Jump to content

DTC 17978


eugend
 Share

Postare recomandată

in urma testarii interfetei de la lorand am descoperit urmatorul DTC:

1 DTC's Found:

17978 - Engine Control Module Blocked by Immobilizer

35-10 - - - Intermittent

Ce poate sa fie asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

This DTC is common in immobilizer equipped cars. It means that at some point,

the negotation between the ECU and the Immobilizer failed. To find out why,

you should scan the Immobilzer itself for fault codes. In most US models, you

do that at 17-Instruments, but the Eurovan (T4) is an exception. Like many

pre-2000 Euro models, it has a seperate Immobilizer box at addess 25.

Ai sters eroarea ? daca reapare trebuie sa-ti pui intrebari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde e Immobilizer asta. Eu nu pot sa ma conectez la alte module decat Engine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am eu

Immobilizer troubleshooting

Requirements

Voltage supply OK.

Diagnostic wire between instrument cluster and VAG1551 OK.

Valid wiring diagram and Repair Manual available.

Malfunction

Engine does not start (when starting, engine runs and stalls after approx. 1 second)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulul 25-Immobilizer NO ERRORS.

Ceea ce este cel mai deranjant este simptomul. Adica motorul se opreste imediat dupa ce a pornit. Tinand cont ca nu se intampla foarte des am sa mai astept sa vad daca imi mai da eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pe schema electrica alimentarile si masa modulului imobilizatorului(247). Daca acesta nu mai este alimentat, nu storeaza intern nici un cod de eroare in schimb ECU pierzand comunicarea cu imobilizatorul storeaza DTC-ul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu alta cheie, ar mai trebui sa ai inca una. Un prieten a avut problema aceasta, schimband cheia, a revenit totul la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in cazul acela ECU avea storat codul de eroare iar immobilizerul nu ?

Pentru ca orice problema ar fi intervenit cu immobilizatorul legat de transponderul de cheie ar fi declansat un cod si in Immob. (lucru pe care Eugen nu il are)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era exact situatia lui Eugen. Am sters codurile de eorare si nu au mai reaparut de atunci. (A trecut deja o luna)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lorand

Nu are cum sa fie de la cheie. Cheia nu are imobilizator pe ea.

Tu ai tot golf3 si stii cum e cheia.. deci....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andi, poti sa-mi zici si mie unde e localizat imobilizatorul?

Multam de schema dar habar nu am unde sa ma duc la masina sa caut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andi, poti sa-mi zici si mie unde e localizat imobilizatorul?

Multam de schema dar habar nu am unde sa ma duc la masina sa caut.

De obicei imobilizatorul e montat in instrument cluster in bord. La tine nu stiu exact.

Teoria cu a doua cheie s-ar putea sa functioneze, orice masina cu imob. are in cheie o bobina care o identifica in mod unic - poate te-a lasat bobina/cipul cheii, asa ca incearca cheia de rezerva.

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreg sistemul imobilizatorului de pe golf III pana in 95 este compus din:

a. Sistemul electronic de control al imobilizatoruliui (J363) - este situat pe coloana volanului

b. ECU "imperecheat" (adaptat) cu imobilizatorul

c. Bobina de citire a cheii - situata pe cilindrul contactului de cheie

d. cheile (cu transponder) adaptate la imobilizator

Intr-adevar Lori si Bogdan aveau dreptate. Daca eroarea apare intermitent, imobilizatorul reseteaza DTC-ul la scoaterea cheii din contact asa ca daca ti se mai intampla, citeste DTC-urile fara sa scoti cheia din contact ca sa vezi exact de unde apare problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina mea e din septembrie 95 dar cred ca e acelasi lucru.

Pe cheie nu exista partea aceea neagra micuta.. dar o fi ceva inauntru dupa cum spuneti voi. O sa umblu cu laptopul dupa mine sa vad pote prind vre-un DTC la imobilizator.

Multam de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara l-am prins:

La imobilizator

1 DTC's Found:

01176 - Key

07-00 - Signal to Low

La engine:

1 DTC's Found:

17978 - Engine Control Module Blocked by Immobilizer

35-00 - -

citirile le-am facut fara sa scot cheia din contact.

De azi am luat cealalta cheie savedem daca se mai repeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci buba-i de la cheie sau bobina de citire.

a. Incearca cu alta cheie

b. Verifica contactele electrice si eventualele "mizerii" de la bobina (linga contactul de cheie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce cu a doua cheie am avut aceleasi probleme am demontat bobina imobilizatorului care se gaseste pe contact si am curatat contactele imobilizatorului (iesire bobina si iesire ECU).

De joi nu am mai avut probleme.

Sper sa-i fi trecut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!