Jump to content

Golf 6 - Probleme baterie


jordas10
 Share

Postare recomandată

Am un golf 6, 1.6benzin.

Acuma aprox 2saptamani am schimbat bateria.2saptamani mi-a pornit la prima cheie totul bn.In ultimile 3zile nu am mai pornit-o si am avut surpriza neplacuta ca azi cand am vrut sa o deschid din telecomanda nu mi-a luat nici o comanda.

Se poate descarca bateria asa repede??ce motive ar fi??

Multumesc si sper ca ma puteti ajuta cu un raspuns

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozita de parcare pornita, un scurt, sau orice alt consumator pornit.

Daca luata de noua bateria, ai garantie si se inlocuieste.

Daca e SH, asta e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria e luata de noua si mi-o schimba.

eu ma intreb ce consumator pot sa am?atata timp cat scot cheia din contact nu ar trb sa mai am consumatori nu?

alte probleme care ar mai putea fi de mi-a cedat bateria asa repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut modificari la masina pe circuitul electric?

Bateria pe care ai inlocuit-o cat te-a tinut? Daca nu ai vreo modificare, e cel mai probabil de la baterie, ai nimerit una proasta, nu e motiv de alarmare.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria noua ma tinut vro 10zile.imi mergea perfect..pe frigurile astea imi pornea imediat

sambata seara am mers ultima data cu masina..duminica am pornito vro 15min si aseara cand am incercat sa o deschid nu imi lua nici o comanda din telecomanda.era moarta.

Nu i-am facut nici o modificare masinii.Cand scot cheia din contact nu trb sa-mi inchida toti consumatorii..radio,clima?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai navigatie After market , suge curent chiar daca masina e oprita. Eu am navigatie AM si am ramas fara baterie (problema e rezolvata acum).

Dar tu zici ca nu ai asa ca posibil bateria sa fie de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Oameni buni, acest topic se numeste Golf6 - problema baterie, nu cod RCD, nu martor ABS

Urmatorul derapaj va fi sanctionat.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O baterie se descarca si daca nu ai consumatori pe timpul cat masina nu merge. De exemplu pui o baterie noua, si daca nu-ti merge alternatorul sa o incarce in vreo 10 zile se descarca. Poate si bateria pe care ai aruncat-o era buna. Cat poate fi de veche daca este pe Golf 6? Pe mine m-a tinut 9 ani.

In primul rand se verifica daca masina incarca bine, altfel pierzi garantia bateriei. Daca merge, verifici daca nu ai consumatori. Pentru ambele probleme sunt zeci de pagini scrise, chiar daca nu pentru Golf 6, dar se potrivesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

+1

Trebuie sa tii cont ca un test de baterie (de fapt de consumatori) nu se face in 10 minute.... eu l-am facut de curand la o masina non-vag insa la un service autorizat vw si a durat cca 4 ore. La sfarsitul testului de incarcare, dupa ce se observa o perioada posibili consumatori si valorile lor cu masina oprita si inchisa, testerul da "verdictul", fie ca se poate incarca fie ca se schimba... in cazul meu alternatorul presta corect, bateria a necesitat inlocuire

Din punctul meu de vedere, cam asta e ordinea operatiilor altfel riscati sa aruncati cu bani

LE: oricum mi se pare f ciudat sa cada bateria la o masina pe benzina dupa asa putin timp... si eu am tot benzina si merge spre 5 ani, astazi a pornit la fel de usor dupa 3 zile pe bara... chiar tb verificati consumatori si/sau alternatorul

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri mi-a dat un prieten 2min curent si dupa am pornito si repornit-o toata ziua fara probleme..

Daca nu imi incarca alternatorul mai puteam sa o repornesc in cursul zilei??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai un consumator ascuns, poate ai alarma pe masina montata ulterior si aia poate sa fie de vina, nu se descarca bateria singura mai ales ca are doar 10 zile.

trebuie verificat cu vag com si apoi prin eliminare si verificare cu aparat de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu am Golf-ul de 5luni si pana acuma nu am avut aceste probleme..poate sa apara un consumator asa deodata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand fa-i o diagnoza masinii sa nu ai erori.

Apoi fa o masurare cu un multimetru ordinar. Se masoara tensiunea pe acumulator fara a porni motorul si fara a avea consumatori (faruri, radio, avarii etc). Tensiunea trebuie sa fie in jur de 12,5 v (dar nu mai putin de 12 v).

In standby, curentul admis consumat este maxim 0.2 V. Testul il faci cu masina inchisa din telecomanda, borna de (-) desfacuta si facuta punte cu multimetrul pe rezistenta de 10A.

