge.

Atata timp cat in Austria injectorul a fost schimbat gratuit , nu situ de ce aici nu s-ar incadra. Partea buna esta ca le-a venit mintea la cap si au decis sa schimbe si restul injectoarelor care se incadreaza in categoria "proaste".

Aceasta este varianta gratuita a povestii (sau cel putin asa sper)

Una peste alta in drum spre C-Lung a aparut pe bord si martorul de la placutele de frana. La prina vedere, placutele din exterior arata foarte bine, dar i-am rugat pe cei de la PBA sa verifice si placutele din interior.(

are idee cineva cat costa o verificare de genul asta? de asemenea cat costa schimbul placutelor fata+spate - manopera + montaj)

De asemenea i-am rugat sa mai verifice si daca exista un update de soft pentru ECU - mor de nerabdare sa aflu costurile.

In portbagaj,pentru ca am avut ocazia sa le iau din Germania, am toate filtrele + uleiul pentru revizie. alt cost pentru manopera.

Toate astea dupa ce am platit asigurarea,vinieta, procura notariala + traducere legalizata.

Nu spun ca nu trebuiau facute toate astea, dar prea au venit asa deodata, asta dupa ce am mai platit si concediul.

Dar tot raul spre bine. astept cu nerabdare vesti de la PBA

Link către comentariu

Veste buna :)

Au fost schimbate toate 3 injectoarele + cablaje + update ECU. toate astea gratuit.

In schimb imi recomanda sa schimb discurile de frana. La 44.000 km?????? mi-se pare ciudat. De placute inteleg, cu toate ca dupa cum am spus cele din exterior, atat fata cat si spate sunt ok (sau asa imi par mie) dar daca s-a aprins martorul...asta este le schimb...dar nu pot sa imi explic la discuri...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!