Jump to content

multe probleme skoda octavia 1


dcm
 Share

Postare recomandată

salut!. vineri, 03.02.2012, am garat masina ( skoda octavia 2002 1,6 benzina ) in curtea blocului in perfecta stare de functionare. dupa patru zile de multa zapada, marti 07.02.2012 am pornit-o si au inceput problemele:

- in prima faza s-a aprins martorul ASR in bord ( mentionez ca am miscat-o cativa centrimetrii );

- in a doua faza, de cate ori opresc motorul, porneste electroventilatorul ( porneste si cand motorul este rece ).Se opreste numai cand scot borna de la baterie;

- si in ultima faza, in data de 08.02.2011, masina nu a mai pornit. Am dat la automat pana am terminat bateria.

astept o parere. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai dat la automat pana sa terminat bateria , poate fi filtrul de motorina , poate a prins un dop de gheatza , si ii dai la automat pana te plictisesti , si martorul de la asr sta aprins si acum ? sau sa stins ?

Modificat de silv33r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a zis clar...ca e benzina

doar cu o fiagnoza aflii clar despre ce e vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dcm - daca iti pornesc ventilatoarele tot timpul, e foarte posibil sa fie dusa unitatea de comanda situata pe lonjeronul stg. fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu asa ceva si era dus termostatul, mentionez ca pornea termocupla si aveam aprins martorul ASR insa eu in loc sa scot borna de la baterie scoteam un releu ce se afla sub parbriz pe langa filtrul de aer(o cutiuta neagra...scoti capacul si sunt 2 relee...scoti unul din ele dar nu mai stiu care).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am reincercat sa o pornesc. a pornit si apoi a murit motorul. nu am fortat prea mult sa nu omor bateria. am tractat-o pana la un mecanic si maine vad ce are. mai multi mecanici au spus ca are un dop de gheata ( in noaptea de dinainte sa nu mai porneasca au fost -25 grade )

celelate probleme: asr aprins si electroventilatorul partea a doua.

PS toate problemele au aparul in doua zile succesive: prima zi s-a aprins asr -ul si a luat-o razna electroventialatorul, iar a doua zi dimineata nu a mai pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este dus termostatul care se vinde doar cu carcasa in care este montat.Carcasa respectiva cuprinde si contactul cu senzorul pentru releu si care din cauza ca termocupla nu mai functioneaza da semnale aiurea care duc la pornirea ventilatorului auxiliar (are 2 ventilatoare unul principal + cel auxiliar).Aceleasi probleme le-am avut si eu inclusiv faptul ca ramanea aprins in bord martorul ASR.Dupa inlocuirea termocuplei (carcasei respective in care se gaseste) se sterge cu vag-com eroarea si problema se rezolva.Pe mine inlocuirea termocuplei m-a costat in noiembrie - atunci am avut aceasta problema - 350 lei cu manopera cu tot.Particularitatrea termocuplei la 1,6 MPI tip motor AVU si BQF este ca ea practic nu are nimic insa in carcasa aceea de plasic de care zic ea este tinuta in pozitia normala de functionare de doua picioruse tot de plastic care dupa un timp si in special cand vine vremea rece ,se rup si termocupla nu mai este in pozitie normala de fuctionare ea fiind cazuta in acea carcasa si nu mai inchide sau deschide circuitul de antigel cum trebuie.Tot in acea carcasa fiind si senzorul ptr releul ventilatorului acesta nu mai primeste semnal corect privind temperatura lichidului de racire si probabil este setat din fabricatie ca in aceasta situatie sa porneasca ventilatorul probabil in ideea ca sa nu se supraincalzeasca motorul care ar duce la probleme mult mai serioase.Sa nu cauti separat sa cumperi termocupla fiindca si daca gasesti tot nu ai ce face cu ea.

Cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ca intervin..o documentatie..se poate pune la o skoda de 110 cai senzor presiune turbo de 131 cai???

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
tzapu_skoda_nr1

sa va povestesc ce mi sa intamplat cu skoda mea

recent tocmai i-am spart motorul la masina din semnatura mi sa strambat biela de la pistonul 3 si mi-a gaurit blocul motor de toata frumusetea

mi-a rupt termoflotul,baia de ulei,sorbul de la ulei

si relativ la o viteza nu foarte mare la 150 km/h

cauza probabila nu am gasito

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prezon rupt la biela ? si automat a aruncat biela prin bloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tzapu_skoda_nr1

nu sa rupt prezonul sa rupt biela de la jumatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
tzapu_skoda_nr1

motorasul meu sa spart din cauza la injectorul nr3 ca a bagat mai multa motorina decat a trebuit

aceasta explicatie mi-au dato mecanici

daca ajuta pe cineva mai am piese de motor,pistoane,ambreiaj volant bimasica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi se pare asa de plauzibil...injectorul 3 are si un 'cui', din cate stiu nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tzapu_skoda_nr1

nu stiu sa spun dar ma interesez si o sa revin cu mai multe detaliii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
tzapu_skoda_nr1

motorul sa spar din cauza ca injectorul 3 la turatie mare baga mai multa motorina decat trebuie

trebuie sa schimb injectorul 3 si 4 ca masina sa mearga normal

[reclame]

Modificat de BLiTZ
reclame
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o prostie..multumim de reclama!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut  :icon_thumleft:  :10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!