Cu motorul pornit, alternatorul trebuie sa bage aproximativ 14.2 V.

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai mi se aprinde martorul de airbag si nu stiu de ce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina tu o ai de 5 luni, dar ai luat-o de noua? Cu o diagnoza iti va zice de ce face figuri airbagul.

On topic: E clar ca se descarca repede bateria, iar daca bateria e buna cel mai probabil circuitul electric este de incriminat.

Urmeaza indicatiile date de KimDiesel ca sa verifici atat circuitul cat si alternatorul.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am luat-o de noua, aproape noua ca masina avea 15.000 km.Cand am luat-o i-am facut diagnoza si nu mi-a dat nici o eroare.

Si pana sa vina frigul nu am avut astfel de probleme cu bateria.Eu am cumparat o baterie Noua Bosh pe care am sa merg sa o verific.eventual sa o si schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am observat ca la -20 grade, dimineata la ora 6, porneste mai greu. "Pleaca" la prima cheie dar parca "invarte" mai greu. Cred ca golful 6 vine din fabrica cu o baterie mai "mica" (oare de ce au schimbat acumulatorul) cred ca pana in 65Ah versus golful 4 care avea o baterie de 75Ah.

Modificat de bradulescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost de am verificat-o si mia zis ca are un comsumator de 3mA.deci ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

In jur de 0,03-0,05A e ok... Daca s-a facut verificare temeinica - scos borna +, incuiat masina, atunci ia in calcul si alte posibilitati...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat acum la masina - Bateria originala cu care este echipata masina mea (din 2009 martie) este de 60Ah. Dupa parerea mea este cam mica pentru un golf TDI. Si ca o curiozitate, un alt golf 6-variant (din 2010 iulie), cu cutie automata are baterie de 65 Ah. Voi ce parere aveti - nu este cam putin 60Ah mai ales la -20 grade? Este posibil ca dimensiunile celor doi acumulatori sa difere - de la un golf 6 fabricatie 2009 la un golf 6 variant, cutie automata, fabricatie 2010?

Modificat de bradulescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La verificarea consumatorilor cu borna scoasa, trebuie asteptat in jur de 1 min, pana ce calculatorul baga toate componentele in standby. Recomandat sa inchizi si capota, tragi firele multimetrului pe langa. Curentul maxim admis este de 20mA. Acum am gasit pe net si alte variante ca pana la 40mA. Eu stiam de maxim 20, deh, am facut scoala pe dacie.

Si la mine pe golf e baterie varta de 61 Ah, dar pana acum a tinut (2 ierni soft + inca una, care asa cum se vede, e geroasa). Ma gandesc si eu la o noua baterie de 75 Ah, dar nu stiu daca o pot monta pe golf fara sa inlocuiesc apartoarea aceea din material de pasla. Inainte faceau carcasele din plastic, parca erau mai bune. Pe octavia am inlocuit-o pe cea din fabrica (tot de 61 Ah) cu una de 75, dar carcasa permite, e mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare legata de baterie: Daca scot borna de minus de la baterie pt ca tre sa montez o unitate dvd, cand pun iar borna dupa montaj mai trebuie facuta vreo setare ceva sau vor merge toate functiile masinii ca inainde de scoaterea bornei, ca la fosta masina(opel) cand am scos bateria se pierduse ra nsite functii pe la geamuri stergatoare etc si a trebuit sa le activez iar cu cheia in contact etc etc mai complicat, deci e riscul de a se pierde anumite activari la vw? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti va ramane aprins martorul in bord de servodirectie, care se va stinge singur dupa ce masina ruleaza 100 m, se va reseta maxidotul (ceas, setarile), geamurile trebuie reinvatate sa ridice singure pana sus (pe fiecare buton se tine apasat aprox. 5 sec dupa ce le-ai ridicat/coborat).

Codarile masinii raman, nu se pierd daca scoti borna, si nici erorile stocate in computer. Astea se schimba numai cu interfata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost si cred ca mi sa remediat aceasta situatie dupa ce mi-a stans martorul de airbag si era la panoul de sigurante un fir care nu era strans bine si facea scurt.ajunsesem la un consum cu masina inchisa de 0.05.

Dar nelamurirea mea e de ce mi sa reaprins martorul de airbag la 2zile dupa ce mi la stins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce eroare ai gasit la diagnoza? Contact imperfect iti poate da eroare, Probabil de aceea ti s-a reaprins martorul dupa 2 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!