Jump to content

Desfacere valva EGR -> Passat B6


Tinu8800
 Share

Postare recomandată

Nu stiu care ce electrician ii, dar la o masina care are by default baterie de 70 Ah poti sa pui daca ai loc si baterie de 100 Ah, care o sa se incarce, o sa aiba curent si restul consumatorilor etc. Singura diferenta o sa fie ca perioada in care se incarca bateria pana la 100% o sa fie mai mare ( dar aici mai intervine ceva, daca masina porneste din prima tot timpul si folosesti bateria de 100 Ah in acelasi ritm ca si cea de 70 Ah inseamna ca tot timpul o descarci la fel doar ca cea de 100 Ah are o rezerva ramasa mai mare si o sa se incarce la fel. Fix la fel si comparatia cu bateria de telefon, daca ai incarcatorul original al telefonului, poti sa pui intr`un telefon si baterie de 20 Ah, o sa se incarce, doar ca o sa dureze de 10 ori mai mult fata de o baterie de 2Ah incarcarea. Deci prin concluzie, la orice masina poti sa pui baterie de capacitate mai mare daca spatiul unde pui bateria iti permite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am si eu o problema..

Am un Passat B6 din 08.2010 motor de 1,6 diesel.. ieri dimineata am plecat cu masina si dupa 2 km s.a aprins spirala intermitent si mi.a dat eroare motor si imd start/stop eroare.. am pierdut puterea motorului ca si cum nu as fi avut turbo sau ceva de genu.. am oprit si am pornit motorul si toate erorile au disparut si masina mergea normal.. din cate am inteles ar fi EGR-ul.. am fost la tester si mi.a spus ca e dus Egr-ul.

Costa undeva la 1700 Ron si manopera 450 Ron.. din cate am auzit eu..

Cat ar mai merge masina daca as curata Egr-ul?

Intrebarea ar fi cat mai pot merge cu masina asa? Ce se poate strica daca mai fac vreo 800 de km pe autostrada?

Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se rezolva prin curatare nimic, partea proasta este ca e necesar altul, de mers poti merge  dar iti va scoate peri albi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minute în urmă, calin.g a scris:

Nu se rezolva prin curatare nimic, partea proasta este ca e necesar altul, de mers poti merge  dar iti va scoate peri albi.

In ce sens? Trebuie sa merg mai turat sau?

 

Modificat de Adi_Adrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbat, altfel infunzi si filtrul de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o curiozitare, fiind destul de problematic si f. scump acest tip de EGR nu se poate anula ca la PD fizic si din soft, ca pana la urma este un dezavantaj pentru motor in sine, pur si simplu e mai ecologic, dar mai rau creeaza neplaceri motorului.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Postez o scanare cu egr de la masina din semnatura, ma intereseaza daca cineva imi poate spune de ce procentajul pe grupul de recirculare egr sta pe 0.00% si nu se modifica?

Din cate stiu asta sugereaza clapeta inchisa iar normal era ca la relantiu sa fie cel putin la 60%

813 /min   Engine Speed (G28)
  443.3 mg/str   Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
  443.3 mg/str   Exhaust Gas Recirculat. (actual)
  0.0 %   Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

0.0 %   Position (spec.) EGR-Actuator
  0.0 %   Position (act.) EGR-Actuator
  -10.0 %   Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle
  00000000   EGR-Actuator Adaption

am verificat motorasul de la egr-ul electric si functioneaza, am verificat in basic settings cu vcsd si am valorile din poze.

Egr este curat, nu exista nici o eroare stocata si masina merge ok

 

2016-02-29 22.15.32.jpg

2016-02-29 22.20.54.jpg

Modificat de ric26ct
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile acelea pot indica un egr defect? sau este anulat din soft? , cand am luato de la vechiul proprietar avea garnitura oarba pt obturare si mufa scoasa de la egr. Care ar putea fii motivul pentru care a anulat egr-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema...

