Jump to content

Golf 6 - Probleme baterie


jordas10
 Share

Postare recomandată

Superb...m-am temut de asta, din cate am cautat un alternator nou e vreo 2k lei, avand in vedere ca am start-stop la masina. Recomanzi o anume marca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bosch, Valeo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

update la povestea mea: m-am dus la un atelier unde un baiat de treaba mi-a pus carbuni noi la releul vechi pt 50 de lei, m-am dus la un alt service, pt 300 de lei mi-a dat jos alternatorul si mi-a schimbat releul la loc cu cel original cu carbuni noi. m-am dus cu releul incompatibil inapoi la service-ul care m-a tepuit si i-am explicat ca asta nu-i releu pt masina mea. mi-a dat banii pe el inapoi (300 de lei din cei 870 cat imi luase sa il schimbe) si asta a fost... morala: BINE ca am CERUT SI PASTRAT releul vechi cand l-a pus pe ala incompatibil pe masina ca altfel acuma dadeam bani si pe alt releu oem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Seara buna, astazi printre alte probleme, am descoperit ca alternatorul imi incarca 13.8v in gol, in sarcina, cald afara, cu clima pornita, radio, iluminare pe automat, chiar si faza lunga combinat, 13.7v.Mi se pare un comportament ciudat, martorul de baterie nu apare in bord aleator, doar la pornire sta un pic mai mult dupa ce se sting martorii normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că este normal, depinde şi de gradul de încarcare al acumulatorului. Înainte am avut un releul Cargo cred şi încărca în mod invariabil cu peste 14V. După ce a crăpat (a ţinut cam 1 an) am pus unul Bosch şi observ aceeaşi chestie ca şi la tine, cand este destul de cald afară sau după ce parcurg o distanţă mai mare tensiunea scade pe la 13,8. Eu zic că este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, in diminetile din ianuarie aveam 14.3/14.4 constant, de atunci nu am mai masurat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
On 01.06.2025 at 21:15, sdR+ a scris:

Seara buna, astazi printre alte probleme, am descoperit ca alternatorul imi incarca 13.8v in gol, in sarcina, cald afara, cu clima pornita, radio, iluminare pe automat, chiar si faza lunga combinat, 13.7v.Mi se pare un comportament ciudat, martorul de baterie nu apare in bord aleator, doar la pornire sta un pic mai mult dupa ce se sting martorii normal.

Este ok, e normal cand vorbim de o masina cu un anumit nr de km, e camd afara, etc. Nu are de ce sa se aprinde martor în bord, eventual verifica starea de sănătate a bateriei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La Golf 6  1.6 Tdi  cod motor CAYC din 2012  a stat citeva luni bateria a cedat si a trebuit schimbata .S-a montat o baterie noua Varta AGM de 70 A ,masina e dotata cu start stop ,masina a pornit dar in ceasul de bord a ramas aprins avertizarea de baterie ,s-a stins dupa vreo 70 km parcursi.A doua zi masina nu a mai pornit bateria era descarcata, dupa incarcarea cu redresor masina a pornit dar au aparut probleme ,climatronicul se tot aprea si repornea la fel facea si radioul .La diagnosticarea cu VCDS au aparul multe defectiuni majoritatea indicau lipsa de comunicare pe partea de CAN ,iar o parte de module nu erau vazute de tester:BCM,Stteering wheel, Confort system,Trailer ,Door electronics etc.Ma puteti ajuta cu un sfat pentru a rezolva problema.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria noua trebuie cumparata conform seriei VIN si codata.

Ai luat curent de la alta masina ? Daca da ,de acolo ai capatat erorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa verifici sigurantele. Ai 2 panouri: fata motor si stg bord. Foloseste o lampa de control. Daca scoti vreo siguranta,fa o poza panoului inainte,de backup. Sunt pozitii goale....sa nu pui siguranta scoasa intr-o pozitie alaturata din greseala...

Daca e cum a zis colegul mai sus,ai o problema. Mare.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Llambini2012 said:

La Golf 6  1.6 Tdi  cod motor CAYC din 2012  a stat citeva luni bateria a cedat si a trebuit schimbata .S-a montat o baterie noua Varta AGM de 70 A ,masina e dotata cu start stop ,masina a pornit dar in ceasul de bord a ramas aprins avertizarea de baterie ,s-a stins dupa vreo 70 km parcursi.A doua zi masina nu a mai pornit bateria era descarcata, dupa incarcarea cu redresor masina a pornit dar au aparut probleme ,climatronicul se tot aprea si repornea la fel facea si radioul .La diagnosticarea cu VCDS au aparul multe defectiuni majoritatea indicau lipsa de comunicare pe partea de CAN ,iar o parte de module nu erau vazute de tester:BCM,Stteering wheel, Confort system,Trailer ,Door electronics etc.Ma puteti ajuta cu un sfat pentru a rezolva problema.Multumesc

Faceti o scanare si postați aici un autoscan complet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!