Jump to content

Golf 6 - Probleme baterie


jordas10
 Share

Postare recomandată

Ok, atunci ramane sa o schimb cu o varta silver de 77Ah. Apoi sa ii pun cutia de protectie recomandata de KimDiesel. Va multumesc pt informatii, sper sa nu mai aduc topicul in actualitate din nou peste 2 ani. 

 

Are dreptate Bogdan. Deja cred ca tot ce e in comert in ziua de azi e facut sa fie consumabil, sa nu mai duca asa de mult timp ca sa fie cumparate mai des.. asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus Exide Premium de 64 ah (am vrut sa imi intre in suport-ul din fabrica) si sunt foarte multumit de ea. Din fabrica am avut oricum de 60ah, deci 64 mi s-au parut suficienti mai ales ca nu am start stop si alte nebunii.

Am 3 masini in familie cu varta silver si toate au facut figuri la 2-3 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

331 ron pe original la vw la reprezentanta - 61 ah  .

Eu asa am original pe masina 61Ah -  in cateva luni ajunge la venerabila varsta de 6 ani si a pornit si la -16 la prima cheie .

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai avut noroc, bateriile facute pt fabrica nu sunt identice cu bateriile facute pentru dealeri, magazine etc

dupa parerea mea nu merita sa iti iei baterie de firma, mai bine mai ieftina si schimbata mai des decat scumpa si schimbata aproape la fel de des

bateriile din comert care depasesc 5 ani sunt cazuri rare/norocoase, iar aceasta durata depinde de mai multi factori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Duminica pe la pranz, la -10 grd si dupa 6 ani, bateria originala Banner a masinii si-a dat sfarsitul. Fiind duminica, si presat de timp, am dat fuga la dedeman si am luat o varta black. Mai aveau bosch si rombat. A doua zi am fost la un service pt garantie iar tipul de acolo mi-a spus ca n-am facut o alegere prea fericita. Acum, cum mi-o fi norocul. La cat am dat pe ea (177) daca ma tine 2 ani cat e garantia la ea e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.... Black este cea mai slaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am un Golf 6 din May 2009, 2L diesel, cu 56 mii Km la bord.

 

Cand descui masina farurile se arpind automat, si ma gandesc

 

Merge bine, dar acum am observat ca la prima cheie dimineata cam ii ia asa o jumatate de secunda in plus sa porneasca, adica parca sta si se gandeste o jumnatate de secunda si de abia apoi incepe sa invarta electromotorul/motorul. Si parca si farurile cum se aprind automat la deschidere cand dau sa pornesc parca scad un pic din intensitate.

Toate astea de mai sus sunt foarte putin perceptibile... adica asa eu impresia, pentru ca masina porneste corect, nici o problema.

 

Plus ca acum vreo trei saptamani am asteptat in masina ceva timp, mi-era frig si am lasat motorul pornit pentru 30 min. Am oprit motorul am coborat din masina sa-mi iau copii, si cand m-am intors mi-a aparut la radio un mesaj cu "Low Batery". De atunci nu l-am mai primit.

 

Merg mult pe distante scurte cam 1Km.

Am facut acum in jurul revelionului cam 600Km pe autostrada.

 

Cum as putea sa masor daca o sa moara bateria in curand, sau cat mai ramane din ea... presupun ca se poate cuantifica... si nu se baza pe "feeling"?

 

Multumesc

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti-a aparut niciun mesaj "low battery". Daca citeai mai atent ce incearca masina sa iti spuna, ai fi vazut ca zice ca radioul se inchide ca sa protejeze bateria.  :dry:

De masurat, se masoara simplu tensiunea de incarcate cu un voltmetru. Daca incarca bine, un acumulator OEM tine minim 6-7 ani (pe Opel Corsa din 2004 inca il mai am pe cel original).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La service au un aparat cu care masoara rezistenta interna a bateriei, si iti pot da o idee despre starea in care e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Am nevoie de un sfat.

Mi-a murit bateria si in seara asta vreau sa o pun la redresor. Intrebare: dupa ce scot bateria, cum inchid masina?

In caz ca nu se inchide automat din cheia de la sofer, solutia care imi vine in minte este urmatoarea: Inchid masina cu capota deschisa, scot bateria si inchid capota. O merge?

