Jump to content

Anomalie incarcare?


alex_87
 Share

Postare recomandată

Buna seara colegii...imi cer mii de scuze daca cumva dublez un topic,dar am o mare problema,la un golf 2 1.6 diesel la relantiu imi "licareste" becul de la baterie...care ar fi cauza?rezolvarea

Mentionez ca am schimbat releul de incarcare,care dupa parerea mea nu necesita schimbat,carbunii aveau aproximativ aceeasi lungime.

Aceasta anomalie apare doar la relantiu si fara consumatorii.

Daca cineva a avut aceasta problema rog sa-mi zica si mie care ar fi rezolvarea!

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu acel bec se aprinde cand alternatorul nu mai incarca normal sau deloc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scartaie cumva cureaua ? Ar mai putea fi si puntea de diode ! Pune un aparat de masura si vezi cat incarca !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu scartaie,cureaua e noua!

De verificat acum cu noul releu nu am verificat cu cel vechi incarca undeva in jur de 12-12.5 motiv pentru care am schimbat releu,dar problema nu s-a rezolvat!

Voi incerca sa masor si acum cu releul nou

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tensiunea de incarcare trebuie sa fie intre 13,7-14,4 volti !

Multa bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alex_87.

exact la fel imi face si mie.destul de slab pentru ca sa vede doar noaptea.

eu am montat un voltmetru in loc la cd-player si imi arata ceva peste 14V fara niciun consumator.

am incetat sa ma ingrijorez.

vezi de ce nu ai in jur de 14V.pot fi multe care sa nu fie in regula.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact @dan66 doar noaptea sau cand e intuneric se vede,deci s-ar putea totusi toata anomalia se fie de la acel martor de bord,ar fi super doar asta sa fie problema si sa nu ma ingrijorez

maine voi verifica inca odata cat incarca,deci 13.7-14 trebuie sa incarce fara /sau cu consumatori,sau dati-mi si mie valorile de incarcare!

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14.4-14.5 trebuie sa fie tensiunea de incarcare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara intre plus si minusul bateriei, cu motorul pornit trebuie sa ai 13.8 -14.5 V, indiferente de consumatori. 12-12.5 V nu e bine nici pe bateria fara incarcare, o baterie incarcata normal trebuie sa aiba 12.6-12.7 V fara consumatori pe ea.

Modificat de rockitos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti s-a slabit" firul albastru" de la alternator,cel care "stinge becul". daca nu face contact bine undeva, palpaie sai ramane aprins.

Asta daca nu ai sub 13 V pe bornele bateriei cu motorul pornit.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TOATE RELELE DE INCARCARE DE PE ALTERNATOR LA NOI AU PLAJA DE INCARCARE 13,8 - 14,3

FUNCTIE DE PRODUCATOR

alex:

1.ca prima chestie poate fi dus rotorul

2.ori trebuie verificate toate cablurile groase, si sa vezi pe unde pierzi tensiune (+ gros de la alternator la electromotor, si apoi la baterie, si cele doua contacte ale minusului de pe caroserie si cutie - se desfac, si se curata fiecare insistent cu smirghelul)

3. la diesel la turatie mica nu are suficienta turatie SA-SI FACA AUTOINDUCTIE daca relantiul e jos

Daca nu este din cabluri singura problema ramane la rotor odata ea ca bobina nu mai face ce trebuia, sau cele doua lacasuri pe care stau carbunii sunt prea uzati.

Ti s-a slabit" firul albastru" de la alternator,cel care "stinge becul". daca nu face contact bine undeva, palpaie sai ramane aprins.

Asta daca nu ai sub 13 V pe bornele bateriei cu motorul pornit.

Firul albastru doar da curentul de pornire.... odata pornit alternatorul,...... el nu mai are nici un rol.

Modificat de Archanghel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Secolul trecut a fost descoperit un dispozitiv de masura numit VOLTMETRU,cu el se masoara tensiunea in diverse puncte ale instalatiei electrice,in functie de rezultate se poate pune un diagnostic corect.PS:bec-ul din bord este alimentat din 2 plusuri,un capat la baterie celalalt la alternator/fir albastru unde apare + cand alternatorul se invarte/bec stins sau - cand alternatorul sta / motor oprit sau curea rupta/bec aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex_87, cind accelerezi becul se stinge ?daca da atunci ar trebui sa fie condensatorul , la mine asa a fost . Ce fel de alternator ai ?marca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da becul se stinge dc accelerez putin,din ce am mai intrebat si stanga in drepta se pare ca dl alternator s-a bulit oricum acolo unde calca carbunii de la releu se vad mici santurii,asa ca toata problema se pare este din alternator pe care probabil imediat cu se indreapta putin vremea voi incerca sa-l reconditionez dc mai am ce reconditiona din el,dc nu imi va ramane doar varianta sa caut unul bun din dezmembrari,dar sa poate nu iau si cu ala o alta tzeapa!

