Jump to content

Golf 6 - Probleme baterie


jordas10
 Share

Postare recomandată

daca nu ai mentiuni facute in acest sens, nu - dar cine stie, nu te-au informat in acest sens.... ? daca nu, inseamna ca nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m.au informat,oricum astia de aici sunt reci asa de fel..

deci eu nu ma refer la partea cu diselgate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci.... la care parte, ca nu inteleg ca vrei sa spui....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca au pus un nou soft..atunci cand au pus tester pt recunoasterea bateriei..sau acel soft se pune doar la partea cu diselgate?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius... soft la ce, tata... ?

sau tu vorbesti despre codarea bateriei ? daca de asta, pai de unde sa stim noi, daca ti-au facut-o ori ba... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Soft la masina..la centrala..la nu stiu ce..daia intreb(nu ma pricep)..la baterie stiu ca au facut!

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soft la soft......:):)

Marius, le amesteci un pic - soft, il denumesti generic ... pai la cate module ai pe masina, atatea soft-uri (cum zici tu) ai. Deci... da-i pace, las-o asa :icon_thumright:

Nu avem de unde sa stim daca ti-au facut vreun upgrade sau nu... asa, din tastatura - ori faci o scanare si postezi scanarea, sa vedem ce ai pe masina acum.... ori ii intrebi pe cei de la reprezentanta - tarziu acum.

Deci, masina nu are un singur soft.

Hai sa ai un wknd placut, spre ca am reusit sa te lamuresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Pentru golf 6 1.6 105cp daca pun varta silver dynamic de 77ah cu 780mA la pornire ( Lungime [mm]: 242 Latime [mm]: 175 Înaltime [mm]: 190 ) se potriveste fara sa cumpar carcasa de plastic?  si dauneaza cu ceva daca bateria este de capacitate mai mare? eu pana acum am avut banner de 72ah si 680mA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt A, Amperi, nu mA, ca doar cu bateria nu alimentezi doar plafoniera. Despre dimensiuni, tu poti stii cel mai bine daca se potriveste, iei o ruleta si masori vechea baterie.

Parerea generala este ca o baterie mare este mai buna. Parerea mea este ca trebuie sa pui bateria recomandata. Una mare se incarca mai greu si daca mergi distante scurte intra intr-o descarcare cronica care-i scurteaza viata. Una mai mica se incarca mai repede si posibil sa tina mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. Prima intrebare a fost putin stupida din partea mea. Am fost si am masurat si s-ar potrivi la fix. Ce ma ingrijoreaza pe mine este daca alternatorul face fata pentru ca nu stiu cu ce baterie a venit din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Producatorii de baterii au pe site-ul oficial un catalog. Introduci modelul masinii, motorul, si automat iti da bateria recomandata fara nici o tocmeala.  Daca masina ta este cu start-stop, obligatoriu trebuie baterie tip AGM. AGM este tehnologia de fabricatie, nu marca. Adica varta AGM sau Moll AGM, etc. Sunt mai durabile, suporta descarcari rapide si mari, incarcari la fel, dar costa vreo 700 lei.  Tot daca ai start-stop, este bine sa-i spui si masinii ce baterie ai montat ca sa stie cat sa o incarce sau descarce. ( cu VCDS-ul).

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

Din ce am ctitit pe aici bag de seama ca ar trebui setat in computer-ul masinii schimbarea bateriei!

Acest lucru trebuie facut chiar daca se schimba bateria cu alta identica? Fac referire la auto Vw Golf 6 cu start/stop si baterie AGM.

Multumesc,

Modificat de bibinutu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Aceeasi intrebare: daca schimb acumulatorul si nu este identic, trebuie codat (scris in computer, la reprezentanta)? Masina nu are frana recuperativa din cate stiu. (Nu folosesc nici sistemul start-stop, primul lucru cand pornesc motorul e dezactivarea acestuia).

SI ce acumulatori recomandati si ce magazine online? In codul PR scrie "Battery 380 A (68 Ah)". Cam greu de gasit asa ceva aftermarket.

Multumesc!

