Jump to content

Golf 6 - Probleme baterie


jordas10
 Share

Postare recomandată

Salutare, 

de o perioada incoace pe VCDS imi apare o eroare legata de J367 (atasat poza cu eroarea VCDS). Initial am crezut ca e problema cu bateria, drept urmare mi-am schimbat bateria cu o Varta e39 AGM (masina e cu sistem Start/Stop). Dupa schimbare, la o scurta perioada a incetat sa functioneze sistemul S/S, si de atunci imi apare eroarea sus mentionata. Mi s-a facut diagnoza si asta este singura eroare. O fi senzorul de pe Borna (5C0915181A)?

P.S. 1: Am valori atat din cablu de la CAN catre J367, cat si din senzor de pe borna (am masurat voltaj, pe un pin imi iese 11.57V (care este -) si ceva 2,45V (cu aproximatie, care presupun ca e firul de date)

P.S. 2: Am testat inclusiv generatorul si mi-a dat la test okay

P.S. 3: Nu-mi descarca bateria, si nu am probleme de pornire (asta ma duce sa cred ca nu e o problema de scurt sau cablu rupt)

Poate sa-mi confirme/infirme cineva ca o fi problema cu acel senzor J367?

IMG_0074.JPG

IMG_0089.PNG

Modificat de secan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna ziua!

Sa va povestesc:

Am coborat la masina acum 2 saptamani am bagat cheia in contact si s-au aprins toti martorii in bord iar masina nu mai pornea. Am inteles ca ar fi murit bateria ( masina e vw jetta din 2006 tdi 2.0, cu bateria originala sau una cumparata de la vw) ma asteptam oarecum sa se intample si asta. Am pus clestii de la un coleg, a pornit, am fost si am cumparat baterie noua si au schimbat-o cei de acolo fara sa imi dea si garantie pentru ca nu se ocupa de asta si colaboreaza cu cineva si sa ma duc acolo. Evident ca nu am putut sa ajung acolo fiind convins ca problema e rezolvata. Dupa 2 saptamani in care am mers vreo 600km ...surpriza....aceeasi faza, toti martorii in bord aprinsi si masina nici nu se mai deschide, trebuie sa bag cheia. 

Eu nu ma pricep la masini de nici o culoare. Din ce am mai intrebat ar fi alternatorul, cureaua de distributie, etc. 

Oare am omorat si bateria asta? exista posibilitatea sa merg atat de mult doar pe baterie avand in vedere ca am folosit incalzirea in scaune, in oglinzi, radio si toti consumatorii masinii mereu? Se poate ca alternatorul sa nu incarce suficient?

Astazi nu am unde sa merg sa vad, o sa incerc sa o pornesc la fel ca si tura trecuta ca sa ajung la un service macar. Va intreb pe voi de o posibila cauza, ca sa am ce discuta cu cei de la service pentru ca stiu ca majoritatea cauta sa dea teapa celor care nu au cunostinte despre acest domeniu si nu vreau sa ma puna sa fac ceva inutil. 

Va multumesc anticipat!

Modificat de Bogdan Balint
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O posibila cauza poate sa fie alternatorul care nu incarca.O alta poate sa fie un consum ascuns ,care papa baterie in timp ce masina sta oprita.Si o alta cauza,nu stiu daca se aplica la masina ta, poate sa fie faptul ca bateria a fost schimbata si nu a foast "scrisa" in computer sa o recunoasca si sa stie cum sa o incarce.Ma rog asta e la masinile mai noi ,cu start-stop si baterie AGM. Pareri personale toate trei .

In plus , drumurile scurte sunt problematice pentru baterie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e destul de ciudat, pentru mine cel putin. am fost azi si am pornit masina(mi-a dar cineva curent), a mers fara probleme, am ajuns acasa si am pornit toti consumatorii la maxim.(dupa teoria mea, daca bateria era moarta nu ar mai suporta o alta pornire cum nici nu ar putea fi incarcata de alternator daca acesta nu functioneaza) dar se pare ca a pornit. cel mai probabil este ceva ce imi papa bateria cat masina e oprita(cum spui tu).....ma gandesc la incalzirea de la oglinzi....e singura modificare facuta in ultimul timp(in ultimele 2 zile am lasat incalzirea deschisa permanet). Sper sa fie maine deschis un service sa pot rezolva enigma mea. 