Multumesc mult la toti pentru sfaturii si va voi tine si pe voi la curent cum mai decurge....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da-l jos de pe masina, shimbai carbunii, nu stiu daca la tine stau in releu de incarcare prinsi cu cleme sau sunt lipiti, daca sunt cu cleme e o simplu sa ii schimbi :icon_confused: .Finiseaza colectorul un pic cu smirghel fin pana elimini santurile alea, iar dupa aia cu o lama de cutit mai uzata sau cu o lama de cater tot uzata refa santurile din ele, dar cu atentie sa nu distrugi firele de lita de acolo, operatiunea se cheama decanelare. Nu iti trebuie sa ai mare experienta in domeniu ca sa faci asa ceva, si scutesti si o gramada de bani, deoarece un electrician auto o sa te rupa la pret cu operatiunea asta. Daca nu te descurci apeleaza si la un prieten sa te ajute. Daca nici dupa reconditionare nu incarca cum trebuie alternatoare second pentru VW sunt peste tot, asa ca unul se poate gasi la un pret rezonabil.

Modificat de rockitos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceleasi simptome, doar ca eu am reconditionat alternatoru, incarca 14,4 , releu e schimbat, bateria in stare f buna. Am incetat sa imi mai fac griji legat de acel martor, nu pare sa afecteze cu nimic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.............................. iar dupa aia cu o lama de cutit mai uzata sau cu o lama de cater tot uzata refa santurile din ele, dar cu atentie sa nu distrugi firele de lita de acolo,...................................

Mai oameni buni hai sa o luam simplu.

Sa mai scris, dar vreau sa repet.

Daca nu stiti nici macar cum arata piesa inauntru LA CE MAI DATI SFATURI?

Si, daca nu sunteti siguri, e acelasi lucru.

Aria tehnica nu e arie de dat cu presupusul...... E ARIE UNDE AR TREBUI SA AJUTAM PE CEI CARE NU STIU SI VOR SA INVETE SINGURI CU AJUTORUL NOSTRU.

Daca fiecare ne dam cu presupusul, omul acela care nu are prea multe cunostinte, O SA AJUNGA SA FACA O GRESEALA.

Nu mai va dati cu presupusul..........

ON TOPIC :

Dupa cum am banuit, dupa verificarile de rigoare sunt dusi cei doi colectori de pe rotor.

I-am zis mai intai sa vada de cat e al lui.... daca e de 65 sa-l reconditioneze, daca e de 45 sa caute altul.

Sa vedem, acuma ca e mai cald cum va decide proprietarul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic, si imi cer scuza daca am zis ceva gresit, ca si proprietarul poate sa il reconditioneze, deoarece un electrician o sa ii ia un pret aproape egal cu pretul piesei la second. Stiu exact cum arata un alternator de golf 2, chiar ma uit acuma la unul asemanator dat de prieten sa il reconditionez si nu imi dau seama ce e asa greu sa incerci sa ii schimbi carbunii si sa finisezi un pic colectorul. Nu am zis doamne fereste sa incerce sa schimbe rulmentii sau sa schimbe vreo dioada din puntea de diode singur, operatiune destul de grea, am zis doar sa schimbe colectorii si sa finiseze usor colectorul cu smirghel fin pana elimina santurile care sau format de la carbuni in ani :icon_confused:

Modificat de rockitos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin si cu asa zisa solutionarea a problemei:

-becul inca clipeste cand are chef,dar macar in momentul de fata sunt lamurit ca nu am probleme pe incarcare,verificata

Dupa ce am schimbat releul de incarcare,am tras inca un fir de la alternator pana in baterie,nu am mai tras firul asa cum era el initial din alternator in electromotor si dupa in baterie,direct alternator-baterie,l-am lasat si pe cel vechi asa cum a fost,dupa ce i-am curatat papucii de oxid,am refacut si alimentarea electromotorului si acum incarca 14.3-14.5 V masurata de cateva ori .

Daca tot am ajuns la electrician farurile mele au primit o instalatie noua direct din baterie prin relee,pentru ca la far pe faza scurta ajungeau decat 10.4 V , si eu nu stiam de ce am faruri chioare , dupa toata chestia asta acum ajunge in far undeva la 11.7 V fara motor pornit.....

Oricum la vara as vrea sa iau toata instalatia electrica la verificat si curatat papuci,conexiuni,relee etc pentru ca se pare ca oxidul isi cam face de cap...

Deci revenit la problema initiala se pare ca toata vina o are martorul din bord,ce o avea nu stiu,si deja acum nu mai imi fac asa multe probleme stiind ca incarca foarte bine!!1

Multumesc mult tuturor pentru sfaturi si multi multi KM fara probleme!