Cristi, Cluj

Golf 6 1.6 TDI Bluemotion DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Daca nu e identic,trebuie codat,nu neaparat la reprezentanta

Varta/Exide/Bosch

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA masinile cu SStrebuie acumulator OEM ca sa poate fi scris in modulul de management, daca nu e oem, nu o sa fie incarcat niciodatacum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsurile prompte! Am gasit Varta si Bosch la 70 Ah preturi destul de ok +400, online.
"Identic" e cvasi-imposibil - masina are pe ea acumulatorul "original" - ceva no-name pentru Europa, american... (fabricata in Mexic). Asta o fi OEM-ul?! E si ciudat 68/380 - o sa intreb si la reprezentanta din Cluj, sa vad ei ce zic, desi, de regula, acolo iti sunt prezentate solutiile cele mai nerealiste si scumpe.

Scuze, poate s-a mai intrebat, dar daca va e la indemana, cum se "codeaza"?

merci!

C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva: Asta ar fi ok? Baterie auto Bosch S6 70Ah 12V 0092S60080

are 27.8 cm latime

10x!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pps pana la urma Exide AK700 - cred ca e ok
http://www.emag.ro/baterie-auto-exide-agm-start-stop-plus-70ah-ek700/pd/D35XWBBBM/

Ramane de vazut partea cu rememorarea.
Cu acea "codare"/scris in modulul de management tot nu am inteles ce e, rog ajutor de la cei care stiu exact.

Nu cred ca acumulatorul OEM e ceva iesit din comun - e o baterie under-rated pt acel motor (cum ziceam are 68 Ah si putere de start de doar 380 A), dar pretul la VW Cluj (Autoworld) este de... 1440 Lei (!!!). Cu ceva reducere daca se face montajul la ei, oricum exorbitant. Deci?

AlBundy - daca aveti informatii solide, rog un raspuns - nu am gasit nicaieri, nici in manual (scrie ceva ca e posibil sa ai avertismente care dispar dupa cateva minute de condus), nici pe net ceva despre asta (eg. VW Workshop Manual).

Multumiri inca odata!
C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

#schimbare baterie in regie proprie - un scurt heads-up:

Am cumparat Exide AK700. Am instalat-o eu, dupa ce m-am documentat extensiv. Procedura e simpla: desfacut borna Plus, scos aparatoarea modulara partea din fata (culiseaza in sus foarte usor, are un ghidaj), desfacut borna minus, desfacut surubul de fixare din partea stanga a bateriei (necesita cheie cu prelungitor!), scos bateria, se scoate mantaua de protectie si se pune pe noua baterie, apoi la fel, in ordine inversa.

La pornire SIGUR va ramane aprins pe bord martorul "volan" - pentru anulare se roteste complet volanul pana la limita stanga, apoi continuu pana la limita dreapta. Martorul se va stinge. trebuie reactualizate o parte din setari (ceas, convenience etc.). Radioul - RCD 310 - nu a avut nicio problema.
Alte posibile situatii: trapa si geamurile se poate sa nu se mai deschida/inchida complet prin apasarea scurta a butoanelor corespunzatoare - solutia e simpla, se deschid/inchid complet manual si isi rememoreaza limitele.
Nu am observat diferente in lucrul cutiei DSG.
Referitor la incarcare: nu am observat vreo problema, incarcarea masurata e ok. Am studiat problema si apreciez observatia unui coleg de forum (Multumesc!) ca o eventuala modificare a parametrilor ar avea sens in cazul schimbarii tipului de acumulator cu unul de capacitate mult mai mare decat cea a bateriei OEM (68 Ah), aceasta doar in cazul in care e real faptul ca incarcarea ar fi controlata electronic din computerul masinii (repet, am studiat inclusiv site-ul de service VW si NU am gasit undeva mentionat asa ceva, dar problema ar mai trebui documentata).

Ca si fapt divers:
- firmele care vand baterii, pe baza VIN mi-au recomandat 3 tipuri de acumulator AGM: acest EXIDE AK700, VARTA Silver Dynamic AGM 70Ah, sau BOSCH S6 AGM 70Ah (toate sunt cam la acelasi pret, putin sub 500 lei inclusiv TVA - adica pana in 100 EUR).
- reprezentanta Skoda din Cluj (care are echipari - motoare si cutii - IDENTICE) - mi-a recomandat pe baza VIN aceeasi VARTA, cu montare si garantie service la ei. Nu stiu cu ce baterie pleaca din fabrica (OEM) Skoda 1.6 TDI DSG, dar nici ei nu au pomenit nimic despre necesitatea vreunei interventii in computer. Deci...

