Jump to content

Golf 6 - Probleme baterie


jordas10
 Share

Postare recomandată

Ultimul cred ca a fost bosch, trebuie sa mai verific odată, dar o sa încerc si Valeo.

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la mecanic si se pare ca problema a fost rotorul de la alternator.

30 ron a costat piesa si 150 manopera :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut la masina din semnatura bateria nu este codata corect

Am intrat cu vcds pe engine- 61 baterry regulation si spune ca eu am JCB , iar eu pe masina am varta

atasez mai jos poze

problema este ca la bateria mea varta care este originala nu am cod BEM

CUM O CODEZ??

Am gasit o hartie lipita de fabrica pe laterala masinii

Va rog ma puteti ajuta cu codarea cu VCDS??

 

IMG_20190625_140432.jpg

IMG_20190625_142126.jpg

Modificat de mihaiionascu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Cum bateria originală, identică cu cea din foto a colegului de mai sus, Made în USA, e pe ducă după doar 6 ani (da, poate sunt eu de pe alte vremuri, dar mi se pare puțin), m-am orientat la Varta AGM 70AH START-STOP 570901076 E39. Mașina are SS. Întrebarea pentru codare este: pot s-o  fac singur în condițiile în care nu am nici soft vcds, nici cablu sau vreo interfață? Pe la mine prin zonă dacă mergi la un service să-ți facă un test, pac ai decartat 100 de lei. Mai bine cumpăr interfața cu cablu usb și eventual iau ceva vcds free. Ce spuneți?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dacă citești tot ce am scris despre procedura... 

Nu merge sa cumperi o clona și soft original de la ross tech... O sa lucrezi cu softul care îl primești la chinezărie. 

Mai departe, ai toate informațiile pe forum, decarteaza un pic de timp sa le citesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De OBDeleven ce spuneți? Pare că face același lucru ca vdcs. Are interfață ok, licență pro ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am schimbat rcd 310 cu rns 510 iar după o săptămână în care nu am pornit mașină deloc, am rămas fără gram de curent. Este posibil ca din aceasta cauza sa moara bateria? Are rns ul cooler care poate rămâne pornit după scoaterea cheii din contact? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vb de Golf 6-nu,nu asta e cauza. Verifica starea de sanatate a bateriei si consumul masinii de curent in stand-by.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria are 3 luni. Încărcarea este buna. Am verificat consumul imediat după montarea acesteia și nu mi s a părut sa fie vre un consumator. O sa l mai verific încă o data pe o perioada mai lunga de timp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce intelegi prin ,,nu mi s-a parut sa fie vreun consumator"...Are consum mare sau nu? Ce valoare are?  La fel-poti avea o baterie defecta. Mergi cu ea la garantie..daca are 3 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificat încărcarea, valoare 13,8.Nu e prea puțin? Sa se fi dus alternatorul? În repaos bateria are doar 12 v. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În repaus după puţin timp după ce ai oprit motorul sau după o noapte?

Chiar şi cu o încărcare de 13,8 la o baterie nouă nu prea ar avea voie să scadă tensiunea la 12V. Spre comparaţie bateria  mea are vreo 5 ani şi după o noapte are 12,5-12,6V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avind in vedere ca a descarcat-o complet...acum nu are cum sa aibe mai mult.Dupa un ciclu complet de incarcare,pe redresor,poti sti exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai dreptate nu văzusem postarea unde zicea că s-a descărcat complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Măsurat din nou... încărcare 13,4 v. Măsurat curent... cu mașina încuiată 0,04 iar cu ea deschisa 0,10. Tensiune pe baterie 11,90 v. Ori bateria e defecta, deși are doar 3 luni, ori la încărcare e problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul în stand-by este ok. După o descărcare completă o baterie se poate defecta, dar.....

47 minutes ago, spido said:

Dupa un ciclu complet de incarcare,pe redresor,poti sti exact.

În cel mai rău caz, dacă nu ai redresor, fă un drum lung de vreo 20 km şi măsoară după aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Poate este o intrebare stupida, bear with me.

Se da un VW Jetta din 2015 care a stat pe dreapta o vreme. Bateria slaba, am pus-o pe un redresor. Masina este parcata afara insa nu am reusit sa inchid toate usile.

Cum fac asta? Cea de la sofer am inchis-o manual cu cheia, insa restul au ramas deschise.