Modificat de alex_87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei faruri care sa lumineze corespunzator, pune becuri ca lumea nu chinezarii, ca acestea nu lumuneaza cum trebuie. eu am pus philips blue-vision si parca am xenoane in comparatie cu ce-am avut, adica niste noname.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si cu asa zisa solutionarea a problemei:

-becul inca clipeste cand are chef,dar macar in momentul de fata sunt lamurit ca nu am probleme pe incarcare,verificata

Dupa ce am schimbat releul de incarcare,am tras inca un fir de la alternator pana in baterie,nu am mai tras firul asa cum era el initial din alternator in electromotor si dupa in baterie,direct alternator-baterie,l-am lasat si pe cel vechi asa cum a fost,dupa ce i-am curatat papucii de oxid,am refacut si alimentarea electromotorului si acum incarca 14.3-14.5 V masurata de cateva ori .

Daca tot am ajuns la electrician farurile mele au primit o instalatie noua direct din baterie prin relee,pentru ca la far pe faza scurta ajungeau decat 10.4 V , si eu nu stiam de ce am faruri chioare , dupa toata chestia asta acum ajunge in far undeva la 11.7 V fara motor pornit.....

Oricum la vara as vrea sa iau toata instalatia electrica la verificat si curatat papuci,conexiuni,relee etc pentru ca se pare ca oxidul isi cam face de cap...

Deci revenit la problema initiala se pare ca toata vina o are martorul din bord,ce o avea nu stiu,si deja acum nu mai imi fac asa multe probleme stiind ca incarca foarte bine!!1

Multumesc mult tuturor pentru sfaturi si multi multi KM fara probleme!

Salut,

Dupa multe probleme legate de incarcarea la golful meu diesel,intre care si ce descrisa de tine cu martorul din bord am aflat ca pe ceasurile de bord(instrument cluster) se afla o rezistenta de 23 ohm-i care comanda incarcarea... mai mult ca sigur tu ai acea rezistenta care nu lucreaza in parametrii.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin si cu asa zisa solutionarea a problemei:

-becul inca clipeste cand are chef,dar macar in momentul de fata sunt lamurit ca nu am probleme pe incarcare,verificata

Dupa ce am schimbat releul de incarcare,am tras inca un fir de la alternator pana in baterie,nu am mai tras firul asa cum era el initial din alternator in electromotor si dupa in baterie,direct alternator-baterie,l-am lasat si pe cel vechi asa cum a fost,dupa ce i-am curatat papucii de oxid,am refacut si alimentarea electromotorului si acum incarca 14.3-14.5 V masurata de cateva ori .

Daca tot am ajuns la electrician farurile mele au primit o instalatie noua direct din baterie prin relee,pentru ca la far pe faza scurta ajungeau decat 10.4 V , si eu nu stiam de ce am faruri chioare , dupa toata chestia asta acum ajunge in far undeva la 11.7 V fara motor pornit.....

Oricum la vara as vrea sa iau toata instalatia electrica la verificat si curatat papuci,conexiuni,relee etc pentru ca se pare ca oxidul isi cam face de cap...

Deci revenit la problema initiala se pare ca toata vina o are martorul din bord,ce o avea nu stiu,si deja acum nu mai imi fac asa multe probleme stiind ca incarca foarte bine!!1

Multumesc mult tuturor pentru sfaturi si multi multi KM fara probleme!

Salut,

Dupa multe probleme legate de incarcarea la golful meu diesel,intre care si ce descrisa de tine cu martorul din bord am aflat ca pe ceasurile de bord(instrument cluster) se afla o rezistenta de 23 ohm-i care comanda incarcarea... mai mult ca sigur tu ai acea rezistenta care nu lucreaza in parametrii.

Succes!

care-i rezistenta de 23 ohm-i care comanda incarcarea, sa o putem verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand ceasurile in mana(deci desfacute)a doua de la stanga spre dreapta, este pozitionata pe folia albastra cu circuitele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara

 

Am si eu o problema cu masina din semnatura.... Astazi am mers pe un drum de tara foarte abrupt iar cand am ajuns aproape de destinatie am observat ca imi licare martorul de la bujii (acela spiralat). Am sunat pe cineva si a spus ca este de la stopurile de frana sau swtchul de la pedala... deci am inteles ca nu era ceva grav.... Cand sa plec am observat ca bateria era goala.... abia am reusit sa pornesc masina impinsa si cand am ajuns acasa am observat ca bateria tot goala era...am masurat tensiunea pe baterie la relanti si este aproximativ 12v. Am scos mufa de la alternator si am masurat sa vad daca vine ceva prin mufa catre alternator...nu trece deloc curent. Aveti cumva idee ce ar putea avea de nu se incarca bateria ? 

 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!