Sper sa fie de folos, fiecare foloseste informatiile cum doreste, pe cont propriu. Daca apare ceva demn de semnalat, voi reveni.

Happy VW!
C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.01.2017 at 10:18 AM, Cristi Cluj said:

Procedura e simpla: desfacut borna Plus, ... , desfacut borna minus, ...

   Daca ai inceput asa, inseamna ca nu prea te-ai documentat. Niciodata, dar niciodata nu se incepe cu desfacerea bornei +. Desfaci mai intai borna -. La montare, - se leaga ultima.

   De ce? Cand pui cheia/clestele/scula ca sa desfaci borna -, nu are nimic daca atingi cu celalat capat al sculei parti din caroserie, pentru ca caroseria este legata oricum la -. De aia se incepe cu -. Fereasca Dumnezeu sa incepi cu + si sa atingi caroseria cu vreo scula al carui capat este pe borna+, ca faci un scurt de toata frumusetea la cateva sute de Amperi de se poate topi cheia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia era la Dacie, la astea mai noi, unde sunt multe plastice, mai greu sa atingi de caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 14.10.2016 at 8:08 PM, MariusPD said:

Stiti ce e curios..dupa ce am schimbat bateria la masina parca merge mai  bine masina..nu stiu de ce,  nu inteleg...da e de bine ?aveti explicatii  e posibil? ?

 

On 17.10.2016 at 11:39 AM, F l o r i n said:

cel mai probabil, este un efect placebo....

 

On 17.10.2016 at 5:54 PM, iroon3y said:

Cum a spus si colegul mai sus, doar ti se pare. Bateria are rolul de a alimenta electromotorul la pornire si de a alimenta consumatorii atunci cand motorul este oprit. In rest sta degeaba sau se incarca

      Este foarte probabil ca masina sa mearga mai bine dupa schimbarea bateriei si chiar sa consume mai putin. La muzeele Tehnice se pot face experimente la cat de usor se invarte un generator in gol, si cat de greu se invarte in sarcina. Pentru o baterie incarcata, alternatorul se invarte usor. O baterie dusa, care dimineata este descarcata, se incarca cu un anumit pret-combustibil mai mult, forta mai mare irosita de motor ca sa invarta un alternator care merge greu, in sarcina. La masinile vechi se putea auzi si cureaua cum patineaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai dreptate - dar nu stiu cat simti ca merge mai bine, mai ales cand vb despre un model diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, Ebi said:

   Daca ai inceput asa, inseamna ca nu prea te-ai documentat. Niciodata, dar niciodata nu se incepe cu desfacerea bornei +. Desfaci mai intai borna -. La montare, - se leaga ultima.

   De ce? Cand pui cheia/clestele/scula ca sa desfaci borna -, nu are nimic daca atingi cu celalat capat al sculei parti din caroserie, pentru ca caroseria este legata oricum la -. De aia se incepe cu -. Fereasca Dumnezeu sa incepi cu + si sa atingi caroseria cu vreo scula al carui capat este pe borna+, ca faci un scurt de toata frumusetea la cateva sute de Amperi de se poate topi cheia.

Corect! Asa se face (ps m-am documentat asupra particularitatilor legate de posibilele probleme, specifice la acest tip de masina, nu m-am documentat cum se desfac bornele la o baterie, banuiesc - si am constatat - ca nu e difrerit la Golf fata de Dacia, Fiat, Daewoo, BMW si Ford :-))) Am masini de vreo 30 de ani, am schimbat ceva baterii intre timp).

13 hours ago, Al Bundy said:

Aia era la Dacie, la astea mai noi, unde sunt multe plastice, mai greu sa atingi de caroserie.

Are dreptate, mai bine nu risti. Asa e corect, am scris eu gresit, dupa publicare nu se mai poate corecta.

Modificat de Cristi Cluj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!