Jump to content

Golf 6 - Probleme baterie


jordas10
 Share

Postare recomandată

Da, codeaza,  sa știe ca s-a montat baterie noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Seara buna, in vara am cumparat un exide de 77 ah, acum se pare ca nu prea mai tine curentul.Alternatorul incarca 14.2-14.3 cu pozitiile aprinse.De paraziti am testat astazi, 0.04 a cu masina blocata si firele la multimetru pe sub capota.Am stat vreo 20 de minute, fara sa vad vreo modificare, oricum se lasase frig.Aseara a fost pusa pe redresor pentru ca avea 12 v, o noapte am lasat o, iar dimineata era incarcata.A pornit normal, nu am probleme cu pornirea, dar la 12 v o simt ca invarte un pic greut.Am comandat o pe net iar la primire avea bornele cam umblate si oxidate.Sincer, am comandat baterii, dar bornele aratau impecabil, si erau si incarcate corect.De garantie nu cred ca poate fi vorba, ar trebui sa merg pe la magazinele agreate de ei prin Iasi, sa testeze si alte chestii.Nu sunt facute improvizatii la instalatia masinii, navigatie de fabrica, la fel si alarma.Sa fi prins o baterie proasta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil. Un tester dedicat pt baterie, poți efectua pe undeva în zona ta, sa vedem starea de sănătate? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea unde face, dar mai bine as prefera sa cumpar unul.Multimetrul din masina este o ieftineala de prin Olanda, dar ma indoiesc sa indice eronat.

IMG_20250110_164115.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se vede in poza este consumul in standby?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, sdR+ said:

As avea unde face, dar mai bine as prefera sa cumpar unul.Multimetrul din masina este o ieftineala de prin Olanda, dar ma indoiesc sa indice eronat.

IMG_20250110_164115.jpg

Poți cumpăra, dar unul profesional este de la 3000 lei în sus... no, pt hobby, găsești cred la câte sute de lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, lupo_bv said:

Ce se vede in poza este consumul in standby?

Da, este consumul din standby.Il pot reverifica cu alt multimetru uni-t.

Inteleg ca unul profi decide corect soarta bateriei.

 

 

O sa vad ce pot face sa verific, ori pun buton pe borna minus.Chiar nu pot sa imi dau seama ce poate consuma in halul ala.Verificat chiar acum, am 12.1 volti pe baterie.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ăla este consumul in standby poți considera că ai o baterie foarte buna. Ce se vede acolo este 0.4A nu 0,04A cum ai apus tu. Este foarte mult 0,4A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mergand zilnic minim 30 de km, pe baterie am tot 12,1-12,2 maxim.Eu pe baterie am vazut ca scrie 12 volti, oare aia sa fie tensiunea ei?Stiu ca pare ciudat, dar am remasurat imediat dupa cum am bagat masina in curte.

Daca o bag pe redresor tine curentul 3 luni in ea, cam atat am lasat o in vara.Trebuia luni sa imi rezolve, dar nu pot sa mai aman plecarea, o sa merga asa inca cateva luni, nu am ce sa fac. 

IMG_20250118_151820.jpg

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, sdR+ said:

Eu pe baterie am vazut ca scrie 12 volti, oare aia sa fie tensiunea ei

Nu. La o baterie ok comportamentul este asta: daca bateria este cat de cat încărcată și încărcarea alternatorului este ok, după ce ai circulat 30 km imediat după oprirea mașinii și a consumatorilor (lumini, poziții, ventilație) și ai luat contactul tensiunea la bornele bateriei măsurate cu multimetrul trebuie sa fie peste 12,6-12,7V urmând că într-o jumătate de oră să scadă pe la 12,5-12,6, asta cu mașina cu portierele închise și fără consumatori porniti (in funcție de starea bateriei, nivelul de încărcare, consum in standby). După asta daca nu se mai umbla la masina scăderea este cam de 0,1V/săptămână (la o baterie noua, deconectata de la orice consumator și temperaturi ceva mai ridicate, scăderea este cu atât mai accentuată cu cât bateria este mai uzată, mai neîncărcata, temperatura mai scăzută și consumul in standby este mai mare)

Una peste alta la tine 12,1 V imediat după oprire este puțin.

Oricum prima data trebuie sa rezolvi cu consumul ăla in standby de 0,4A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.. prin decembrie mi-a aparut eroarea de baterie in bord... de asemenea mai aveam o eroare de control fan circuit 1 si una de AC (poza). le mentionez si pe astea ptc poate au relevanta. am fost la service, mi-a zis ca s-au dus carbunii la releul alternatorului. buuun. l-au schimbat cu un valeo 593940 (aveam valeo inainte). dupa ce l-au schimbat... am 2 erori permanente. una pe gateway pt battery control module si una pe battery regulator (poze). de asemenea start/stop nu mai merge. i-am zis celui de la service, a dat din umeri ca el a comandat piesa la cod. intradevar din ce vad 593940 e pt mine si pt variante cu start/stop... ce sa fie? a fost de acord sa vin sa verifice dar tare-mi e ca ma pune la cheltuiala pe greseala lui

mersi

IMG_2093.jpg

IMG_2112.png

IMG_2281.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 100% sigur ca releul nu este pentru alternatorul si masina ta. Mergi inapoi si spune-i sa puna un releu pentru masina cu Start Stop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza e ca alternatorul incarca... si https://www.autodoc24.ro/valeo/7950475 spre exemplu mi-l da compatibil. el zice ca s-a uitat in sistem si e cu start stop.. se eschiveaza complet de la responsabilitate. si apropo, oare ai idee de un releu potrivit pt 2.0TDI 140 bluemotion CFFB, cu start stop, alternator valeo?
mersi

Modificat de LonestarX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atata timp cat in lista de compatibilitate apare golf 4 nu are cum sa fie bun pentyru masina ta. CAti pini sunt in mufa regulatorului, ce scrie pe mufa ?

 

In mufa vad ca sunt 2 pini, deci clar nu e pentru start stop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paaaaii... compara valeo asta nou cu ala vechi si arata la fel.. inclusiv pinii
image.thumb.png.83ee86d1844ccedafec23ff6d86341af.pngIMG_2090.thumb.JPG.300334b687f85a097b1860bd493faf0b.JPGIMG_2092.thumb.JPG.55bbd24f1acf325f169b3b971dd09acb.JPGIMG_2091.thumb.JPG.b339d3222402ba82f2610c7449558af9.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cel vechi ai facut poze degeaba, ca nu vad cati pini sunt in mufa

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare de ce al tau avea doar un pin ?

Ti-am spus de la inceput ca nu e pus releul care trebuie. Cel care ti-a facut reparatia si da din umeri nu ar trebui sa mai lucreze ca electrician.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am confruntat pe electrozugravulmecanic de ce nu a pus testeru pe masina dupa ce a montat releul pe care el se jura ca l-a luat dupa cod din aplicatia lui megasmechera de alternatoare care da 100% orice piesa trebuie. a zis ca "nu a mai avut situatii sa nu se potriveasca releul" si de aia nu a pus testerul. a vazut ca incarca bateria si i-a fost de-ajuns. urmeaza sa ma duc la alt service sa le zic sa-mi schimbe releul cu ce trebuie desi tot nu sunt sigur ce piesa mi-ar trebui. si o sa fac plangere la anpc.. desi nush cat succes voi avea. mersi de raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!