Jump to content

Completez apa in vas si dispare


alex_87
 Share

Postare recomandată

Am schimbat radiatorul de apa cu unul nou (cei drept aftermarket dar nou) am pus antigel nou 3l si 2.5 apa distilata,de atunci pierde apa (adik la 2 zile pun 1l de antigel si e cam in dreptul la marcajul de minim) a doua zii cand verific se pierde cam jumate,mentionez ca dupa ce merg aproximativ 20 km,am verificat pe la radiator nu pierde (sau cel putin nu se vede),dar totusi unde se duce apa?

S-a verificat in ulei nu pare a fii apa...nu s-a ridicat nivelul,in masina nu pierde pe la calorifer,dar totusi unde se duce?

Scuzati dar am incercat sa va explic exact in detaliu ca sa puteti sa va faceti o idee!

Multumesc si astept solutii

O seara excelenta la toata lumea...doar eu se pare ca nu am!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o chestie asemanatoare am patit si eu, imi dadea pe la garnitura senzorului de temperatura. Incearca sa urmaresti traseul furtunelor, sa nu ai vreo crapatura pe undeva.Poate o fi crapat de la frigul asta pe undeva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cu motorul pornit pe unde ar scoate abur ! Dar sa te uiti cu atentie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare?daca pierde pe la garnitura,apa ar intra in baia de ulei?intreb pt.mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai o problema cu garnitura de chiulasa gasesti ulei in apa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fum alb scoate acum cca 1 min la pornire in rest chiar nu scoate fum...

ulei in apa nu este,vasul este curat

abur scotea pe la un furtun de la radiator de incalzire dar la care i-am schimbat colierul si s-a rezolvat,in rest m-am uitat cam peste tot,nu scoate abur,dar ma voi mai uita inca odata mai atent poate totusi gasesc ceva

la un ford pe care l-am avut acum cativa ani am avut garnitura ciupita si se marise nivelul in bia de ulei (era apa in ulei) si avea un fel de spuma pe busonul de umplere a uleiului

Multumesc pentru sfaturi!

Modificat de alex_87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex_87 incearca sa lasi masina pe un loc curat.

urmareste unde sau daca apar pete sub motor.

asa stii cel mai usor daca pierzi lichide.

si mai verifica daca nu ai prelingeri pe caroserie in compartimentul motor.

mai vezi daca nu ai depuneri albe ,alb-verzui,alb-albastrui pe furtune ,linga furtune

cind pierzi apa si e motorul cald apa se evapora si ramine ceva ca o sare linga locul unde e scurgerea.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dan66 am facut si asta sa las masina pe un loc curat si uscat (in parcarea subterana a unui magazin)si in momentul asta doar ca nu se vede nimic sub masina,pete pe furtune nu sunt,cel putin nu se vede nimic...singura chestie la care ma tot gandesc sa nu se fii spart radiatorul si sa piarda pe sub radiator si totusi oare sa nu se vada...singura chestie la care ma gandesc e ca am fortat un pic clema din dreapta de prindere a radiatorului ca sa intre,oare in momentul ala sa se fii fisurat conducta?stie cineva conducta de jos de trecere a apei e foarte jos in fagure?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar daca lasi masina pornita in parcarea aia subterana sicu motorul cald o turezi nu vezi aburul sau apa curgand?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa te uiti bine si pe langa vasul de expansiune,s-ar putea sa de-a pe acolo apa afara, dam exeplu'..daca termostatul e ramas inchis si apa se incalzeste foarte tare(peste 100 grade) pentru ca nu isi face tot circuitul,s-ar putea sa iti dea apa afara din vas pe acolo(asta doar in cazul in care apa creste destul de mult si nu iti indica bine indicatorul in bord)...

nah zic si eu :D oricum asteptam sa ne zici rezolvarea in caz ca reusesti sa scapi de problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fum alb scoate acum cca 1 min la pornire in rest chiar nu scoate fum...

ulei in apa nu este,vasul este curat

abur scotea pe la un furtun de la radiator de incalzire dar la care i-am schimbat colierul si s-a rezolvat,in rest m-am uitat cam peste tot,nu scoate abur,dar ma voi mai uita inca odata mai atent poate totusi gasesc ceva

la un ford pe care l-am avut acum cativa ani am avut garnitura ciupita si se marise nivelul in bia de ulei (era apa in ulei) si avea un fel de spuma pe busonul de umplere a uleiului

Multumesc pentru sfaturi!

Daca ai o problema cu garnitura de chiulasa gasesti ulei in apa...

