Jump to content

Pornire grea pe timp rece


Sorin Paul
 Share

Postare recomandată

Va salut ! imi puteti da o idee sau vreun sfat pentru pornirea grea a masinii mele? tin sa mentionez ca am schimbat recent bateria cu alta noua si rezultatul a fost aceiasi ... orice idee este binevenita! Multumesc in avans !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile incandescente, ori sunt cateva arse ori nu functioneaza corect.

Modificat de vs91mrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am baterie noua (Varta 70A) de 1 sapt, motorina OMV -33 si tot nu porneste daca afara-s sub -20 grade.

E drept ca-mi scapa ceva motorina pe la garnitura capac pompa injectie....e posibil sa-mi intre ceva aer p-acolo si poate din cauza asta nu mai porneste.

Sper sa n-ai aceeasi prb.

PS: trebuia sa ma duc azi in service sa rezolv prb si ghici ce...n-a pornit azi dimineata la -25 grade :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin ce intelegi tu prin pornire greoaie ? invarte degeaba ? nu invarte? si eu am o problema asemanatoare , cu o baterie noua bosch de 75 A , sub - 16 grade ramane epuizata ! daca a ta invarte , poate fi filtru de motorina sau bujiile incandescente !

mclaurian - la tine invarte si nu porneste ? sau invarte greoi pana la epuizare?

Modificat de silv33r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Invarte insa nu porneste!!...i-am dat si vreo 20 de chei si tot mai avea putere bateria...insa de pornit...ioc.

Asta la temperaturi de -25 grade, in rest porneste f bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi filtru de motorina ! eu asa am patit aveam un dop de gheatza , uitate la conductele care ies din filtru , daca au sau nu motorina !

Modificat de silv33r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin ce intelegi tu prin pornire greoaie ? invarte degeaba ? nu invarte? si eu am o problema asemanatoare , cu o baterie noua bosch de 75 A , sub - 16 grade ramane epuizata ! daca a ta invarte , poate fi filtru de motorina sau bujiile incandescente !

mclaurian - la tine invarte si nu porneste ? sau invarte greoi pana la epuizare?

Invarte electromotorul decupleaza si nu apuca sa alimenteze pompa de injectie

Invarte insa nu porneste!!...i-am dat si vreo 20 de chei si tot mai avea putere bateria...insa de pornit...ioc.

Asta la temperaturi de -25 grade, in rest porneste f bine.

Exact ca la mine , baterie schimbata de o saptamana la fel se comporta , eu am o baterie 75A Rombat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi verificati filtru de motorina ! si apasati si pe tija de la egr sa vedeti daca se apasa !

Modificat de silv33r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asigurativa ca bujiile functioneaza corect,si montativa pe tur intre pompa si filtru asta.Va garantez ca nu veti mai avea probleme cu pornirea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca totu tine de injectoare, baterie si starea motorului. eu am tinut masina pe dreapta mai bine de 3 saptamani cu tot cu zapezi cu friguri si cu ce mai suntem obisnuiti dar cu toate astea acum 2 zile la -20 de grade noaptea...a trebuit sa plec si am pus contactul de 3 ori sa se stinga bujiile si dupa ce a invartit o data motoru a luat-o desi am crezut ca o sa imi rog moartea langa ea ca, mai aveam putina motorina si la ce calitate buna e la noi la pompe credeam ca e marmelada.....deci...aveti grija sa nu va fi inghetat motorina pe conducte sau chestii de genu asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce se stinge ledul de la bujii acestea mai raman catva timp alimentate , asa ca degeaba pui contactul de cateva ori, mai bine astepti inca cateva secunde dupa stingerea ledului, eu asa fac si n=am ratat nicio pornire chiar si la -22 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinelu2006...asa am facut azi...am facut contact de vreo 3 ori (dupa ce s-a stins beul de la bujii) si a luat-o din prima...o fi semn ca tre' sa-mi schimb bujiile???...totusi, cu motorul cald, pe la 2500 rot se intrerupe...de la ce-o fi oare???

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorina proasta,zic eu....se face ca si marmelata in rezervor si din cauza aia :) incearca sa bagi ceva motorina mai scumpa dar fi atent sa fie dinaia care rezista pana la -30 de grade si nu ar mai trebui sa ai probleme, chiar daca o sa trebuiasca sa lasi mai mult pe buji sau sa pui contactu de 2-3 ori.....daca iti porneste asa mai mult ca sigur ca nu are nici o problema masina, ai sa vezi ca la vara o sa-ti porneasca la sfert de cheie.

mclaurian

nu era vorba de alimentarea bujiilor era vorba de incandescenta lor ca sa poata incalzi motorina care ajunge la ele......

Modificat de alinelu2006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutam.

iarna ai cele mai interesante experiente...

trebuia sa plec cu ea neaparat a doua zi, asa ca atunci cand s-au anuntat la noi -30 am pornit-o cate jumatate de ora din 4 in 4 ore. a meritat efortul de nesomn. mi-am facut a doua zi treaba cu ea, si am si ras de cei caraora nu le-au pornit masinile in ziua aceea, intrebandu-i daca au masini doar pentru vara.

a doua zi, insa, am facut-o pe viteazul si n-am mai pornit-o de la 6 seara, asa ca la 8 dimineata n-a mai pornit.

bateria, 80A, invartea un pic, dar ceva "patina" si nu dadea motorul peste cap.

cand e frig extrem si eu pun bujia de trei ori, iar dupa ce se stinge martorul, a treia oara mai astept 3-4 sec si apoi dau cheie. si o ia(asa m-a invatat un camionagiu)...nu insa si in dimineata ce care va vorbeam. nu stiu de ce "patina", dar senzatia mea a fost ca era ceva mecanic.

am pus bateria in casa la incarcat, dar acelasi rezultat: "patina". iar s-a descarcat

noroc insa tot cu camionagiul...la indicatiile lui

cu mare, mare grija am facut foc sub ea. poate o sa radeti de metoda mea, dar a mers. cu bateria reincarcata si cu jar sub baie am pornit-o.

dupa aceasta "aventura" n-am mai riscat nimic, am bagat-o in garaj

cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu iti invartea motoru din cauza uleiului care era extrem de gros, poate ca daca il scoteai era mai gros decat mierea....greu de crezut dar adevarat. de aceea tractoarele universal 650 cu care eram toti obisnuiti sa le vedem pe campuri iarna se porneau cu flacara, incalzeai baia de ulei si dupa aceea porneau. de aceea e bine ca schimbul de ulei sa se faca inaintea iernii, pentru ca sa nu aiba o vascozitate prea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La a lui taicmiu a schimbat si uleiul si bujiile + un drac de baterie noua Rombat 75ah ceva cu calciu si tot nu porneste cum trebuie. cred ca e electromotorul ca da cheie invarte putin si ramane cuplat. stiti cat e unul nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nou e foarte scump...undeva pe la 200 de euro daca nu ma insel si chiar nu cred ca merita avand in vedere ca nici nu mai e original, mai bine cauti la vreun schort sa il cumperi unde au schimbat tot in el sau daca nu ial pe ala de pe masina si cauta pe cineva sa ii schimbe in el toate periile si etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Imi cer scuze, am gresit topicul .

Modificat de Adrian93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!