Jump to content

Golf 6 - Probleme baterie


jordas10
 Share

Postare recomandată

Superb...m-am temut de asta, din cate am cautat un alternator nou e vreo 2k lei, avand in vedere ca am start-stop la masina. Recomanzi o anume marca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bosch, Valeo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

update la povestea mea: m-am dus la un atelier unde un baiat de treaba mi-a pus carbuni noi la releul vechi pt 50 de lei, m-am dus la un alt service, pt 300 de lei mi-a dat jos alternatorul si mi-a schimbat releul la loc cu cel original cu carbuni noi. m-am dus cu releul incompatibil inapoi la service-ul care m-a tepuit si i-am explicat ca asta nu-i releu pt masina mea. mi-a dat banii pe el inapoi (300 de lei din cei 870 cat imi luase sa il schimbe) si asta a fost... morala: BINE ca am CERUT SI PASTRAT releul vechi cand l-a pus pe ala incompatibil pe masina ca altfel acuma dadeam bani si pe alt releu oem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Seara buna, astazi printre alte probleme, am descoperit ca alternatorul imi incarca 13.8v in gol, in sarcina, cald afara, cu clima pornita, radio, iluminare pe automat, chiar si faza lunga combinat, 13.7v.Mi se pare un comportament ciudat, martorul de baterie nu apare in bord aleator, doar la pornire sta un pic mai mult dupa ce se sting martorii normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că este normal, depinde şi de gradul de încarcare al acumulatorului. Înainte am avut un releul Cargo cred şi încărca în mod invariabil cu peste 14V. După ce a crăpat (a ţinut cam 1 an) am pus unul Bosch şi observ aceeaşi chestie ca şi la tine, cand este destul de cald afară sau după ce parcurg o distanţă mai mare tensiunea scade pe la 13,8. Eu zic că este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, in diminetile din ianuarie aveam 14.3/14.4 constant, de atunci nu am mai masurat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
On 01.06.2025 at 21:15, sdR+ a scris:

Seara buna, astazi printre alte probleme, am descoperit ca alternatorul imi incarca 13.8v in gol, in sarcina, cald afara, cu clima pornita, radio, iluminare pe automat, chiar si faza lunga combinat, 13.7v.Mi se pare un comportament ciudat, martorul de baterie nu apare in bord aleator, doar la pornire sta un pic mai mult dupa ce se sting martorii normal.

Este ok, e normal cand vorbim de o masina cu un anumit nr de km, e camd afara, etc. Nu are de ce sa se aprinde martor în bord, eventual verifica starea de sănătate a bateriei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Llambini2012

La Golf 6  1.6 Tdi  cod motor CAYC din 2012  a stat citeva luni bateria a cedat si a trebuit schimbata .S-a montat o baterie noua Varta AGM de 70 A ,masina e dotata cu start stop ,masina a pornit dar in ceasul de bord a ramas aprins avertizarea de baterie ,s-a stins dupa vreo 70 km parcursi.A doua zi masina nu a mai pornit bateria era descarcata, dupa incarcarea cu redresor masina a pornit dar au aparut probleme ,climatronicul se tot aprea si repornea la fel facea si radioul .La diagnosticarea cu VCDS au aparul multe defectiuni majoritatea indicau lipsa de comunicare pe partea de CAN ,iar o parte de module nu erau vazute de tester:BCM,Stteering wheel, Confort system,Trailer ,Door electronics etc.Ma puteti ajuta cu un sfat pentru a rezolva problema.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria noua trebuie cumparata conform seriei VIN si codata.

Ai luat curent de la alta masina ? Daca da ,de acolo ai capatat erorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa verifici sigurantele. Ai 2 panouri: fata motor si stg bord. Foloseste o lampa de control. Daca scoti vreo siguranta,fa o poza panoului inainte,de backup. Sunt pozitii goale....sa nu pui siguranta scoasa intr-o pozitie alaturata din greseala...

Daca e cum a zis colegul mai sus,ai o problema. Mare.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
10 hours ago, Llambini2012 said:

La Golf 6  1.6 Tdi  cod motor CAYC din 2012  a stat citeva luni bateria a cedat si a trebuit schimbata .S-a montat o baterie noua Varta AGM de 70 A ,masina e dotata cu start stop ,masina a pornit dar in ceasul de bord a ramas aprins avertizarea de baterie ,s-a stins dupa vreo 70 km parcursi.A doua zi masina nu a mai pornit bateria era descarcata, dupa incarcarea cu redresor masina a pornit dar au aparut probleme ,climatronicul se tot aprea si repornea la fel facea si radioul .La diagnosticarea cu VCDS au aparul multe defectiuni majoritatea indicau lipsa de comunicare pe partea de CAN ,iar o parte de module nu erau vazute de tester:BCM,Stteering wheel, Confort system,Trailer ,Door electronics etc.Ma puteti ajuta cu un sfat pentru a rezolva problema.Multumesc

Faceti o scanare si postați aici un autoscan complet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o problema cu alimentarea modulelor care nu comunica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Llambini2012