Ieri am schimbat distributia si am zis sa curat si egr-ul si clapeta.

cand a dat jos egr-ul, conducta era infundata. a desfundat-o, a curatat tot pe acolo.

azi m-am dus la masina sa sterg erorile si am una care pana acu nu am mai avut-o

008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1 
               P2004 - 000 - Stuck Open
             Freeze Frame 
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 171083 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2009.14.03
                    Time: 20:13:52

             Freeze Frame 
                    RPM: 782 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Load: 23.1 %
                    Lambda: 99.4 %
                    Mass Air / Rev.: 295.0 mg/str
                    Temperature: 37.8°C

am inteles ca ar fi de la clapeta. poate sa i-mi zica cineva mai exact de la ce ar putea fi? o fi dereglat clapeta si trebuie readaptata?

Multumesc
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din codul erorii rezulta ca e blocata pe deschis. Dupa curatare functiona usor sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare nu e de la clapeta , ci de la galeria de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singura problema care o aveam inainte de curatare era cu egr, imi dadea insuficient flow si am zis daca tot da jos egr sa curete si clapeta

pe galeria de admisie nu sa umblat deloc. ce pot sa fac sa remediez problema?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici unul din colegii de aici nu ma poate ajuta cu o parere referitoare la cele scrise de mine mai sus, Daca egr a fost anulat din soft mai poate fi reactivat la valorile initiale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, tot din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ! se poate activa si cu vcds-ul, exista vreun cod in adaption?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate din vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu stiu daca scriu bine aici dar vad ca si Adi_Adrian a avut aceeasi problema si poate imi raspunde si el.. am o noua problema, de 3 ori am patit-o, dupa 3000 de turatii in viteza 3-4 cateodata ma lasa turbo, imi da in bot apoi se aprinde intermitent acea spirala si raman fara putere dupa 2000 de rotatii, nu mai intra turbo... dupa ce opresc motorul, pornesc totul revine la normal. De la ce poate sa fie, curatare/schimbare EGR?

Modificat de arinix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut o diagnoza sa vezi ce apare ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, arinix said:

Nu stiu daca scriu bine aici dar vad ca si Adi_Adrian a avut aceeasi problema si poate imi raspunde si el.. am o noua problema, de 3 ori am patit-o, dupa 3000 de turatii in viteza 3-4 cateodata ma lasa turbo, imi da in bot apoi se aprinde intermitent acea spirala si raman fara putere dupa 2000 de rotatii, nu mai intra turbo... dupa ce opresc motorul, pornesc totul revine la normal. De la ce poate sa fie, curatare/schimbare EGR?

1. este foarte important ce sa specifici  - completezi profilul - ce an este masina ta, ce cod motor ?

2. se face diagnoza, eventual log in mers cu VCDS-ul si se constata unde este problema - altfel nu putem zice cu exactitate unde este defectul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este de la capsula vacuum de la turbo. are membrana fisurata. luni am schimbato pe a mea si e diferenta imensa la felul cum trage. am cumparat masina cu problema asta si nu stiam ca trage asa bine, pana acu nu ma baga deloc in scaun la accelerari mai puternice. piesa costa 575 lei si cam 100 lei manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde...pana nu face scanare facem presupuneri. La fel de bine poate fi geometria variabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, am scris in graba acolo. N-am facut diagnoza, o sa trebuiasca sa-mi fac timp sa ajung la unul din voi dar cred ca mai bine pe la un service sa se uite de exemplu si la membrana sau se poate da seama din diagnoza? Andrey, la mine nu e diferenta sau adica pe mine ma baga in scaun acolo la 2000-3000 dupa cred ca e normal sa nu te mai bage, e stresant caci acum mereu stau cu ochii sa nu sar de 3000 asa de rotatii :). Multumesc frumos, o sa-mi fac timp si va anunt/sun, pronet esti cel mai aproape de mine :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
alecsander_18

Buna seara,mi-ar fi de folos putin ajutor din partea voastra. Am o eroare la passat ul meu 2.0 tdi 140hp bmp 2006, si am inteles ca este senzorul care se afla pe turbo g235. Daca iau unul din dezmembrari, trebuie sa tin cont de codul celui de pe masina mea sau se portivesc si alte coduri? Ma puteti ajuta si cu un cod.Si il pot schimba eu sau necesita o vizita la service? Multumesc, am atasat si scanarea. Sunt 2 erori de fapt.

IMG-20160511-WA0014.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!