Garnitura de chiulasa poate fi ciupita si fara sa lase nici un fel de urme doar fum alb. (adica fara ulei in antigel, fara antigel in ulei, fara presiune in instalatie adica furtune tari).

Asa ca cel mai sigur daca nu vezi pe unde scapa si nu lasa balta, iar stationar nu dispare antigelul, du-te la un service care face test de chiulasa. Au un fel de eprubeta cu o solutie care o baga in vasul de expansiune si daca isi schimba culoarea inseamna ca ai gaze in instalatia de racire si evident garnitura de chiulasa ciupita. E destul de ieftin testul pana in ~ 50 ron dar stii de unde sa incepi. Succes !

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa ai in vedere si pompa de apa,e posibil sa curga fara sa sa vezi pierderile prea curand,cel putin la 1,9 PD,nu vezi pana nu demontezi capacul distributiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! vezi ca ai blocul motor fisurat si apa ajunge in capul vreunui piston. Asa a patit si taica-miu la 2 motoare de pe Golf 1. Daca nu reusesti sa-i dai de cap cautand stricaciunile mai ieftine, eu zic sa ai in vedere un alt bloc-motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand lichidul de racire ajunge in capul pistonului,pana sa o elimine pe evacuare,bate motorul de rupe pamantul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urmele de antigel raman, deci daca te uiti atent trebuie sa le vezi. daca aveai apa in istalatie atunci aveai o scuza ca nu vezi pentru ca apa se evapora fara sa lase urme. deci uita-te atent ca e imposibil sa nu vezi pe unde se scurge. succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cu atentie daca e stransa Termocupla, e fapt comun la schimbarea radiatoarelor ca mecanicii nu o strang destul si nici nu schimba saiba de cupru pe care etanseaza, e comun sa piarda pe acolo, la mk2, fiiind pusa in loc putin accesibil nu se vede si probabil curge in trager .

parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand lichidul de racire ajunge in capul pistonului,pana sa o elimine pe evacuare,bate motorul de rupe pamantul

Esti atat de sigur de asta? Ti-am zis ca taica-miu a patit-o la doua motoare 1,6D pe Golf 1 si nu pareau sa bata mai tare decat in mod normal.

Cand o sa rezolve colegu' problema, o sa ne zica ce-a fost si o sa aflam si adevarul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu numai ca bate motorul,chiar da sa se blocheze in timp ce dai la automat la prima pornire si nu te gandi ca bate o jumatate de ora,e vorba de cateva secunde,o ureche novice nu baga de seama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru sfaturi,momentan datorita vremii masina sta pe dreapta...sa se indrepte putin vremea si vad ce se poate face...

de batut motorul nu bate,nu mi-am dat seama oricum de acest lucru

Va multumesc mult la toti pentru sfaturii,sper sa-i pot da de cap la problema si va tin la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dupa cum am promis revin si cu rezolvarea problemei ( un pic cam tarziu dar...de abia vineri am reusit sa-i dau de cap),au fost 2 dopuri de gheata plesnite,problema cea mare a fost ca acele dopuri mai fusesera plesnite odata si cineva inloc sa le inlocuiasca a dat cu poxipol pe ele (in interior) de am fost nevoit sa bat la fiecare dop vreo juma de ora ca sa reusesc sa scot prima data poxipolul dupa care dopul de gheata,si sa le inlocuiesc cu 2 dopuri noi ( am preferat sa cel de-al treilea sa nu umblu ca arata foarte bine...

Oricum toata operatiune a durat ceva pentru ca initial am zis ca pierde pe sub pompa de apa si am desfacut distributia pentru a schimba pompa,dupa ce ne-am apucat de demontat (ajunsesem sa dam cureaua jos) am vazut ca tot pica ceva in spatele motorului pe la mijloc (masina fiind urcata pe elevator),deci a durat un pic si costatarea problemei ca si remedierea...Oricum ma bucur ca odata cu asta masinutza a primit si o curea de distributie noua,asa ca tot raul spre bine!

Se pare ca de vineri si pana azi nu a mai pierdut apa de loc,sper sa fie tot asa.

Multumesc mult celor care m-au ajutat cu sfaturi si sper sa fie si altii care sa invete din asta,asa ca daca dl moderator e de acord as prefera ca topicul sa ramana deschis...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Aceeasi problema o am si eu la 1.6 TD...unde sunt mai exact dopurile alea de gheata ca nu imi dau seama despre ce dopuri este vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate un moderator corecteaza titlul

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mi-am dat seama de ce dop este vorba...am un bloc motor pe acasa si l-am cercetat mai bn. este posibil ca asta sa fie si la mine problema...ca sa schimb acele dopuri trebuie dat motoru jos de pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!