Mai are cineva vreo idee ?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna dimineata, ieri am scos siguranta navigatiei, asta dupa ce pe baterie aveam 11.8 volti, masina nepornita de o zi.Masina porneste si asa, dar am pus o pe redresor ieri, iar in dimineata asta am 12.3 si un pic.Mentionez ca ultima masuratoare inainte sa scot siguranta navigatiei ieri era de 12.4, redresorul a incarcat o cu 12.8 fix, dar am facut drumuri scurte.Am circulat cu ea, apoi am lasat o vreo 2 ore asa, pana sa scot siguranta.Nu se mai aude motorul ala din navigatie turat toata ziua, si vad ca a mai ramas ceva curent in baterie.Am sunat un baiat priceput, a spus sa o mai las asa cateva zile sa vad exact.Cica navigatia ar fi cu probleme si trebuie reparata fizic, a intrebat si daca a fost schimbata ori nu, sincer nici eu nu stiu daca masina a venit de fabrica cu casetofon cu cd, ori navigatia care este pusa momentan.Am cd de jermania original in torpedou, o fi de fabrica ori nu, nici mama nu stie.Deci sare update de can din, discutie momentan, am crezut ca scap mai ieftin.Se poate repara cu succes o astfel de navigatie, ori trebuie alta din dezmembrari la fel de stricata ca a mea?In afara de faptul ca imi consuma bateria, nu am vazut alte anomalii la ea.Consumul era 0.4 A cu ușile blocate plus capota, măsurat prin iarna de mine.De încărcat ieri am măsurat, 14.4-14-6.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un test de consum in stand by s-a facut? De incarcat...cat incarca? Mk6 nu are nevoie de update can.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, deci am fost la un electronist si a spus urmatoarele, intai a masurat in fakra la navigatie, daca acolo modulul can ala de sub picioare, imi taie alimentarea a ''doua'' atunci cand eu scot cheia din contact, ori blochez masina.Pai navigatia ramane conectata in permanenta la baterie, solutia lui ieftina si romaneasca, sa i pun un buton trecut prin acel plus care can ul defect nu il intrerupe.Nu am acceptat asa ceva, o sa caut un modul can, care sa fie in mintile lui, si sa fie treaba corecta, sunt prea sarac sa ma carpesc.Multumesc @spido pentru informatie, electronistul a confirmat ca nu trebuie update de can pe mk6, imi place sa ascult mai multe voci, apoi sa trag concluziile.Cu bateria incarcata, alternatorul nu incarca mai mult de 13.9, ac pornit, luminile pe auto, o fi bine ori nu, martor de baterie nu am in bord, nu fluctueaza ralanti si totul merge teava, cumva nu vreau si sper sa nu imi fac din voie nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu schimba Can ul. Nu are nimic. Schimba meseriasul. E pe langa subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 2 multimetre uniT și Varo, primul de 40 de euro, cel din urmă de 4 euro.Discrepanta dintre ele este de 3 volti, bateriile sunt noi la ambele.Dupa 15 beri nu știu ce să mai cred, dar dimineața uniT o să măsoare corect.Cred că o să vând mașina, am trecut de 5 mii investiți , halatul inițial a fost 5500.

 Ok, daca nu schimb can ul, ce pot face altceva sa nu imi mai consume bateria?Daca nu are nimic, de ce nu merge corect?

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un test acumulator cu un tester dedicat. As paria pe un acumulator defect/obosit. 

Si refa testul de consum.  Las-o 1/2 minute sa intre in stand-by,citeste consumul apoi scoate siguranta de 15A albastra din panou sig de langa baterie. Asta e ptr navi. Vezi-scade consumul? Care e diferenta? Cu sig/fara sig.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu are nici un an bateria, încărcată a stat și 3 luni cu același voltaj, apoi a pornit la sfert mașina.Am masurat adineauri, mașina am închis o aseară, este fix 12.58, in căzut asta cred că nu mai este nevoie de vreun test de consum.Daca pun siguranța la navigație, F8 din ebox de 15 amperi, leșină bateria în câteva ore.Daca pe baterie este aproape 12.6 volti, ce rost mai au testele?O sa schimb modulul de can și monitorizez situația, o sa postez rezolvarea, mulțumesc pentru îndrumări.Bateria a stat fizic pe mașina, dar cu borna scoasă, sa nu se înțeleagă altceva.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit ce ai scris? Ca eu nu am inteles mai nimic. Ok. Daca tu zici ca nu e nevoie de masurat consum...test acumulator..o sa te chinui mult si bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi ar trebui tratata problema corect, acest radio/navigatie se pare ca ramane alimentat si dupa ce cheia este scoasa din contact.Can ul nu mai intrerupe alimentarea corect, practic in loc sa ramana o alimentare, raman doua, desi cea din urma/prima, nu stiu care, trebuia taiata de can dupa 15 secunde ori un anumit interval, dar el nu o mai intrerupe, de ce si cum nu stiu sa explic.O fi defect ori nu, sincer nu prea am timp de asta, momentan merg cu siguranta scoasa, bateria dupa 2 zile are 12.5 volti, totusi este un progres fenomenal.Am inteles ca la masinile pana in 2008 can ul nu stia sa taie alimentarea in stand by, dar dupa 2009 problema a fost rezolvata.O sa incerc varianta cu mufa aia cu 2 conectori, galben si rosu deconectata, dar can ul meu ar trebui sa stie sa deconecteze ce trebuie de acolo.Bateria este sanatoasa tun, alternatorul incarca bine, problema este la nenorocitul de can, radio permisiv gen are 5 kg, nici un boltar de ciment nu este asa greu.Revin cu edit, am vazut o revolvarea cu legarea pe can ul la ac, am uitat sa o mentionez.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii gresit, canul nu taie nicio alimentare, doar ii spune unitatii sa intre in standby. Si da, sunt 2 alimentari permanente a unitatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!