 

Modificat de DOL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum fara baterie. Pune o baterie temporara sau ia curent de la o alta masina, o inchizi din cheie cu capota deschisa, scoti bateria si inchizi capota. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Golf 6, 1.6TDI, CAYC,  DSG 7. Dupa schimbarea oringurilor de la injectoare si a garniturii de la capac au inceput sa apara urmatoarele probleme: 1100 rot/min la relanti (in majoritatea timpului), volan ce se invarteste greu cand masina este stationata (la parcare), Start-Stop System Error afisata (Start - Stop nu mai functiona). Baiatul care a pus testerul, a scos bornele bateriei (erau stranse bine) si cablul care se duce la masa de pe caroserie, deoarece eroarea indicata de tester era la baterie (foto jos). Dupa reconectarea cablurilor de la baterie, testerul a aratat aceeasi eroare. Cert este ca masina a mers mai bine, relantiul este la 800rot/min, volanul merge bine, nu mai apare in bord eroarea Start-Stop System Error, Star-Stopul functioneaza bine, dar eroarea la baterie persista. Bateria este in stare foarte buna. Mecanicul crede ca undeva nu face masa bine si urmeaza sa ma programez la servis. Ce parere aveti? 

Eroare baterie.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
On 6/26/2017 at 2:53 PM, secan said:

Salutare, 

de o perioada incoace pe VCDS imi apare o eroare legata de J367 (atasat poza cu eroarea VCDS). Initial am crezut ca e problema cu bateria, drept urmare mi-am schimbat bateria cu o Varta e39 AGM (masina e cu sistem Start/Stop). Dupa schimbare, la o scurta perioada a incetat sa functioneze sistemul S/S, si de atunci imi apare eroarea sus mentionata. Mi s-a facut diagnoza si asta este singura eroare. O fi senzorul de pe Borna (5C0915181A)?

P.S. 1: Am valori atat din cablu de la CAN catre J367, cat si din senzor de pe borna (am masurat voltaj, pe un pin imi iese 11.57V (care este -) si ceva 2,45V (cu aproximatie, care presupun ca e firul de date)

P.S. 2: Am testat inclusiv generatorul si mi-a dat la test okay

P.S. 3: Nu-mi descarca bateria, si nu am probleme de pornire (asta ma duce sa cred ca nu e o problema de scurt sau cablu rupt)

Poate sa-mi confirme/infirme cineva ca o fi problema cu acel senzor J367?

IMG_0074.JPG

IMG_0089.PNG

Cum ai rezolvat problema? ..am aceiași eroare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara,

 

Am doua intrebari referitoare la bateria masinii (Golf 6 1.4 TSI 2010):

 

a) Bateria actuala de pe masina este bateria originala din 2010. Are 44Ah. Am fost la Caranda baterii, si mi-au recomandat baterii de 62Ah sau 63Ah, atunci cand voi dori sa o schimb pe aceasta.

Intrebare: cu aceste baterii mai mari, este si intensitatea curentului de pornire (impuls) , mai mare ? Daca da, exista riscuri in timp privitoare la instalatia electrica si/sau electronica a masinii ?

 

b) Bateria actuala da semne de oboseala la acest final de toamna (frig, umezeala, 13 ani vechime, etc).

Dupa 7-8 zile cu masina nemiscata din parcare, masina nu mai porneste la automat. Bordul se aprinde cand pun contactul, dar motorul nu porneste cand incerc.

Dupa inca 2-3 zile de stat cu bateria neincarcata si cu masina in parcare, atunci cand pun contactul, bordul se aprinde. DAR, atunci cand incerc sa pornesc motorul, nu numai ca nu porneste, dar simt intepaturi in degetele mainii drepte care tine cheia in contact -> intepaturi tip "curentare".

Aveti idee de la ce poate veni asa ceva ?

Mentionez ca "in rest", adica cu bateria incarcata, masina functioneaza fara probleme, iar aceste simptome ciudate nu exista.

 

Multumesc mult,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Văd că a mai întrebat cineva pentru 1.4 TSI dar care este amperajul MAXIM (la achiziționare de baterie nouă) pentru Golf 2.0 TDI, CFFB, Blue Motion? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista un amperaj MAXIM, esi limitat doar la dimensiune, sa incapa in locas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,

 

Am un Golf 6, 1.6 TDI cu Start Stop.

Am înlocuit bateria Varta AGM 12V 70AH 760A E39

cu una nouă            Varta AGM 12V 70AH 760A A7

La pornire mi s-au aprins martorii din bord dar s-au stins după ceva timp/porniri succesive.
Mai este nevoie sa codez bateria?  Eu (si altii in link) zic ca bateriile sunt identice, ultima e doar un model mai nou.
Ce parametrii se codează?

Service-ul care a montat bateria ma trimite la alt sediu unde pot face asta gratuit. Inca nu mi-au dat garantia. Nu vreau sa pierd 1h din viata degeaba.

Modificat de vlad0ne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!