Multumesc anticipat pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am nevoie de un sfat.

Mi-a murit bateria si in seara asta vreau sa o pun la redresor. Intrebare: dupa ce scot bateria, cum inchid masina?

In caz ca nu se inchide automat din cheia de la sofer, solutia care imi vine in minte este urmatoarea: Inchid masina cu capota deschisa, scot bateria si inchid capota. O merge?

Multumesc anticipat pentru sfaturi.

 

Cu cheia. La portiera soferului ai slot unde sa bagi cheia pentru inchidere. Slotul e acoperit de capacul de langa maner(https://i.ytimg.com/vi/OECOoNYZXmk/maxresdefault.jpg).

 

Ca sa scoti capacul bagi cheia in tesitura pe care capacul o are in partea de jos si tragi. Capacul sare si ai slotul in care sa bagi cheia. Sau ai incercat asta si nu se inchide?

Modificat de ViBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diseara voi incerca. Daca merge cu cheia, fara sa depinda operatiunea de prezenta bateriei, atunci treaba e rezolvata.

Multumesc viBogdan

Modificat de _bob_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diseara voi incerca. Daca merge cu cheia, fara sa depinda operatiunea de prezenta bateriei, atunci treaba e rezolvata.

Multumesc viBogdan

 

A avut si eu dilema asta acum 2 ani, dar sincer nu mai tin minte daca prin actionarea cheii in slotul din portiera soferului se inchid si celelalte portiere cu bateria scoasa. Eu banuiesc ca nu. Atunci te sfatuiesc sa faci asa: Intri in masina si inchizi toate portierele(butonul de pe portiera soferului), apoi deschizi doar portiera soferului din interior, restul portierelor ramanand inchise(cel putin la mine asa e). Dupa ce scoti bateria iti mai ramane sa inchizi portiera soferului de afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Diseara voi incerca. Daca merge cu cheia, fara sa depinda operatiunea de prezenta bateriei, atunci treaba e rezolvata.

Multumesc viBogdan

 

A avut si eu dilema asta acum 2 ani, dar sincer nu mai tin minte daca prin actionarea cheii in slotul din portiera soferului se inchid si celelalte portiere cu bateria scoasa. Eu banuiesc ca nu. Atunci te sfatuiesc sa faci asa: Intri in masina si inchizi toate portierele(butonul de pe portiera soferului), apoi deschizi doar portiera soferului din interior, restul portierelor ramanand inchise(cel putin la mine asa e). Dupa ce scoti bateria iti mai ramane sa inchizi portiera soferului de afara.

 

 

exact asta e solutia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar merge daca as avea vreun buton la usi...dar n-am. :)

O sa incerc cateva variante si o sa postez solutia (daca o gasesc ofcors)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica nu ai buton la usi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 6 are buton inchuiere usi in interior, pe panoul de comanda de la usa sofer.... deasupra la butoanele de geamuri - ai facut ceva modificari la masina, in acest sens ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap. Pe alea le am.

Credeam ca se refera la butoanele de pe usi, nu de la usa soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eram sigur ... nu, incui de acolo... dupa care usa soferului, din butucul exterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap. Pe alea le am.

Credeam ca se refera la butoanele de pe usi, nu de la usa soferului.

 

Pai am si spus in postul meu, butonu de pe usa soferului(care actioneaza inchiderea si deschiderea tuturor usilor).  :icon_geek: Oricum, sper sa rezolvi. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrucat nu am avut scule potrivite sa scot bateria, am incarcat-o aprox 8 minute de la alta masina cu cabluri.

Am pornit masina si am facut o plimbare pana la Otopeni si inapoi. Am pus cutia pe manual si am mers putin mai turat.

Daca maine nu porneste, ma concentrez pe scoaterea bateriei ca sa o pun o noapte la redresor.

Multumesc pentru sfaturi.

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu porneste eu zic sa te concentrezi pe o baterie noua :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In teorie daca mergi preponderent in oraș cu multe drumuri scurte, bateria se încarcă lunar cu redresorul. In practica mai nimeni nu are timp de așa ceva. Eu îmi propusesem măcar o dată pe an (iarna) sa încarc bateria si tot nu am reușit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!