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era una din variante... vreo alta modificare electrica de curand pe masina?

daca nu, trebuie pus multimetrul si vazut ce consumuri ai, eventual verificare si cu vcds

martorul de pe baterie e verde?

in final, daca totul e in regula la masuratori, alternatorul incarca cum trebuie etc iei alta baterie - pe asta ai luat-o busita

Modificat de Mistery
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, Bogdan Balint said:

e destul de ciudat, pentru mine cel putin. am fost azi si am pornit masina(mi-a dar cineva curent), a mers fara probleme, am ajuns acasa si am pornit toti consumatorii la maxim.(dupa teoria mea, daca bateria era moarta nu ar mai suporta o alta pornire cum nici nu ar putea fi incarcata de alternator daca acesta nu functioneaza) dar se pare ca a pornit. cel mai probabil este ceva ce imi papa bateria cat masina e oprita(cum spui tu).....ma gandesc la incalzirea de la oglinzi....e singura modificare facuta in ultimul timp(in ultimele 2 zile am lasat incalzirea deschisa permanet). Sper sa fie maine deschis un service sa pot rezolva enigma mea. 

multumesc!

incalzirea oglinzilor nu lucreaza fara contact.

masoara consumul de curent, in standby - cu un ampermetru - toate usile inchise, masina incuiata - consum maxim dupa vreo 20 minute trebuie sa fie sub 0.04A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Am un golf 6,1,6 TDI cu starstop,urmează să cumpăr o baterie noua vatra silver dinamic AGM E39 70Ah si as vrea sa stiu daca trebuie codata cu vcsd?

Modificat de frincu_danut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am inteles cea noua nu are cod

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Se dau un Golf GTI și o Varta Silver Dynamic de 77Ah si 780A care mai are putin si face 3 ani. Ieri dimineață am vazut ca a pornit ceva mai greu, din prima, dar nu cu același zvac ca vara. 

Cu VCDS la measurements blocks, arata 11.562 având contactul pus, scade in jur de 9 la pornire si urcă la 14 imediat după.

Sa comand o altă baterie? Nu as vrea sa ma prindă în offside. 

Mai jos un filmuleț, am pus un mare sticker pentru niște chestii de la muncă.

 

Modificat de Grofu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie necesar sa te pregătești de o baterie noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ma apuc de căutări. Sa raman tot pe Varta sau sunt baterii mai bune? E cam aiurea ca m-a ținut nici 3 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, 

Am o problema ciudata legată de baterie/alternator, nu știu sigur, dar la viteza mai mare, gen 120-130km/h se aprinde martorul de baterie. Ați mai pățit așa ceva ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa-i o diagnoza/scanare si posteaza erorile stocate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut când mașina era pe loc si nu apare nici o eroare. O sa fac încă o scanare in timp ce merg cu ea si revin.

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil nu o să ai eroare pt că ar fi rămas stocată. Mult mai elocvent ar fi să faci un log în mers pe nişte canale din care să reiasă tensiunea bateriei, generator load, viteza şi turaţia (cred că gr.4 şi gr. 5, nu ştiu pe unde este generator load, din ce văd AICI ar trebui să fie pe 53). Porneşti maşina, conectezi diagnoza, selectezi canalele respective, dai să facă log, pleci cu maşina la plimbare, după ce opreşti maşina fără să opreşti motorul dai Done. Apoi pui logul aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am încercat, dar nu apare nici o eroare.

Am observat ca dacă o țin turată la 3000 turații, se aprinde becul si dacă scad turațiile se stinge. Poate sa fie de la curea sa derapeze la turații mai mari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că dacă derapa într-atât încât să nu mai încarce corect şi-ar fi spart capul până acum (gândeşte-te că alternatorul încarcă suficient şi la ralanti, ca să nu mai încarce trebuie să aibă turaţia mai mică, ori între 3000 rpm şi sub 600-700 rpm este diferenţă mare). Şi cred că ar scoate ceva sunete, fluierat, scârţâit.

Ar putea în schimb să patineze rola, dar şi aia cam scoate sunete. Ascultă dacă se aude ceva prin zona curelei dacă nu probabil releul de încărcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul l-am schimbat de doua ori pana acuma într-un an jumate. Ii posibil sa se strice releul din cauza alternatorului sau pur si simplu trebuie sa pun un releu original ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un releu de calitate, de preferat original. Am văzut pe aici postat, nu mai îmi amintesc de cine, un releu aftermarket  desfăcut şi era foarte neglijent făcut. Acum depinde şi ce firmă ai pus. Cel mai bine dai jos alternatorul şi îl duci la un centru care se ocupă de aşa ceva să îl verifice. Poate că o să te coste mai mult, dar dacă continui aşa să-l repari de două ori pe an o să vezi că de fapt este mult mai puţin, ca să nu mai zic de bătaia de cap şi dacă se mai lasă şi cu baterii stricate......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect. releu doar Bosch sau Valeo.  orice alta marca de releu e gunoi

si gandeste-te ce iti este mai rentabil.. sa pui un alternator nou complet... sau sa arzi cateva calculatoare la masina? 

nu mai umblati dupa ieftineli

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!